abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49185709
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:55 schreef denka het volgende:

[..]

Zoals ts al aangaf heeft de hele family hetzelfde "eetprobleem"

Dus tja..
nee, dat ging over de schoonfamilie toch?

maar ik heb het over zijn eigen pa en ma, kunnen die niet een paar weken overkomen dan, aannemende dat die in NL wonen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49221834
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:52 schreef milagro het volgende:

[..]

right
j
Vliegen vang je beter met stroop dan met azijn.
quote:
hoe zit het met schoonmama eigenlijk, of jouw familie, die kunnen niet overkomen voor een periode om jullie te helpen, hetgeen blijkbaar zo nodig is dat je nu schoonpa moet velen?
Geen mogelijkheid daar en vraag me alsjeblieft niet om het uit leggen..
pi_49222048
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:01 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Vliegen vang je beter met stroop dan met azijn.
[..]

Geen mogelijkheid daar en vraag me alsjeblieft niet om het uit leggen..
laat me raden, je hebt met eigen familie ook slecht of geen kontakt (sorry )

ik bespeur , indien waar, dan toch echt een duidelijke grote gemene deler
pi_49224636
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef milagro het volgende:

[..]

laat me raden, je hebt met eigen familie ook slecht of geen kontakt (sorry )

ik bespeur , indien waar, dan toch echt een duidelijke grote gemene deler
Nee hoor, mijn familie eet niet met de mond open. Effe serieus, dat is een gebied wat je niet met sarcasme wilt betreden Milagro, ik waarschuw je nu alvast. Als je gemeende interesse hebt, zoek dan maar een oud topic van me op dat heet: "Ben ik mijn boekje te buiten gegaan?", dan snap je waarom.

[ Bericht 15% gewijzigd door Panzerknacker op 10-05-2007 14:18:21 ]
pi_49224747
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:55 schreef denka het volgende:

[..]

Zoals ts al aangaf heeft de hele family hetzelfde "eetprobleem"

Dus tja..
Bijna de voltallige schoonfamilie ja....
pi_49224819
De optie 'zou je met je mond dicht willen kauwen?' is er niet?
pi_49224929
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:08 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn familie eet niet met de mond open.
ja haha, maar je hebt dus ook met hen problemen

goh toch wel een opmerkelijk iets dan
pi_49225133
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef milagro het volgende:

[..]

ja haha, maar je hebt dus ook met hen problemen

goh toch wel een opmerkelijk iets dan
Lees mijn gewijzigde reactie....
pi_49225457
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:19 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Lees mijn gewijzigde reactie....
jij kwam met de smilie aanzetten, hè, als het zo een precaire zaak is, dan moet je dat zelf ook niet zo doen, zo een smilie suggereert 'mindere serieusheid'.

maar goed, ms is het toch iets waar je eens over kan nadenken, hoor.
ms ben jij echt wel te streng, te my way or the highway (chargerend, hè).

niet dat jij compleet fout zit, het doet er niet eens zo toe , ja of nee, maar als je met veel mensen in je directe omgeving probs hebt, in meer of mindere mate, zou dat ms toch eens kunnen liggen aan de gemene deler in deze.

en wat een ander hier ook al opviel, je praat echt heel denigrerend over je schoonpa en de zwagers, het komt erg arrogant en onsympathiek over.
of je dat bent, weet ik niet, ikken je niet, maar dat was mijn eerste gevoel bij de OP
pi_49225594
Ongeacht de situatie. Met je mond open eten is onbeschoft en ranzig. Ik zou hem verzoeken normaal te gaan eten.
pi_49225852
Noem me kinderachtig maar ik kan er ook niet tegen. Mensen die smakken kan ik serieus wel slaan.
pi_49226496
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef milagro het volgende:

[..]

jij kwam met de smilie aanzetten, hè, als het zo een precaire zaak is, dan moet je dat zelf ook niet zo doen, zo een smilie suggereert 'mindere serieusheid'.

maar goed, ms is het toch iets waar je eens over kan nadenken, hoor.
ms ben jij echt wel te streng, te my way or the highway (chargerend, hè).

niet dat jij compleet fout zit, het doet er niet eens zo toe , ja of nee, maar als je met veel mensen in je directe omgeving probs hebt, in meer of mindere mate, zou dat ms toch eens kunnen liggen aan de gemene deler in deze.

en wat een ander hier ook al opviel, je praat echt heel denigrerend over je schoonpa en de zwagers, het komt erg arrogant en onsympathiek over.
of je dat bent, weet ik niet, ikken je niet, maar dat was mijn eerste gevoel bij de OP
Kwestie van "invoeren" te snel indrukken. Vanuit een omgangsperspectief heb ik absoluut geen problemen met mijn schoonfamilie en ik geef heel veel om ze, laat daar geen twijfel over bestaan. Ik heb erg expliciet geschreven om een nadruk te leggen omdat sommigen het niet snapten, het is niet mijn bedoeling geweest om denigrerend/arrogant over te komen. Ik ben daar inderdaad tekort geschoten en toen ik het achteraf na las, had ik er spijt van dat ik het zo geschreven heb. Je hebt daar helemaal gelijk in Milagro.

Mijn eigen familie is een heel ander verhaal met hele andere mensen en een hele lange aaneenschakeling van ellende waar ik met de volledige steun van mijn vrouw uitgestapt ben omdat ik grondig geloof dat de ellende daar toch nooit ophoudt. In het topic wordt 1 voorbeeld uit vele beschreven en wel de laatste. Wat daar gebeurde is volslagen niet mijn schuld nog verantwoordelijkheid.

Arrogant ben ik overigens wel, maar ik durf ook mijn fouten toe te geven.
pi_49227184
wat ik zou doen, hè als mijn schattige papa zo zou smakken en hier wekenlang over de vloer kwam om mij te helpen met van alles en nog wat, ik zou met een soort rotsmoes op een later tijdstip gaan eten, of op bed eten, op buiten op het terras eten (heb geen terras, wel een schattige papa van bijna 80) en de schattige papa in de waan laten dat ik dat ook doe om hem terwille te zijn (verzin een list, Tom Poes, je kunt het!)

ik vind serieus, dat mensen op een bepaakle leeftijd recht hebben op een aantal onhebbelijkheden, en ook al heb je helemaal gelijk dat smakken goor is en niet nodig, op die leeftijd veranderen mensen nu eenmaal slecht of niet meer.
je kan dan op je strepen gaan staan en je vrouw erbij slepen "het is jouw pa, zeg jij dan wat verdomme", maar die man heltp jullie, iets wat hem net zo goed zijnprivacy kost, iets wat op die leeftijd ook gewoon simpelweg zwaarder is dan op de jouwe, de mijne, iig stukken jonger dan je schoon pa is.

ik vind serieuis dat je je tveel fixeert op wat de man fout doet, terwijl hij toch echt ergens even nu jullie rots in de branding is, hoor, of je nu wil of niet, dat is een feit.

is smakken goor, JA HET IS RANZIG
heb je het aangekaart, ja, dat heb je ook
wil je vrouw het aankaarten, nee dat wil ze niet.

ergo, laat het gaaaaaaaaaaaan, en verzin een list, eet op een eerder tijdstip alleen, eet op een later tijdstip alleen ( ik moet eerder/later eten vanwege medicatie, pa, dokter zei dat dat beter was), eet elders (op bed, tuin weetikwat, en het waarom mag je zelf verzinnen)

of doe eens stoer, eet gewoon mee, en heb lekker het hoogste woord, dan hoor je dat gesmak helemaal niet zo.
en be fair, hoe erg is het nu helemaal, god weet wat voor irritatie jij opwekt bij hem , waar hij niets over zegt, omdat zijn dochter zielsveel van je houdt (toch? ) en je hem een prachtig kleinkind geschonken hebt en toch is hij daar, om jullie te helpen, omdat jullie dat vroegen en zoals ik al zei, ook hij levert zijn privacy in, en heeft daar ms ook best moeite mee.
pi_49517708
mijn pa slurpt zijn soep altijd zo
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:27:39 #165
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49530492
Ik eet altijd met mijn mond open. Hoe wil je anders het eten in je mond krijgen?
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')