Ik vergeet altijd op te letten.quote:
Ik moest even twee keer kijken, het is nog vroeg zullen we maar zeggen.. Maar iddquote:Op maandag 14 mei 2007 07:21 schreef BrandX het volgende:
niet helemaal zoals bedoeld in de OP, maar toch:
[afbeelding]
Zet de komma maar eens na 'neergestort'
ja klopt! ik zat het AD te lezen net, stond er als titel, waar ik me dus compleet op verlas, "Piloot verongelukt vliegtuigje was waarschijnlijk onwel" (AD ma-11-05-07, pagina 4 binnenland)quote:Op maandag 14 mei 2007 07:21 schreef BrandX het volgende:
niet helemaal zoals bedoeld in de OP, maar toch:
[afbeelding]
Zet de komma maar eens na 'neergestort'
Nou dacht ik toch echt dat je ging typen "Piloot verongelukt, vliegtuigje was waarschijnlijk onwel"quote:Op maandag 14 mei 2007 13:06 schreef superworm het volgende:
[..]
ja klopt! ik zat het AD te lezen net, stond er als titel, waar ik me dus compleet op verlas, "Piloot verongelukt vliegtuigje was waarschijnlijk onwel" (AD ma-11-05-07, pagina 4 binnenland)
Ik las dus, Piloot verongelukt vliegtuigje, was waarschijnlijk onwel, maar het is dan ook gewoon een kromme zin.
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou dacht ik toch echt dat je ging typen "Piloot verongelukt, vliegtuigje was waarschijnlijk onwel"![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou dacht ik toch echt dat je ging typen "Piloot verongelukt, vliegtuigje was waarschijnlijk onwel"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe je dat precies?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef Cypress_Hill het volgende:
Firefox + AdblockPlus = geen banners voor mij![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:43 schreef dragonkiss het volgende:
Ik heb wel eens gezien dat er een bericht was over een of andere pedofiel, en dat erboven een reclame stond ofzo van Scholieren.nl met de tekst: Ben jij goed in liefdesadvies?
Vond het ook wel ongepast eigenlijk...
quote:
Hangjeugd, geniaal!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef RicXDesign het volgende:
Ik zag vandaag wel weer een leuke:
Hangjeugd
[afbeelding]
Reclame van nieuw gratis dagblad DAG
quote:
quote:
quote:
Zweedse humor is okayquote:
instuurt naar personeelsblaadjequote:
HAHAHAquote:
quote:
Die van Ikea vind ik misschien wel de beste uit de hele reeksquote:Op woensdag 5 september 2007 22:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Die van Ikea en van dat kopje koffie.
geniaalquote:
Niet speciaal in relatie met een nieuwsbericht, maar die advertentie verdient absoluut een plekje hierquote:
nog een mooie van de anwb wel een oudjequote:Op maandag 19 november 2007 20:44 schreef mien-moeke het volgende:
TVP enzo
Waarom heb je 'em weggehaald?quote:
Ik heb hem niet geupload, en de eigenaar had hem weggehaald.quote:Op maandag 19 november 2007 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom heb je 'em weggehaald?
Zelf in elkaar geknutseld?![]()
En toch geloof ik niet dat die echt is.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:58 schreef Birra het volgende:
Ik heb hem niet geupload, en de eigenaar had hem weggehaald.
Nee is een nepsite. Die Lolita Travel tenminste.quote:
wat krijg je dan als je er op klikt?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee is een nepsite. Die Lolita Travel tenminste.
Maar goed ook
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee is een nepsite. Die Lolita Travel tenminste.
Maar goed ook
Ik google'de erop, kwam ik gelijk bij de stichting Martijn uitquote:Op woensdag 21 november 2007 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat krijg je dan als je er op klikt?
Te sickquote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Ik google'de erop, kwam ik gelijk bij de stichting Martijn uit
http://www.lolitatravel.nlquote:Op woensdag 21 november 2007 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat krijg je dan als je er op klikt?
quote:
Dat klinkt gelijk weer zo dubbelzinnig danquote:SMS TDH LIFE naar 3010 en steun kinderprostituees in Cambodja.
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:38 schreef PieterBas het volgende:
Dit keer geen banner, maar een reclamecommercial en het nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |