Zelf had ik 'Nijntje gaat vreemd' in gedachten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind 'Bekentenissen van een economische huurmoordenaar' wel een geschikt boek voor Amanda
Hij had ff moeten antwoorden, dan had ik kunnen zeggen dat het een retorische vraag was en dat hij zelfs dat niet begreep en voor de rest had ik hem waarschijnlijk genegeerdquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op zeg dit was niet de bedoeling. Is het hooligans topic dicht?
Hoezo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind 'Bekentenissen van een economische huurmoordenaar' wel een geschikt boek voor Amanda
Daar kan ik dus weer wel tegen. Eric is in alles wat hij doet een enorme nicht, naar dat stoort (mij) niet eens zo erg. Wel dat hij regelmatig echt vals uit de hoek komt. Ik denk dat Huub ook zeker geen absolute backup aan hem heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Eric praat wel erg nichterig, ik irriteer me dood...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had ff moeten antwoorden, dan had ik kunnen zeggen dat het een retorische vraag was en dat hij zelfs dat niet begreep en voor de rest had ik hem waarschijnlijk genegeerd
Je verpest de hele opzet
Echt vreselijk jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan raad ik je aan als je niet levensmoe bent tijdens een bezoekje aan Amsterdam de Rue de Vaseline te vermijdenquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo slim ben ik nou ook weer niet, ik ben ook maar een mens...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen verband. Het was idd niet zo'n logische opmerking van ondergetekende, maar ook die slippen er wel eens doorheen
hmm, ik dacht aan Platform, Michel Houellebecqquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
In 1x goed slimmerikquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hoezo?
Vanwege het kinderlijke Hollywoodtoontje dat van dat boek afdruipt?
paarden loslaten was echt geniaal.. jammer dat Sylvia toen al weg wasquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op zich vond ik zijn acties ietsjes orgineler
Tja, die last hebben we gelukig niet allemaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zo slim ben ik nou ook weer niet, ik ben ook maar een mens...
Of zoals ik een Engelsman ooit hoorde zeggen: The regular dwarf street.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan als je niet levensmoe bent tijdens een bezoekje aan Amsterdam de Rue de Vaseline te vermijden
Huubquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:22 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Of zoals ik een Engelsman ooit hoorde zeggen: The regular dwarf street.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:22 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Of zoals ik een Engelsman ooit hoorde zeggen: The regular dwarf street.
Ik trek Eric al een tijdje niet meer en dat is voornamelijk omdat hij denkt altijd gelijk te hebben in alles en best vals is. Huub ziet dat ook wel en ergerd zich daar ook wel aan. Als ie lief wil doen is ie te lief en denk ook dat ie wel zal dalen deze popi pol.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar kan ik dus weer wel tegen. Eric is in alles wat hij doet een enorme nicht, naar dat stoort (mij) niet eens zo erg. Wel dat hij regelmatig echt vals uit de hoek komt. Ik denk dat Huub ook zeker geen absolute backup aan hem heeft.
Nee ok, maar ik zit hier met 200 watt rms dus misschien denkt de buurt dat er een pisnicht woont...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar kan ik dus weer wel tegen. Eric is in alles wat hij doet een enorme nicht, naar dat stoort (mij) niet eens zo erg. Wel dat hij regelmatig echt vals uit de hoek komt. Ik denk dat Huub ook zeker geen absolute backup aan hem heeft.
Haha, nee, laat een engelsman maar eens reguliersdwarsstraat uitspreken, dan krijg je de mooiste woorden te horen. Ik hoorde dus, regular dwarf streetquote:
Was een kut actie man.. wat was er zo geniaal aan volgens jou dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
paarden loslaten was echt geniaal.. jammer dat Sylvia toen al weg was![]()
Nou wie weet komen er een aantal je opzoeken en denk je er morgen opeens heel anders overquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik zit hier met 200 watt rms dus misschien denkt de buurt dat er een pisnicht woont...![]()
Dat vond ik dus weer zwaar minder. Ik kan vooral de blikken in Jaap's ogen wel waarderen, waaruit iedere keer overduidelijk de lol spreekt. Hij heeft formidabele one-liners, die helaas vaak gemist worden door de andere bewoners. Hij speelt 100% een rol sinds hij gehoord heeft dat hij te weinig zichtbaar is. Maar die rol slaat blijkbaar aan. Het is idd zo simpel: hoe idioter je doet, hoe meer stemmen je krijgt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Heb ik gemistquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Heb vele Britse vrienden en een van hun dacht dat het Cock Hotel voor Gay's wasquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:25 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Haha, nee, laat een engelsman maar eens reguliersdwarsstraat uitspreken, dan krijg je de mooiste woorden te horen. Ik hoorde dus, regular dwarf street
quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:25 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Haha, nee, laat een engelsman maar eens reguliersdwarsstraat uitspreken, dan krijg je de mooiste woorden te horen. Ik hoorde dus, regular dwarf street
Heb je wel gezien dat Huub kikkers aan het zoeken was ?quote:
bewezen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is idd zo simpel: hoe idioter je doet, hoe meer stemmen je krijgt.
Gewoon overal heel laag op bieden en kijken wie reageertquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben nog niet zo goed op marktplaats... ik heb 600E geboden ipv 6E
quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb vele Britse vrienden en een van hun dacht dat het Cock Hotel voor Gay's was![]()
Als Lieke 1 komt te staan in de pollquote:
Laat ze maar komen morgen, wie liet daar een scheet, Jaap zeker?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou wie weet komen er een aantal je opzoeken en denk je er morgen opeens heel anders over
Nee ook niet, wel (beschermde) salamanders.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je wel gezien dat Huub kikkers aan het zoeken was ?
Nog niet... maar gezien de reacties op fok, denk ik dat dat ook terug zal komen in de uitslag van de po-poll. We zullen zien. Als Jaap idd gestegen is (en ik denk echt dat dat gaat gebeuren) heeft het dus exact dat resultaat wat Jaap verwachtte.quote:
ok, je bent gewoon weer voortijdig aan het ejaculeren dus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog niet... maar gezien de reacties op fok, denk ik dat dat ook terug zal komen in de uitslag van de po-poll. We zullen zien. Als Jaap idd gestegen is (en ik denk echt dat dat gaat gebeuren) heeft het dus exact dat resultaat wat Jaap verwachtte.
Nou, als ze het binnen korte tijd met rat doet, anaal - wie weetquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als Lieke 1 komt te staan in de poll![]()
WTF????? Okee, weer iemand in de negeer modus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ok, je bent gewoon weer voortijdig aan het ejaculeren dus.
Ze kennen elkaar best al lang, dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:33 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Nou, als ze het binnen korte tijd met rat doet, anaal - wie weet![]()
Ik heb de streams ook al uit gegooid.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Alle bewoners liggen in coma geloof ik...
Zonde van het geldquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb de streams ook al uit gegooid.
zo'n nacht die je alleen in films ziet ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:36 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Dat wordt zo'n mooie nacht, ik zie er naar uit, écht![]()
Sorry, wat deed ik fout?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF????? Okee, weer iemand in de negeer modus.
exact díe!quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
zo'n nacht die je alleen in films ziet ?
Doe maar niet, je hebt het wel tegen de godfather hè...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF????? Okee, weer iemand in de negeer modus.
We worden verwendquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee ervan zouden trouwens alweer op buiten moeten staan zo'n 40 minuten.
Het wordt een hele drukke dag, maar ik verklap nog niksquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Gaat er morgen nog iets gebeuren? rooster van de bewoners?
Oei spannend hoor..!quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het wordt een hele drukke dag, maar ik verklap nog niks
totale mayhem 100% TERRORquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Was een kut actie man.. wat was er zo geniaal aan volgens jou dan?
Tussen rat en razia dacht ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:42 schreef farceman het volgende:
Waar is Amanda gaan slapen?
Hij was wel wild ja, maar als het uit de hand gelopen was zou het niet zo leuk voor Japio zijn.quote:
Ja, Huub gaat het gras maaien en Jaap gaat naar de tandarts...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hahaha okkk thanx:)quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, Huub gaat het gras maaien en Jaap gaat naar de tandarts...
Nee, rooster is niet bekend helaas ......quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:46 schreef Lipsch het volgende:
Tijd voor m'n pilletje en wat slaap, welterusten fokkies
Lieke interesseert me geen reet! Dat jointje daarentegen...........quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga een jointje draaien maar ik blijf luisteren dus als Lieke weer geil wordt meld ik het...
Rookse en slaaplekker fokkertjes!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga een jointje draaien maar ik blijf luisteren dus als Lieke weer geil wordt meld ik het...
Het wordt een mix van Lucky Strike & White Widow, rook je gezellig mee?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lieke interesseert me geen reet! Dat jointje daarentegen...........![]()
![]()
Het roken gaat lukken, slapen stel ik nog ff uit tot een uur of 6...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:59 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Rookse en slaaplekker fokkertjes!!
Ik heb alleen Pall Mall......Geen Witte Weduwe.... Ik zou wel willen maar geen middelen helaas....quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Het wordt een mix van Lucky Strike & White Widow, rook je gezellig mee?
Ik heb een snelle auto, waar woon je, Noord-Holland is te doen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Pall Mall......Geen Witte Weduwe.... Ik zou wel willen maar geen middelen helaas....
Ik ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb een snelle auto, waar woon je?
Dat is geen verrassing. Jaap zit met de meest vreemde dingen in zijn oren te wroeten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:38 schreef dl3b het volgende:
Japieoo heeft in zijn linker oor zitten peuren, hoort nou naar eigen zeggen geen ene moer meer, en gaat meteen naar boven om te bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |