quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Yankee het volgende:
dwangarbeider
sorry als een van jullie het gevraagd hadden ,had ik het direkt geweten ( misschien leeftijd?)quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef PhysicsRules het volgende:
Niet om het een of ander, maar dit is algemene kennis omdat... ?
Dat begrijp ik. Er zijn ook een heleboel andere dingen die ik zou weten als jullie ze vragen, maar die ik nooit vraagquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef methan het volgende:
[..]
sorry als een van jullie het gevraagd hadden ,had ik het direkt geweten ( misschien leeftijd?)
right..... als je het toevallig in de Kijk gelezen hebt afgelopen maandquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:01 schreef SaskiaR het volgende:
daar zou ik misschien nog wel op kunnen komen
Maar wat ik eigenlijk bedoelde te vragen, is hij bekend van iets anders dan via zijn dochter?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef methan het volgende:
[..]
sorry als een van jullie het gevraagd hadden ,had ik het direkt geweten ( misschien leeftijd?)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:07 schreef SaskiaR het volgende:
paardenbloem
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Lely
Och, ik vind hem wel makkelijk. Leuk stukkje NL waar je flink door kunt rijdenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, ik dacht dat je bedoelde slecht plan, Friesland verbinden met Noord-Holland Pff...![]()
Jij woont vlak bij mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Och, ik vind hem wel makkelijk. Leuk stukkje NL waar je flink door kunt rijden
Ja, maar daar woon ik gelukkig niet, ik woon in het pittoreske Bergenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:51 schreef SaskiaR het volgende:
ik weet dat je in heerhugowaard naar de Dubliners gaat
Ik zou op wiki trouwens dat hij op dezelfde dag jarig is als de vrouw van zijn vader. Komt je dat bekend voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:56 schreef DaviniaHR het volgende:
He, dinges! Puntje van tong moment. Aargh
Oh, woon je in Alkmaar? Nooit geweten. Ik heb tot mijn 26e in Bergen gewoond, toen 5 jaar in Alkmaar en nu alweer een aantal jaar in Bergen. Alkmaar is ook mooi trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef SaskiaR het volgende:
Oh, Bergen is idd erg mooiik woon maar gewoon in Alkmaar, maar ik kom wel vaak in Bergen.
Ijs eten van Pane, bij de Ruïnekerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |