Excitesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop wel dat ze Excites hebben als er geneukt wordt.
Als je als newbie komt heb je geen geslachtsdelen. Die kun je kopen. En de Excites zijn de meest geavanceerde maar ook de duurste addons.quote:
Nou als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef Sanne het volgende:
Als je als newbie komt heb je geen geslachtsdelen. Die kun je kopen. En de excites zijn de meest geavanceerde maar ook de duurste addons.
Wil je mijn clit soms lenen?
Als je eens begint te vertellen wat het probleem is, dan ...........quote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef soylent het volgende:
Ik wil ook virtual daten met Huub en Amanda
Maar ik krijg, met al mijn technische kennis, Second Life niet aan de praat op mijn peeceetje
Ze zeiden (op de stream) dat ze naar de Dropzone zouden gaan. Dat had ik overigens ook wel verwacht, want dat is van TIEN. En ze zullen daar de dates hebben. Ik heb meteen een Teleport naar Dropzone gekozen en plofte letterlijk naast Amanda en Huub op de grond bij het landingspunt.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:33 schreef bbfakir het volgende:
Hoe ben je ze tegengekomen? Ben je konstant daarzo of wist je dat ze daar waren. Ik heb net even gekeken daar maar het is er wel een beetje stille boel.
Aan een dump van het netwerktraffic te zien moet ik een hele zooi UDP poorten openzetten in de firewall van het netwerk en doorsturen naar mijn desktop-PC, maar die zijn nergens goed gedocumenteerd en toen ik googlede leek het erop dat je een enorme range moest openzetten, en ik heb geen zin om duizenden poorten open te zetten. Iemand zei dat je ook op een andere manier kon connecten maar die optie heb ik vooralsnog niet gevonden in het programma (en hun site vermeldde er helemaal niets over)!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je eens begint te vertellen wat het probleem is, dan ...........
Een andere manier van connecten ken ik niet. Mijn install was gewoon helemaal standaard en ik heb geen extra poorten opengezet in m'n firewall.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Aan een dump van het netwerktraffic te zien moet ik een hele zooi UDP poorten openzetten in de firewall van het netwerk en doorsturen naar mijn desktop-PC, maar die zijn nergens goed gedocumenteerd en toen ik googlede leek het erop dat je een enorme range moest openzetten, en ik heb geen zin om duizenden poorten open te zetten. Iemand zei dat je ook op een andere manier kon connecten maar die optie heb ik vooralsnog niet gevonden in het programma (en hun site vermeldde er helemaal niets over)!
Ik heb ook geen poorten open hoeven zetten en de firewall in mijn modem is zeer goed.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een andere manier van connecten ken ik niet. Mijn install was gewoon helemaal standaard en ik heb geen extra poorten opengezet in m'n firewall.
Je zou natuurlijk voor heel kort de firewall kunnen uitschakelen om te testen of het wel werkt. Dan weet je tenminste of je verdenking juist is.
Ey fuck, zat er net beneden op, installeer ik hem hier is me videokaart niet goed ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef Liess het volgende:
Ik snap er heulemaal niets van! Haha
Ik eerst ook niet. Vanavond merkte ik hoeveel mensen er zijn die je willen helpen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef Liess het volgende:
Ik snap er heulemaal niets van! Haha
Ik had eerst ook problemen terwijl mijn video kaart toch niet zo oud is. Heb de drivers geupdate en nu geen probleem meer.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Ey fuck, zat er net beneden op, installeer ik hem hier is me videokaart niet goed ofzo![]()
Het oude FOKcafe is afgebroken, ik weet niet waar het nieuwe staat. Maar als jet net zo'n zooitje is als het oude, dan hoef ik het niet te weten.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:55 schreef Sanne het volgende:
Geen fokker te bekennen in Mundo.
hebben jullie fokcafe inmiddels ontdekt ofzo?
Op SL, ga naar Search. Zoek naar Dropzone. Je krijgt 2 gevonden plaatsen, de tweede is Talpa. Teleport daar naar toe.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Liess het volgende:
Hoe kom ik bij Mundo dan
Druk je iets nader uit elkaar, ik snap je probleem niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:58 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
ik probeer een account aan te maken maar krijg de code maar niet werkende
iemand tips?
Ik was er net, ben rondgeleid door Sanne, heb een nieuwe outfit en heb haar huis met zwembad bekeken.quote:
Tjjeez, dat is lang geleden voor me. Ik denk dat een spatie er niet in zal zitten, hoofd- en kleine letters en cijfers zal wel kunnen. Als ik me niet vergis, is de code niet echt lang. Hooguit een paar tekens.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:02 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
de code valt op zich goed te lezen maar moet je ook werken met hoofdletters/kleine letters...cijfers en een spatie tussenin?
Ik zal nu inloggen en ga naar Dropzone. Ik zie je daar, hoe heet je ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Oh te vroeg gepiept....
waar is u Bright....?
Ok, ik zie je zoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:16 schreef Liess het volgende:
Heel simpel : Liess
Je krijgt toch gewoon een mail????quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:38 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
de code om je aan te melden als lid...wat ik ook probeer..het werkt maar niet![]()
Het was me een waar genoegen.quote:
Heel erg heb ik gehoord, het schijnt een ware hype te zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 04:01 schreef Day het volgende:
Oh God, is dit verslavend? Eerlijk zeggen!
Sanne!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:41 schreef Sanne het volgende:
Wie wil maar niet met Second Life om kan gaan wil ik wel een handje helpen.
Ja zij is leuk!!! Wat leuk. Die wereld is ook maar klein daar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@itsme. Ik heb zojuist een tijdje met marbo Rau gesproken. Jij had haar ook ontmoet. Enne marbo, ook Hallo !
WTF. Haar huis met zwembad?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was er net, ben rondgeleid door Sanne, heb een nieuwe outfit en heb haar huis met zwembad bekeken.
Dat soort "spelletjes" zijn helemaal niet goed voor mij.
Veel te verslavend.![]()
Zaterdag ga ik Huub versieren. Ik heb een klit!![]()
Heb even je huisje en bad bezocht. Niemand thuis, dus ben maar weer gegaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:00 schreef Sanne het volgende:
nu wil ik ook weer online, maar zit op mijn werk. vanavond ben ik er wel. voeg me maar toe als friend: Sanshine Stardust!
Kan gratis hoor. Alleen als je dingen wilt bouwen zoals een villaatje ofzo dan moet je betalen..dus voornamelijk bedrijven moeten betalen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet er nog erg weinig van, maar hebben jullie nou allemaal al het een en ander moeten betalen enzo? Of kun je ook heel veel gratis doen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
Waar is de Cos?
SL interesseert mij geen ene moer!
Precies, het was gehypte baggerzooi, teveel gedoe, er zou geen reet aan zijn, de graphics waren kut, commerciele troep waar alles geld kost, geen hond die het speelde, maar wanneer JdM er eens een paar eilanden opkoopt, en daar een paar matige bewoners op laat rondhuppelen, komen de spelers van heinde en verre, als vliegen op de stront erop afquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef JohnDope het volgende:
*spam*
Dat secondlife is ook zo'n mooi spel, iedereen heeft het erover, er wordt zelfs door de overheid belastinggeld ingepompt, maar niemand die het speelt
Pardon?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef Sanne het volgende:
Date met Huub en Amanda uit De Gouden Kooi op Dropzone
Op 21 mei organiseert Mundo een datingevent in Dropzone! (Talpa`s eilanden in Second life) Vanaf 19.00u kun je virtueel daten met Huub of Amanda uit De Gouden Kooi. Deze twee populaire en lekkere singles zijn speciaal voor jou aanwezig in de Mundo Club op Dropzone.
JIJ kunt kans maken op een speciale VIP ontmoeting met 1 van deze bewoners in de club!
Heb je altijd al met een van deze twee miljonairs willen daten? Geef je dan nu op voor de speciale VIP-veiling: tijdens het datingevent kun je een bod uitbrengen op jouw favoriete bewoner! Degene met het leukste bod zal door de betreffende bewoner verkozen worden om een heuse privechat mee aan te gaan, direct na de veiling en in Second Life! Spannend!
Huub en Amanda kiezen van te voren ieder 20 VIPs die ze uitnodigen voor de veiling. Meld je dus snel aan om VIP te kunnen zijn! Jongens geven zich op voor Amanda, meiden uiteraard voor Huub!
Het enige wat je nodig hebt is een avatar in Second Life! Heb je die nog niet dan helpen we je graag op weg! Enne… zorg dat je er ook in de virtuele wereld aantrekkelijk uitziet ;-)
Bron: Mundo
Ik zou zeggen schrijf een brief naar mundoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:33 schreef sanni het volgende:
[..]
Pardon? [afbeelding] " twee miljonairs ".. Het zijn 'gewone' mensen zoals jij en ik en seker geen miljonairs want anders hadden ze zich niet voor dit programma opgegegeven. En hun ontmoeten in 2nd Life..[afbeelding]
Ik ben net terug van de kapper. De gewonnen hizihair bon eindelijk verbrast. Ben kapot.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:00 schreef Sanne het volgende:
nu wil ik ook weer online, maar zit op mijn werk. vanavond ben ik er wel. voeg me maar toe als friend: Sanshine Stardust!
Ik kom er aan maar moet al weer zo een update installeren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef Liess het volgende:
Zijn er nog FOK!ers online?
Sommige bomen betalen alleen uit als je de Credit Card check hebt gehad, dat klopt. Maar heel veel anderen kun je gewoon plukken. Zorg dat je de eerste 30 dagen her en der geld plukt, dan kun je jaren leven ! Kijk ook naar camping chairs, dat levert ook geld op.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:04 schreef Sanne het volgende:
Nee hoor, daar heb je geen creditcard voor nodig.
Ik denk echt dat ie leeg is.
Vöór!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef Sanne het volgende:
Ik krijg ineens een ingeving voor de naam voor een DGK clubhuis:
De Gouden Klit
Ik had ene flinke crash, Alles bevroor dus moest PC opnieuw aanzetten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Sanne het volgende:
Ik ben offline, donderdag weer op SL want morgen moet ik ineens RL dingen doen.
Ik heb het hele Second Life gebeuren nooit begrepen, maar dit slaat alles.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als je als newbie komt heb je geen geslachtsdelen. Die kun je kopen. En de Excites zijn de meest geavanceerde maar ook de duurste addons.
[afbeelding]
Wil je mijn clit soms lenen?
Nou je hebt ons goed geholpen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef Sanne het volgende:
Ja dan opent ie vanzelf. Dat is de dropzone he? Dat is het Fok!café!
Kom ik zo ook naar toe.
Weet niet wie er nog meer komen. Heb Gert gisteren geholpen met een beetje fatsoenlijk aankleden, kan er vanavond ook wel een paar doen, maar liever een paar tegelijk dan iedere dag opnieuw.
Ja, ik kan me voorstellen dat jij belangstelling hebt om wat centimeters bij te kopen ......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef Armani XL het volgende:
Nah goed, ik wil het weten: Wat kost een lul? En waarom?
Goed, maar wat kost 't nouquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, ik kan me voorstellen dat jij belangstelling hebt om wat centimeters bij te kopen ......![]()
Ja het was echt vet!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had ene flinke crash, Alles bevroor dus moest PC opnieuw aanzetten.
Heb fokcafe weer gevonden.
het was gezellig Sanne en liess
even plaatje uploaden
eta: shit Ik wil die screenshot die ik naar mijzelf had gestuurd opslaan . Blijkt dat het uit tig delen bestaat.![]()
![]()
haha en ik wil nog steeds die broek. alhoewel. Sanne heeft me al een paar vervaagde jeans gegeven. . Ga zo ook even kijken hoe dingen werkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja het was echt vet!!
Ik ga zo even checken of ik met die bon hoge laarzen kan kopen, anders ga ik ff werken.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb gisteren in het fokcafe als een gek staan dansen. Verder snapte ik er niet veel van. Ik heb een klein beetje mijn gezicht aangepast en volgens mij loop ik nu weer halfnaakt rond. Ik vind het wel grappig.
Ik moet nog leuke nieuwe kleren, een pik, nieuw kapsel en dergelijke kopen.
Ik zit nu op een stoel en verdien zo 2 dollars per 10 minuten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb gisteren in het fokcafe als een gek staan dansen. Verder snapte ik er niet veel van. Ik heb een klein beetje mijn gezicht aangepast en volgens mij loop ik nu weer halfnaakt rond. Ik vind het wel grappig.
Ik moet nog leuke nieuwe kleren, een pik, nieuw kapsel en dergelijke kopen.
Jij bent gewoon nu al verslaafd, hè?quote:
is dit elke woensdag?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:22 schreef Sanne het volgende:
We hate update wednesdays! daarom zit ik nu ook maar in de kroeg.![]()
OK goed om te weten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:27 schreef Sanne het volgende:
niet elke waar wel altijd op woensdag.
Waar is die stoel waar je op kunt zitten om geld te verdienen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:42 schreef itsme het volgende:
[..]
OK goed om te weten.
Ik kon die broek niet kopen trouwens. Zag vanochtend dat dat niet kon omdat ze uitverkocht waren.
O doet hij het weer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef Liess het volgende:
Woehoee, is er nog iemand online?
OOH Ik zie je zo !!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:33 schreef itsme het volgende:
[..]
O doet hij het weer.
Ik kom zo even de finale H next top model kijken.
gert Ik weet de naam van mijn stoel niet, waar die staat uit mijn hoofd, maar als ik je zo zie dan geef ik het door.![]()
Op veel plaatsen staan camping chairs. Klik op 'search' en zoek naar 'camping chair'. Dan krijg je een hele lijst.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar is die stoel waar je op kunt zitten om geld te verdienen?![]()
En wáár precies kan ik dan geld scoren? Ik loop nu bijv. rond bij die Family Ties adoption, en zie nergens een mogelijkheid om geld te rausen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
~DREAMTIME MALL~ Free Money Tree, Clanis (19, 136, 77)
Family Ties Adoption & Daycare C, Porcupine (112, 25, 130)
Ik zal straks voor je checken waar de uitbetaaldpunten zijn (ik zit nu op 'n plek waar ik SL niet kan starten).quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En wáár precies kan ik dan geld scoren? Ik loop nu bijv. rond bij die Family Ties adoption, en zie nergens een mogelijkheid om geld te rausen.![]()
Daar sta ik nu op, voor 2 LD per 10 minuten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het kunnen bijvoorbeeld ook dance-pads zijn.
Ja, je moet ingelogd blijven en je moet af-en-toe een keer met je cursor-pijl links of rechts bewegen. Daardoor weet de dancepad dat je er nog bent. Als je te lang niet beweegt dat krijg je niet uitbetaald.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar sta ik nu op, voor 2 LD per 10 minuten.![]()
(moet je dan ingelogd blijven eigenlijk?)
Werkte de knop 'stand up' (midden onder in je scherm) niet ? Die knop werkt normaal voor alle camping chairs / dance pads / <varianten>quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:10 schreef itsme het volgende:
Godsamme. Ik was net toch even geirriteerd.
Ik had een dance ball als cadeautje gehad, kon ik eindelijk dansen. Maar ik bleef dansen. voelde me net het meisje met de rode schoentjes.. alles wat ik probeerde lukte niet. zat ik in een verdien stoel bleef dansen. stop all animations hielp ook niet. heb uiteindelijk maar SL uitgezet.
Nu weer terug in mijn verdien stoel.
O en heb weer 50 dollar waardebon gewonnen.![]()
Wat bedoel je? (Niet dat Ger beffen.)quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wilde Gert gaan beffen, maar ik heb een illegale versie dus kom dat hele SL niet op. Dan maar tuinieren
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wilde Gert gaan beffen, maar ik heb een illegale versie dus kom dat hele SL niet op. Dan maar tuinieren
vind het belangrijker dat ik die in real life bezit....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:27 schreef smalfilm het volgende:
Ik heb nog wel een clit voor iemand over, mocht iemand er graag een willen hebben.
Je kan er anders best leuke dingen mee doen in SLquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vind het belangrijker dat ik die in real life bezit....![]()
In de introductie-omgeving kun je even wennen aan de manier van lopen en sturen, een stukje vliegen enz. Daarna moet je zelf in actie komen, Second Life doet dat niet voor je. Verplaats jezelf naar andere delen van de Second Life Wereld (dat doe je via Teleport) en ontdek andere plaatsen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:27 schreef cindy10 het volgende:
zal vast aan mij liggen....maar ik kom niet verder als de introductie fase op second life![]()
snap er geen ruk van blijkbaar![]()
Ja graag!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:27 schreef smalfilm het volgende:
Ik heb nog wel een clit voor iemand over, mocht iemand er graag een willen hebben.
Beter zoeken op FOK! en dan naar het Fok! Cafe teleportenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de introductie-omgeving kun je even wennen aan de manier van lopen en sturen, een stukje vliegen enz. Daarna moet je zelf in actie komen, Second Life doet dat niet voor je. Verplaats jezelf naar andere delen van de Second Life Wereld (dat doe je via Teleport) en ontdek andere plaatsen.
Voorbeeld : Klik op Search, zoek naar 'Dropzone', selecteer de Talpa/Radio538 omgeving en klik op Teleport. Je bent dan op het terrein waar de chats met Amanda en Huub zullen zijn.
Ze heeft haar broek nog aanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:46 schreef bbfakir het volgende:
Je hebt ook overal Amanda's. Zelfs in SL
Het begon zo.
[afbeelding]
En eindigde zo.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft haar broek nog aan![]()
Droogneuken dus dat was geen Amanda, maar een Nena![]()
Je kunt wel op secondlife.nl dollars kopen via idealquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zit nu op een stoel en verdien zo 2 dollars per 10 minuten.
Gisteren samen met Sunshine en Liess een caedaubon twv 125 dollar gewonnen.
De broek die ik wilde was uitverkocht maar heb een jurkje en nieuw haar.
zo 2 dollar verdiend.
Ik wilde dollars kopen maar kan alleen als je een creditcard hebt bij paypal blijkbaar.![]()
Geil.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:46 schreef bbfakir het volgende:
Je hebt ook overal Amanda's. Zelfs in SL
Het begon zo.
[afbeelding]
En eindigde zo.
[afbeelding]
Mijn bed koste 2500 L$quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Geil.![]()
Hoeveel betaal je daar nou eigenlijk voor, om in SL te kunnen neuken?
En moet je dan per standje apart betalen?
Kun je ook met iemand sex hebben die zelf die mogelijkheid niet "aangeschaft" heeft?
Kun je ook inzoomen op een klit? Klitpixels lijken me erg geil.
Vragen, vragen.![]()
O, "ontopic": kan iedereen die in SL zit, straks met Huub en Amanda chatten straks? Of bestaan er ook afgeschermde gebieden in SL? VIP-rooms o.i.d.
De chats met Amanda en Huub worden geveild. Je moet daar voor inschrijven op de Mundo.nl site.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
...
Vragen, vragen.![]()
O, "ontopic": kan iedereen die in SL zit, straks met Huub en Amanda chatten straks? Of bestaan er ook afgeschermde gebieden in SL? VIP-rooms o.i.d.
De volledige tekst staat op de Mundo-DGK sitequote:Daten met Huub of Amanda uit De Gouden Kooi? Maandag 30 mei van 19.00 tot 22.30 uur
30 mei organiseert Mundo een datingevent in Dropzone!
Wij nodigen je bij deze graag uit om tijdens dit event aanwezig te zijn om lekker te flirten, nieuwe dates te ontmoeten en te dansen op heerlijke muziek! Zorg dat je die avond om 19.00u in Dropzone bent!
Wij hebben een speciale verrassing die avond: Huub en Amanda, twee populaire en lekkere singles uit de Gouden Kooi, zijn ook aanwezig en zullen zich bevinden in de Mundo Club in Dropzone. JIJ kunt kans maken op een speciale VIP ontmoeting met 1 van deze bewoners in de club!
Heb je altijd al met een van deze twee miljonairs willen daten? Geef je dan nu op voor de speciale VIP-veiling: tijdens het datingevent kun je een bod uitbrengen op jouw favoriete bewoner! Degene met het leukste bod zal door de betreffende bewoner verkozen worden om een heuse privechat mee aan te gaan, direct na de veiling en in Second Life! Spannend!
.....
Maar het is wel "in" SL toch, die chat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De chats met Amanda en Huub worden geveild. Je moet daar voor inschrijven op de Mundo.nl site.
[..]
De volledige tekst staat op de Mundo-DGK site
Itsmietjuuuuuuuh!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Tante Bep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo lang niet gezien wijfie.![]()
![]()
Beter!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef Sanne het volgende:
Ik ga het DGK chat gebeuren vandaag missen. Maar dat geeft niet want ik heb IRL een hot date.
Lieverd, wat is er toch met je aan de hand?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Geil.![]()
En moet je dan per standje apart betalen?
Kun je ook met iemand sex hebben die zelf die mogelijkheid niet "aangeschaft" heeft?
Kun je ook inzoomen op een klit? Klitpixels lijken me erg geil.
Vragen, vragen.![]()
Als ik het allemaal goied heb begrepen gaan Amanda en Huub een aantal mensen uitnodigen voor de prive-chat (op basis van je bod op de veiling). De chats zijn in een kamer in het gebouw dat op SL Dropzone staat. Die kamer zal zeker afgesloten zijn, omdat anders iedereen door elkaar gaat roepen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het is wel "in" SL toch, die chat?
Zou het dan in een afgeschermde ruimte zijn of zo?
Zouden we mogen kijken, aan het hek?![]()
Ik heb nog wel een piemol in de aanbieding voor je. Voor L$10,-- mag jequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
OK, thx.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goied heb begrepen gaan Amanda en Huub een aantal mensen uitnodigen voor de prive-chat (op basis van je bod op de veiling). De chats zijn in een kamer in het gebouw dat op SL Dropzone staat. Die kamer zal zeker afgesloten zijn, omdat anders iedereen door elkaar gaat roepen.
Het is mij niet bekend of je kunt meekijken. Ik neem aan dat ze de gewone SL-faciliteiten gebruiken. Bij SL kun je normaal gesproken niet 'door een muur' meeluisteren met een chat.
Ach, je moet alles een keer geprobeerd hebben in je levenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:39 schreef Gert het volgende:
Stefan, mijn avatar is Nena en ik wil geen Palma worden.
Nee dat is een afgesloten ruimte..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het is wel "in" SL toch, die chat?
Zou het dan in een afgeschermde ruimte zijn of zo?
Zouden we mogen kijken, aan het hek?![]()
Koekeloer eens op de site van de maker of er inmiddels nieuwe drivers beschikbaar zijn voor de (ingebouwde) videokaart.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
Al 2x een vastloper gehad vanavond. En dan is het ook meteen helemaal mis en moet ik de pjoeter herstarten. Vreemd.
Dit is een laptop met een snelle processor en 2gig intern, dus dat kan het niet zijn.
Vastlopers komen nog al eens voor bij storingen in de verbinding. SL is erg gevoelig voor ontbrekende data-paketten en raakt dan helemaal van slag. De SL-server is bij hoge belasting niet helemaal stabiel, daardoor wil de verbinding wel eens problemen geven. (Overigens is het nu niet erg druk, 40.000 ingelogde users)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
Al 2x een vastloper gehad vanavond. En dan is het ook meteen helemaal mis en moet ik de pjoeter herstarten. Vreemd.
Dit is een laptop met een snelle processor en 2gig intern, dus dat kan het niet zijn.
Klopt Via Secondlife.nl heb ik voor 5 euro LD's gekocht. Dat was een keer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:21 schreef Dashinglonneke het volgende:
[..]
Je kunt wel op secondlife.nl dollars kopen via ideal
Dat je je shape niet kan veranderen heeft niets met je skin te maken. Dat zit in de shape hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben zo een sukkel dat ik dan kleren koop ik helemaal niet leuk zijn.
Of een supermodel skin met tieten maat kano die je niet kunt editen.![]()
![]()
Ik buk voor Sub lolquote:Op zondag 20 mei 2007 11:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Klopt Via Secondlife.nl heb ik voor 5 euro LD's gekocht. Dat was een keer.
Ik ben zo een sukkel dat ik dan kleren koop ik helemaal niet leuk zijn.
Of een supermodel skin met tieten maat kano die je niet kunt editen.![]()
![]()
Ik wil dan liever een chimera.
O we hebben werk!!
We sell art![]()
en ik heb een piemel van Sub gekregen![]()
maar dan heb je geen tepels toch sanne?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat je je shape niet kan veranderen heeft niets met je skin te maken. Dat zit in de shape hoor.
Heb je een shape aan? Trek die dan even uit en creëeer er zelf een bij adjust appearance. Die tieten zijn allemaal zo belachelijk groot in SL!
Ga in je Inventory op je skin staan en dan Properties. Dan kan je zien wat je er allemaal mee kan doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef Liess het volgende:
Kan je skins ook kopieren? of is dat no copy (ik kan nu niet kijken zit op mn werk.)
tepels zijn getekend op je skin, heeft niets met je shape te maken.quote:
Ik geloof dat er wel een sleep animatie inzit, weet het alleen niet zeker heb hem zelf nooit gebruikt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
Sanne, dat bed van jou hè, als daar twee "logé's" op liggen, kunnen die dan ook eh.. slapen en zo?
Is jouw bed ook te huur?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik geloof dat er wel een sleep animatie inzit, weet het alleen niet zeker heb hem zelf nooit gebruikt.
Ben je lesbisch?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:46 schreef itsme het volgende:
Heb nu schaamlippen.![]()
gert wanneer zie ik je eens.
Jij mag mijn bed wel huren hoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Is jouw bed ook te huur?![]()
Kleinzusje wast daarna het beddengoed wel.
Hoe heet jij dan itsme?
Ik ben er nooit zo lang, maar heb de afgelopen week wel een paar keer ingelogd.
Mij ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij mag mijn bed wel huren hoor!
Lijkt me lachen.
Dat is niet leuk om allemaal te verklappen, maar jij gaat héél blij zijn dat je als meisje geboren bent.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is niet leuk om allemaal te verklappen, maar jij gaat héél blij zijn dat je als meisje geboren bent.![]()
quote:
Schat, ik had er zo naar uitgekeken, maar mn chip is te oudquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Maar de "betaling" is wèl na afloop, OK? Kleinzusje en ik hebben beloofd elkaar in SL te ontmaagden.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat, ik had er zo naar uitgekeken, maar mn chip is te oud![]()
Alleen of ben ik nu wel welkom?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
* toestemming vraagt om bij Sanne te blijven "logeren"
Schat, op het plechtige verbreken van ons maagdenvlies na, was je sowiesó van harte welkom in je eigen bedje notabene.quote:
Zelfs incest met twee zussen en een broer?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef Sanne het volgende:
Ik heb twee zussen op Second Life en een broer.
Alle combinaties zijn mogelijk.
Dit weekend gaat het hopelijk eindelijk IRL gebeuren, op Kreta.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef Sanne het volgende:
Wou je vandaag ontmaagd worden of kan dat ook dit weekend?
Ja leuk!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:18 schreef Sanne het volgende:
Volgens mij treden The Sex Pistols nog iederer week op op SL!
Gaan we naar toe!
Was het een SM club of een SMS club?
En indien het tweede; wat deed je daar dan?
http://secondlife.com/quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:13 schreef aightZz het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor Secondlife? Is het gratis? is het een spel? Waar is het te downloaden, ik wil ook een waagje doen, zeker na de post van Sanne.
Weet niets van de sims, maar ja dat kan dus wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef aightZz het volgende:
Ohw okay, lijkt me we lcool, ik ga het vanavond eventjes proberen, kan je ook in het spel neuken? hoe gaat dan? Is het net als de Sims?
Je moet je sexuele driften even inhouden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef aightZz het volgende:
Ohw okay, lijkt me we lcool, ik ga het vanavond eventjes proberen, kan je ook in het spel neuken? hoe gaat dan? Is het net als de Sims?
Wat een vraag.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef aightZz het volgende:
kan je ook in het spel neuken?
And there we go again.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:54 schreef Liess het volgende:
Schat ze zijn tot 12.00 PDT bezig ...?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
Haha, ik was net in een Orgy Room. Als Nena dus, mijn avatar (lange blonde haren, geil hemdje, strakke jeans). Lopen er dus in no time allemaal naakte kerels met een stijve leuter om je heen. Whahahaaaaaa!!!!![]()
Snel weg daar.
![]()
Zeg dat wel. Het moet iemand zijn die zo erg tegen me opkijkt dat ie er de pest over in heeft. Nou, die loopt nou mooi met mijn screen naam.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef bbfakir het volgende:
Wat een laffe streek.
Ja vind ik ook een flauwe actie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Het moet iemand zijn die zo erg tegen me opkijkt dat ie er de pest over in heeft. Nou, die loopt nou mooi met mijn screen naam.
Is dat naar links of naar rechts.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef itsme het volgende:
en peter. Ga je wel verder kijken hoe het werkt?
m.a.w inloggen?![]()
en dan naar het fokcafe.
whahahaquote:
Ik heb mijn computer moeten formatteren omdat het niet lukte met de geluidskaart, en nu moet ik geloof ik opnieuw betalen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:58 schreef itsme het volgende:
[..]
whahahaprobeer even als je ingelogt bent via de search knop bovenaan. even zoeken.Volgens mij de tweede (edit?) en dan fokcafe intypen? of alleen fok
Okay, ik ben inmiddels helemaal naakt, dus best wel herkenbaar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:58 schreef itsme het volgende:
[..]
whahahaprobeer even als je ingelogt bent via de search knop bovenaan. even zoeken.Volgens mij de tweede (edit?) en dan fokcafe intypen? of alleen fok
Onee?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
Mag ik de anonieme fokker prijzen om zijn moed mijn screen naam te gebruiken om op SL rond Amanda, Huub en BSOL rond te hangen.
Die persoon moet in de COS de vorige keer gezien hebben dat ik het volgde op de streams en het leuk vond.
Die persoon moet het een 'leuke grap' gevonden hebben mijn naam in te pikken zodat ik die zelf niet meer kan gebruiken als ik ooit op SL zou willen rondlopen.
Die persoon kan op SL dingen in mijn naam uithalen en dan hier laten uitlekken dat ik me misdraag.
Die persoon is te laf geweest om zich onder zijn eigen naam in te schrijven.
Het is iemand die hier post. Hij zal nooit bekend durven maken dat hij dit heeft gedaan. Het is fijn om te weten dat er zulke laffe en onaardige mensen op dit forum posten.
Kom op zeg, dat is toch grappigquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
Mag ik de anonieme fokker prijzen om zijn moed mijn screen naam te gebruiken om op SL rond Amanda, Huub en BSOL rond te hangen.
Nou hoor, ik heb er wilde verhalen over gehoordquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:43 schreef Sanne het volgende:
Zolang die anononieme fokker mijn bed met rust laat vinnuk ut prima.
Het mag dus?quote:
Lees mijn hele eerste post eens en zeg dan nog eens dat het grappig is dat er zo'n sneue lafaard tussen ons rondloopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is toch grappig
Alsof Huub je kent en zich druk maakt als die imitator iets zegt
So horny?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:50 schreef Sanne het volgende:
Me love you long time!!!!
die heb ik nog op vinyl!!!
quote:
Ik zou de politie inschakelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees mijn hele eerste post eens en zeg dan nog eens dat het grappig is dat er zo'n sneue lafaard tussen ons rondloopt.
quote:4 Disana voorgevormde luiers in bio-katoen, met inleggers, XL 10 kg - 20 kg
Oorspronkelijke prijs: ¤60.50
Prijs: ¤17.50
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:54 schreef Sanne het volgende:
(knip)
Ik zal icq weer eens installeren.quote:
Ja jij bent vast de ENIGE met die naam....quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
Bla
Same here.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:19 schreef Liess het volgende:
Saai? Weet niet wat jij daar doet maar ikvind het alles behalve saai.
Iddquote:
Ja daar weet ik alles van.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Idd
En als ik me dan alsnog verveel dan ga ik gewoon even iemand zoeken en neem ik diegene mee naar een SM kamer ofzo.
Ik heb ook al wat gevonden inmiddels.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Roept ...........Liess!!
Die heeft een sms kasteel gevonden.![]()
Ik ben officieel geparteriseerd ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja daar weet ik alles van.![]()
O heb je verkering?![]()
Nou, veel SIMS zijn visueel wel apart opgezet, maar daar loop je 1X doorheen en dan heb je het wel gezien. Op het sociale vlak is het wel leuker dan chatten, vind het op dat vlak zeker een vooruitgang. Maar uren in een disco staan 'dansen' op muziek vind ik virtueel (behalve als je echt geniet van die muziek) niet echt boeiend....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:19 schreef Liess het volgende:
Saai? Weet niet wat jij daar doet maar ikvind het alles behalve saai.
Waar hangt Nena dan uit op SL ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:40 schreef Gert het volgende:
Nena is een kuis meisje geworden.
[afbeelding]
Hoe gaat het met jullie?
Sanne, ik kreeg laatst een bericht dat je bij het FOK! zwembad zou zijn maar daar was je blijkbaar zo weer pleite.
(logisch want er was ook geen hol aan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |