Laatst kwam er ook eentje aan de deur en die heb ik eerst drie dagen in de kelder gestopt waar ik haar paar maanden lang anaal heb verwaardeloosd en toen heb ik haar vast gebonden en aan het infuus gelegt. Volgens mij leeft ze nog, maar kan mis hebben heb laatste paar weken geen tijd gehad om te kijken. Kan ook al zijn dat ze al paar maanden dood is ze zit er namelijk al zolang dat ik haar soms helemaal vergeetquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef Lariekoek het volgende:
Oh nu krijgen we weer allemaal manse verhaaltjes hoe stoer men de Jehova getuigen de deur hebben gewezen.![]()
'Wij komen u God brengen.'quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef Lariekoek het volgende:
Oh nu krijgen we weer allemaal manse verhaaltjes hoe stoer men de Jehova getuigen de deur hebben gewezen.![]()
Kzou er de kachel nog niet mee aa willen steken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Mr.Chippie het volgende:
Wij krijgen steeds die "wachttoren" boekjes door de brievenbus, gaat gelijk tussen het oudpapier
![]()
Heel goed!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef Sant het volgende:
[..]
Kzou er de kachel nog niet mee aa willen steken...
"We komen de leer van Christus verkondigen"
das prima schat, maar niet bij mij...
-edit- @ Frolle: telt dat ook?![]()
Of hoe ze de deur open trokken met hun noem een willekeurig boze-mannen-met-gitaren-band-t-shirt aan en zo keihard 666!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Wij komen u God brengen.'
- 'Da's goed, zet maar in de tuin.'
En dan zo vertellen alsof je dat echt hebt gezegd.
'Ieder die de Zoon niet erkent, heeft ook de Vader niet. Wie de Zoon erkent, heeft ook de Vader.'quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:12 schreef Lizz-n het volgende:
Zeggen dat ze 1 Johannes 2 vers 23 maar eens door moeten lezen en ze dan een goede dag wensen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef babba het volgende:
Jehova's getuige: "Wij komen u het licht brengen"
Ik: "Mooi zet maar in de gang neer en flikker dan maar weer op"
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Wij komen u God brengen.'
- 'Da's goed, zet maar in de tuin.'
En dan zo vertellen alsof je dat echt hebt gezegd.
Mijn eerste reactie ook, maar er kwam 5 min. daarvoor een jongen een mobiel ophalen, dus ik dacht dat hij weer terug kwam...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef grassiekuik het volgende:
deur niet open doen. Je herken ze toch wel
Ja maar God ziet dat je stiekem toch thuis bent, jij boefje!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef grassiekuik het volgende:
deur niet open doen. Je herken ze toch wel
Heb je zo gedaan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:21 schreef Syd het volgende:
Hmmz bij mij kwamen er gisteren ook 2 bejaarden aan de deur, voorheen waren het altijd jonge gasten van jaar of dertig
Hmm, ik heb altijd al bejaarden gehad...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:21 schreef Syd het volgende:
Hmmz bij mij kwamen er gisteren ook 2 bejaarden aan de deur, voorheen waren het altijd jonge gasten van jaar of dertig
@ Frollo: weer 1quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef Rickman_ het volgende:
Je moet gewoon in gesprek gaan, en na hun eerste (waardeloze) argument of bijbelcitaat onmiddelijk zeggen:
"Nou gossiemikkie zeg! Je hebt me POTverdikkie overtuigd. Ik wil ook Jehova worden! Waar teken ik?"
Heb ik een keer gedaan en toen waren ze ook redelijlk snel weg!
Jij moet de kunst van stoere nepverhalen schrijven nog doorkrijgen zie ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Natalie het volgende:
Een tijd geleden kwamen er twee vrouwen aan de deur. Mijn moeder deed op en wist niet hoe snel ze de deur weer dicht moest doen.
Een paar week later kwamen ze weer. Mijn ma zag de bui al hangen en liet mij de deuren open doen.Ben de slechtste niet en heb een babbeltje met ze gemaakt. Niets geen opdringeringheid van hun kant, gelukkig. Of ze me een boekje mochten aanbieden. Ja, hoor, geef maar. Zijn zij blij en wij hebben een papiercontainer achter 't huis.
Toen ze weg waren vond ik mijn ouders gierend van het lachen in de hal. Juistem. Stelletje pestkoppen
Nou ja... als dat nu het einde was... Een maand later stonden ze weer op de stoep. Of ze mij even konden spreken 'Wat het was zo gezellig en ik was zo vriendelijk'. Mja, toen heb ik me maar verstopt in de hal.
Maar ik zou nooit zomaar de deur dichtgooien. Heb geen problemen met zulke mensen, maar kan me wel voorstellen dat het lastig is als ze je duidelijk wat op proberen te dringen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Rick_Dokkum het volgende:
"We komen u het licht brengen."
"Mam, de man van Essent is er!"
Duidelijk. Want dan zou er niets van kloppen, aangezien dit geen nepverhaal is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:53 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jij moet de kunst van stoere nepverhalen schrijven nog doorkrijgen zie ik
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Duidelijk. Want dan zou er niets van kloppen, aangezien dit geen nepverhaal is.
Mijn leven is kennelijk boeiender dan dat van jou
Klopt als een bus!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef NutKees het volgende:
Al die verhalen van brutale Jehova's (voet tussen de deur en zo) zijn sterk overtrokken. Als je vriendelijk kenbaar maakt dat je geen interesse hebt in (andere) geloofsovertuigingen wensen ze je een prettige dag en gaan ze verder. Ik heb nog nooit anders meegemaakt.
Elke mongool weet dit gewoon, hetzelfde als hoe de schoonmoeder wordt afgetekend, maar bedankt voor deze niet echt nuttige informatiequote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef NutKees het volgende:
Al die verhalen van brutale Jehova's (voet tussen de deur en zo) zijn sterk overtrokken. Als je vriendelijk kenbaar maakt dat je geen interesse hebt in (andere) geloofsovertuigingen wensen ze je een prettige dag en gaan ze verder. Ik heb nog nooit anders meegemaakt.
wat staat daar in?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:12 schreef Lizz-n het volgende:
Zeggen dat ze 1 Johannes 2 vers 23 maar eens door moeten lezen en ze dan een goede dag wensen.
'Ieder die de Zoon niet erkent, heeft ook de Vader niet. Wie de Zoon erkent, heeft ook de Vader.'quote:
Graag gedaan. Als ik je nog ergens mee van dienst kan zijn mag je het gerust laten weten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Elke mongool weet dit gewoon, hetzelfde als hoe de schoonmoeder wordt afgetekend, maar bedankt voor deze niet echt nuttige informatie
Het is maar wat je boeiend vind... Persoonlijk vind ik er niks boeiends aan dat gelul van ze.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Duidelijk. Want dan zou er niets van kloppen, aangezien dit geen nepverhaal is.
Mijn leven is kennelijk boeiender dan dat van jou
Heb je een zus(je)?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:13 schreef NutKees het volgende:
[..]
Graag gedaan. Als ik je nog ergens mee van dienst kan zijn mag je het gerust laten weten.
Nee, dat maakt je vooral een incompetente, arrogante kloothommel zonder enig respect voor een andersdenkend medemens...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:19 schreef Kresj het volgende:
[..]
Het is maar wat je boeiend vind... Persoonlijk vind ik er niks boeiends aan dat gelul van ze.
Ik doe gewoon de deur weer dicht zonder ook maar een woord vuil te maken aan ze.
(ben ik nu ook stoer?)
Ja maar ik ben ook wel een beetje een arrogante kloothommel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef Sant het volgende:
[..]
Nee, dat maakt je vooral een incompetente, arrogante kloothommel zonder enig respect voor een andersdenkend medemens...![]()
Als ik ze aan zie komen doe ik naakt de deur open en vertel ze dat bijna iedereen er is , enze boven kunnen douchen, veiligheid en hygiene gaan boven allesquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat het een uitgestorven "beroep" was.
Niet dus.
Komen er net twee bejaarden aan de deur die zeggen met me te willen praten over de rijkdom van 8 mannen in de wereld.
Wat is dat voor vaag geneuzel?!
Anyway, vrouw onderbroken en haar succes gewenst, want dat zal ze wel nodig hebben.
Hoe reageren jullie op dat soort lieden?
Ja, je hebt helemaal gelijk, ik had hem toen hij begon te dreigen meteen de deur uit moeten zetten. Maar ja, je probeer dan toch beschaafd te blijven, he. En ik was ook overompeld, zoiets verwacht je gewoon niet en zeker niet van een oude schoolvriend. Maar ik heb iig mijn lesje geleerd v.w.b. Jehova's.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef Pakspul het volgende:
@Mardoek50 wat teringlijer zegik had hem al lang hardhandig de deur uitgewerkt. Vooral als ze het op z'n manier spelen en met zulke dingen aan durven te komen.
Oh jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Mardoek50 het volgende:
Respectloos? Zal ik jou eens vertellen wat respectloos is? In mijn vorige woonplaats kreeg ik regelmatige Jehova's aan de deur en ik zei idd altijd "geen interesse" en dan was ik er weer van af tot de volgende keer (een week ofzo). Toen stond er ineens een oud klasgenoot aan de deur. Ik dacht "Goh, leuk dat die ik die weer eens een keer zie" en liet hem binnen. Bleek dat ie nu een Jehova was en "even" langskwam om mij te bekeren. Nadat hij na oeverloos gezeik doorkreeg dat hij mij niet kon overtuigen, begon hij te "dreigen"! Mijn vader was net overleden en en dat wist hij daar begon hij over, hoe teleurgesteld die niet in me zou zijn als ik geen Jehova zou worden en wat mij niet allemaal te wachten stond als ongelovige e.d. Wat hij verder allemaal heeft gezegd weet ik niet precies meer, want ik had al de vlekken voor de ogen en het had niet veel gescheeld of ik had hem hardhandig het huis uit geslagen.
Respect voor Jehova's? Never nooit niet! Tegen de muur met die gasten! Als ze respect voor mij hadden vielen ze me niet steeds lastig.
Of anders deze oplossing:
[afbeelding]
Misschien leren ze het dan een keer! [afbeelding]
Dat vind ik wel toppie van jou en je oudersquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:28 schreef MirageF1 het volgende:
Mijn ouders zijn Jehova's getuigen, ik ben er uitgestapt toen ik 12 was ofzo. Ik heb er totaal niks mee en ben het ook niet eens met hun overtuigingen. Dit vinden mijn ouders best, ze lieten de keuze vrij voor al hun kinderen vanaf het moment dat we zelf konden beslissen of we mee wilden. Heel veel negatieve verhalen over Jehova's getuigen herken ik totaal niet...
zulke mafkezen lopen hier op het stationquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:42 schreef fathank het volgende:
Jehova's..laatst werd ik nog opgehouden in het centrum van Nijmegen door 2 van deze figuren, en ze waren nog beledigd ook toen ik vertelde dat ik niet in God geloofde, en dat ik God niet nodig heb in mijn leven.
Ik had er eentje aan de deur die zei dat God alles kon maken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef babba het volgende:
Jehova's getuige: "Wij komen u het licht brengen"
Ik: "Mooi zet maar in de gang neer en flikker dan maar weer op"
Maar werden je ouders dan niet verstoten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:28 schreef MirageF1 het volgende:
Mijn ouders zijn Jehova's getuigen, ik ben er uitgestapt toen ik 12 was ofzo. Ik heb er totaal niks mee en ben het ook niet eens met hun overtuigingen. Dit vinden mijn ouders best, ze lieten de keuze vrij voor al hun kinderen vanaf het moment dat we zelf konden beslissen of we mee wilden. Heel veel negatieve verhalen over Jehova's getuigen herken ik totaal niet...
Je moet je wel heel erg misdragen om er uitgegooid te worden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:53 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Maar werden je ouders dan niet verstoten?
Ik bedoel je hoort vaak verhalen van" als je nie doet wat de Jehova gemeenschap wilt, dan wordt je eruit gegooit"
nee, maar k las in een blad een keer dat iemands ouders gingen scheiden en toen werden zij verstoten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef MirageF1 het volgende:
[..]
Je moet je wel heel erg misdragen om er uitgegooid te worden.
Je kan ook gewoon tegen ze zeggen dat je als niet-bel-adres genoteerd wilt worden heb je nergens last meer vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Natalie het volgende:
Een tijd geleden kwamen er twee vrouwen aan de deur. Mijn moeder deed op en wist niet hoe snel ze de deur weer dicht moest doen.
Een paar week later kwamen ze weer. Mijn ma zag de bui al hangen en liet mij de deuren open doen.Ben de slechtste niet en heb een babbeltje met ze gemaakt. Niets geen opdringeringheid van hun kant, gelukkig. Of ze me een boekje mochten aanbieden. Ja, hoor, geef maar. Zijn zij blij en wij hebben een papiercontainer achter 't huis.
Toen ze weg waren vond ik mijn ouders gierend van het lachen in de hal. Juistem. Stelletje pestkoppen
Nou ja... als dat nu het einde was... Een maand later stonden ze weer op de stoep. Of ze mij even konden spreken 'Wat het was zo gezellig en ik was zo vriendelijk'. Mja, toen heb ik me maar verstopt in de hal.
Maar ik zou nooit zomaar de deur dichtgooien. Heb geen problemen met zulke mensen, maar kan me wel voorstellen dat het lastig is als ze je duidelijk wat op proberen te dringen.
Klopt, ze vieren helemaal geen feestdagen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik gehoord heb is dat Jehova getuigen geen verjaardagen vieren en geen bloedtransfusie mogen.
Weet iemand of dit waar is?
ze vieren geen feestagen omdat die dagen alleen in kommer en kwel eindigde(de feestdagen die in de bijbel staan) en ze vieren hun verjaardag niet omdat de geboortedag belangrijker is dat je eigen geboorte, je plaatst je als je je verjaardag viert als het waren gelijk aan jezus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik gehoord heb is dat Jehova getuigen geen verjaardagen vieren en geen bloedtransfusie mogen.
Weet iemand of dit waar is?
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Je kan ook gewoon tegen ze zeggen dat je als niet-bel-adres genoteerd wilt worden heb je nergens last meer van![]()
You evil woman!quote:Ik heb al bijna 5 jaar geen last van Jehova-getuigen, aangezien mijn ex er één was en ik hem als wereldse vrouw van zijn geloof had afgeholpen volgens hunZe kwamen erachter toen ze bij me aanbelden en hij de deur opendeed
Jehova's Witnesses , Hoewel witless beter van toepassing is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat is jehova int engels? World Servants? zo ja dan heeft een knuft dat achter zijn naamplaatje bij mijn in de portiek hangen![]()
Ik had een paar jaar geleden mormonen aan de deurquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:46 schreef desiredbard het volgende:
Engelsen hebben echter meer last van Mormonen..... een sekte in het leven geroepen vanuit dezelfde pyramid scheme eikel als de Jehova's
Of je het niet effe 15 minuutjes kon proberen...om te zien hoe het bevaltquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden mormonen aan de deur
Afgezien van de Wehkamp jurken en het iets te degelijke schoeisel waren het best lekkere wijven eigenlijk
Jammer dat ik niet even geinformeerd heb hoe dat nou ook al weer zat met polygamie enzo![]()
Volgens mij doen Jehova's niet aan polygamie, hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden mormonen aan de deur
Afgezien van de Wehkamp jurken en het iets te degelijke schoeisel waren het best lekkere wijven eigenlijk
Jammer dat ik niet even geinformeerd heb hoe dat nou ook al weer zat met polygamie enzo![]()
Mormeaunen welquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij doen Jehova's niet aan polygamie, hoor.
Jij ook niet...als je niet zoveel zou rukken had je kinnen lezen dat we nu bij Mormonen aangekomen zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij doen Jehova's niet aan polygamie, hoor.
Heb die wijsheid ook alleen maar door mijn exquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
[..]
You evil woman!!
Ik durf dat dus nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:16 schreef von_manstein het volgende:
Ik reageer meestal maar op een brutaale manier terug want vriendelijkheid zien ze als uitdaging om toch nog een gesprek te kunnen aanknopen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:53 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jij moet de kunst van stoere nepverhalen schrijven nog doorkrijgen zie ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |