Dat heb ik dan weer niet, maarja ik irriteer me altijd zo erg aan mensen die gaan kijken hoe jij helemaal verkracht word. Je valt 1 murloc aan, komen er opeens 5 van die murloc pet's op je af. Heb ik opeens 6 murlocs achter me reet aan. Zit die gast gewoon een beetje te kijkjen hoe ik kapot geneukt word.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef McGilles het volgende:
Als ik zie hoe vaak guildies NIET willen helpen als ik even hulp nodig heb en dan heb ik het niet om irritante vragen waar ze echt moeite voor moeten doen.
Ik zat gisteren te questen en Blade's Edge Mountain, zag dat 2 guildies zaten te grinden op het elemental plateau. Moest 1 elite verslaan, dus 1min moeite want ik stond recht voor zijn neus. Die guildies waren te beroerd om even te helpen. Dit heb ik echt wel vaker.
Moeten ze niet later vragen aan mij of ze iets mogen, want de komende x keren is het antwoord sowieso nee.
Het is woensdag ochtend sjaak.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef Fir3fly het volgende:
Hoezo servers down? Ik heb gisteren gewoon de hele avond kunnen spelen.
Ik heb wel geluk met me guild, kreeg gewoon wat gold van een paar lui. was level 8 met 10 gold ofzo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef Mauro het volgende:
Ik probeer altijd wel te helpen.
Ik weet dan dat ze de volgende keer mij misschien wel ff willen helpen. Misschien![]()
mijn priest is nu lvl 22 en heeft al 60 goud.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik heb wel geluk met me guild, kreeg gewoon wat gold van een paar lui. was level 8 met 10 gold ofzo.Geen twink dan he.
Dat doe ik wel eens bij Horde, toekijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef Baret het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, maarja ik irriteer me altijd zo erg aan mensen die gaan kijken hoe jij helemaal verkracht word. Je valt 1 murloc aan, komen er opeens 5 van die murloc pet's op je af. Heb ik opeens 6 murlocs achter me reet aan. Zit die gast gewoon een beetje te kijkjen hoe ik kapot geneukt word.![]()
Op de Horde wel te verstaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef McGilles het volgende:
Maar ik help ook vaak zat, 80% van de keren schiet ik wel ff mee
Gisteren zaten er ook al mensen te zeuren over die serversquote:
Je hoeft alleen maar een leuke prof. te kiezen of 1 goede drop te vinden. Vond met mijn char toentertijd een twink wapen, zo 100g erbij op lvl 20 oidquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
mijn priest is nu lvl 22 en heeft al 60 goud.
En dat heb ik allemaal zelf verdiend met de priest. Heb geen goud overgemaakt tussen m'n chars.
Het enige wat ik gestuurd heb zijn 4 16 slot bags.
Dat waren de login serversquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gisteren zaten er ook al mensen te zeuren over die servers.
Ja oke maar dat was m,n eerst char he.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
mijn priest is nu lvl 22 en heeft al 60 goud.
En dat heb ik allemaal zelf verdiend met de priest. Heb geen goud overgemaakt tussen m'n chars.
Het enige wat ik gestuurd heb zijn 4 16 slot bags.
Nou en?quote:
Oeps nu is die dus dubbel gereport.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Topic Report is de deur al uit naar de modjes er voor.
Snap ik, maar ik kon wel gewoon spelen. Daaromquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zonder login servers geen authenticating en dus geen playtime
Laat hem, hij weet alles beter.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Toen ik uiteindelijk kon inloggen kon ik ook gewoon spelen 14.gifquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik kon wel gewoon spelen. Daarom.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Toen ik uiteindelijk kon inloggen kon ik ook gewoon spelen 14.gif
Boeit nietquote:
Kan een horde niet door de alliance gebied rondzweven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Boeit niet. Zit de heletijd met me mount rond te vliegen nu, wel jammer dat je niet door azaroth heen kan vliegen met dat ding
dat zou echt te gaaf zijn
!
En dan gaat iedereen lopen hammeren en dan gaat alles er uit. Dan gaat iedereen op blizzard lopen zeiken dat blizzard ktu is terwijl ze het zelf hebben gedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, pauze op m'n werkquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef Baret het volgende:
Laat me raden, de servers zijn weer online.
Ik over 3 minuten. Owja ik zag net een zwaard waar geen level requirement onder stond, betekent dat dat als ik een lvl 16 warrior die ook kan gebruiken.quote:
Als jij het voor elkaar krijg om die quest/instance of whatever te doen, kun jij dat zwaard gebruikenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:25 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik over 3 minuten. Owja ik zag het een zwaard waar geen level requirement onder stond, betekent dat dat als ik een lvl 16 warrior die ook kan gebruiken.![]()
Wat nou als ik met een lvl 70 meega en geen flikker doe.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als jij het voor elkaar krijg om die quest/instance of whatever te doen, kun jij dat zwaard gebruiken
Eerder niet.
Instance hebben een minimum levelquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef Baret het volgende:
[..]
Wat nou als ik met een lvl 70 meega en geen flikker doe.![]()
WOW zit slim in elkaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Instance hebben een minimum level. En quests ook of er nou een lvl 70 mee gaat of niet je komt er neit in of je krijgt de quest niet
!
Echt wel, maar gelukkig wel met heel erg veel vrijheid (lees exploring)quote:
Soms te veel, 10 minuten gaan lopen is irri.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Echt wel, maar gelukkig wel met heel erg veel vrijheid (lees exploring)![]()
Nog geen mount of FP's?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef Baret het volgende:
[..]
Soms te veel, 10 minuten gaan lopen is irri.![]()
Vanaf IF naar de andere kant van loch modan is er geen fpquote:
Ah man dat is maar 5 min lopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:03 schreef Baret het volgende:
[..]
Vanaf IF naar de andere kant van loch modan is er geen fp![]()
Nope, half life 2quote:
Heh ow lol daar zat dat toffe teleport ding dus inquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:16 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Nope, half life 2. Gister dod source gekocht, heb k nog wat te doen op woensdag ochtend
Die is bij ons nog nooit gedroptquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:04 schreef Denni5 het volgende:
Woot! Gisteren Gruul neer voor de 3e keer en eindelijk dropte m'n schild, 't begint ergens op te lijken nu met mijn tankadin
Armory profile
Hoe is het met je trail?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:46 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die is bij ons nog nooit gedropt
Nja, over het algemeen heb ik niet veel geluk met loot. So far maar 3 kara epics voor tanken, wel Fool's Bane + Malchazeen omdat niemand anders ze nodig had, maar toch
Ga weg man, ik moet zoveel dingen ontwijken.quote:
Gewoon op de weg blijven en niet offroad gaan lopen crossenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef Baret het volgende:
[..]
Ga weg man, ik moet zoveel dingen ontwijken.. Ben geen lvl 40 dat ik door alles heen kan lopen.
![]()
Ja dan ben je dus 15 minuten kwijt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon op de weg blijven en niet offroad gaan lopen crossen.
Nog steeds niet on!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef McGilles het volgende:
Die patch kan me gestolen worden.
Ik wil weer dat mijn server (Skullcrusher) online gaat![]()
![]()
Jammer maar helaas.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:21 schreef Baret het volgende:
[..]
Nog steeds niet on!
Trouwens wat nou als ik iets ga opzetten met fok, dat we een groepje fok users bij elkaar halen en dan een server ingaan en een guild maken?
Ik ga mijn huidige server idd niet verlaten om zo met mede-fokkers ergens te gaan spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jammer maar helaas.
Gaat niet werken.
Eerdere pogingen zijn roemloos ten onder gegaan![]()
Hoezo, en er zijn nog altijd een paar users die vaak on zijn dus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jammer maar helaas.
Gaat niet werken.
Eerdere pogingen zijn roemloos ten onder gegaan![]()
tv kijken en auto walk aanquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Fok! man wat doe jij allemaal tijdens het lopen?![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Baret het volgende:
[..]
Hoezo, en er zijn nog altijd een paar users die vaak on zijn dus?
effe kijken
-mauro
-WyriHaximus
-tonks
-McGilles
-ik
-Fir3fly
Als jullie tenminste willen kunnen we een beginnetje maken.
wat wil je dan beginnen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Baret het volgende:
[..]
Hoezo, en er zijn nog altijd een paar users die vaak on zijn dus?
effe kijken
-mauro
-WyriHaximus
-tonks
-McGilles
-ik
-Fir3fly
Als jullie tenminste willen kunnen we een beginnetje maken.
Staat bij mij altijd aan meestal als ik aan het vliegen ben zit ik te spelen op me wiiquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Baret het volgende:
[..]
Echt he, altijd als ik doodga gaat de tv meteen aan.![]()
Of ik doe meestal alt tab en ga ff msnen. Wiiiiiiiiiiiiiiii.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Staat bij mij altijd aan meestal als ik aan het vliegen ben zit ik te spelen op me wii
Laten we maar eerst kijken wie wil, Dan kiezen we een server die niet zwaar bevolkt is, en daarna kiezen we de faction.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef trance_fan het volgende:
Welke server dan? (ben nu op men broer zen account (broertje is dekkered))
Zo gaat het eingelijk niet echt bij mij, maar zo (serieus ik zuig in uit de losse hand tekenen met een tegrote borstel):quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef Baret het volgende:
[..]
Of ik doe meestal alt tab en ga ff msnen. Wiiiiiiiiiiiiiiii.![]()
Weetje, ik snap echt geen flikker van wat je nu zegt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zo gaat het eingelijk niet echt bij mij, maar zo (serieus ik zuig in uit de losse hand tekenen met een tegrote borstel):
[afbeelding]
(naast elkaar)
Ik wil opzich ook wel een altje maken ofzo, maar ben niet van plan om compleet te gaan rerollenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:42 schreef Baret het volgende:
Nou dat gaat al goed!
tot nu toe
-Baret
-Trance_fan
-Dekkerd
-Fir3fly
Ik kan gewoon een verslag schrijfen over hoe dom die opmerking wel niet was.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil wel die patch want dan worden de arena's weer wat leuker
Lol ik ook niet (lees het net naquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:49 schreef Baret het volgende:
[..]
Weetje, ik snap echt geen flikker van wat je nu zegt.![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:50 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een verslag schrijfen over hoe dom die opmerking wel niet was.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:42 schreef Baret het volgende:
Nou dat gaat al goed!
tot nu toe
-Baret
-Trance_fan
-Dekkered
-Fir3fly
als we een server hebben kan ik weer opnieuw beginnen ben toch nog niet boven de lvl 15 gekomen dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef vogelkooi het volgende:
Jullie gaan snel.
Baret? neem tailoring er bij ,dan kan je van linen greenie cloaks maken en die dissen. maar na 100 enchanting , weet ik niet ben over ge gaan naar mining en bs.
wil wel een reroll, maar dan horde, heb al een 50 char aliance, server maakt niet veel uit.
Redelijk goed schijnbaar. Bijna iedereen is wel redelijk positief over me, behalve 1 pala dus (waar je al wel van weet). Schijnt dat het bitchen na het doden van de SH heroic baas niet het enige was. Toen ik Kara liep te MTen die avond, vond hij me een 'waste of a raid spot' schijnbaar. En we hadden niet eens een wipe gehadquote:
Whehehe....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Redelijk goed schijnbaar. Bijna iedereen is wel redelijk positief over me, behalve 1 pala dus (waar je al wel van weet). Schijnt dat het bitchen na het doden van de SH heroic baas niet het enige was. Toen ik Kara liep te MTen die avond, vond hij me een 'waste of a raid spot' schijnbaar. En we hadden niet eens een wipe gehad![]()
Ze zijn lelijkquote:
Dan neem ik die welquote:
Ja weet ik veelquote:
Alles prima maar NIET op Twisting Nether..quote:
Wat voor classes kan je met die blood elves?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:29 schreef dekkered het volgende:
zit nu te twijfelen wat voor class ik ga doen
en bedanktquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Alles prima maar NIET op Twisting Nether..
Ik wil geen noobs hebben die me allerlei vragen gaan stellen omdat ze niet weten hoe het spel werkt![]()
hunter, lock, mage, priest, paladinquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat voor classes kan je met die blood elves?
Paladin, rogue, mage, warlock, priest en nog 1, maar ik weet ff niet welkequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat voor classes kan je met die blood elves?
Lock wordt het dus.quote:
Eentje die NU online isquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:35 schreef Fir3fly het volgende:
Maar welke server wordt het nu? Roep eens wat.
Denk je het echt...........quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:38 schreef dekkered het volgende:
ze zijn allemaal weer online zo te zien
volgens dit lijstje https://www.worldofwarcraft.com/realmstatus/ welquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Denk je het echt...........
Skullcrusher![]()
![]()
Je moet ook hier kijken:quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
volgens dit lijstje https://www.worldofwarcraft.com/realmstatus/ wel
oepsquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je moet ook hier kijken:
http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zo gaat het eingelijk niet echt bij mij, maar zo (serieus ik zuig in uit de losse hand tekenen met een tegrote borstel):
[afbeelding]
(naast elkaar)
Deviate fish he. 1g per stuk 200 in de ochtend vangen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat kan ook! Lekker aan het vissen bij (de) WC?
Crap build imoquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:50 schreef McGilles het volgende:
Ik zat ff te kloten met mijn talent calculator en kwam tot dit:
Hou in gedachten dat ik redelijk wil kunnen grinden (motes) maar ook in 5-man instances mijn werk goed kan doen.
http://www.wow-europe.com(...)05320010035010030000
Ahquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Deviate fish he. 1g per stuk 200 in de ochtend vangen.
Zit al lang in de guild enzo... ach ja, ik heb nog een geheim wapen om hem over te halenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Whehehe....
Kan hij er niet uit ge toerlezjoerd worden dan? Als ie toch zo blijft bitchen
Nouja. Dit is natuurlijk erg lage damage je bent net geen frost en net geen arcane. Mijn mening is dat in een goede arcane/frost build OF empowered frostbolt moet zitten of Mind mastery anders kom je helemaal nergens. En punten in Frost channeling stoppen is gewoon onzinquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Beargumenteer dan ff. En niet aankomen dat je niet van frost houd ed.
nee duh snapte je dat niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, je kunt dus geen Blood Elf spelen zonder Burning Crusade?.
Heb ik, lijkt me wel zo slim bij een warlock.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef vogelkooi het volgende:
Jullie gaan snel.
Baret? neem tailoring er bij ,dan kan je van linen greenie cloaks maken en die dissen. maar na 100 enchanting , weet ik niet ben over ge gaan naar mining en bs.
wil wel een reroll, maar dan horde, heb al een 50 char aliance, server maakt niet veel uit.
Ja weet ik veelquote:
Ga je dreigen weer op je lock te gaan spelen dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zit al lang in de guild enzo... ach ja, ik heb nog een geheim wapen om hem over te halen
Je moet ook een authentication key hebben, het is niet een kwestie van snel downloaden en spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:03 schreef Fir3fly het volgende:
Wacht even, dan download ik die uitbreiding even snel.
heb je hem gekocht of doe je de 10 day free trail?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:03 schreef Fir3fly het volgende:
Wacht even, dan download ik die uitbreiding even snel.
Ik doe die trial eerst wel, dan koop ik hem later wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef Baret het volgende:
[..]
Je moet ook een authentication key hebben, het is niet een kwestie van snel downloaden en spelen.
je hebt de 10 day free trail nogquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef Baret het volgende:
[..]
Je moet ook een authentication key hebben, het is niet een kwestie van snel downloaden en spelen.
Dat dusquote:
Frost Channeling is later voor raids toch wel 1 van de beste talents die je kan kiezen, maar voor nu is het inderdaad nog een beetje een twijfelgeval. Lastig allemaalquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja. Dit is natuurlijk erg lage damage je bent net geen frost en net geen arcane. Mijn mening is dat in een goede arcane/frost build OF empowered frostbolt moet zitten of Mind mastery anders kom je helemaal nergens. En punten in Frost channeling stoppen is gewoon onzin.
http://www.wow-europe.com(...)05320010005010000000
Ja oke maar na 10 dagen heb je net lekker ingespeeld op de nieuwe race en dan is het afgelopen.quote:
Frostquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Frost Channeling is later voor raids toch wel 1 van de beste talents die je kan kiezen, maar voor nu is het inderdaad nog een beetje een twijfelgeval. Lastig allemaal
Dan koop ik hem gewoon. Ik heb nog wel wat geld overquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef Baret het volgende:
[..]
Ja oke maar na 10 dagen heb je net lekker ingespeeld op de nieuwe race en dan is het afgelopen.
Ik eet alle Pom pyro naabjes opquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
Frost![]()
Arcane/Fire is toch wel da bomb ^^
41/20/en een hele dikke 0
Ja, dat kan wel zo zijn maar ik ben dan ook totaal niet pvp minded.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik eet alle Pom pyro naabjes op. je ice blockt een van hun pom pyro's en ze staan te huilen met een 8 seconde cast
Ik ben nu 40/21/0 maar frost heeft toch zijn voordelen (hoge crits vs frozen, beter mana efficient)quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
Frost![]()
Arcane/Fire is toch wel da bomb ^^
41/20/en een hele dikke 0
Zeker, de 0/0/0 build is echt top.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:18 schreef Baret het volgende:
http://www.wow-europe.com(...)warrior/talents.html
Is dit wat?
He kut, naja laat maar zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, de 0/0/0 build is echt top.![]()
Komt ervan als je ict doet en je verveelt je.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:24 schreef viezerdt het volgende:
Tering, anders gaat het ff snel hier ineens. Ga aan het werk luie bitches! Baret speelt nog maar net en heeft nu al 1e topic aangemaakt
, loop het altijd net mis </3
Zeker PVP.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef Baret het volgende:
Ik zou zeggen pvp en de servers bekijk ik zo effe.
We're alligned with the tauren.. fantastic! we'll be having steak twice a week.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef tonks het volgende:
Lol die flirt van blood elfs female
"Normally i only ride epic mounts, but i'll give it a chance"
"My Mana tap brings all the boys to the yard"
Dat ligt niet aan je server maar aan je battlegroup en daar zitten tussen de 16 en 26 servers in. Wij hebben er in onze battlegroup ook last van in de lvl 70 range, vaak zijn er meer allies dan hordes. Ik heb zelf de indruk dat veel hordies graag pvp'en en dit dus doen in de arena's want de huidige pvp epics zijn niet echt denderend muv bracers en cloak en die heb je zo binnen (2 dagen ff hardcore spelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:44 schreef incognitoomuch het volgende:
Zit op dit moment op Arachronos server. Met PvP is het gewoon zwaar kut. Horde word iedere keer weer onder de voet gelopen door teveel allys in AB.
Is het mogelijk om van een PVE naar een PVP server te gaan?
Mocht dat niet mogelijk zijn, welke server het wel goed doet met BG aan de horde kant?
Migration zit er aan te komen....
Als ik niks anders gewent ben, vind ik het wel fijn zo, lekker relaxed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ja maar, PVE is zo.... saai.
Nee, maar je raid moet wel ervoor gegeared zijn. Mage tank etc.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoe zit dat eik met Gruuls Liar?
Moet je daar ook attuned mee zijn ofzo?
Euhm we moeten wat meer mensen hebben, en een server uitzoeken is geen probleem. We doen pvp alliance.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:03 schreef dekkered het volgende:
wat gaan we nou doen met dat idee van de guild?
nou zorg dat je de server uitzoekt danquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:13 schreef Baret het volgende:
[..]
Euhm we moeten wat meer mensen hebben, en een server uitzoeken is geen probleem. We doen pvp alliance.
waarom heb je die nodig?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef Sloavink het volgende:
Iemand een goede link voor WoW patches?
Lekkere snelheid ook! Not!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
waarom heb je die nodig?
WoW patch automatisch dus
Disenchanten van groene itemsquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:40 schreef Baret het volgende:
hoe kom ik eigenlijk aan strange dust
Ik vind het oke!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef Sloavink het volgende:
Karahzan lijkt me wel een goede server toch?
Karahzan dus? Ok.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef Sloavink het volgende:
Karahzan lijkt me wel een goede server toch?
Je naam?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef dekkered het volgende:
heb net een dranei mage aangemaakt
Lavinesquote:
Dan hebben wij horde maar af te slachtenquote:
doe nou niet zo lulligquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef Sloavink het volgende:
Ik ga horde op die server.. altijd al een horde altje willen hebben. Ik word trouwens een shammie of een huntard.
bij de guild masterquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:38 schreef Baret het volgende:
Nouja al 3 users derin, trouwens hoe maak je een guild.
Moet je dan niet 'handtekeningen' hebben van een zoveel mensen ofzo?quote:
ja 10 als ik het goed hebquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Moet je dan niet 'handtekeningen' hebben van een zoveel mensen ofzo?
Ik ga morgen ook beginnen.. wat is je naam?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef ainiwho het volgende:
Ssst ben op horde kant begonnen op karahzan.... Undeath priest![]()
Lailanyquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:42 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook beginnen.. wat is je naam?
Klopt je hebt er tien nodig maar ik geloof dat jouw eigen naam er al bijstaat. dus dan nog maar 9quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef Sloavink het volgende:
Maar ik ben dus echt niet van plan weer een alliance manneke te maken.. over my undead body.
Ssstttquote:Op donderdag 10 mei 2007 04:24 schreef trance_fan het volgende:
Volgens mij moeten we je maar aangeven bij een gm want die macht is nu al naar je hoofd gestegen
Wat raad je me aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:09 schreef Sloavink het volgende:
Ik ga vandaag beginnen.. Tauren shammie.. m0000... naam weet ik alleen nog niet.
Ja heel grappig, een orc palladinquote:
Belf Pally.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:18 schreef Baret het volgende:
[..]
Ja heel grappig, een orc palladin
Ik zie net dat een shaman mail kan dragen. vet.![]()
Undead mage it is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:24 schreef Sloavink het volgende:
Rogue's zijn leuk.. maar moet je wel goed voor kunnen spelen verder in het spel. Mage's zijn ook top.
Graphicshoer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:25 schreef tonks het volgende:
Ik zou een troll mage nemen. Die casten veel mooier
En female ziet er nog lekker uit ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:25 schreef tonks het volgende:
Ik zou een troll mage nemen. Die casten veel mooier
ik ga voor een blood elf magequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:09 schreef Baret het volgende:
Nou ja dan beginnen we weer overnieuw met de horde.
Dus het is horde karazhan.
-tonks
-baret
-dekkered
-sloavink
-fir3fly
-necrodeath
-trance_fan
-?
Wast hebben jullie allemaal?
En wat is een leuk poppetje voor de horde.
Kun je het effe mailen naar me hotmail adresjequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:26 schreef tonks het volgende:
Mensen die een horde levelling guide nodig hebben moeten maar even pm-en
Als ik zei ja dat snap ik, dan zou ik liegen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef Sloavink het volgende:
Denk dat ik tot level 70 elemental blijf.. en dan op 70 respecc naar resto ofzo.
Hij heeft toch geen char en heeft hier niks opgenoemd.quote:
Ik ben je bitch nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:39 schreef tonks het volgende:
Met alleen maar mana users komen die mages goed uit
nee nou maar bij jou in het lijstje stond undead mage en als naam Baret (bij zijn naam)quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:38 schreef Baret het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen char en heeft hier niks opgenoemd.
oeps, sorry.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee nou maar bij jou in het lijstje stond undead mage en als naam Baret (bij zijn naam)
Perfect zo!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
geeft niet moest het alleen ff zeggen
moet je het ff aardig vragen aan trance_fanquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:46 schreef Sloavink het volgende:
Iemand moet even een warrior aanmaken ofzo.
Gisteren begon ik een night elf en kwam een of andere mongool naar mij toe, hi i am a girl and do you want to play with me. Ik heb alle gear afgedaan en op follow gezet en ik ging elke keer dansen wanneer ze effe stopte. Ze flipte heeeeeleeemaal.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:57 schreef tonks het volgende:
Gare lowbies in begin area.
"if you press H and O u can add a friend"
joh.
Power wankkeeerrrrrrrrquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:28 schreef Mauro het volgende:
Ik ben vanavond gepromoot in het guild
Macht
Ik heb nu macht
whoohahahahahah :evil grin:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |