De download optie en de nieuwe achievement pop-upquote:In addition to the LIVE Messenger integration feature in the new Dashboard, you’ll also see:
* New achievement pop-up with name and score value
* New Marketplace blade places content all in one place
* Friends playing now feature at Xbox LIVE Arcade
* Console can be set to turn off after downloads to save energy.
I want to say something about the last bullet point. What this means is that you can queue up your downloads and turn your console ‘off.’ When you turn it off during a download, you are actually switching your Xbox 360 into low power mode and the power light will blink very slowly as it continues downloading. After all the downloads are complete, the blinking light will stop and the console will automatically turn itself completely off. Downloads done.
Zes mensen zelfsquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
Er kwam toch ook een optie om met meer mensen in een private chat te gaan?
Dat is het gene waar ik het meeste naar uit kijk.
quote:Ook is het nu mogelijk om met 6 vrienden tegelijkertijd te chatten terwijl je een film kijkt of gamed. Ook is de friendslist een stuk groter geworden, nu maximaal 600 contacten.
Dus je kan met een ander account inloggenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Godzijdank, Live en MSN hebben ze apart van elkaar gehouden.
Ehm, hij pakt het email adres waarop je Live gamertag geregd staat. Geen idee of je dat kan veranderenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus je kan met een ander account inloggen?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef 3rdStrike het volgende:
Wat features:
[..]
De download optie en de nieuwe achievement pop-up![]()
Screenshot svp... zijn de namen vervangen??quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ehm, hij pakt het email adres waarop je Live gamertag geregd staat. Geen idee of je dat kan veranderen
[edit]
OMFG, mn LIVE friendslist is spontaan verbreezert.
Dat wordt dus iedereen met een @ in zijn adres blokken op MSN.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef BMH het volgende:
En je kunt niet eens MSN-en met een ander e-mail adres!.. Je kunt zelf het adres van je account niet veranderen. Leuk hoor MSN op je 360.. Jammer dat je het niet kunt gebruiken.
druk is op Y dan worden je msn contacten verborgen en nog een keer op Y is ze weer weergevenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[afbeelding]
Niet verandert, maar allerlei vage namen van MSN contacten ertussendoor.
Damnquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ehm, hij pakt het email adres waarop je Live gamertag geregd staat. Geen idee of je dat kan veranderen
[edit]
OMFG, mn LIVE friendslist is spontaan verbreezert.
Toen ik voor mijn vriendin een account aan maakte begon hij ook al over leeftijd te zeuren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:56 schreef mustisuc het volgende:
( you cannot use msn messenger because this is a child account)
lekker geregeld weer en je kan je emailadres en je leeftijd niet veranderen (M$ is weer om te lachen!!)
ik ben de 360 helemaal zat met hun parental control als je geen 18 bent ik maak wel een nieuwe gamertag aan (andere optie laten ze niet toe)
[..]
druk is op Y dan worden je msn contacten verborgen en nog een keer op Y is ze weer weergeven
ja dat is ook erg krom en ik heb al in parental control lopen snuffelen maar ik heb niets gevonden, nu heb ik als laatste een klachtemail gestuurd naar de helpdesk van microsoftquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Toen ik voor mijn vriendin een account aan maakte begon hij ook al over leeftijd te zeuren.
toen heb ik mezelf maar op gegeven als ouder, en toen moest ik haar toestemming geven om iemand in haar vriendenlijst toe te voegen.
Maar dit is wel heel erg krom aangezien je op een PC wel gewoon met MSN online kan.
Toch wel met toestemming van je ouders he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:07 schreef mustisuc het volgende:
[..]
ja dat is ook erg krom en ik heb al in parental control lopen snuffelen maar ik heb niets gevonden, nu heb ik als laatste een klachtemail gestuurd naar de helpdesk van microsoft
pff geintje zekerquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Toch wel met toestemming van je ouders he?
Het was zo bedoeld, maar ik kijk ff in je profiel en begin me toch iets voor te stellen bij dat parental control.quote:
Toch netjes dat MS helpt je te beschermen in de baarmoeder.quote:Geboortedatum: 18-06-2007
Je gebruikt zeker wel MSN op een PC. Anders gewoon iedereen blocken en uit je lijst gooien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Kun je dat MSN ook voor altijd uitzetten.
Elke keer als ik me 360 opnieuw aanzet wordt ik automatisch aangemeld op MSN
zo nu is die wel naar waarheid ingevult..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het was zo bedoeld, maar ik kijk ff in je profiel en begin me toch iets voor te stellen bij dat parental control.
[..]
Toch netjes dat MS helpt je te beschermen in de baarmoeder.
Nog iets meer dan een jaar afzien en je bent er vanaf.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:27 schreef mustisuc het volgende:
[..]
zo nu is die wel naar waarheid ingevult..
dat heb ik ook al gedaan, maar het is niet te veranderen (dat zeiden ze ook in een email die ik toen naar microsoft stuurde)quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een jaar afzien en je bent er vanaf.
Maar kan je niet in paspoort (op msn.com) je leeftijd aanpassen?
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:31 schreef mustisuc het volgende:
[..]
dat heb ik ook al gedaan, maar het is niet te veranderen (dat zeiden ze ook in een email die ik toen naar microsoft stuurde)
en zal het eigenlijk wel weggaan nadat je 18 bent?
Kepler:quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je gebruikt zeker wel MSN op een PC. Anders gewoon iedereen blocken en uit je lijst gooien.
Is het nou ook zo dat als je op een PC online bent dat je daar offline gaat omdat je je aanmeld op de je 360?
yup gelukkig welquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:06 schreef Bastard het volgende:
Tering.. ik hoop dat als ik MSN uitzet op mn 360 ook die namen kwijt ben zeg!
oke is goed bedanktquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Ik kan het vanavond wel ff voor je proberen. Mijn vriendin is inmiddels 18 dus dan voeg ik je met dat acound wel toe.
die kan je misschien wel veranderen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Damn. Ik gebruik mijn live-mail/msn-adres niet.
Dit zijn de kleine dingen die de update aangemaan maken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:47 schreef Markster het volgende:
ow hij laat nu ook zien welk spel er in de drive zit, en meteen hoeveel gamerspunten/achievements bij dat spel, geweldig
wordt steeds beter
Die kan je gewoon uitzetten. Heb ik ook. In films zie ik ze nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dit zijn de kleine dingen die de update aangemaan maken.
Zouden de online meldingen tijdens het kijken van een DVD nou ook naar boven zijn verplaatst zodat ze niet over de ondertiteling heen staan?
Ik heb ze nou ook uit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:56 schreef Markster het volgende:
[..]
Die kan je gewoon uitzetten. Heb ik ook. In films zie ik ze niet
wat maakt dat nou uitquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef Doc__Zenith het volgende:
leuk, nou kan me gehele MSN bijhouden welke spellen ik speel.
dat zetten we dus maar mooi ff uit
kunnen ze dat wel zien? Ik vroeg aan iemand van of er misschien iets bij stond ofzo en die zag nix staan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef Doc__Zenith het volgende:
leuk, nou kan me gehele MSN bijhouden welke spellen ik speel.
dat zetten we dus maar mooi ff uit
Zonder toetsenbord is geen doen nee!! Maar mij lijkt die ene die je in je controller kunt klikken wel handiger als een normaal toetsenbord.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:02 schreef anna43 het volgende:
msn leuk nu op de 360
alleen lamme hand van typen...
moet maar usb toetsenbord aanschaffe
dat willen ze volgende keer doen dacht ik :pquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef Heintje het volgende:
Kun je geen voice berichten over MSN naar iemand sturen?
ze willen het eerst een maandje zo proberenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:27 schreef mustisuc het volgende:
[..]
dat willen ze volgende keer doen dacht ik :p
Dat zou wel een goede zijn ja daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef Heintje het volgende:
Kun je geen voice berichten over MSN naar iemand sturen?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ze willen het eerst een maandje zo proberen
Dat zou dan toch een time-out moeten geven?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Quacker het volgende:
Alleen 1 probleem: als je met msn op XBL ingelogd bent en je zet je xbox uit, dan blijf je aangemeld...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Kepler:
Klik op de guide button, klik op de gamer-profile (het blokje met je avatar en gamer-score) en klik vervolgens op auto sign-in. Daar kan je het uitzetten
Waarschijnlijk wel ja, maar die staat dan wel ingesteld op 3 minuten ofzo...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zou dan toch een time-out moeten geven?
je kan kiezen om het niet te laten zien tijdens een video, wist niet of dat al kon ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dit zijn de kleine dingen die de update aangemaan maken.
Zouden de online meldingen tijdens het kijken van een DVD nou ook naar boven zijn verplaatst zodat ze niet over de ondertiteling heen staan?
kon alquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef anna43 het volgende:
[..]
je kan kiezen om het niet te laten zien tijdens een video, wist niet of dat al kon ?
Dat kon al.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef anna43 het volgende:
[..]
je kan kiezen om het niet te laten zien tijdens een video, wist niet of dat al kon ?
Dankjequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:57 schreef Quacker het volgende:
chat & IM -> messenger -> conversation kiezen -> close conversation
Zat ik ook al naar te zoeken, eruit gehaald denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef kepler het volgende:
iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
[afbeelding]
Met photoshop, denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef kepler het volgende:
iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
[afbeelding]
klopt... deden ze toen met een knopje op dat toetsenbordje voor aan de controllerquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef MMaRsu het volgende:
Nee is zelfs in een officieel filmpje te zien geweest bij 1up.. niks photoshop
GVD, ik zeg toch als je met iemand aan het praten bent windowstoets + m op je USB keyboard die je voor 10 euro bij de dixons gekocht heb.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:49 schreef apengek het volgende:
[..]
klopt... deden ze toen met een knopje op dat toetsenbordje voor aan de controller
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
GVD, ik zeg toch als je met iemand aan het praten bent windowstoets + m op je USB keyboard die je voor 10 euro bij de dixons gekocht heb.
Je mag wel een keer naar me luisteren hoor
ik heb een toetsenbordquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef Leonos het volgende:
Ik zeg toch, koop een USB toetsenbord.
Microsoft troep waar je 60 euro meer voor betaald![]()
Effe snel iemand?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef Leonos het volgende:
Maar, hoe stel je die stroombespaarder in als je iets wilt downloaden en daarna naar school gaat.
(Zoals de Forza demo morgenochtend)
Daarom ben ik terug gegaan naar de carbon themequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef Heintje het volgende:
Het is wel heel leuk dat er een tab bij gekomen is.
Alleen mijn team ondersteund geen 5 tabs.
Hadden ze niet beter het system tab achtergrond kunnen gebruiken voor de nieuwe tab. In dat system tab kom ik toch nooit. Dus dat die dan dubbel is valt niet eens op.
Ik heb gisteren niet meer gekeken of ik je toe kon voegen. Maar ik denk het wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:55 schreef mustisuc het volgende:
I’ll work on the other questions you have and get some answers (like the age issue.)
bron: http://www.majornelson.com/
en ik las dat veel mensen naar MS gebeld hadden en die kregen als antwoord dat ze zo gauw mogelijk proberen om het te verhelpen
[..]
Daarom ben ik terug gegaan naar de carbon theme
maar als ze nou gewoon die domme reclamebanner weg hadden gehaalt hadden ze niet eens een extra tab hoeven maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |