quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar in welk jaar vragen mochten toch niet volgens de OP?
precies, geen jaarvragen, dat wordt toch alleen maar gokken ? Vraag het anders aan Balkenendequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ok. niet goed gelezen danquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Niet mogen is een sterk woord, sommige jaartallen zijn zo bekend dat het best kan, maar het verzoek is om het zoveel mogelijk te mijden.
Tja, ik weet toevallig dat ze er een werkstuk over gedaan heeft. Mocht het antwoord niet kloppen, dan klopt haar PO niet.quote:
Je wou toch geen geschiedenisvragenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ok. niet goed gelezen danEn toch geloof ik dat ik het goed heb
sanger moet ff de gegeven antwoorden controleren, lijkt mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef Miesjel het volgende:
Nieuwe vraag dan?
liever niet, maar ik weet nog wel iets van geschiedenisquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je wou toch geen geschiedenisvragen![]()
Sorry, overheen gelezen. Ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb het ff op wiki opgezocht ter controle, aangezien ik mijn antwoord al gegeven heb. En daar staat het ook opquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Tja, ik weet toevallig dat ze er een werkstuk over gedaan heeft. Mocht het antwoord niet kloppen, dan klopt haar PO niet.
controleer maar ff de antwoorden en deel een punt uitquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Sorry, overheen gelezen. Ik zal het niet meer doen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1602
Hij is er tenminste wel eerlijk over...quote:
liedjes prijsquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:31 schreef SaskiaR het volgende:
kinderboeken
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:33 schreef methan het volgende:
cabaret
ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef SaskiaR het volgende:
bioloog??
Daar heb je zo'n heel mooi editquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef methan het volgende:
was foutje bedoelde geen diplomaat
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Yankee het volgende:
dwangarbeider
sorry als een van jullie het gevraagd hadden ,had ik het direkt geweten ( misschien leeftijd?)quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef PhysicsRules het volgende:
Niet om het een of ander, maar dit is algemene kennis omdat... ?
Dat begrijp ik. Er zijn ook een heleboel andere dingen die ik zou weten als jullie ze vragen, maar die ik nooit vraagquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef methan het volgende:
[..]
sorry als een van jullie het gevraagd hadden ,had ik het direkt geweten ( misschien leeftijd?)
right..... als je het toevallig in de Kijk gelezen hebt afgelopen maandquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:01 schreef SaskiaR het volgende:
daar zou ik misschien nog wel op kunnen komen
Maar wat ik eigenlijk bedoelde te vragen, is hij bekend van iets anders dan via zijn dochter?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef methan het volgende:
[..]
sorry als een van jullie het gevraagd hadden ,had ik het direkt geweten ( misschien leeftijd?)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:07 schreef SaskiaR het volgende:
paardenbloem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |