Yupquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Slasher het volgende:
[..]
Je doelt op de outfit van zijn vrouw??![]()
Een bekende? Je bedoelt dat je Erik of Kris kent?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef Fixers het volgende:
[..]
RTL betaald he... Maar wat mij betreft mogen ze renate gelijk mee fileren. Of met een paar betonnen schoenen in de Maas gooien, ze zijn er nu toch vlakbij. Ze hoort totaal niet in een programma als dit. Daar hebben ze dus al mooi de plank mee misgeslagen. Het is dat er een bekende inzit, anders had ik al weggezapt. Het programma zelf is al wel vast geheel verpest door haar.
Ja het is net zoals MTIT, wel beetje een tegenvaller eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef Fixers het volgende:
Het is dat er een bekende inzit, anders had ik al weggezapt. Het programma zelf is al wel vast geheel verpest door haar.
Het laat weinig aan de verbeelding overquote:
Erik is een ex-collega.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Een bekende? Je bedoelt dat je Erik of Kris kent?
Ik lust wel een kreeftje of een stukje tarbot nu.quote:
En hoe vind je dan hoe hij het doet? Zou hij als chef daar op zijn plaats zijn?quote:
Qua koken doet ie het prima. Wat dat betreft vind ik hem de winnaar. Maar chef zijn betekent wat meer dan alleen kunnen koken, organisatie, planning en inkoop zijn ook belangrijk. De organisatie van Kris is beter in het programma, maar bij Jensen vorige week bleek dat hij wel veel te veel had ingekocht. Dat zijn dingen waar David dus op let, en die heeft uiteindelijk toch de broek aan op zakelijk gebied.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En hoe vind je dan hoe hij het doet? Zou hij als chef daar op zijn plaats zijn?
Ja, staat bij ons ook op de planning.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef appelsientje het volgende:
Mooi binnenkort maar eens langs gaan
Hij heeft wel een betere uitstraling... dan Kris.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, staat bij ons ook op de planning.
Leuke winnaar die Erik. Is de beste kok van die 2, maar moet z'n zenuwen wel in bedwang krijgen.
En dat is denk ik ook precies waarom ze voor Erik hebben gekozen. Kris - weet je wel - is gewoon niet representatief genoeg naar de gasten toe. Qua koken waren ze misschien even goed, Kris net iets beter in de organisatie. Uiteindelijk breekt die rare houding van 'm hem gewoon op.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een betere uitstraling... dan Kris.
Na een beetje googlen kan ik niet eens een site vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef SHARKYKING het volgende:
Het is dus Erik geworden, gaf op het einde Kris de meeste kans!
Die zal door herman ook wel binnen gehaald worden
Weet iemand al een telefoonnummers of iets dergelijks waar je kan reserveren?
Lijkt me wel leuk om daar in juli een hapje te gaan eten, vandaar
Dat denk ik ook... Je zag het gewoon wel beter gaan met Erik, qua nerveusiteit e.dquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:56 schreef kassenbouwer het volgende:
Qua koken waren ze misschien even goed, Kris net iets beter in de organisatie. Uiteindelijk breekt die rare houding van 'm hem gewoon op.
Inderdaad, nog geen Internetsite van te vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Na een beetje googlen kan ik niet eens een site vinden... Wel vreemd
In ieder geval een telefoonnummer. Ondanks dat ze natuurlijk aandacht genoeg krijgen, blijf ik het raar vinden dat er vanavond geen site online was. Nu mensen geprikkeld zijn, willen ze actie ondernemen door uit te gaan zoeken hoe ze er kunnen komen eten en dan lukt het niet...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef golfer het volgende:
Gevonden via Iens:
http://www.iens.nl/restau(...)taurant.htms?r=23442
Je zou het hier verwachten: http://www.engelgroep.com/. Is echter al heel lang niets aan deze site gedaan. Herrie in 020 staat er nog niet eens op en Foody's nog wel, terwijl deze laatste al weer een tijdje dicht is. Vind het vreemd dat Herman en David zo weinig aandacht aan de site besteden. Beetje restaurant heeft tegenwoordig toch wel een internetsite.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, nog geen Internetsite van te vinden.
Dat is natuurlijk de basis van de één-tweetjes tussen Den Blijker c.s. en SBS.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:55 schreef Utrecht het volgende:
Dit programma was natuurlijk een groot reclameblok voor Las Palmas, slimme publiciteit.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef SteveBallmer het volgende:
Dat is natuurlijk de basis van de één-tweetjes tussen Den Blijker c.s. en SBS. RTL
Inderdaad. Helemaal toen je het begin terugzag toen hij zijn inrichting moest presenteren. Blij dat hij gewonnen heeft, hij kan tenminste wel echt lachen en plezier uitstralen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:58 schreef Slasher het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... Je zag het gewoon wel beter gaan met Erik, qua nerveusiteit e.d
Net gebeld om te vragen of ze een website hebben, maar je kunt pas vanaf 29 juni reserveren. Misschien dat dan ook pas de website in de lucht gaat?quote:Super visrestaurant nu open!
Op 26 juni opent het grootste visrestaurant van Nederland haar deuren. Het gaat om restaurant Las Palmas van topkok Herman den Blijker. De voorbereidingen en de zoektocht naar de nieuwe chefkok waren elke week te volgen op RTL5 in het programma Herman's Helden. Het restaurant ligt op de kop van zuid in Rotterdam en biedt plaats aan zo'n 200 personen. Den Blijker heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Er worden in de grote open keuken alleen seizoensvissen geserveerd. Gasten kunnen hun vis zelf uitzoeken van de verse vis uitstalling of de bassins met levende schaaldieren. Verser kan niet. Restaurant Las Palmas, Wilhelminakade 330, Rotterdam, tel. 010 – 234 51 22
Ja, vond ik dus ook. Vond er heel weinig aan, en die speech van Opstelten was natuurlijk helemaal een aanfluiting. Was die gast dronken ofzo?!?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:32 schreef Karina het volgende:
Ik vond het een leuk programma, maar de finale was helemaal niets. Waarom moet het altijd zo schreeuwerig en met een zooi publiek op een plein? Wat mij betreft hadden ze gewoon allebei nog een keertje de keuken moeten runnen en dat Herman dan de winnaar eruit had gepikt.
Ja, dat dat restaurant geen site heeft, is gewoon slecht. Blijkbaar denken ze dat ze nu voldoende aandacht gegenereerd hebben en vinden ze het minder belangrijk. Terwijl je nieuwsgierige mensen juist de kans moet geven om op een laagdrempelige manier alvast iets meer te weten te kunnen komen over het restaurant zonder gelijk te hoeven bellen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef Heufje het volgende:
Ben erg benieuwd of er nu ook iets voor kinderen op de kaart komt. Gedurende de serie heeft David wel aangegeven dit te willen, Herman vond het alleen niet zo'n fantastisch idee.
Lijkt mij leuk om in het weekend een keer te lunchen met vrouw en kind, liefst bij mooi weer op terras, als ze tenminste ook voor lunch open zijn en een terras hebben.
Daarom zouden ze dus een site moeten hebben, dan kan je dit soort zaken makkelijk nagaan.
Indd, bizar dat ze dat niet inzien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, dat dat restaurant geen site heeft, is gewoon slecht. Blijkbaar denken ze dat ze nu voldoende aandacht gegenereerd hebben en vinden ze het minder belangrijk. Terwijl je nieuwsgierige mensen juist de kans moet geven om op een laagdrempelige manier alvast iets meer te weten te kunnen komen over het restaurant zonder gelijk te hoeven bellen...
Ja, zonder die site valt dat moeilijk te zeggen zo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:29 schreef Slasher het volgende:
maar het is dus geen restaurant in het top segment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |