Dat heb ik dan weer niet, maarja ik irriteer me altijd zo erg aan mensen die gaan kijken hoe jij helemaal verkracht word. Je valt 1 murloc aan, komen er opeens 5 van die murloc pet's op je af. Heb ik opeens 6 murlocs achter me reet aan. Zit die gast gewoon een beetje te kijkjen hoe ik kapot geneukt word.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef McGilles het volgende:
Als ik zie hoe vaak guildies NIET willen helpen als ik even hulp nodig heb en dan heb ik het niet om irritante vragen waar ze echt moeite voor moeten doen.
Ik zat gisteren te questen en Blade's Edge Mountain, zag dat 2 guildies zaten te grinden op het elemental plateau. Moest 1 elite verslaan, dus 1min moeite want ik stond recht voor zijn neus. Die guildies waren te beroerd om even te helpen. Dit heb ik echt wel vaker.
Moeten ze niet later vragen aan mij of ze iets mogen, want de komende x keren is het antwoord sowieso nee.
Het is woensdag ochtend sjaak.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef Fir3fly het volgende:
Hoezo servers down? Ik heb gisteren gewoon de hele avond kunnen spelen.
Ik heb wel geluk met me guild, kreeg gewoon wat gold van een paar lui. was level 8 met 10 gold ofzo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef Mauro het volgende:
Ik probeer altijd wel te helpen.
Ik weet dan dat ze de volgende keer mij misschien wel ff willen helpen. Misschien![]()
mijn priest is nu lvl 22 en heeft al 60 goud.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik heb wel geluk met me guild, kreeg gewoon wat gold van een paar lui. was level 8 met 10 gold ofzo.Geen twink dan he.
Dat doe ik wel eens bij Horde, toekijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef Baret het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, maarja ik irriteer me altijd zo erg aan mensen die gaan kijken hoe jij helemaal verkracht word. Je valt 1 murloc aan, komen er opeens 5 van die murloc pet's op je af. Heb ik opeens 6 murlocs achter me reet aan. Zit die gast gewoon een beetje te kijkjen hoe ik kapot geneukt word.![]()
Op de Horde wel te verstaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef McGilles het volgende:
Maar ik help ook vaak zat, 80% van de keren schiet ik wel ff mee
Gisteren zaten er ook al mensen te zeuren over die serversquote:
Je hoeft alleen maar een leuke prof. te kiezen of 1 goede drop te vinden. Vond met mijn char toentertijd een twink wapen, zo 100g erbij op lvl 20 oidquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
mijn priest is nu lvl 22 en heeft al 60 goud.
En dat heb ik allemaal zelf verdiend met de priest. Heb geen goud overgemaakt tussen m'n chars.
Het enige wat ik gestuurd heb zijn 4 16 slot bags.
Dat waren de login serversquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gisteren zaten er ook al mensen te zeuren over die servers.
Ja oke maar dat was m,n eerst char he.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
mijn priest is nu lvl 22 en heeft al 60 goud.
En dat heb ik allemaal zelf verdiend met de priest. Heb geen goud overgemaakt tussen m'n chars.
Het enige wat ik gestuurd heb zijn 4 16 slot bags.
Nou en?quote:
Oeps nu is die dus dubbel gereport.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Topic Report is de deur al uit naar de modjes er voor.
Snap ik, maar ik kon wel gewoon spelen. Daaromquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zonder login servers geen authenticating en dus geen playtime
Laat hem, hij weet alles beter.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Toen ik uiteindelijk kon inloggen kon ik ook gewoon spelen 14.gifquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik kon wel gewoon spelen. Daarom.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Toen ik uiteindelijk kon inloggen kon ik ook gewoon spelen 14.gif
Boeit nietquote:
Kan een horde niet door de alliance gebied rondzweven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Boeit niet. Zit de heletijd met me mount rond te vliegen nu, wel jammer dat je niet door azaroth heen kan vliegen met dat ding
dat zou echt te gaaf zijn
!
En dan gaat iedereen lopen hammeren en dan gaat alles er uit. Dan gaat iedereen op blizzard lopen zeiken dat blizzard ktu is terwijl ze het zelf hebben gedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, pauze op m'n werkquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef Baret het volgende:
Laat me raden, de servers zijn weer online.
Ik over 3 minuten. Owja ik zag net een zwaard waar geen level requirement onder stond, betekent dat dat als ik een lvl 16 warrior die ook kan gebruiken.quote:
Als jij het voor elkaar krijg om die quest/instance of whatever te doen, kun jij dat zwaard gebruikenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:25 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik over 3 minuten. Owja ik zag het een zwaard waar geen level requirement onder stond, betekent dat dat als ik een lvl 16 warrior die ook kan gebruiken.![]()
Wat nou als ik met een lvl 70 meega en geen flikker doe.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als jij het voor elkaar krijg om die quest/instance of whatever te doen, kun jij dat zwaard gebruiken
Eerder niet.
Instance hebben een minimum levelquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef Baret het volgende:
[..]
Wat nou als ik met een lvl 70 meega en geen flikker doe.![]()
WOW zit slim in elkaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Instance hebben een minimum level. En quests ook of er nou een lvl 70 mee gaat of niet je komt er neit in of je krijgt de quest niet
!
Echt wel, maar gelukkig wel met heel erg veel vrijheid (lees exploring)quote:
Soms te veel, 10 minuten gaan lopen is irri.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Echt wel, maar gelukkig wel met heel erg veel vrijheid (lees exploring)![]()
Nog geen mount of FP's?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef Baret het volgende:
[..]
Soms te veel, 10 minuten gaan lopen is irri.![]()
Vanaf IF naar de andere kant van loch modan is er geen fpquote:
Ah man dat is maar 5 min lopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:03 schreef Baret het volgende:
[..]
Vanaf IF naar de andere kant van loch modan is er geen fp![]()
Nope, half life 2quote:
Heh ow lol daar zat dat toffe teleport ding dus inquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:16 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Nope, half life 2. Gister dod source gekocht, heb k nog wat te doen op woensdag ochtend
Die is bij ons nog nooit gedroptquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:04 schreef Denni5 het volgende:
Woot! Gisteren Gruul neer voor de 3e keer en eindelijk dropte m'n schild, 't begint ergens op te lijken nu met mijn tankadin
Armory profile
Hoe is het met je trail?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:46 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die is bij ons nog nooit gedropt
Nja, over het algemeen heb ik niet veel geluk met loot. So far maar 3 kara epics voor tanken, wel Fool's Bane + Malchazeen omdat niemand anders ze nodig had, maar toch
Ga weg man, ik moet zoveel dingen ontwijken.quote:
Gewoon op de weg blijven en niet offroad gaan lopen crossenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef Baret het volgende:
[..]
Ga weg man, ik moet zoveel dingen ontwijken.. Ben geen lvl 40 dat ik door alles heen kan lopen.
![]()
Ja dan ben je dus 15 minuten kwijt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon op de weg blijven en niet offroad gaan lopen crossen.
Nog steeds niet on!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef McGilles het volgende:
Die patch kan me gestolen worden.
Ik wil weer dat mijn server (Skullcrusher) online gaat![]()
![]()
Jammer maar helaas.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:21 schreef Baret het volgende:
[..]
Nog steeds niet on!
Trouwens wat nou als ik iets ga opzetten met fok, dat we een groepje fok users bij elkaar halen en dan een server ingaan en een guild maken?
Ik ga mijn huidige server idd niet verlaten om zo met mede-fokkers ergens te gaan spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jammer maar helaas.
Gaat niet werken.
Eerdere pogingen zijn roemloos ten onder gegaan![]()
Hoezo, en er zijn nog altijd een paar users die vaak on zijn dus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jammer maar helaas.
Gaat niet werken.
Eerdere pogingen zijn roemloos ten onder gegaan![]()
tv kijken en auto walk aanquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Fok! man wat doe jij allemaal tijdens het lopen?![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Baret het volgende:
[..]
Hoezo, en er zijn nog altijd een paar users die vaak on zijn dus?
effe kijken
-mauro
-WyriHaximus
-tonks
-McGilles
-ik
-Fir3fly
Als jullie tenminste willen kunnen we een beginnetje maken.
wat wil je dan beginnen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Baret het volgende:
[..]
Hoezo, en er zijn nog altijd een paar users die vaak on zijn dus?
effe kijken
-mauro
-WyriHaximus
-tonks
-McGilles
-ik
-Fir3fly
Als jullie tenminste willen kunnen we een beginnetje maken.
Staat bij mij altijd aan meestal als ik aan het vliegen ben zit ik te spelen op me wiiquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Baret het volgende:
[..]
Echt he, altijd als ik doodga gaat de tv meteen aan.![]()
Of ik doe meestal alt tab en ga ff msnen. Wiiiiiiiiiiiiiiii.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Staat bij mij altijd aan meestal als ik aan het vliegen ben zit ik te spelen op me wii
Laten we maar eerst kijken wie wil, Dan kiezen we een server die niet zwaar bevolkt is, en daarna kiezen we de faction.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef trance_fan het volgende:
Welke server dan? (ben nu op men broer zen account (broertje is dekkered))
Zo gaat het eingelijk niet echt bij mij, maar zo (serieus ik zuig in uit de losse hand tekenen met een tegrote borstel):quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef Baret het volgende:
[..]
Of ik doe meestal alt tab en ga ff msnen. Wiiiiiiiiiiiiiiii.![]()
Weetje, ik snap echt geen flikker van wat je nu zegt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zo gaat het eingelijk niet echt bij mij, maar zo (serieus ik zuig in uit de losse hand tekenen met een tegrote borstel):
[afbeelding]
(naast elkaar)
Ik wil opzich ook wel een altje maken ofzo, maar ben niet van plan om compleet te gaan rerollenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:42 schreef Baret het volgende:
Nou dat gaat al goed!
tot nu toe
-Baret
-Trance_fan
-Dekkerd
-Fir3fly
Ik kan gewoon een verslag schrijfen over hoe dom die opmerking wel niet was.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil wel die patch want dan worden de arena's weer wat leuker
Lol ik ook niet (lees het net naquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:49 schreef Baret het volgende:
[..]
Weetje, ik snap echt geen flikker van wat je nu zegt.![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:50 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een verslag schrijfen over hoe dom die opmerking wel niet was.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:42 schreef Baret het volgende:
Nou dat gaat al goed!
tot nu toe
-Baret
-Trance_fan
-Dekkered
-Fir3fly
als we een server hebben kan ik weer opnieuw beginnen ben toch nog niet boven de lvl 15 gekomen dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef vogelkooi het volgende:
Jullie gaan snel.
Baret? neem tailoring er bij ,dan kan je van linen greenie cloaks maken en die dissen. maar na 100 enchanting , weet ik niet ben over ge gaan naar mining en bs.
wil wel een reroll, maar dan horde, heb al een 50 char aliance, server maakt niet veel uit.
Redelijk goed schijnbaar. Bijna iedereen is wel redelijk positief over me, behalve 1 pala dus (waar je al wel van weet). Schijnt dat het bitchen na het doden van de SH heroic baas niet het enige was. Toen ik Kara liep te MTen die avond, vond hij me een 'waste of a raid spot' schijnbaar. En we hadden niet eens een wipe gehadquote:
Whehehe....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Redelijk goed schijnbaar. Bijna iedereen is wel redelijk positief over me, behalve 1 pala dus (waar je al wel van weet). Schijnt dat het bitchen na het doden van de SH heroic baas niet het enige was. Toen ik Kara liep te MTen die avond, vond hij me een 'waste of a raid spot' schijnbaar. En we hadden niet eens een wipe gehad![]()
Ze zijn lelijkquote:
Dan neem ik die welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |