abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52604257

LOVE
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:08:24 #77
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_52607211
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:09:35 #78
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_52607254
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2007 @ 23:59:05 #79
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52608788
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef Aurora025 het volgende:
Ron Paul is natuurlijk een fake. Als hij daadwerkelijk de vijand van het systeem was, zou hij niet zo populair zijn.
Gecontroleerde oppositie kan op twee manieren. Of de oppositiekandidaat hoort stiekem gewoon tot jouw kamp (Pelosi is daar een goed voorbeeld van) of de kandidaat is echt maar je controleert het proces en de kansen.

Imo behoort Ron Paul tot de laatste categorie. De media heeft een eerst zo lang mogelijk genegeerd en behandelt hem nu als iets amusants en grappige zij-noot, alles behalve een serieuze kandidaat. Binnen de GOP idemdito.

Als zo iemand desondanks toch doorbreekt heeft men wel weer andere methoden. Een schandaal, fraude, bedreiging en chantage etc. Is dat nog niet genoeg en al het andere faalt... pang! Ik denk niet dat het establishment het ooit zou toestaan dat iemand als Ron Paul een echte kans zou krijgen, laat staan dat hij president zou kunnen worden.

Toch best interessant om te zien. Het doet me een beetje aan de opkomst van Fortuyn denken. Wel enigzins vergelijkbaar hier en daar.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 02:32:44 #80
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52731691
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_52831540
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_53132262
Ron Paul vs Bill O'Reilly

"A Traditional Non-Intervention Foreign Policy"
Speaker: Congressman Ron Paul (R-TX), candidate for the Republican Presidential nomination
September 11, 2007
Hosted by: SAIS Center for Politics and Foreign Relations

[ Bericht 55% gewijzigd door TaLoN.NL op 13-09-2007 08:46:03 ]
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_53139043
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef TaLoN.NL het volgende:
DEVIL
[afbeelding]
Dat stond toch voor liefde Althans ik kan me nog eens een documentaire over orka's herinneren, waar mensen voor dat aquarium zo'n handgebaar gingen maken om hun liefde aan het dier te verklaren.
pi_53139267
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:28 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat stond toch voor liefde Althans ik kan me nog eens een documentaire over orka's herinneren, waar mensen voor dat aquarium zo'n handgebaar gingen maken om hun liefde aan het dier te verklaren.
Nee, dan moet de duim uitgestoken zijn, het triviale er aan is dat de dame die de gebarentaal uitgevonden heeft zelf aan het occulte deed, vandaar dat naar alle waarschijnlijkheid het gebaar van de duivel erg veel op die van de liefde lijkt.

Kijk maar naar de MacDonalds CEO's: mcdonalds-sign.jpg
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_53139286
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:41 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Nee, dan moet de duim uitgestoken zijn, het triviale er aan is dat de dame die de gebarentaal uitgevonden heeft zelf aan het occulte deed, vandaar dat naar alle waarschijnlijkheid het gebaar van de duivel erg veel op die van de liefde lijkt.

Kijk maar naar de MacDonalds CEO's: mcdonalds-sign.jpg
Oh die duim, die had ik even over het hoofd gezien
pi_53262491
Let the Banning Begin ... Polls Remove Ron Paul

Ron Paul Utah turnout wows candidate

[ Bericht 46% gewijzigd door TaLoN.NL op 18-09-2007 08:54:46 ]
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2007 @ 17:14:25 #88
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53463959
quote:

Ron Paul Now Beats All Candidates Head-to-Head in Straw Polls

Figures seem to indicate an ever-increasing disconnect between mainstream reports and the results of Ron Paul “on the ground.” He leads in straw polls, his fund-raising is stronger than ever, and the crowds are growing. Ron Paul campaign execs are entitled to ask, “Where’s the coverage?”

Als ze RP evenredige aandacht in de media zouden geven hebben ze strats zoveel uit te leggen bij de "verkiezingen" waarschijnlijk.

Bush er twee keer doorheen slepen was al tricky genoeg.

Ron Paul heeft veel aanhang in het leger trouwens. Als men de verkiezingen weer zo vervalst zou een militaire coupe wel mooi zijn.
pi_53467989
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef NorthernStar het volgende:

[..]
Ron Paul heeft veel aanhang in het leger trouwens. Als men de verkiezingen weer zo vervalst zou een militaire coupe wel mooi zijn.
Hopelijk inclusief martial law...
pi_53472799
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Maar niet veel aanhang bij de defense-industry ben ik bang.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 07:07:47 #91
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53506093
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:53 schreef gorgg het volgende:

[..]

Hopelijk inclusief martial law...
Kun je nagaan hoe erg het is als bijna pacifisten (als ik) meer vertrouwen in de Amerikaanse legerleiding hebben dan de burgerregering. Albeit een paar uitzonderingen zoals General Betray Us, eugh Petraeus.

Generals are Revolting at an Alarming Rate

Ron Paul en het leger hebben namelijk een erg belangrijk ding gemeen. Ze beschouwen beide de wet, de Constitution, als hoogste goed.

Anders dan de neocons willden doen geloven zweert het leger trouw aan de grondwet en nergens anders aan.

Cheney Misstates Military Oath

Als het in 2008 weer zo'n grote zwendel wordt met en de volgende clown van het establishment met fraude in het zadel wordt gezet, zou ik serieus hopen dat het leger ingrijpt ja.
quote:
"I (insert name), having been appointed a (insert rank) in the U.S. Army under the conditions indicated in this document, do accept such appointment and do solemnly swear (or affirm) that, that I will support and defend the Constitution of the United States against all enemies, foreign and domestic, I will bear true faith and allegiance to the same; that I take this obligation freely, without any mental reservation or purpose of evasion; and that I will well and faithfully discharge the duties of the office on which I am about to enter, so help me God."
and domestic...
pi_53726179
quote:
Ron Paul haalt 5 miljoen dollar op

In tegenstelling tot z'n collega's heeft Ron Paul de afgelopen maanden meer geld opgehaald dan voorheen. Het Congreslid maakte gisteren bekend dat er in het derde kwartaal maar liefst vijf miljoen dollar opgehaald is. Ook het campagneteam van de Republikein is flink in grootte toegenomen.

De Republikein, die op het internet mateloos populair is, haalde met z'n vijf miljoen dollar bijna twee keer zoveel op als in het voorgaande kwartaal. De Republikeinse koplopers, zoals Mitt Romney (10 miljoen) en Fred Thompson (8 miljoen), hebben dus niet eens zo gek veel meer opgehaald als hem. Bovendien hebben al zijn collega's, ook de Democratische, last van dalende donaties.

Paul wilt het geld vooral gaan gebruiken om zich, naast het internet, ook op andere media te manifesteren. Zo heeft hij op de televisie in Iowa al een aantal reclamespotjes ingezet.

De campagne van Paul neemt steeds serieuzere vormen aan. Z'n campagneteam, dat voorheen uit een man of tien bestond, is de afgelopen zomer vergroot naar maar liefst vierenveertig mensen. Het Congreslid zit dus duidelijk in een stijgende lijn.

Bron: Amerika Blog

Ron Paul .
pi_53726510
Deze is al helemaal fucking prachtig: Ron Paul zei in 1987 precies hetzelfde als wat nu nog recent is:

Ron Paul 1987 Interview On Many Issues We Face Today!

http://www.holland4ronpaul.blogspot.com/

Ron Paul .
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:29:40 #94
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53748229
Ook ik heb het optreden van RP gezien en hij doet het prima MAAR!..is dat niet een beetje mostert na de maaltijd? Ik/we hebben nu al zoveel mensen dingen zien zeggen maar als puntje bij paaltje komt dan doet Bush toch waar hij zin in heeft en gebeurt er dus helemaal niets. En hij moet straks weg als 2 term-president en dan valt er dus sowieso wat te veranderen. Wat ik veel interessanter vind is of de wetten die Bush heeft goed gekeurd tijdens zijn presidentschap worden terug gedraaid zoals de regel dat de president zonder goedkeuring van het Congres ten strijde mag trekken. En zo zijn er heel veel van die regels die hij tijdens zijn eerste ambst-periode heeft toe-geiegend waardoor allerlei instanties buiten spel werden gezet zodat hij zijn zin kon doordrijven. Iemand?
verpachten & verpachten
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 20:25:10 #95
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53749441
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 19:29 schreef r.liong het volgende:
En hij moet straks weg als 2 term-president en dan valt er dus sowieso wat te veranderen.

Mits er een president en dito regering komt die een ander beleid voorstaan.

Als de meerderheid van zowel de Democratische als de Republikeinse kandidaten het ingeslagen beleid gewoon voortzet, inclusief de Bush-doctrine van "pre-emptive strike", de bezetting van Irak, gitmo ed. is de enkele kandidaat die wèl echt verandering wil geen mosterd na de maaltijd.

Het is niet voor niks dat de andere kandidaten het liefst of over non-issues debateren of het mantra van de terroristendreiging herhalen.
quote:
Wat ik veel interessanter vind is of de wetten die Bush heeft goed gekeurd tijdens zijn presidentschap worden terug gedraaid zoals de regel dat de president zonder goedkeuring van het Congres ten strijde mag trekken. En zo zijn er heel veel van die regels die hij tijdens zijn eerste ambst-periode heeft toe-geiegend waardoor allerlei instanties buiten spel werden gezet zodat hij zijn zin kon doordrijven. Iemand?

Natuurlijk kan het allemaal teruggedraaid worden. Mits er een president komt die dat wil. Van Hillary, Giuliani, Obama, McCain, Romney of Edwards hoef je dat niet te verwachten imo. Ik kan me niet herinneren of een van hen er uberhaupt iets over gezegd heeft.
pi_53750657
Ron Paul!!
America's enige hoop!
pi_54157123
quote:
Goede speech
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54158022
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:03 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hij zou voor mij de kandidaat zijn omdat hij de huidige machtsstructuren aan wil pakken. Het bankwezen dat Amerika bij de strot heeft, het MID, de corperaties en de lobbies. Daar ligt het grote probleem van de VS. (de infiltraties waar JFK het al over had, maar hem hebben ze doodgeschoten voor hij er iets aan kon doen). Dit zou een frisse wind door het hele westen tot gevolg hebben.
Eens..
quote:
De rest vind ik interne zaken, hoe hij de markt wil inrichten en guncontrol ed. Dat mogen de Amerikanen verder zelf beslissen.
Er zijn op dat gebied ook een hoop zaken waar ik het totaal niet met hem eens ben.
Maar dat zoeken ze zelf maar uit idd.

Eerst maar eens die hele machtsstructuur van het bankwezen en de verschillende corperaties proberen aan banden te leggen want het gaat behoorlijk fout op deze manier.

Maar goed, ik denk dat hij weinig kans gaat maken, de grote tv zenders zullen hem langzaam met een doelgerichte propaganda actie ''kapot'' maken. En met een paar korte interviews en het internet alleen, ben ik bang dat ie het niet gaat redden.. helaas.

De grote massa moet eerst de ogen eens openen, en ben bang dat dat er voorlopig nog niet in zit, met alle gevolgen van dien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 16:50:59 #99
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54162363
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maar goed, ik denk dat hij weinig kans gaat maken, de grote tv zenders zullen hem langzaam met een doelgerichte propaganda actie ''kapot'' maken.
Dat zullen ze zeker proberen. Een paar schoten voor de boeg zijn al geweest. Maar ze zullen ontzettend moeten oppassen want elke poging kan direct in hun gezicht ontploffen. De tegen-reactie zal direct en uberfel zijn. Een smeerpoging zoals gebruikelijk was zal alleen een averrechts effect hebben waarschijnlijk.

Maar als Ron Paul zo doorgroeit zullen ze vroeg of laat wel moeten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor aanval men in gaat zetten. Denk haast wel zeker dat het inspelen op de angst en onzekerheid bij de burgers zal zijn.
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2007 @ 00:26:46 #100
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54275197
Ron Paul : Snowball Effect

Waarom is er geen Dutch for Ron Paul?
pi_54324677
Alsjeblieft niet, die vuile huichelaar is net zo bezeten als de Clintons en de Bushes. Ben ik gelukkig nu al achter gekomen, hehe, eerst was ik hem aan het promoten, en nu aan het tegenwerken...
http://nl.youtube.com/watch?v=ay4vXZWxeuU Kijk maar goed naar zijn ogen, gebruik desnoods, rechtermuisknop en zoom.

PS:, Sarkozy Reptilian:
http://nl.youtube.com/watch?v=O9LHuV_fEl8
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 20:45:59 #103
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54325038
quote:
quote:
of door tegenstanders die Paul in een kwaad daglicht willen stellen.
*ding ding ding*
pi_54325816
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:45 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[..]

*ding ding ding*
Ach, het was een mooie gelegenheid om Ron Paul op de FP te spammen.
pi_54326342
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
Alsjeblieft niet, die vuile huichelaar is net zo bezeten als de Clintons en de Bushes. Ben ik gelukkig nu al achter gekomen, hehe, eerst was ik hem aan het promoten, en nu aan het tegenwerken...
http://nl.youtube.com/watch?v=ay4vXZWxeuU Kijk maar goed naar zijn ogen, gebruik desnoods, rechtermuisknop en zoom.

PS:, Sarkozy Reptilian:
http://nl.youtube.com/watch?v=O9LHuV_fEl8
Lol!!
Dit meen je toch niet serieus hé?

Wat een kwatsj

Ooit gehoord van mpeg compressie enzo. Daar krijg je rare effecten van.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 22:33:09 #106
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54327668
De discussie over reptilians ed. graag in TRU. Bijvoorbeeld dit topic. Alex Jones, Reptilian Angstzaaier

Je hoeft natuurlijk ook niet in reptilians te geloven om te twijfelen of Ron Paul wel de "real deal" is. Persoonlijk heb ik (nog) geen reden om aan hem te twijfelen. Nog tussen haakjes, want ik sluit het nooit uit. Tot nu toe heb ik iig nog geen dubbele agenda's oid kunnen ontdekken of zelfs maar aanwijzingen in die richting. Zijn verhaal is consistent. Ben het lang niet in alles met hem eens maar geloof dat het een zegen voor de US en de wereld zou zijn als deze man president zou worden.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 22:34:37 #107
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54327706
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Ach, het was een mooie gelegenheid om Ron Paul op de FP te spammen.
Criminele botnet FTW!
pi_54333441
Michael Tsarion gaf tijdens een recent interview een reactie over ongerelateerde politiek gerichte emails: "I'm not there to work out for you, wheter you should vote for bloodywell Ron Paul, you know, or Charlie Chaplin, or who-ever they put up in front of you in this muppet show"

Bron: Michael Tsarion - Irish Origins Part 3 - Atonism & World Control
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_54334002
Wat maakt de beste man nu zo populair? Dat ontgaat mij een beetje.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 12:02:23 #110
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54335614
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:02 schreef Urquhart het volgende:
Dat is net zo divers als zijn aanhang.

Zijn anti-oorlog standpunten spreken een hoop aan. De macht van de overheid die steeds groter wordt. Anderen gaan meer voor zijn ideeën over belastingen en vrije markt. Hervormingen van het financiele systeem is een belangrijke. Hij komt authentiek over voor een hoop mensen, geen gladde politicus. Zijn anti-establishment houding spreekt aan. enz.

Misschien kun je het samenvatten dat hij de oude machtsstructuren, die een hoop mensen als hoofdoorzaak voor veel problemen zien, wil veranderen.
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2007 @ 00:03:56 #111
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54394874
Remember, Remember the 5th of November

De 5 miljoen gaan ze misschien niet halen maar de teller stond om 4 uur lokale tijd op 2,7 miljoen.

http://www.thisnovember5th.com/

Allemaal afkomstig van spambots natuurlijk.
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2007 @ 03:29:39 #112
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54396995
Paul Raises More Than $3.5 Million

WASHINGTON (AP) — Republican presidential candidate Ron Paul, aided by an extraordinary outpouring of Internet support Monday, hauled in more than $3.5 million in 20 hours.

Nice

[ Bericht 13% gewijzigd door NorthernStar op 06-11-2007 05:19:17 ]
pi_54397030
Ron Paul

tvp
..///
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2007 @ 03:54:58 #114
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54397052
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 03:43 schreef wipes66 het volgende:
Ron Paul

tvp
Ron Paul radio is erg vermakelijk. Ze gaan helemaal uit hun dak.

En de mainstreammedia kan er nu ook niet meer omheen:

http://news.google.com/news?hl=en&q=ron+paul

Ron Paul for the Long Haul

[ Bericht 5% gewijzigd door NorthernStar op 06-11-2007 07:49:53 ]
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2007 @ 05:24:52 #115
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54397157
quote:
We just keep going! (11/5/07)

Is it possible to comprehend what we've done today? Earth-shattering, jaw-dropping... No matter which way you phrase it, Ron Paul is for real.

Over $3,800,000 raised.
HQ kan het nauwelijks bijhouden.

4,1 miljoen binnengehaald tot zover.

† In Memoriam † dinsdag 6 november 2007 @ 06:00:52 #116
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54397181
quote:
Ron Paul Raises More Than $4.2 Million

Republican presidential candidate Ron Paul, aided by an extraordinary outpouring of Internet support Monday, hauled in more than $4.2 million in nearly 24 hours.

Maarr... het bedrijf dat de overschrijvingen doet is "jammed".

Er is 4,2 miljoen binnengehaald, maar er zit waarschijnlijk nog dik 4 miljoen in de pijplijn en zal pas in de komende anderhalve dag verwerkt kunnen worden.

Totaal wordt voorzichtig geschat op 8,5 miljoen opgehaald.

Dat zou alle records verbreken.

[ Bericht 37% gewijzigd door NorthernStar op 06-11-2007 06:19:40 ]
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:08:22 #117
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_54403240
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:02 schreef Urquhart het volgende:
En wat is de BNW-connectie?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2007 @ 19:40:21 #118
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54411963
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:08 schreef Rasing het volgende:

[..]

En wat is de BNW-connectie?
Hij noemt de Fed een cartel, ongrondwettelijk en wil hem afschaffen. Da's an sich al connectie genoeg.

Ron Paul is zover ik weet ook de enige van de kandidaten die onderschrijft dat er mensen, groepen bezig zijn met het opzetten van een "one world government".

Welke andere kandidaat praat er uberhaupt over? Zou antwoord op een vraag erover geven?

Ron Paul: New World Order

Of wat hij zegt tijdens toespraken?

"And if we had that sovereign nation and protected liberty here at home, and yet traded with people and traveled and were friends with everybody, we still would not need UN, the IMF, World Bank, the WTO, the CAFTA, or NAFTA or the New World Order at all!" - video

Hij zat ook niet voor niks in America Freedom To Fascism.

Ron Paul is de kandidaat van de zogenoemde "Truth Movement" - in ieder geval voor een aanzienelijk deel ervan.
pi_54510836
Komt er nog zo'n grote donor dag and if so,. hoe kan je als niet Amerikaan doneren ( zal via via moeten aangezien je alleen als Amerikaan mag doneren )
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 20:37:22 #120
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54512226
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:43 schreef Equinix het volgende:
Komt er nog zo'n grote donor dag and if so,. hoe kan je als niet Amerikaan doneren ( zal via via moeten aangezien je alleen als Amerikaan mag doneren )
"We've seen what a Money Bomb can do. Little did they know, we've only dropped a money granade... We're still holding the bomb! And we're dropping it on December 16th"

Tea Party 07

Libertea!

Dan zul je idd iemand moeten vinden die je donatie voor je wil storten.

Vraag het anders hier. Topic van (ex)Nederlanders in de VS.

Verenigde Staten van Amerika (Deel 4)
pi_54512488
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Tea Party 07

Libertea!
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 20:51:13 #122
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54512623
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja smartass die dat bedacht heeft!

Voor meer info over the teaparty: http://ronpaulmoneybomb.com/
pi_54513555
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"We've seen what a Money Bomb can do. Little did they know, we've only dropped a money granade... We're still holding the bomb! And we're dropping it on December 16th"

Tea Party 07

Libertea!

Dan zul je idd iemand moeten vinden die je donatie voor je wil storten.

Vraag het anders hier. Topic van (ex)Nederlanders in de VS.

Verenigde Staten van Amerika (Deel 4)
Merci

Heeft er iemand al ervaring met het geld sturen? Moet wel zeker weten dat het goed aankomt en dat ik niet straks Giuliani steun
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 22:31:31 #124
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54514920
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 21:27 schreef Equinix het volgende:

[..]

Merci

Heeft er iemand al ervaring met het geld sturen? Moet wel zeker weten dat het goed aankomt en dat ik niet straks Giuliani steun

Het storten gaat gewoon via de officiele Ron Paul site.
https://www.ronpaul2008.com/donate/

Niks via andere sites ofzo. De campagne is eigenlijk niks meer dan een afspraak om allemaal op precies die ene dag te storten.

Je hebt alleen iemand nodig die het voor je doet, iemand die aan deze voorwaarden voldoet:
quote:
1. This contribution is made on a personal credit or debit card for which I have the legal obligation to pay, and is made neither on a corporate or business entity card nor on the card of another.

2. I am a United States citizen or a lawfully-admitted permanent resident. If a foreign national, I have permanent resident status and hold a green card.

3. I am making this contribution (and paying this credit charge) with my own personal funds, and I am not using funds provided by any other person or from any corporation, labor union or national bank to make this contribution.

4. I am not a federal government contractor. This donation is not from the personal or business funds of an individual or sole proprietor who is a federal contractor. (Personal contributions are allowed from employees, partners, shareholders and officers of businesses with government contracts)

5. This contribution is not made from the funds of a political action committee. This contribution is not made from the funds of an individual registered as a federal lobbyist or a foreign agent, or an entity that is a federally registered lobbying firm or foreign agent.

6. I am at least 18 years of age. If a minor (over the age of 16), I am voluntarily making this contribution, which consists of my own funds; my contribution is not controlled by another individual and is not made from a gift given to me to make this contribution.

Punt 2 is dus ook het euvel.
pi_54515797
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]
Het storten gaat gewoon via de officiele Ron Paul site.
https://www.ronpaul2008.com/donate/

Niks via andere sites ofzo. De campagne is eigenlijk niks meer dan een afspraak om allemaal op precies die ene dag te storten.

Je hebt alleen iemand nodig die het voor je doet, iemand die aan deze voorwaarden voldoet:
[..]

Punt 2 is dus ook het euvel.
I knew that,. ik bedoel zijn er al mensen op dit forum die dit gedaan hebben,. en via wie.
  † In Memoriam † maandag 19 november 2007 @ 10:56:10 #128
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54712095
Ja ik had hem gezien

Was bijna gestikt.
pi_54799723
Alex Jones heeft een Zogby poll (zogby is een van de grootste opiniepeilers in de VS) laten uitvoeren. Het resultaat was zeer positief voor Ron Paul, maar de uitleg van het resultaat door Zogby is op z'n minst gekleurd... Het is duidelijk dat tptb bang zijn voor Paul en zijn groeiende invloed. Hoop dat die man de republikeinse kandidatuur wint, hij zou wel eens van Clinton kunnen winnen!
quote:
Survey pits resumes of former New York mayor against those of Mitt Romney, Ron Paul, and Fred Thompson

Former New York Mayor Rudy Giuliani, long the favorite in nationwide samples of likely Republican voters in the 2008 race for the party's presidential nomination, has the strongest resume of four top contenders, a new Zogby International survey shows.

The telephone survey, known as a “blind bio” poll because likely voters are given details of the candidates’ resumes without their names attached, shows Giuliani wins 34% support, compared to 22% each for Thompson and Romney. Ron Paul, who has surged recently in polls and has a significant online following, came in last with 13% support, while 9% said they were undecided on the question.

Only those four candidates were included in the question, which was commissioned by Jones Productions, a media company based in Austin, Texas. The survey included 389 likely Republican primary or caucus voters and was conducted Nov. 14–17, 2007. It carries a margin of error of +/– 5.1 percentage points.

The blind bio question was also posed to a larger pool of 1,009 likely voters nationwide, including Democrats and independents, and Paul was the big winner among that universe of voters, winning 33%, compared to 19% for Giuliani, 15% for Romney, and 13% for Thompson
.
Als je de kop leest, dan lijkt het of Giuliani het zou winnen, maar dan blijkt dat dit een subgroepje was van zeer conservatieven bij wie Giuliani het hoogst scoort. Uit de laatste paragraaf blijkt dat Paul juist het hoogste scoort...
Make something foolproof and someone will invent a bigger fool
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:57:21 #130
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_54799959
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:44 schreef Nikske het volgende:
Alex Jones heeft een Zogby poll (zogby is een van de grootste opiniepeilers in de VS) laten uitvoeren. Het resultaat was zeer positief voor Ron Paul, maar de uitleg van het resultaat door Zogby is op z'n minst gekleurd... Het is duidelijk dat tptb bang zijn voor Paul en zijn groeiende invloed. Hoop dat die man de republikeinse kandidatuur wint, hij zou wel eens van Clinton kunnen winnen!
[..]

Als je de kop leest, dan lijkt het of Giuliani het zou winnen, maar dan blijkt dat dit een subgroepje was van zeer conservatieven bij wie Giuliani het hoogst scoort. Uit de laatste paragraaf blijkt dat Paul juist het hoogste scoort...
Maar niet onder Republikeinen en hij is een Republikeinse kandidaat....
pi_54800519
Die grotere groep had naast democraten en independents ook republikeinen, de subgroep die ze genomen hebben waren de consevatiefsten onder de republikeinen.
Make something foolproof and someone will invent a bigger fool
  vrijdag 23 november 2007 @ 13:32:15 #132
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_54800606
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:26 schreef Nikske het volgende:
Die grotere groep had naast democraten en independents ook republikeinen, de subgroep die ze genomen hebben waren de consevatiefsten onder de republikeinen.
Bron?

Er staat slechts dat de poll gehouden werd onder mensen die waarschijnlijk voor de Republikeinse primaries gaan stemmen. Die primaries zijn van belang, want daarin zal worden bepaald of Ron Paul de Republikeinen mag gaan vertegenwoordigen in de verkiezingen. De democraten en independents doen er daarbij niet toe.
  † In Memoriam † vrijdag 23 november 2007 @ 15:08:18 #133
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54802965
Ron Paul, op naar het Witte Huis!
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 06:35:50 #135
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54840671
Het nieuwste project:

A blimp? A blimp!

Imagine.. the mainstream media is mesmerized as the image of the Ron Paul blimp is shown to tens of millions of Americans throughout the day (and throughout the month). Wolf Blizter, stunned and as if in a trance, repeats the words "Amazing, Amazing". - http://ronpaulblimp.com/

youtube: Ron Paul Blimp

Geweldig!!
pi_54841052
Eigenaar van mediabedrijf gebruikt zijn macht om presidentsverkiezingen te beïnvloeden, geweldig !
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 12:05:18 #137
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54844572
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:22 schreef CeeJee het volgende:
Eigenaar van mediabedrijf gebruikt zijn macht om presidentsverkiezingen te beïnvloeden, geweldig !
lol

Zeg dat tegen de andere kandidaten die zich laten sponsoren door special interest groups. Giuliani, Obama, Hillary, McCain en alle anderen die zich door multinationals, de grote bedrijven, banken en lobbiegroepen laten promoten en ook met het grootste gemak een zak geld van ze aannemen.

Ron Paul is de enige die geen geld van special interests krijgt. Waarom niet? Omdat ze weten dat hij niet te koop is.

Zijn hele campagne wordt door grassroot support gefinancierd. En zoals het er nu uitziet haalt hij in het derde kwartaal meer geld dan elke andere kandidaat binnen. Vele kleintjes kunnen idd een grote worden. We the People!

Die blimp kost ondanks een korting 350k voor een maand. Dat moet met kleine donaties bij elkaar gesprokkeld worden. Ze zijn net begonnen en de teller staat al op dik 100k.

Go Blimp!!
pi_54846056
Campagnebijdragen zijn aan regels gebonden en worden geregistreerd. Kortingen geven aan kandidaten omzeilt die controle.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 14:30:02 #139
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54847368
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef CeeJee het volgende:
Campagnebijdragen zijn aan regels gebonden en worden geregistreerd. Kortingen geven aan kandidaten omzeilt die controle.
Nee dat doet het niet. Dàt zijn de regels. Individuen mogen zoveel campagne voeren voor hun kandidaat als ze willen. Godzijdank mag dat nog.

Het enige verschil met de andere kandidaten is dat Ron Pauls campagne geheel op de grassroots draait en bij de anderen de grassroots ontbreekt en er alleen de officiele campagne is. Gefinancieerd door special interests.

Dat zomaar iemand 80.000 van zijn eigen geld uitgeeft aan een advertentie zul je bij de anderen niet tegenkomen.

The USA Today ad

Op 5 november zamelden Ron Paul supporters binnen 24 uur 4,3 miljoen in.

O dachten de anderen, dat kunnen wij ook!

Het resultaat van Obama's inzamelingsdag:

Een whopping 4.640 dollars!!

En Fred Thompson?
quote:
Thompson's Money Bomb Bombs
Posted by Thomas Woods at November 21, 2007 09:19 PM

If Ron Paul can do it, we can, too, right? So went the reasoning behind "Fred's Giving Day," a copycat money bomb initiative that took place today. People were to pledge to donate $100 each today (sound familiar?).

As of this morning, the initative had garnered, I kid you not, a grand total of 82 pledges.

Two lessons from this:

1) No one gets excited about a boring establishment hack who parrots safe GOP slogans.

2) Since Ron Paul got tens of thousands of pledges and donations on his money bomb day, as opposed to Fred's 82, and since this lopsided grassroots fundraising victory over Thompson is even more pronounced than the usual Ron Paul Internet poll victory, might all those Ron Paul Internet poll victories have been for real after all?

Ze hebben het "resultaat" niet eens bekend gemaakt. De schaamte was te groot.

En de "moneybomb" van Huckabee kwam niet boven het totaal uit wat Ron Paul diezelfde dag aan gewone donaties binnenkreeg.

Als Ron Paul dan met afstand, met enorme afstand, de meeste donaties van gewone Amerikanen krijgt, hoe kan het dan dat de andere kandidaten toch zwemmen in het geld?

"The lobbyists and big business interests"

Comparison of campaign contributors "TOP TIER" vs. Ron Paul
pi_54847604
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:30 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

O dachten de anderen, dat kunnen wij ook!

Het resultaat van Obama's inzamelingsdag:

[ afbeelding ]

Een whopping 4.640 dollars!!
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2007 @ 15:12:57 #141
21290 NorthernStar
Insurgent
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2007 @ 15:52:01 #144
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54895235
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:36 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

.
En ze wilden eerst 5 miljoen. Ze hebben het op het laatste moment nog snel aangepast naar 1 miljoen.

Barack Obama's Supporters Emulate Ron Paul's

De organisator van Fred Thompson's Money Bomb heeft de hele site offline gehaald en een berichtje voor Ron Paul supporters achtergelaten

http://www.fredsgivingday.com/:

Het is de schuld van Ron Paul supporters dat Freds bom het niet deed

De site eigenaar van ObamaLA is sportiever. Die is overgelopen

http://www.obamala.com/
pi_54896626
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

http://ronpaulblimp.com/

Het gaat op met de fundraising van de Blimp .
Zozo, gaat behoorlijk goed.
pi_54897650

Each state and D.C. has been colored to represent its most recent straw poll winner, as follows (may not include the most recent results):[4]

1. Ron Paul (14)

2. Mitt Romney (9)

3. Fred Thompson (7)

4. Mike Huckabee, Duncan Hunter (2)

6. Rudy Giuliani (1)

7. Alan Keyes, John McCain, Tom Tancredo (0)

http://en.wikipedia.org/w(...)residential_election

De straw polls, Ron Paul gaat winnen .
pi_54897687
Doet die vannacht ook mee aan dat CNN debat?
pi_54897759
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De site eigenaar van ObamaLA is sportiever. Die is overgelopen

http://www.obamala.com/
ROFL
Hilarisch
pi_54907308
obamala.com

Ik ben echt benieuwd hoe Amerika gaat reageren op het debat van vannacht,.
Als je logisch nadenkt kan je toch niet anders stemmen dan op Ron Paul,.
Hopelijk worden er veel mensen wakker vannacht
pi_54907600
quote:
"They say I'm anti-military, but who has the most contributors of any candidate, Democrat or Republican, from our fighting men and women? I do," said Paul, an Air Force surgeon during the Vietnam War era.

Ron Paul was the only Republican in Congress to oppose the Iraq war in 2002.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')