2nd, alhoewel beste misschien een beetje te veel gezegd is. Tis iig lekker daar.quote:
Dat zou ik ook zeggen ja...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:47 schreef TokkieB het volgende:
Okura hotel in Amsterdam. De beste van Nederland.. misschien wel van een nog groter gebied. Neem wel een goed gevulde portomonee mee.
Yups, die hebben een ster, zie hierquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Hebben die een ster? (in het Okura dus) Ik vond het bij een ander Japans restaurant lekkerder, maar misschien lag dat aan wat ik had besteld![]()
6 jaar geleden ook al?quote:
Nee, vanaf 2002 hebben ze hun Michelinster.quote:
Ik heb gehoord dat het daar niet altijd lekker is, vooral als het druk is neemt de kwaliteit af. Bij Sumo is de kwaliteit constant:) Verder heb ik niet in veel japanse restaurants gegeten dus ik kan geen oordeel geven, wel moet ik zeggen dat het bij Sumo erg lekker is:Pquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef n0a het volgende:
[..]
2nd, alhoewel beste misschien een beetje te veel gezegd is. Tis iig lekker daar.
Ook al eens Shabu Shabu geprobeerd? Heb het zelf nog niet gewaagd.
Hier ook zo, was tevens ook de eerste Japanner waar ik heb gegetenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:37 schreef rashudo het volgende:
Van de japanse restaurants waar ik gegeten heb, vind ik Sui Sha Ya in scheveningen het beste.
Bij mij ook, het was dus meteen raak! Maar ik wil toch een keer Okura proberen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hier ook zo, was tevens ook de eerste Japanner waar ik heb gegeten![]()
Loop er elke dag langs maar nog nooit gegeten. Is het wat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:08 schreef LENUS het volgende:
Kent iemand het Japanse restaurant konichua in Utrecht?
Vroeg het me ook af, ben er zelf namelijk nog nooit geweestquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Loop er elke dag langs maar nog nooit gegeten. Is het wat?
Hm, woon in DH, toch eens proberen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:37 schreef rashudo het volgende:
Okura lijkt mij het beste, maar ben daar nooit geweest. Van de japanse restaurants waar ik gegeten heb, vind ik Sui Sha Ya in scheveningen het beste.
De keren dat ik daar ben geweest had ik zo'n groot menu genomen aan de plaat, dus veel sushi heb ik niet op daar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, woon in DH, toch eens proberen.
Betekent dit ook dat hun Sushi de beste is, of staat dat daar weer los van?
Oeiii ben tegenwoordig vaak in Amsterdam, leuk om te wetenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik mag de vreetschuur Tokyo Cafe op het Spuiplein in Amsterdam waarbij je onbeperkt Sushi kunt (vr)eten zeker niet aanraden hier.
De sushi is erg goed maar kan beter, zo is de rijst neutraal van smaak (waar niks mis mee is) maar zou het beter zijn als de rijst iets meer naar azijn zou smaken. De vis is altijd heel erg vers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, woon in DH, toch eens proberen.
Betekent dit ook dat hun Sushi de beste is, of staat dat daar weer los van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |