Doe maar niet, je hebt het wel tegen de godfather hè...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF????? Okee, weer iemand in de negeer modus.
We worden verwendquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee ervan zouden trouwens alweer op buiten moeten staan zo'n 40 minuten.
Het wordt een hele drukke dag, maar ik verklap nog niksquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Gaat er morgen nog iets gebeuren? rooster van de bewoners?
Oei spannend hoor..!quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het wordt een hele drukke dag, maar ik verklap nog niks
totale mayhem 100% TERRORquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Was een kut actie man.. wat was er zo geniaal aan volgens jou dan?
Tussen rat en razia dacht ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:42 schreef farceman het volgende:
Waar is Amanda gaan slapen?
Hij was wel wild ja, maar als het uit de hand gelopen was zou het niet zo leuk voor Japio zijn.quote:
Ja, Huub gaat het gras maaien en Jaap gaat naar de tandarts...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hahaha okkk thanx:)quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, Huub gaat het gras maaien en Jaap gaat naar de tandarts...
Nee, rooster is niet bekend helaas ......quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:46 schreef Lipsch het volgende:
Tijd voor m'n pilletje en wat slaap, welterusten fokkies
Lieke interesseert me geen reet! Dat jointje daarentegen...........quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga een jointje draaien maar ik blijf luisteren dus als Lieke weer geil wordt meld ik het...
Rookse en slaaplekker fokkertjes!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga een jointje draaien maar ik blijf luisteren dus als Lieke weer geil wordt meld ik het...
Het wordt een mix van Lucky Strike & White Widow, rook je gezellig mee?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lieke interesseert me geen reet! Dat jointje daarentegen...........![]()
![]()
Het roken gaat lukken, slapen stel ik nog ff uit tot een uur of 6...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:59 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Rookse en slaaplekker fokkertjes!!
Ik heb alleen Pall Mall......Geen Witte Weduwe.... Ik zou wel willen maar geen middelen helaas....quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Het wordt een mix van Lucky Strike & White Widow, rook je gezellig mee?
Ik heb een snelle auto, waar woon je, Noord-Holland is te doen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Pall Mall......Geen Witte Weduwe.... Ik zou wel willen maar geen middelen helaas....
Ik ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb een snelle auto, waar woon je?
Dat is geen verrassing. Jaap zit met de meest vreemde dingen in zijn oren te wroeten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:38 schreef dl3b het volgende:
Japieoo heeft in zijn linker oor zitten peuren, hoort nou naar eigen zeggen geen ene moer meer, en gaat meteen naar boven om te bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |