Ik ben doodopquote:
Dan klikt het erg goed tussen ons...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here. Dan kan ik ook helemaal hyperactief worden.
Vraag iteejer naar mij en hij kan eenzelfde verhaal bevestigen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here. Dan kan ik ook helemaal hyperactief worden.
dat is het merendeel van NL waar je nu op kotstquote:
oke, domme racistische mensen danquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het merendeel van NL waar je nu op kotst
meer kans voor mij dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het merendeel van NL waar je nu op kotst
Ik vind domme mensen beste grappig!quote:
Mijn stelling staat nog steedsquote:
Hongaren zijn ook gewoon luiquote:
Diversiteit.quote:
Dat compenseer je online?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Pheno het volgende:
Ik praat niet veel, ik heb niet veel gesprekspartners
Yepquote:
Ga werkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef Burdie het volgende:
Oh, in het kader van interview-ontwijkend-gedrag ga ik zo maar eens mijn schoenen ophalen bij de schoenmaker en boodschappen doen.
Dan ga je toch eerderquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:53 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ga zo ook maar eens lunchen, laat hier altijd
Klinkt best lekker.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef Aarti het volgende:
vage lunchmaaltijd
kip in pepersaus met aardappelblokjes
Dat is hier dagelijks, als ik zou willenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef Aarti het volgende:
vage lunchmaaltijd
kip in pepersaus met aardappelblokjes
dat dacht ik ook toen ik het bordje zagquote:
dat zeg ikquote:
heerlijk juist!quote:
Er is meer tussen brood en warm etenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
heerlijk juist!
ik ben geen broodpersoon
Ik alleen als het me goed uitkomt, als ik 's avonds geen kans heb om warm te eten. Maar dan nog een pannenkoek, Je kunt hier hamburgers met friet of ossenhaas met aardappeltjes en sausquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen af en toe in het buitenland
in Barca ofzo
In nederland nooit![]()
Ik hou wel van vers lekker klaargemaakt brood, maar alleen als er geen warme lunch isquote:
Het ligt inmiddels in de prullenbak?quote:
Idem. Brood is zwaar overschat.quote:
Oerbrood daarintegenquote:
Kloon van JoeyTquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zit je nou mijn reaktie aan te passen?![]()
nee ik heb het wel braaf opgegeten want weggooien is zonde van die kinderen van mementomori in afrikaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |