Ja, voordat de mDDM werd geleverd, waren er composities Bvk-Bv-ABv-E1700 en BvK-Bv-Bv-ABv-E1700.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Waren die er ooit? IRM-III wel, maar goed.
ja k moest gaan zoekenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:19 schreef JDude het volgende:
Ter grootte van twee postzegels... sjonge wat een schraalheid.
En dan bel je de baas, dat je omwille van de Veiligheid liever wacht tot er een trein komt waar je achteruit zittend in een heuse stoel vervoerd kunt wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Ja, maar als je na gaat dat er normaal 2x een 42xx staat.... dan is het toch best krapjes
hangt er vanaf hoe je het bekijkt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
Zou geld terug bij vertraging ook hiervoor gelden?
dr zijn toch ook langere dd-ar slierten dan 4 sleurwagens + eloc?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef FredvZ het volgende:
DDAR-III = Bvk + ABv + Bv + ABmk(mDDM) = 7400-serie
DDAR-IV = Bvk + ABv + Bv +Bv + 17XX =7800-serie
Wil er mee duidelijk maken dat er volgens omloop 2x een 7800-tje had moeten staan, terwijl er dus één 7400-tje stond.
Er hebben wel eens 6 delige rond gereden tussen Enkhuizen en Amsterdam. Toen hebben ze de Bvk aan intercity's gehangen en de Bv+Bv+ABv aan een andere stam gehangen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
dr zijn toch ook langere dd-ar slierten dan 4 sleurwagens + eloc?
DDM-1 ook Goed!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
DDM-1 bestaat uit losse bakken en een 1800
Die zijn snel te herkennen door het ontbreken van een richtingsfilm en rode ipv groene banken.
De Bvk heeft bovendien een eigen pantograaf en draagt de naam van een dier.
De stammen zijn doorgaans 5 tot 7 bakken. Momenteel zijn ze volgensmij allemaal 6 bakken lang.
DDM-1 en DDAR kunnen trouwens niet samen rijden in de reizerigers dienst...
Ze worden over het algemeen wel beter schoon gemaakt dan DDAR en zitten ook beter in de lak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
DDM-1 ook Goed!
lijkt ook zo op elkaar van de buitenkant.. en vanaf afstand
Het is andersom. Een 7800 is een mDDM. Een 7400 heeft een locquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef FredvZ het volgende:
DDAR-III = Bvk + ABv + Bv + ABmk(mDDM) = 7400-serie
DDAR-IV = Bvk + ABv + Bv +Bv + 17XX =7800-serie
Wil er mee duidelijk maken dat er volgens omloop 2x een 7800-tje had moeten staan, terwijl er dus één 7400-tje stond.
u zocht een bouwput?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/107(...)grotere_bouwput.html
Joechei
Een DD-AR van 5 of 6 wagens + loc bestond vroeger ook. Dit was de 7900. Dit komt niet meer voorquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr zijn toch ook langere dd-ar slierten dan 4 sleurwagens + eloc?
Je hebt helemaal gelijk, en er zijn 5 delige DDAR's geweest en niet 6-deligquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
Het is andersom. Een 7800 is een mDDM. Een 7400 heeft een loc
op eigen kracht? :pquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen gaan de eerste U'tjes vanuit Zwolle richting Duitsland. Het betreft de stelnummers 125 en 193.
1 V-IRM VI = 2*Plan Vquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:16 schreef FredvZ het volgende:
Dat valt toch wel mee?
2xDDAR + 1x VIRM-VI past volgens NS ook makkelijk in een DDAR-III + mDDM
Het stel staat in Hengelo naast de Werkplaats (Uur geleden daar gezien)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
waar is die iets verbrande dm'90 uit borne (van gister) gebleven eigenlijk? had verwacht dat ze hem misschien ff naar hengelo zouden slepen (Genoeg ruimte daaro) en dan later ergens anders heen in t land.
Maar helaas, ik heb geen geel-zwart stukje trein gezien.
Ik tel er toch zes...?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, en er zijn 5 delige DDAR's geweest en niet 6-delig
Gaat er op donderdag rond die tijd niet een goederentrein die voor de Vingerverfbrigade vééél belangrijker is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:29 schreef Brembo het volgende:
Weet iemand wat voor geintjes de NS aan het doen is
Het staat er al als zes bakken, Fred ken nie leze.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wiki, dus het staat je vrij om het te verbeteren
verdorie niet gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:36 schreef thats-me het volgende:
[..]
Het stel staat in Hengelo naast de Werkplaats (Uur geleden daar gezien)
quote:www.Somda.nl
Helaas hebben wij Somda per direct moeten sluiten.
Houd deze pagina in de gaten, als er ontwikkelingen zijn wordt dat hier direct gemeld.
WTF dat is niet eens een geintjequote:
1. De omloopgegevens zouden niet meer geüpdate wordenquote:
Ja geef op, kap met die onzinquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1. De omloopgegevens zouden niet meer geüpdate worden
2. Was de laatste tijd veel bagger
3. Iemand de echte reden?
Dan moet ik inloggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Hier een beetje: http://www.opeenshadikhetforum.nl/viewtopic.php?p=134375#134375
quote:Helaas hebben wij Somda per direct moeten sluiten.
Houd deze pagina in de gaten, als er ontwikkelingen zijn wordt dat hier direct gemeld.
Er zullen geen gegevens verloren gaan op het gebied van gebruikers, spots en forumberichten.
Gooi de spotbriefjes niet weg.
1.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt erop dat het of de concurrentiegevoelige informatie is die niet gepubliceerd mag worden of dat ze een nieuw systeem van omloopgegevens gaan implementeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |