Laatst kwam er ook eentje aan de deur en die heb ik eerst drie dagen in de kelder gestopt waar ik haar paar maanden lang anaal heb verwaardeloosd en toen heb ik haar vast gebonden en aan het infuus gelegt. Volgens mij leeft ze nog, maar kan mis hebben heb laatste paar weken geen tijd gehad om te kijken. Kan ook al zijn dat ze al paar maanden dood is ze zit er namelijk al zolang dat ik haar soms helemaal vergeetquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef Lariekoek het volgende:
Oh nu krijgen we weer allemaal manse verhaaltjes hoe stoer men de Jehova getuigen de deur hebben gewezen.![]()
'Wij komen u God brengen.'quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef Lariekoek het volgende:
Oh nu krijgen we weer allemaal manse verhaaltjes hoe stoer men de Jehova getuigen de deur hebben gewezen.![]()
Kzou er de kachel nog niet mee aa willen steken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Mr.Chippie het volgende:
Wij krijgen steeds die "wachttoren" boekjes door de brievenbus, gaat gelijk tussen het oudpapier
![]()
Heel goed!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef Sant het volgende:
[..]
Kzou er de kachel nog niet mee aa willen steken...
"We komen de leer van Christus verkondigen"
das prima schat, maar niet bij mij...
-edit- @ Frolle: telt dat ook?![]()
Of hoe ze de deur open trokken met hun noem een willekeurig boze-mannen-met-gitaren-band-t-shirt aan en zo keihard 666!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Wij komen u God brengen.'
- 'Da's goed, zet maar in de tuin.'
En dan zo vertellen alsof je dat echt hebt gezegd.
'Ieder die de Zoon niet erkent, heeft ook de Vader niet. Wie de Zoon erkent, heeft ook de Vader.'quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:12 schreef Lizz-n het volgende:
Zeggen dat ze 1 Johannes 2 vers 23 maar eens door moeten lezen en ze dan een goede dag wensen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef babba het volgende:
Jehova's getuige: "Wij komen u het licht brengen"
Ik: "Mooi zet maar in de gang neer en flikker dan maar weer op"
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Wij komen u God brengen.'
- 'Da's goed, zet maar in de tuin.'
En dan zo vertellen alsof je dat echt hebt gezegd.
Mijn eerste reactie ook, maar er kwam 5 min. daarvoor een jongen een mobiel ophalen, dus ik dacht dat hij weer terug kwam...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef grassiekuik het volgende:
deur niet open doen. Je herken ze toch wel
Ja maar God ziet dat je stiekem toch thuis bent, jij boefje!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef grassiekuik het volgende:
deur niet open doen. Je herken ze toch wel
Heb je zo gedaan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:21 schreef Syd het volgende:
Hmmz bij mij kwamen er gisteren ook 2 bejaarden aan de deur, voorheen waren het altijd jonge gasten van jaar of dertig
Hmm, ik heb altijd al bejaarden gehad...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:21 schreef Syd het volgende:
Hmmz bij mij kwamen er gisteren ook 2 bejaarden aan de deur, voorheen waren het altijd jonge gasten van jaar of dertig
@ Frollo: weer 1quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef Rickman_ het volgende:
Je moet gewoon in gesprek gaan, en na hun eerste (waardeloze) argument of bijbelcitaat onmiddelijk zeggen:
"Nou gossiemikkie zeg! Je hebt me POTverdikkie overtuigd. Ik wil ook Jehova worden! Waar teken ik?"
Heb ik een keer gedaan en toen waren ze ook redelijlk snel weg!
Jij moet de kunst van stoere nepverhalen schrijven nog doorkrijgen zie ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Natalie het volgende:
Een tijd geleden kwamen er twee vrouwen aan de deur. Mijn moeder deed op en wist niet hoe snel ze de deur weer dicht moest doen.
Een paar week later kwamen ze weer. Mijn ma zag de bui al hangen en liet mij de deuren open doen.Ben de slechtste niet en heb een babbeltje met ze gemaakt. Niets geen opdringeringheid van hun kant, gelukkig. Of ze me een boekje mochten aanbieden. Ja, hoor, geef maar. Zijn zij blij en wij hebben een papiercontainer achter 't huis.
Toen ze weg waren vond ik mijn ouders gierend van het lachen in de hal. Juistem. Stelletje pestkoppen
Nou ja... als dat nu het einde was... Een maand later stonden ze weer op de stoep. Of ze mij even konden spreken 'Wat het was zo gezellig en ik was zo vriendelijk'. Mja, toen heb ik me maar verstopt in de hal.
Maar ik zou nooit zomaar de deur dichtgooien. Heb geen problemen met zulke mensen, maar kan me wel voorstellen dat het lastig is als ze je duidelijk wat op proberen te dringen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Rick_Dokkum het volgende:
"We komen u het licht brengen."
"Mam, de man van Essent is er!"
Duidelijk. Want dan zou er niets van kloppen, aangezien dit geen nepverhaal is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:53 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jij moet de kunst van stoere nepverhalen schrijven nog doorkrijgen zie ik
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Duidelijk. Want dan zou er niets van kloppen, aangezien dit geen nepverhaal is.
Mijn leven is kennelijk boeiender dan dat van jou
Klopt als een bus!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef NutKees het volgende:
Al die verhalen van brutale Jehova's (voet tussen de deur en zo) zijn sterk overtrokken. Als je vriendelijk kenbaar maakt dat je geen interesse hebt in (andere) geloofsovertuigingen wensen ze je een prettige dag en gaan ze verder. Ik heb nog nooit anders meegemaakt.
Elke mongool weet dit gewoon, hetzelfde als hoe de schoonmoeder wordt afgetekend, maar bedankt voor deze niet echt nuttige informatiequote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef NutKees het volgende:
Al die verhalen van brutale Jehova's (voet tussen de deur en zo) zijn sterk overtrokken. Als je vriendelijk kenbaar maakt dat je geen interesse hebt in (andere) geloofsovertuigingen wensen ze je een prettige dag en gaan ze verder. Ik heb nog nooit anders meegemaakt.
wat staat daar in?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:12 schreef Lizz-n het volgende:
Zeggen dat ze 1 Johannes 2 vers 23 maar eens door moeten lezen en ze dan een goede dag wensen.
'Ieder die de Zoon niet erkent, heeft ook de Vader niet. Wie de Zoon erkent, heeft ook de Vader.'quote:
Graag gedaan. Als ik je nog ergens mee van dienst kan zijn mag je het gerust laten weten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Elke mongool weet dit gewoon, hetzelfde als hoe de schoonmoeder wordt afgetekend, maar bedankt voor deze niet echt nuttige informatie
Het is maar wat je boeiend vind... Persoonlijk vind ik er niks boeiends aan dat gelul van ze.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Duidelijk. Want dan zou er niets van kloppen, aangezien dit geen nepverhaal is.
Mijn leven is kennelijk boeiender dan dat van jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |