Je kan het ook anders zien, Guillani toch nog 3,5% terwijl hij Iowa heeft laten schieten omdat hij wist dat hij daar toch niet hoog zou scoren. New Hampshire zal meer duidelijkheid geven over waar Ron Paul staat omdat dan iedereen weer meedoet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:28 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ron Paul echt een verrassing met 10 procent. Guiliani slechts 3,5%
.
Echt belachelijk dat hij niet voor het Fox News debat is uitgenodigd.
Hoger dan de telefonische peilingen (die tussen de 3 en 8 procent zaten) en lager dan de internet polls (die tussen de 40 en 90 procent zaten).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:54 schreef mouzzer het volgende:
Hoe was de uitslag trouwens in verhouding met de polls?
Getting slaughteredquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:54 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, Guillani toch nog 3,5% terwijl hij Iowa heeft laten schieten omdat hij wist dat hij daar toch niet hoog zou scoren. New Hampshire zal meer duidelijkheid geven over waar Ron Paul staat omdat dan iedereen weer meedoet.
Volgens CNN is Ron Paul trouwens slaugthered, terwijl het juist idd een verrassende 10% was.
Sens. Chris Dodd and Joe Biden have bowed out gracefully, while New Mexico Gov. Bill Richardson, Rep. Ron Paul and Rep. Duncan Hunter continue their quests after getting slaughtered in Iowa.
http://www.cnn.com/2008/POLITICS/01/04/iowa.analysis/index.html
Hoe was de uitslag trouwens in verhouding met de polls?
Ik zei volgens mij heel duidelijk dat ik denk dat de Amerikanen dat liever zien. En dan kun je daar wel over klagen, maar dat is gewoon een randvoorwaarde als je president wilt worden in dat land. Je zult toch moeten overkomen als een krachtig leider, en niet alleen als een goedbedoelend iemand.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Dus je ziet liever iemand die het publiek bespeelt dan iemand die eerlijk en normaal antwoord?
Het enige wat ron paul ontbreekt is steun van de media, maar dat zie ik als iets positiefs, hij is iig geen puppet.
Volgens mij gaat die ideologie enkel van de media uit, niet van de mensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:49 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij heel duidelijk dat ik denk dat de Amerikanen dat liever zien. En dan kun je daar wel over klagen, maar dat is gewoon een randvoorwaarde als je president wilt worden in dat land. Je zult toch moeten overkomen als een krachtig leider, en niet alleen als een goedbedoelend iemand.
Ik heb nergens gezegd dat ik dat liever wil.
En dat is nog een reden dat je getrained moet worden voor dit soort dingen. De media is nou eenmaal een machtsorgaan, en dat is nog een randvoorwaarde die je moet meenemen. Je moet de media kunnen bespelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die ideologie enkel van de media uit, niet van de mensen.
Helemaal mee eens. Als je iets wilt veranderen moet je je eerst de oude situatie meester maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:38 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
En dat is nog een reden dat je getrained moet worden voor dit soort dingen. De media is nou eenmaal een machtsorgaan, en dat is nog een randvoorwaarde die je moet meenemen. Je moet de media kunnen bespelen.
En ja, idealisten zullen dan wel gaan zeggen "ja maar dat zou niet zo moeten" of allemaal andere uitlatingen in de zin van "zou moeten", "als als als", maar het feit blijft dat:
- De media een machtsorgaan is die je moet leren bespelen of aan jouw kant hebben, wil je het ver schoppen in de (vooral Amerikaanse) politiek, onafhankelijk of dit gewenst is of niet
- Het volk wordt sterk beinvloed door de media
Als je alleen maar loopt de klagen over deze 2 feiten, kom je niet ver. Deze 2 feiten moet je eerst accepteren, ermee om leren gaan, en als je aan de macht bent, kun je er wat aan veranderen.
http://inflandersfields.e(...)gen-in-hun-hemd.htmlquote:Nu is het ook nog wachten op de definitieve beslissing van Fox News over de deelname van Ron Paul in hun groot republikeins presidentsdebat van dit weekend. Zij hadden Ron Paul en Duncan Hunter immers geweerd uit het debat op basis van hun nationale peilingen, met name 6% voor Ron Paul en 2% voor Duncan Hunter. Of ze op hun beslissing na de 10% van Ron Paul in Iowa alsnog zullen terugkomen, weet ik niet, maar ja, wat zei Bredero ook al weer? Inderdaad, het kan verkeren, en de Iowa Caucus heeft dat bewezen.
Ik denk eerder dat de media al in handen is en dat je enkel kunt assimileren in hun voorkeuren dan dat je ze kunt omkopen met wat charisma.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:38 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
En dat is nog een reden dat je getrained moet worden voor dit soort dingen. De media is nou eenmaal een machtsorgaan, en dat is nog een randvoorwaarde die je moet meenemen. Je moet de media kunnen bespelen.
En als je aan de macht bent ben je net zo corrupt als zij bedoel je.quote:En ja, idealisten zullen dan wel gaan zeggen "ja maar dat zou niet zo moeten" of allemaal andere uitlatingen in de zin van "zou moeten", "als als als", maar het feit blijft dat:
- De media een machtsorgaan is die je moet leren bespelen of aan jouw kant hebben, wil je het ver schoppen in de (vooral Amerikaanse) politiek, onafhankelijk of dit gewenst is of niet
- Het volk wordt sterk beinvloed door de media
Als je alleen maar loopt de klagen over deze 2 feiten, kom je niet ver. Deze 2 feiten moet je eerst accepteren, ermee om leren gaan, en als je aan de macht bent, kun je er wat aan veranderen.
Als je het systeem van binnenuit wilt veranderen, dan zul je toch eerst moeten 'assimileren', en zodra je aan de macht bent, doe je wat je moet doen. Als je de media tegen je hebt, wordt het al erg moeilijk te winnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de media al in handen is en dat je enkel kunt assimileren in hun voorkeuren dan dat je ze kunt omkopen met wat charisma.
[..]
En als je aan de macht bent ben je net zo corrupt als zij bedoel je.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:12 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Als je het systeem van binnenuit wilt veranderen, dan zul je toch eerst moeten 'assimileren', en zodra je aan de macht bent, doe je wat je moet doen. Als je de media tegen je hebt, wordt het al erg moeilijk te winnen.
En je kunt wel degelijk de media achter je krijgen met charisma, vriendjespolitiek etc. Zo werkt het nou eenmaal. En ja, ik weet ook wel dat dat niet ideaal is, maar dat is wel de realiteit. De enige andere manier om dat aan te passen is een revolutie door het volk, maar ik schat dat dat uiteindelijk weer stabiliseert in een soortgelijke maatschappij. Je zult altijd een elite hebben binnen een samenleving, en deze elite werkt niet altijd even eerlijk.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:26 schreef Cyclonis het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bFYqtDL50AM
dit krijg je dus, als je de media tegen je hebt
Zou de Fox News-kijker dat uberhaupt wel weten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:24 schreef CeeJee het volgende:
Irak is voor 2001 regelmatig gebombardeerd, ooit van Desert Fox gehoord ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |