Jij hebt weinig nodigquote:Op zondag 20 mei 2007 17:07 schreef Vulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit es gewerkt bij een bedrijfje waar 1 secretaresse bij de Jehova's zat EN vaak een doorschijnende witte broek EN bijbehorende zwarte string droeg.Ik had bijna getekend....
![]()
Dat is wel raar, want ze geloven niet eens in een ziel op die manierquote:Op zondag 20 mei 2007 17:07 schreef Vulture het volgende:
[..]
Ik wel! Als jochie van 14 ofzo stond er zo'n opa met een heel bleke vrouw erachter voor de deur en toen ik aangaf geen interesse te hebben en de deur dicht wilde doen, deed die meneer zijn voet tussen de deur. Ik geloof dat mijn moeder toen duidelijk heeft gemaakt dat dit gedrag niet getolereerd wordt. Waarop die opa zei dat het hem om het redden van mijn ziel ging...Daarna gingen ze onder protest wel weg.
Het kan ook anders trouwens. Ik heb ooit es gewerkt bij een bedrijfje waar 1 secretaresse bij de Jehova's zat EN vaak een doorschijnende witte broek EN bijbehorende zwarte string droeg.Ik had bijna getekend....
![]()
Tja, je hebt er altijd van die rare gasten bijzitten natuurlijk, alhoewel ik niet het idee heb dat dat nog steeds gebeurd.quote:Ik wel! Als jochie van 14 ofzo stond er zo'n opa met een heel bleke vrouw erachter voor de deur en toen ik aangaf geen interesse te hebben en de deur dicht wilde doen, deed die meneer zijn voet tussen de deur.
Dat hoedt toch ook helemaal niet, ze kunnen je een hoop vertellen over God.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze zijn nu ontzettend beleefd, daarom vind ik het ook zo moeilijk om ze snel af te kappen.
Nee, goed, maar ik heb niet echt intresse.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef Klit het volgende:
[..]
Dat hoedt toch ook helemaal niet, ze kunnen je een hoop vertellen over God.
Kun je altijd daarna nog een oordeel vormen, luisteren is toch niets mis mee?
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, goed, maar ik heb niet echt intresse.
Dus het zijn elke keer dezelfde mensen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:24 schreef Razor21 het volgende:
Woon sinds kort in Almere Stad ( 6 weken nu) en al 4 keer zijn ze aan de deur geweest.
Als ze dat wijf nog 1 keer aanbelt kan ze een knietje in d'r kut verwachten![]()
Ja, 1 grote "NEE" voor algemeen gebruik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:49 schreef Klit het volgende:
Ze zouden gewoon brievenbusstickers moeten maken, net als voor de reclamepost.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:26 schreef Metalfreak het volgende:
M'n zus heeft dat een keer gedaan, hadden ze een heel verhaal tegen haar verteld over die onzin allemaal, vroeg ze toen: "Geloven jullie het zelf?" Toen waren ze ineens heel snel weg....
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:35 schreef Klit het volgende:
Beetje simpel van die zus lijkt mij, natuurlijk geloven ze het zelf, jij niet dan?
Ja, maar je sloeg niet omdat het een Getuige was, maar omdat je dacht dat het een inbreker was. (die bellen ook altijd aanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:32 schreef Lente_ninja het volgende:
ik heb er ooit wel eens eentje geslagen met een paraplu die naast de deur stond... maar ik was 10 en toen ze een voet in de deuropening zette raakte ik in paniek omdat ik dacht dat het een inbreker was
Mijn moeder kwam toen terug van boodschappen doen en heeft nog maar even benadrukt dat ik niet de deur open moest doen voor vreemden
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:32 schreef Lente_ninja het volgende:
ik heb er ooit wel eens eentje geslagen met een paraplu die naast de deur stond... maar ik was 10 en toen ze een voet in de deuropening zette raakte ik in paniek omdat ik dacht dat het een inbreker was
Eh... je vergat te vermelden dat 'ze' wel een eigen versie van de Bijbel hebben. En dat vrijheid om zelf de verschillende vertalingen er naast te leggen (incl. grieks enzo) niet bestaat...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:00 schreef Blin het volgende:
...
en even voor de duidelijkheid jehovah getuigen zijn Christenen ze geloven gewoon in god jezus en de heilige geest alleen jehovah getuigen nemen alles letterlijk wat in de bijbel staat
...
Heb je nou speciaal een Fok! account aangemaakt om te gaan necroposten over Jehova's?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:13 schreef Daniel001 het volgende:
[..]
Eh... je vergat te vermelden dat 'ze' wel een eigen versie van de Bijbel hebben. En dat vrijheid om zelf de verschillende vertalingen er naast te leggen (incl. grieks enzo) niet bestaat...
Wat denk ik belangrijk is voor elke geloofsstroming is zelfonderzoek en een gezond verstand (ja, naast geloof kun je ook een gezond verstand hebben!) Niet alles klakkeloos aannemen, het zijn namelijk mensen die het Woord verkondigen...en we weten hoe mensen zijn...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
Heb je nou speciaal een Fok! account aangemaakt om te gaan necroposten over Jehova's?
Een serieuze post in KLB nog wel
Ga eens wat doen met je leven pauper!
En ook nog een half jaar oude topic omhoog halenquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
Heb je nou speciaal een Fok! account aangemaakt om te gaan necroposten over Jehova's?
Een serieuze post in KLB nog wel
Ga eens wat doen met je leven pauper!
Wat een waardeloze topickick zegquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:13 schreef Daniel001 het volgende:
Eh... je vergat te vermelden dat 'ze' wel een eigen versie van de Bijbel hebben. En dat vrijheid om zelf de verschillende vertalingen er naast te leggen (incl. grieks enzo) niet bestaat...
Wat denk ik belangrijk is voor elke geloofsstroming is zelfonderzoek en een gezond verstand (ja, naast geloof kun je ook een gezond verstand hebben!) Niet alles klakkeloos aannemen, het zijn namelijk mensen die het Woord verkondigen...en we weten hoe mensen zijn...
Ik heb wel meer info: het is onzin.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb wel eens gehoord* dat ze juist eenzame, zwakke mensen (die net weduwe zijn ofzo) eruit pikken, mss hebben ze daar wel succes bij.
*iemand meer info?
Wel slim natuurlijk...quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb wel eens gehoord* dat ze juist eenzame, zwakke mensen (die net weduwe zijn ofzo) eruit pikken, mss hebben ze daar wel succes bij.
*iemand meer info?
Jehovatopics schijnen weer helemaal in te zijn anders hoor...quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:38 schreef Gewoonik het volgende:
Nutteloze kick!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |