Als ik het allemaal goied heb begrepen gaan Amanda en Huub een aantal mensen uitnodigen voor de prive-chat (op basis van je bod op de veiling). De chats zijn in een kamer in het gebouw dat op SL Dropzone staat. Die kamer zal zeker afgesloten zijn, omdat anders iedereen door elkaar gaat roepen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het is wel "in" SL toch, die chat?
Zou het dan in een afgeschermde ruimte zijn of zo?
Zouden we mogen kijken, aan het hek?![]()
Ik heb nog wel een piemol in de aanbieding voor je. Voor L$10,-- mag jequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
Hoeveel betaal je daar nou eigenlijk voor, om in SL te kunnen neuken?
OK, thx.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goied heb begrepen gaan Amanda en Huub een aantal mensen uitnodigen voor de prive-chat (op basis van je bod op de veiling). De chats zijn in een kamer in het gebouw dat op SL Dropzone staat. Die kamer zal zeker afgesloten zijn, omdat anders iedereen door elkaar gaat roepen.
Het is mij niet bekend of je kunt meekijken. Ik neem aan dat ze de gewone SL-faciliteiten gebruiken. Bij SL kun je normaal gesproken niet 'door een muur' meeluisteren met een chat.
Ach, je moet alles een keer geprobeerd hebben in je levenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:39 schreef Gert het volgende:
Stefan, mijn avatar is Nena en ik wil geen Palma worden.
Nee dat is een afgesloten ruimte..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het is wel "in" SL toch, die chat?
Zou het dan in een afgeschermde ruimte zijn of zo?
Zouden we mogen kijken, aan het hek?![]()
Koekeloer eens op de site van de maker of er inmiddels nieuwe drivers beschikbaar zijn voor de (ingebouwde) videokaart.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
Al 2x een vastloper gehad vanavond. En dan is het ook meteen helemaal mis en moet ik de pjoeter herstarten. Vreemd.
Dit is een laptop met een snelle processor en 2gig intern, dus dat kan het niet zijn.
Vastlopers komen nog al eens voor bij storingen in de verbinding. SL is erg gevoelig voor ontbrekende data-paketten en raakt dan helemaal van slag. De SL-server is bij hoge belasting niet helemaal stabiel, daardoor wil de verbinding wel eens problemen geven. (Overigens is het nu niet erg druk, 40.000 ingelogde users)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
Al 2x een vastloper gehad vanavond. En dan is het ook meteen helemaal mis en moet ik de pjoeter herstarten. Vreemd.
Dit is een laptop met een snelle processor en 2gig intern, dus dat kan het niet zijn.
Klopt Via Secondlife.nl heb ik voor 5 euro LD's gekocht. Dat was een keer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:21 schreef Dashinglonneke het volgende:
[..]
Je kunt wel op secondlife.nl dollars kopen via ideal
Dat je je shape niet kan veranderen heeft niets met je skin te maken. Dat zit in de shape hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben zo een sukkel dat ik dan kleren koop ik helemaal niet leuk zijn.
Of een supermodel skin met tieten maat kano die je niet kunt editen.![]()
![]()
Ik buk voor Sub lolquote:Op zondag 20 mei 2007 11:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Klopt Via Secondlife.nl heb ik voor 5 euro LD's gekocht. Dat was een keer.
Ik ben zo een sukkel dat ik dan kleren koop ik helemaal niet leuk zijn.
Of een supermodel skin met tieten maat kano die je niet kunt editen.![]()
![]()
Ik wil dan liever een chimera.
O we hebben werk!!
We sell art![]()
en ik heb een piemel van Sub gekregen![]()
maar dan heb je geen tepels toch sanne?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat je je shape niet kan veranderen heeft niets met je skin te maken. Dat zit in de shape hoor.
Heb je een shape aan? Trek die dan even uit en creëeer er zelf een bij adjust appearance. Die tieten zijn allemaal zo belachelijk groot in SL!
Ga in je Inventory op je skin staan en dan Properties. Dan kan je zien wat je er allemaal mee kan doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef Liess het volgende:
Kan je skins ook kopieren? of is dat no copy (ik kan nu niet kijken zit op mn werk.)
tepels zijn getekend op je skin, heeft niets met je shape te maken.quote:
Ik geloof dat er wel een sleep animatie inzit, weet het alleen niet zeker heb hem zelf nooit gebruikt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
Sanne, dat bed van jou hè, als daar twee "logé's" op liggen, kunnen die dan ook eh.. slapen en zo?
Is jouw bed ook te huur?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik geloof dat er wel een sleep animatie inzit, weet het alleen niet zeker heb hem zelf nooit gebruikt.
Ben je lesbisch?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:46 schreef itsme het volgende:
Heb nu schaamlippen.![]()
gert wanneer zie ik je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |