Ey fuck, zat er net beneden op, installeer ik hem hier is me videokaart niet goed ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef Liess het volgende:
Ik snap er heulemaal niets van! Haha
Ik eerst ook niet. Vanavond merkte ik hoeveel mensen er zijn die je willen helpen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef Liess het volgende:
Ik snap er heulemaal niets van! Haha
Ik had eerst ook problemen terwijl mijn video kaart toch niet zo oud is. Heb de drivers geupdate en nu geen probleem meer.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Ey fuck, zat er net beneden op, installeer ik hem hier is me videokaart niet goed ofzo![]()
Het oude FOKcafe is afgebroken, ik weet niet waar het nieuwe staat. Maar als jet net zo'n zooitje is als het oude, dan hoef ik het niet te weten.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:55 schreef Sanne het volgende:
Geen fokker te bekennen in Mundo.
hebben jullie fokcafe inmiddels ontdekt ofzo?
Op SL, ga naar Search. Zoek naar Dropzone. Je krijgt 2 gevonden plaatsen, de tweede is Talpa. Teleport daar naar toe.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Liess het volgende:
Hoe kom ik bij Mundo dan
Druk je iets nader uit elkaar, ik snap je probleem niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:58 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
ik probeer een account aan te maken maar krijg de code maar niet werkende
iemand tips?
Ik was er net, ben rondgeleid door Sanne, heb een nieuwe outfit en heb haar huis met zwembad bekeken.quote:
Tjjeez, dat is lang geleden voor me. Ik denk dat een spatie er niet in zal zitten, hoofd- en kleine letters en cijfers zal wel kunnen. Als ik me niet vergis, is de code niet echt lang. Hooguit een paar tekens.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:02 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
de code valt op zich goed te lezen maar moet je ook werken met hoofdletters/kleine letters...cijfers en een spatie tussenin?
Ik zal nu inloggen en ga naar Dropzone. Ik zie je daar, hoe heet je ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Oh te vroeg gepiept....
waar is u Bright....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |