Je hebt me alsnog geīnspireerd voor deze TTquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:28 schreef Aarti het volgende:
wat was ik net op tijd met het niet posten van de laatste
zolang mn naam er maar niet instaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt me alsnog geīnspireerd voor deze TT.
Ik geloof er niets van!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:28 schreef CherryLips het volgende:
wat ruiken m'n haartjes toch weer lekker.
Daar hoef ik niet echt dronken voor te zijn. Alhoewel ik, zeker in grote groepen, best minder woorden in kan brengen dan hierquote:
Nimmer. Ik respecteer jouw anonimiteit, dat weet jequote:
Ik praat altijd veel en heb vaak het hoogste woord.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet echt dronken voor te zijn. Alhoewel ik, zeker in grote groepen, best minder woorden in kan brengen dan hier.
Ah, iemand die stiltes in conversaties voor me op kan vullen. Meeten?quote:
tot het irritante toequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, iemand die stiltes in conversaties voor me op kan vullen. Meeten?.
soms heb je dat, nietwaar?quote:
Deze twee eigenschappen zijn uiteraard volledig ongerelateerdquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:37 schreef Aarti het volgende:
veel mensen klappen dan dicht, ik ga op volle toeren praten![]()
Hangt heel erg van de situatie af en met wie ik er ben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet echt dronken voor te zijn. Alhoewel ik, zeker in grote groepen, best minder woorden in kan brengen dan hier.
iemand moet de boel toch draaiende houwe?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze twee eigenschappen zijn uiteraard volledig ongerelateerd.
bij mij is het juist andersom, hoe meer het klikt, hoe rustiger ik wordquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef ThE_ED het volgende:
Als ik iemand heb met wie het goed klikt praat ik aan 1 stuk door
Dat kan ik zijn, maar ik kan ook het hoogste woord hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef Frezer het volgende:
Ik ben vrij stil.
hoe is het met je wimpers?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef Frezer het volgende:
Ik ben vrij stil.
Nu moet je in een relatie (in ieder geval de variant waar ik me in terug wil vinden) wel comfortabel een stilte kunnen delen, maar "comfortabel" is daar wel het sleutelwoordquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Aarti het volgende:
van in alle stilte om je heenkijkend tegenover mekaar aan tafel zitten wordt niemand gelukkig![]()
absoluutquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu moet je in een relatie (in ieder geval de variant waar ik me in terug wil vinden) wel comfortabel een stilte kunnen delen, maar "comfortabel" is daar wel het sleutelwoord.
De lastposten heb ik er uit getrokken,quote:
Ik heb het eigenlijk niet zo vaak.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
soms heb je dat, nietwaar?
dan voel je je niet helemaal op je gemak
veel mensen klappen dan dicht, ik ga op volle toeren praten![]()
Ik weet het ook niet, dus als je wil mag je het hier doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
Ik stond op het punt om op PUB te posten om het verschil tussen rokkosstuum en een jacquet uit te leggen, maar ik heb het toch maar niet gedaan.![]()
Dat komt allemaal weer terug in je MYatquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
Ik stond op het punt om op PUB te posten om het verschil tussen rokkosstuum en een jacquet uit te leggen, maar ik heb het toch maar niet gedaan.![]()
Het is niet dat ik het per se kwijt moet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, dus als je wil mag je het hier doen.
wauw, daar ben ik wel een beetje jaloers op!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk niet zo vaak.![]()
Ik zou niet weten wanneer.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het per se kwijt moet.![]()
Precies, daarom heb ik het niet gedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat komt allemaal weer terug in je MYat![]()
Verstandige keuze dus
En plato!![]()
Eentje heeft me er zelfs ooit weggestuurdquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, daarom heb ik het niet gedaan.![]()
Godt.![]()
Dat soort dingen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
Als je mij wilt horen kletsen moet je over internet/computers, geschiedenis, sociologie/antropologie of dat soort dingen beginnen.
ik heb er nog nooit gepost, maar daar staat tegenover dat ik ook nog nooit in OUD heb gepost.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eentje heeft me er zelfs ooit weggestuurd![]()
Ik moet wel eens topics kickenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit gepost, maar daar staat tegenover dat ik ook nog nooit in OUD heb gepost.![]()
Ik weet heel veel over dingen. Het maakt niet uit waarover, als iemand maar een beetje op hetzelfde nivo zit. Anders:quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
Als je mij wilt horen kletsen moet je over internet/computers, geschiedenis, sociologie/antropologie of dat soort dingen beginnen.
Ach, zolang je maar niet structureel in FF post is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik moet wel eens topics kicken
Dan krijg je de gekste onderdelen in je MYat![]()
Ik zal dus wel in elk subforum (behalve die met speciale toegang) hebben gepost![]()
Ja, heb ik ook wel hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet heel veel over dingen. Het maakt niet uit waarover, als iemand maar een beetje op hetzelfde nivo zit.
Geeuwhonger?quote:
Same here. Dan kan ik ook helemaal hyperactief worden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef ThE_ED het volgende:
Als ik iemand heb met wie het goed klikt praat ik aan 1 stuk door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |