tekenen van houtskeletbouwquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:57 schreef Lionheaad het volgende:
Doe er nu ongeveer 40 minuten over.
@pascal: wat voor een soort werk doe jij met acad??
Geef dan ook meteen je vakantie opquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:18 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Of ik mijn vrije dagen voor de komende tijd ff wil plannen. Tuurlijk
Maar jij bent toch de beste ??quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:55 schreef clauwheee het volgende:
Ja die heb ik dus niet. Ik heb nog drie weken staan en moet nu tot 1 juli 3 dagen per week gaan werken om die op te maken. Drie weken aaneengesloten mocht dus niet. Dus geen echte vakantie, voor de verandering.
Ik mag aan het eind van de middag trouwens op tweede gesprek bij die solli van vorige wk (maar er zijn nog steeds veel mensen over).
Nee, Limewire it is nu, haha..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het nog gelukt met DC Clautje?
quote:
Hoezo? Hij werkte prima gisteravond? Of is dat tijdelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]...
LimeWire zuigt...
Zal je wel eens beter helpen vandaag of morgen.
Wie ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg, jij hebt iets van macht toch?
Nee, Jij...quote:
Nu wel jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, Jij...
Maar wat is er nou mis met die TT ?? Hij is gewoon goed hoor..
Ja, maar daar kun je zo lastig installatietekeningen mee maken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef pfaf het volgende:
Ansys en SolidWorks zijn toch veel toffer dan AutoCad!
Ow, oke, dan hoeft het inderdaad niet... Voor albums is DC echt top...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoezo? Hij werkte prima gisteravond? Of is dat tijdelijkIk hoef alleen af en toe maar een liedje te downloaden, verder niks joh. Ik kijk nooit films en albums hoef ik ook nie.
Dat is sowieso voor mietjes...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je zo lastig installatietekeningen mee maken...
Films, programma's enz..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ow, oke, dan hoeft het inderdaad niet... Voor albums is DC echt top...
Van je medeusers de filelist even downloaden en vervolgens met een gangetje van 300kbs zijn hele albumlijst binnenhalen is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Films, programma's enz..
Toen ik nog studeerde (aanwezig was)... waren we verbonden met alle hogescholen en uni's ..... als het dan een beetje rustig was.. had je een film binnen 5 min binnen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een gare cover van Come As You Are op radio 2 net zeg.
Het bond.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:38 schreef borisz het volgende:
het nieuws met Michiel Ijsbouts op 3fm
Er is een familie dag van het Bond tegen het vloeken, het begint allemaal om 11 uur in het Godverpark in Nijmegen![]()
werkt hier op m;n werk heel lekker iddquote:
radio 2quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een gare cover van Come As You Are op radio 2 net zeg.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:37 schreef SCH het volgende:
hoi
Ja, mijn ouders zijn dan ook de jongsten niet meer hequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:43 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
radio 2
da's een ouwe lullen zender
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor de mensen die niet in het Ajax topic komen:
[afbeelding]
waarom is het leuk dat jouw handtekening er nu op staat?quote:
gesigneerd door tiestoquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom is het leuk dat jouw handtekening er nu op staat?
Huntelaar met de bril van Davidsquote:
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom is het leuk dat jouw handtekening er nu op staat?
ow dat, dat stond maandag ook al groot op de achterkant van AD sportwereldquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Huntelaar met de bril van Davids
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte
Ik heb m wel...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:37 schreef methodmich het volgende:
Middag!
VI zat niet bij de post, is dat wat.
Rondje op kosten van Johan Derksen dan maar.
Het VBL-columnhoekje deel 11
Ja, komt soms wel eens een dagje later. En anders even bellen morgen.quote:
Mick O Connels in Utrechtquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Weet iemand een leuke pub in Utrecht of Amsterdam ofzo waar Man Utd vs West Ham Utd word uitgezonden??
quote:Uitgaan in Utrecht doe je bij:
Mick O'Connells
Jansdam 3
3512HA Utrecht
030-3236846
Sterkte ermee.quote:
Thnx SCHquote:
daar zit o.a. een raketwerper vermomd als aansteker in?quote:
Dat wordt in de hoek vanavond.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:25 schreef Againzender het volgende:
Hm, hier ook geen VI. Waarschijnlijk heeft mijn vrouw de post niet gepakt
Ach, zijn eerste goocheldoosquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef pascalheister het volgende:
thuis
m'n James Bond koffer is binnen
een frituur en daar gooi je wat patat of snacks inquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef Grulez het volgende:
Iemand nog simpele eettips voor vanavond?
Oja ik vergat de woorden 'en een beetje gezond' (de pizza en frituur varianten heb ik nl al gehadquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:38 schreef borisz het volgende:
[..]
een frituur en daar gooi je wat patat of snacks in![]()
hier gaan zo de asperges de pan in. ook niet zo moeilijk....quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef Grulez het volgende:
Iemand nog simpele eettips voor vanavond?
nee een opblaasbare jaguarquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar zit o.a. een raketwerper vermomd als aansteker in?
broodje hamburger met een saladequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja ik vergat de woorden 'en een beetje gezond' (de pizza en frituur varianten heb ik nl al gehad).
toch niet een diesel hoop ik?quote:
Das wel een goeie.. heb ik alleen zondag al gehadquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier gaan zo de asperges de pan in. ook niet zo moeilijk....
ik heb nog drie weken achterstand in te halen, het zuiden van Frankrijk heeft alleen maar goede groene asperges. Ook lekker natuurlijk, maar ik wil nu wel eens een bosje witte hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das wel een goeie.. heb ik alleen zondag al gehad![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:11 schreef Suijk het volgende:
Je doet er net zo hard aan mee om het nog kutter te maken, sien.
Alleen als het regent zul je me wel weer horen klagenquote:
Woerden is dan ook een flutstad.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef appelsientje het volgende:
Goedeavond iedereenwoerden
wat een kut stad is het... er is maar 1 weg om de snelweg op te komen... en dat is 1 dikke drama... vandaag 35 min over een stukje gedaan van ongeveer 500 meter...
Is weer eens wat anders dan dat eeuwige konijn uit de hoge hoed.quote:
Ehh meer in de zin van:quote:
quote:
Wel goed hoor en daar in het hoge noorden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ehh meer in de zin van:
Hoe gaat het Bos81?
Lekker ontspannen hiero.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed hoor en daar in het hoge noorden?
Gooi je er gelijk een rundvleeskroketje voor mij bij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
Dan gooi ik ze zelf wel in de pan. Het is toch rust.
Dan mag je voor mij het meest recente langs de lijn topicf vinden.quote:
Maar die zijn zo lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef tong80 het volgende:
Dank u wel. Geef de bitterballen eens door.
Ik vond Golferts stem al zo hoogquote:
Vanuit de luie stoel is het genieten geblazenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef rubbereend het volgende:avond
lache die play offs, vooral als je club niet mee hoeft te doen
Spannend hoor, die Intertoto voorrondewedstrijden waarmee ze beginnen.quote:
Ja ik hoor het (tv staat achter/ naast mn pc), dus ik ga wel kijken bij mn volgende biertje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Spannend hoor, die Intertoto voorrondewedstrijden waarmee ze beginnen.
Is er van u al zo'n uitermate interessant overzichtje met de dagen/ tijden van posten en andere mooie wetenswaardigheden?quote:
stuk spannender dan vorig jaar inderdaad. ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef golfer het volgende:
Nou, nog niets beslist in de playoffs.
Wordt zondag dus spannend.
Kan ik het vanuit de Ardennen proberen te volgen.
Leuke goal jammer van het kunstgras.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:30 schreef Bjoro het volgende:
iemand deze al gezien ?
http://www.youtube.com/watch?v=ltEaUSTiIZQ
Vrij bijzonder doelpunt, wel jammer dat hij uit balans raakt, waardoor het een lucky lijkt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:30 schreef Bjoro het volgende:
iemand deze al gezien ?
http://www.youtube.com/watch?v=ltEaUSTiIZQ
vroeg naar bed... goed plan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef RayMania het volgende:
Een keertje wat vroeger naar bed. Weltrusten voor iedereen alvast!
mijn zweuds is niet zo best, misschien zegt hij zelf ook wel dat hij voor wilde geven !quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrij bijzonder doelpunt, wel jammer dat hij uit balans raakt, waardoor het een lucky lijkt.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef Lionheaad het volgende:
Ik dacht dat jij een tweede gesprek had???
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]Om 17u pas
Ziet er goed uit trouwens![]()
Mijn Zweeds is ook niet meer zo goed, maar goed genoeg om te verstaan wat ie zei: hij had Maradona ooit die beweging zien maken bij een voorzet en wilde dat nadoen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:37 schreef Bjoro het volgende:
mijn zweuds is niet zo best, misschien zegt hij zelf ook wel dat hij voor wilde geven !
Spannend Clau.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef clauwheee het volgende:
Ja! Ik had gesolliciteerd voor een marketingfunctie, maar naar aanleiding van de gesprekken gaat het waarschijnlijk een combifunctie worden, marketing, commercieel en officemanagement. Echt heel leuk.
Is nog niet helemaal zeker he, maar denk het stiekem wel, naar aanleiding van vanmiddag en zijn opmerkingen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ga trouwens bierdrinken![]()
je wilde dat toch vantevoren vernemen![]()
mooie gedachte om bij in slaap te vallen....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
Clauwheee heb je al geneukt na het stranden van je relatie ?
En jij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
Clauwheee heb je al geneukt na het stranden van je relatie ?
Hoe vind jij dat zo snelquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef borisz het volgende:
-mag niet-
jaaaaaquote:
Smeich uit een sfeervol Gelredome met een kut 2e helftquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:02 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine is terug uit een sfeerloze Galgenwaard
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]Om 17u pas
Ziet er goed uit trouwens![]()
Lijkt me een leuke serie om te volgen.... ff opzoek gaanquote:
Hey AZ.quote:
Leuk om te horen dat het gisteren goed gingquote:
Je helpt er wel aan mee.quote:
Heel snel, ik denk vandaag of morgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat het gisteren goed gingwanneer hoor je het??
* appelsientje gaat hard duimenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heel snel, ik denk vandaag of morgen.
Kan lekker druk zijn in Woerden ja... maar vanmiddag regent het met een beetje mazzel niet zo hard als vanochtend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:20 schreef appelsientje het volgende:
Gisteren deed ik er dus lang over om Woerden uit te komen... de weg is nu al vol.... dus ik heb werkelijk waar geen idee hoe lang ik er vanmiddag over doe.
Hier schijnt de heule tijd de zon alquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kan lekker druk zijn in Woerden ja... maar vanmiddag regent het met een beetje mazzel niet zo hard als vanochtend.
Hier niet, geen regen, maar ook geen zon.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier schijnt de heule tijd de zon al
quote:Collega´s,
Ik heb zojuist gesproken met de Gemeente Woerden over de enorme verkeersopstoppingen in de ochtend- en avondspits (Woerden in én uit). Er is spoedoverleg gaande tussen Provincie, gemeente en politie over deze verkeerssituatie. De chaos schijnt te zijn ontstaan door veranderde instellingen van de verkeerslichtenI of door werkzaamheden onder het viaduct van de A12. Ik hoop hierover vanmiddag meer duidelijkheid te verkrijgen. Houdt in elk geval rekening met langere reistijden dan normaal en stem je agenda dienovereenkomstig af.
Nee, maar dat is algemeen bekendquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:52 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen
Zo te zien heeft Sientje niks te doen
Oké, maar ik moet me weer inwerkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee, maar dat is algemeen bekend
hehe we zijn beide aan het aftellenquote:
Eind deze maand dus ff tellen nogquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:31 schreef Lionheaad het volgende:
Hoelang mag jij nog...???
Jij als gangster had ook wel meer aangekund.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, maar iets te weinig gangen
Volgende week, een week van 3 dagen. Daarna de afsluitende week....quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eind deze maand dus ff tellen nog
incl deze dag ook nog 10 werkdagen
volgende week 3 dagen, die week daarop 3 dagen en daarop 2 dagen en dan deze week ook 2 dagen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgende week, een week van 3 dagen. Daarna de afsluitende week....
orchidieen moet je hebben idd.quote:
Droog terug gekomen??quote:
prachtig weer hierquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Droog terug gekomen??
De zon begint hier nu ook te schijnen
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ha die bos. Jij ook hier?
Ja, jij komt nooit in VBL.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:51 schreef VoreG het volgende:
Ik kan nergens het nummer 2 brothers on the 4th floor - Dreams vinden!
Soulseek geeft alleen maar andere nummers, maar ik MOET dreams hebben!
quote:
ja best hoor...druk aan het werk !quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:16 schreef Bos81 het volgende:
BJOROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Alles goed daar?
Ik heb em inmiddelsquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
jammer dat ik niet online was, had ik het zo uit mijn enorme collectie door kunnen sturen
Volledig blank gezin krijgt ineens een neger als zoontje.quote:Ziekenhuis verwisselt mogelijk per ongeluk sperma
Uitgegeven: 10 mei 2007 12:00
ALKMAAR - Het Medisch Centrum Alkmaar heeft mogelijk bij twee echtparen per ongeluk sperma verwisseld. Dit heeft het ziekenhuis donderdag bekendgemaakt.
De twee echtparen ondergingen een zogenoemde intra-uteriene inseminatie (IUI), waarbij zaadcellen direct in de baarmoeder worden ingebracht. Wanneer dat gebeurde is niet bekendgemaakt. Bij IUI worden de beste zaadcellen geselecteerd en rechtsreeks in de baarmoederholte geïnsemineerd. De zaadcellen zijn dan dichter bij de plaats van bevruchting.
Kleurcodering
De IUI-procedure is gebaseerd op reageerbuizen met naam, geboortedatum en kleurcodering, aldus het ziekenhuis. Een patiënt heeft een unieke kleurcodering en een eigen rek. De twijfel is ontstaan, doordat een van de rekken achteraf anders stond dan gebruikelijk, zo meldt het MCA.
Voorzorgsmaatregelen
Het ziekenhuis heeft na de constatering de betrokken echtparen geïnformeerd en in overleg met hen direct voorzorgsmaatregelen getroffen. Ook zijn procedurele maatregelen genomen om in de toekomst verwisseling van reageerbuizen uit te sluiten. Het incident is gemeld aan de Inspectie van de Volksgezondheid. Voor echtparen die vragen hebben of ongerust zijn geworden over hun behandeling, heeft het MCA een telefoonnummer opengesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |