Avonnequote:Op woensdag 9 mei 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar geen antwoord gekregen (denk ik)
Als een homo (in dit geval dus Eric) naar zijn zin te weinig sex heeft (Eric geeft dat dus aan) zou die dan bij zijn handwerk blijven, of toch maar over een geile vrouw (Ik-heb-het-na-een-week-al-moeilijk-Amanda) heen kruipen?
De man met, naar eigen zeggen, een enorm hoog IQ kan ook wel eens wat vergeten toch?quote:
Zuchtquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waardevolle les voor de rest van je leven:
Niet proberen grappig te doen als je het niet bent
Dat is dan wel weer discutabel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Deze link dus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:05 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Even voorje nagezocht, het is het boek met alle antwoorden.
LOLquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
Jaap komt onverrichter zake terug van de tandarts....... hij was vergeten zn kroon mee te brengen.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004000009437&Section=BOOKquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks... ik probeer het te googlen maar vind nog niet....
Vind het wel leuk voor als wij (mijn man en ik) in een lollige bui zijn
Dacht aan een koning met kroonquote:
Ik denk dat het heel misschien wel over een oud minister gingquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:49 schreef daWeasel het volgende:
WTF! Eric moet naar achter, laat me raden die krijgt op zijn flikker(haha) omdat hij het over Brain zijn anale fixatie heeft gehad.
OK, dan de specifieke vraagquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Avonne
Bij elk mens is dat anders, homo of hetero. Staat los van geaardheid.
Werkelijk geen idee, sorryquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, dan de specifieke vraag
What about Eric and Amanda?![]()
Thanks!! Jij ook Avonne!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:07 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Deze link dus.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004000009437
Ik denk wel dat Huub haar ook echt leuk vindt hoor. Alleen, inderdaad, Lieke zal zich bij hem moeten aanpassen want andersom gaat echt niet lukken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo denk ik er altijd al over hoor. Maar Lieke zit overduidelijk niet op een open relatie te wachten. Het schijnt dat Huub haar ook vanalles beloofd heeft in de brieven van hem aan haar. Dan moet hij dus niet met haar doorgaan, wat hij dus wel doet omdat hij een 'neukertje' in de villa wel prettig vindt.
Ja die was wel erg ranzig. Volgens mij hebben we een nieuwe ransjaap in de kooi!quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel misschien wel over een oud minister ging
oh ja, daar zie ik een verband..quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De man met, naar eigen zeggen, een enorm hoog IQ kan ook wel eens wat vergeten toch?
Gisteren was alleen Brian , naar eigen zeggen, 100% hetero. Dus wie weet. Eric heeft al vaker iets met een dame gedaan en de rest schijnt dus ook mininaal bi-curious te zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, dan de specifieke vraag
What about Eric and Amanda?![]()
Nu heeft hij 2 uitstapjes en overdag krijg je meer feedbackquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De man met, naar eigen zeggen, een enorm hoog IQ kan ook wel eens wat vergeten toch?
Your welcome, erg leuk om te doen als je een paar glaasjes op hebt en in een melige bui bent,quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks!! Jij ook Avonne!!
Had hem net zelf gevonden maar heel lief!!
Uniekje, hij staat ook veel op Marktplaats!quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks!! Jij ook Avonne!!
Had hem net zelf gevonden maar heel lief!!
Verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
ahhhh, tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu heeft hij 2 uitstapjes en overdag krijg je meer feedback
Slim bekeken weer van de godfather![]()
LOL... Je gooit het nu echt over een verkeerde boeg, want country muziek vind ik echt zwaar waardeloosquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was niet voor jou bedoeld, ksssjjjjt wegwezen jij countryhoed op, en stapjes instuderen nu![]()
De godfather is ook heel slim. Hij heeft aan Huub gezien dat je veel stemmen krijgt als je heel gek doet. Dus dat is Jaap ook gaan doen en ik verwacht dan hij met superstip van de laatste plaats stijgt naar de tweede plaats op de komende populariteitspoll.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu heeft hij 2 uitstapjes en overdag krijg je meer feedback
Slim bekeken weer van de godfather![]()
Nou ja, line dance heeft niet altijd zoveel met country muziek te maken, johnny cash zou zich omdraaien in zijn graf als hij die hollandse debielen met hun pasjes op zijn muziek heen en weer zou zien springen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Je gooit het nu echt over een verkeerde boeg, want country muziek vind ik echt zwaar waardeloos
Weet jij veelquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zo'n les krijg je om hem door te geven goh, jij weet ook niet veel...![]()
Geen verband. Het was idd niet zo'n logische opmerking van ondergetekende, maar ook die slippen er wel eens doorheenquote:
Markplaats is the place to be dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Uniekje, hij staat ook veel op Marktplaats!
zijn aanhangers zijn vooral ook heel erg slimquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De godfather is ook heel slim. Hij heeft aan Huub gezien dat je veel stemmen krijgt als je heel gek doet. Dus dat is Jaap ook gaan doen en ik verwacht dan hij met superstip van de laatste plaats stijgt naar de tweede plaats op de komende populariteitspoll.
Op zich vond ik zijn acties ietsjes orginelerquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De godfather is ook heel slim. Hij heeft aan Huub gezien dat je veel stemmen krijgt als je heel gek doet. Dus dat is Jaap ook gaan doen en ik verwacht dan hij met superstip van de laatste plaats stijgt naar de tweede plaats op de komende populariteitspoll.
Mischien krijgt ie mijn stem ook wel:$quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
is een speciaal ontworpen Amandapakjequote:Op woensdag 9 mei 2007 02:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Markplaats is the place to be dus(waarom lijk je op Amanda??
![]()
![]()
The Weasel: Yep, soms is het echt leuk om wat uit te zoeken, ik ken dat![]()
Gelukkig voelt Amanda zich niet meer grieperig
Kom op zeg dit was niet de bedoeling. Is het hooligans topic dicht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |