* NordicBlue beukt dat kleine locje aan de kant met eenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman walst de platwalsers plat met een Class 66
[afbeelding]
Nu maar weer normaal doen
ik hou het meer op uitzettende spoorstaven.. geloof zomer 2006quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:34 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
LOLLEREINZ!11!!1!!!!11!!
Dronken spoorbouwers?
Even repareren en de boel schoonmaken en het stel kan de baan weer opquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef thats-me het volgende:
Defecte rem zorgt voor kleine brand trein
BORNE - Door een defecte rem is een kleine brand ontstaan in een passagierstrein op het spoor bij Borne. Al het treinverkeer tussen Almelo en Hengelo is daardoor stil komen te liggen.
[afbeelding]
De brand werd veroorzaakt door een defecte rem, maar werd door een conducteur snel geblusd. De trein kan echter niet meer voor- of achteruit. Reizigers zijn veilig geëvacueerd en er hebben zich geen persoonlijke ongelukken voor gedaan.
Treinreizigers moeten rekening houden met minimaal een uur vertraging. De NS zet bussen in. Het is op dit moment onbekend hoe lang de vertraging gaat duren.
Bron: www.tctubantia.nl
Staan ook nog ander foto´s
Foto?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ou-Tannu mag graag tegen de deuren van rijdende treinstellen hangen, daarom heeft Arriva voor haar GTW'tjes de Ou-Tannu sticker bedacht: Niet tegen de deuren leunen tijdens het rijden. Dit staat er in het Nederlands, Duits en Engels op
regel een foto manquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ik niet. Ik zag het vorige week vrijdag in de 243
Gefeliciteerd. Nu mag je die andere fapper bestoken met PM berichtenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Ladies and gentlemen.... we got im !!
[afbeelding]
Regel jij even een goede camera voor mij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
regel een foto man
en GTW heeft toch Airco..? dan heb je geen duw de deur open koeling nodig :p
Spoorspatting. Zie o.a. http://www.ivw.nl/nl/Imag(...)erdam_tcm5-15295.pdf voor details.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:34 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
LOLLEREINZ!11!!1!!!!11!!
Dronken spoorbouwers?
ik gok het restant vanquote:
Aan het wapen te zien wel, maar ziet er wel naar uit dat ze hem geplukt hebben.quote:
Ja bijna, maar zonder g en de r en de e omgedraaid.quote:
TəЯinquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja bijna, maar zonder g en de r en de e omgedraaid.
Dit is de 1838, of wat er van over is. Inderdaad geplukt en zo (geen roosters meer, o.a.). Ik denk dat ze het centrale blok er ook wel uit hebben gehaald. Wat er van de draaistellen over is weet ik net (zullen ook wel krom zijn). In elk geval gaan ze 'm niet meer maken, het verbaast me dat ie nog steeds in Roosendaal staat! Ik heb er nog wat dia's van, van toen ie in de werkplaats Tilburg stond ten tijde van een open dag. Erg, erg stuk.
Netjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Ladies and gentlemen.... we got im !!
[afbeelding]
Wat hebben we in het noorden dan zeer moderne treinenstellenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:27 schreef Dichterbijer het volgende:
laat trouwens maar weer goed zien dat het niet verstandig is om op het balkon te staan....
Dit kan tegenwoordig heel makkelijk voorkomen worden, dat een trein over de voorste wagon schuift. De GTW's hebben dit al wel.
de stootblokken aan de voor en achterkant van een wagon zijn over plat. Bij de GTW bevat deze groeven. Of uitsteksels (hoe je het wil zien). Mocht er een ongelok gebeuren en de trein schiet vooruit, dan word doormiddel van de groeven die in elkaar komen, voorkomen dat de wagon omhoog vliegt.
Op Discovery was hier een tijd terug een reportage over.
Denken ze nu echt dat alles wat los en vast zit van die wadjes gejat wordt?quote:Ander dingetje:
we hadden het laatste over de mogelijke stalling van de Wadjes te Amersfoort. Het viel me op dat de loods die daar staat nu voorzien is van camera bewaking. Je ziet twee witte bollen aan lantaarnpalen hangen.
Dat laatste kan nooit veel wezenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
Denken ze nu echt dat alles wat los en vast zit van die wadjes gejat wordt?
Het balkon is meestal ook de officiële kreukelzone! Daarom staan alle mensen er in de spits zo graagquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:27 schreef Dichterbijer het volgende:
laat trouwens maar weer goed zien dat het niet verstandig is om op het balkon te staan....
Hehe, nu je het zegt, mensen staan vaker liever in het gangpad dan op het balkonquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:44 schreef thatsme het volgende:
[..]
Het balkon is meestal ook de officeële kreukelzone! Daarom staan alle mensen er in de spits zo graag![]()
Bij de dubbeldekkers is volgens mij het trappenhuis de officiële kreukelzone.
Niet in de treinen waarin ik mij moet verplaatsen, daar blijvn de mensen bij voorkeur voor de deur staan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef NordicBlue het volgende:
Hehe, nu je het zegt, mensen staan vaker liever in het gangpad dan op het balkon
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:44 schreef thatsme het volgende:
Het balkon is meestal ook de officiële kreukelzone! Daarom staan alle mensen er in de spits zo graag![]()
ja want het gangpad in de coupes wordt pas als laatste opgevuld.. als het echt niet meer past op de balkons gaan de mensen pas de gangpaden in!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja, kom ff doen alsof mensen in de spits een keus hebben. Met jou kun je lachen
Ja, mensen willen er toch ook weer uit kunnen, niewaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef thatsme het volgende:
[..]
ja want het gangpad in de coupes wordt pas als laatste opgevuld.. als het echt niet meer past op de balkons gaan de mensen pas de gangpaden in!![]()
Waar vind je nog een DDAR-III?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:16 schreef FredvZ het volgende:
Dat valt toch wel mee?
2xDDAR + 1x VIRM-VI past volgens NS ook makkelijk in een DDAR-III + mDDM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |