Zonder toetsenbord is geen doen nee!! Maar mij lijkt die ene die je in je controller kunt klikken wel handiger als een normaal toetsenbord.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:02 schreef anna43 het volgende:
msn leuk nu op de 360
alleen lamme hand van typen...
moet maar usb toetsenbord aanschaffe
dat willen ze volgende keer doen dacht ik :pquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef Heintje het volgende:
Kun je geen voice berichten over MSN naar iemand sturen?
ze willen het eerst een maandje zo proberenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:27 schreef mustisuc het volgende:
[..]
dat willen ze volgende keer doen dacht ik :p
Dat zou wel een goede zijn ja daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef Heintje het volgende:
Kun je geen voice berichten over MSN naar iemand sturen?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ze willen het eerst een maandje zo proberen
Dat zou dan toch een time-out moeten geven?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Quacker het volgende:
Alleen 1 probleem: als je met msn op XBL ingelogd bent en je zet je xbox uit, dan blijf je aangemeld...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Kepler:
Klik op de guide button, klik op de gamer-profile (het blokje met je avatar en gamer-score) en klik vervolgens op auto sign-in. Daar kan je het uitzetten
Waarschijnlijk wel ja, maar die staat dan wel ingesteld op 3 minuten ofzo...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zou dan toch een time-out moeten geven?
je kan kiezen om het niet te laten zien tijdens een video, wist niet of dat al kon ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dit zijn de kleine dingen die de update aangemaan maken.
Zouden de online meldingen tijdens het kijken van een DVD nou ook naar boven zijn verplaatst zodat ze niet over de ondertiteling heen staan?
kon alquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef anna43 het volgende:
[..]
je kan kiezen om het niet te laten zien tijdens een video, wist niet of dat al kon ?
Dat kon al.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef anna43 het volgende:
[..]
je kan kiezen om het niet te laten zien tijdens een video, wist niet of dat al kon ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |