abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:25:54 #226
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49885955
Toch, hoe cool zou het zijn als het echt iets niet-aards is
Dromen mag he
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 13:36:10 #227
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49886320
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef Bastard het volgende:
Toch, hoe cool zou het zijn als het echt iets niet-aards is
Dromen mag he
Bastard Wanneer kom je weer eens slowchatten?

Ja dromen is leuk

Geen idee wat zou kunnen zijn btw, ik ben bang dat mijn fantasie me even in de steek laat.
Veel verder dan de plafondventilator of omgebouwde helicopter kom ik niet
Ik vraag me ook steeds af waarom die ene "vleugel" langer is dan de andere.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_49887947
Misschien zit daar wel een scannersysteem in waarmee hij de grond afzoekt op m&m's?
Aliens houden toch van m&m's?
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
pi_49914111
Hey ik ben nieuw op TRU.

Ik lees dus dit hele topic door vanaf pagina 1, en verwacht dat jullie het probleem wel opgelost hebben, niet dus.

De tekens lijken inderdaad op katakana (dat is japans, niet chinees!) maar er zijn zoveel tekens dat je altijd wel een alphabet vind dat hier op lijkt. Overigens denk ik niet dat het katakana is.

Een transformers stunt lijkt me vreemd, dit ding lijkt totaal niet op iets uit die serie, en hoe denken ze hier publiciteit voor de film mee te krijgen?

De foto's zijn gewoon echt, alleen het object is misschien nep of toch een verdwaald grond/weer onderzoeks ding van de vs, i dunno.

De vreemde positie van de (meeste) foto's betekent OF dat hij ergens aan vast zit OF dat het ding gewoon afgaat op objecten/bomen etc (?) :S

Het is een fake zoals altijd maar wat ik zo goed vind is dat het ding totaal niet lijkt op iets wat je zou verwachten van een ufo, en toch ziet het er geloofwaardig uit op een manier.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:14:51 #230
2618 Beezz
Criticaster
pi_49918009
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 01:55 schreef 2Dcube het volgende:
Ik lees dus dit hele topic door vanaf pagina 1, en verwacht dat jullie het probleem wel opgelost hebben, niet dus.
Lees je uberhaupt wel dan? Want ik had het allang opgelost Sherlock.
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:23:07 #231
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_49922685
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef Beezz het volgende:

[..]

Lees je uberhaupt wel dan? Want ik had het allang opgelost Sherlock.
Ja mib's ? En geen nieuwscoverage....

Ik heb zelf jaren geleden een UFO gezien die onderschept werd door 5 straaljagers die van een dichtbijgelegen luchtmachtbasis waren opgestegen. Het ging om een zilverkleurige schijf met een diameter van zeker 50/100 meter aangezien hij achter de F16's hing en je daardoor de afmeting kon inschatten. Op het moment dat de F16's hem ingesloten hadden verdween hij in het niets.

Meteen de luchtbasis gebeld voor een verklaring. En ze zeiden dat ze op de radar iets hadden gezien.
De volgenden dag was het op het radio journaal dat in heel Nederland UFO's waren gerapporteerd.

ANP gaat heus niet zomaar dat soort nieuws de lucht in sturen.
Ik heb wat gezien en dat wordt dus ook bevestigt. Een overheid heeft er heus geen baat bij om uitgebreid aan het publiek te melden dat er dingen rondvliegen die zij niet herkennen. I.v.m paniek.

Of ik iets gezien heb wat buitenaards was of uit de toekomst, of gewoon een testvlucht van een prototype. Ik weet het niet. Wel weet ik dat het leger niet zomaar 5 F16's afstuurd op zo'n toestel als ze op de hoogte zijn van testvluchten.

Het heeft me dus ook altijd dwars gezeten dat het leger dus schijnbaar niets van UFO's weet op het moment dat ze op de radar verschijnen. En het lijkt me stug dat voor een test vlucht je over grondgebied van andere landen gaat vliegen. En zo wel dan zullen ze (het land dat de tests uitvoert) het wel melden i.v.m onderschepping of aanval.

Ik heb ook niet zomaar een camera bij de hand. En m'n Nokia is echt niet goed genoeg om zoiets te filmen. Probeer maar een vliegtuig op je camera te zetten lukt je niet.

Ontopic.
Ik denk dat dit nep is ik vond dat filmpje er overtuigend uitzien en daarvan weten we dat het nep is. Ik denk dat ik i.d.d jouw verklaring voor het ontbreken van meerdere ooggetuigen wel kan kloppen. Maar nog steeds verklaren mensen mij voor gek als ik over die UFO begin en dat is gedocumenteerd. En mensen willen niet graag voor gek versleten worden.

De nieuwe rendering technieken en het feit dat mensen niet voor gek versleten willen worden is zo'n beetje het einde voor mij om foto's en verhalen serieus te nemen. Tenzij het een polaroid is o.i.d. of de negatieven geanalyseerd worden. Of er i.d.d tientallen mensen uit verschillende delen van een gebied meldingen doen.

In mijn eigen "encounter" waren er meldingen van Leeuwarden tot Maastischt op een dag door honderden mensen. Pas na het radio bericht geloofde ik m'n eigen verstand 100% dus dat het klopte wat ik had gezien... Je gaat namelijk twijfelen aan jezelf ook al heb je zo'n groot stilhangend object gezien.

Nogmaals wat het is ??? Zal het waarschijnlijk nooit weten.
pi_49923985
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef Buschetta het volgende:
En het lijkt me stug dat voor een test vlucht je over grondgebied van andere landen gaat vliegen. En zo wel dan zullen ze (het land dat de tests uitvoert) het wel melden i.v.m onderschepping of aanval.
Welnee, zoiets zouden de VS nooooooooooooooooit doen natuurlijk .

En dat zijn dan onze bondgenoten, kan je nagaan wat landen die minder goede betrekkingen met ons hebben zouden doen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:29:58 #233
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_49933563
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Welnee, zoiets zouden de VS nooooooooooooooooit doen natuurlijk .

En dat zijn dan onze bondgenoten, kan je nagaan wat landen die minder goede betrekkingen met ons hebben zouden doen.
Uhum.. Ik vlieg zelf. Lijkt me stug dat een land een miljarden kostend toestel effetjes over Nederland laat vliegen met het risico door een straaljager neergehaald te worden. Dat soort testvluchten worden echt wel gemeld hoor. En je hebt schijnbaar geen idee wat de standaard procedures zijn want je word echt wel binnen een paar minuten onderschept en bij geen reactie gewoon neergehaald.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:12:03 #234
2618 Beezz
Criticaster
pi_49934970
quote:

[..]
Ik denk dat dit nep is ik vond dat filmpje er overtuigend uitzien en daarvan weten we dat het nep is. Ik denk dat ik i.d.d jouw verklaring voor het ontbreken van meerdere ooggetuigen wel kan kloppen. Maar nog steeds verklaren mensen mij voor gek als ik over die UFO begin en dat is gedocumenteerd. En mensen willen niet graag voor gek versleten worden.
Dat is altijd zo en zal ook altijd zo blijven. Men gelooft pas in UFO's op aarde als president Bush een alliantie aankondigt met marsmannetjes live op CNN. Of er moeten zo waanzinnig veel mensen UFO's zien dat de consensus verschuift, tot die tijd is iedereen die UFO's ziet gek.
pi_49936633
quote:

Ik heb ook niet zomaar een camera bij de hand. En m'n Nokia is echt niet goed genoeg om zoiets te filmen. Probeer maar een vliegtuig op je camera te zetten lukt je niet.
Nee, als een object eenmalig kort te zien is is het wat anders, maar de OP van dit topic claimt dat dit object wekenlang regelmatig te zien was. En niet ergens in timboektoe ofzo. De dude claimt dat ie rustig een camera kon lenen en een paar dagen achtereen er op uit kon trekken en dat ie dan regelmatig na 30 minuten al beet had.
Het ding is zelfs vanuit zn huisramen te zien......
De 2e serie wordt geclaimd in LA gemaakt te zijn..... In beide gevallen is het ondenkbaar dat niet ook een hel berg andere mensen het gezien heetf en dat er geen pers bijgehaald is. En dat er niet veel meer plaatjes van zijn.
Ook zie je in de foto's duidelijk dat het object niet snel bewogen kan hebben op die momenten, daar er geen enkele motion blur is, noch in de achtergrond noch in de lucht, noch in het object. De fotos, als ze echt zijn, zijn rustig gemaakt, en toch staat het onderwerp van de foto's er niet in het midden.
Als ik een bewegend vliegtuig schiet met mn sony camera, ook al zit ik 5x optisch te zoomen, dan nog heb ik m spat in het midden.

Als jij met 200 fotos van een ufo binnenwandelt bij de telegraaf en zegt"geloofuniet? kom maar ff mee naar de veluwe, daar zie ik m elke dag" dan komt er vast wel iemand mee om ff te chekken, zeker als je je halve dorp m eerst ff laat zien en meenemt als getuigen. (of in het geval van amerika, het ding uit de lucht knalt en meebrengt )
quote:
Ontopic.
Ik denk dat dit nep is ik vond dat filmpje er overtuigend uitzien en daarvan weten we dat het nep is.
Yup.. ik vind sommige 'zeker nep'fotos zelfs overtuigender dan de 'echte'... maar dat zegt niet bar veel natuurlijk dat is subjectief.
quote:
Ik denk dat ik i.d.d jouw verklaring voor het ontbreken van meerdere ooggetuigen wel kan kloppen. Maar nog steeds verklaren mensen mij voor gek als ik over die UFO begin en dat is gedocumenteerd. En mensen willen niet graag voor gek versleten worden.
jij hebt dat in je eentje gezien, geen fotos en zo... ja dan wordt het meer een 'sterk verhaal' omdat er niks geen 'bewijzen' zijn die je kan bevestigen of weerleggen, zoals in dit geval. Ook kan je niemand even meenemen en ze het laten zien, wat volgens de claims in de OP wèl mogelijk was.
quote:
De nieuwe rendering technieken en het feit dat mensen niet voor gek versleten willen worden is zo'n beetje het einde voor mij om foto's en verhalen serieus te nemen. Tenzij het een polaroid is o.i.d. of de
negatieven geanalyseerd worden. Of er i.d.d tientallen mensen uit verschillende delen van een gebied meldingen doen.
in de tijd van de film waren er ook bergen hoaxes, ik heb er een boek vol van. De enige graadmeter voor waarschijnlijkheid die echt 'scoort' is hoeveel mensen er mee aan komen. Dat ze niet voor gek versleten willen worden, prima, maar tegenwoordig kan je-net als de dude die deze fotos oorspronkelijk plaatste- anoniem je verhaal doen. En als je gewoon 100 getuigen hebt die het ook gezien hebben dan gaat het niet zo hard met de gekverklaringen.
Nogmaals het object uit de OP kan door het hele dorp van de fotograaf gezien zijn, en de 2e serie door 100en mensen in LA, daar het als je de fotos gelooft op 10 meter boven de -lage-stroompalen vloog en over snelwegviaducten. Echt, er zou meteen een opstopping staan met mensen die keken en fotos maakten.

Ergens in midden amerika of zuid amerika waren er in de jaren 90 meerdere sightings van ufo's door 100en mensen tegelijk(ook boven grote steden waar het niet anders kàn dat meerdere mensen het zien-net als in LA)en dat kwam ook in het nieuws.
Net als toen in belgie, eind jaren 80 toen de belgische luchtmacht een aantal keren -zelfs langdurig-ufo's achtervolgde. Die piloten worden nu nog regelmatig geintervieuwd daarover.
Een echte pers-overheidsblackout is er niet, men wil echter alleen naar buiten treden als er echt wat substantieels te melden is.
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
  donderdag 7 juni 2007 @ 18:52:55 #236
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_50211017
lol ik denk eerlijk gezegd dat het hier gaat om een of andere viral voor transformers.
pi_50211895
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:29 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Uhum.. Ik vlieg zelf. Lijkt me stug dat een land een miljarden kostend toestel effetjes over Nederland laat vliegen met het risico door een straaljager neergehaald te worden. Dat soort testvluchten worden echt wel gemeld hoor. En je hebt schijnbaar geen idee wat de standaard procedures zijn want je word echt wel binnen een paar minuten onderschept en bij geen reactie gewoon neergehaald.
Dan moet het wel een toestel zijn wat jij kán onderscheppen. De VS zijn niet flauw als het aankomt op het schenden van soevereiniteit van andere landen, zelfs die van hun bondgenoten. Dan bestaat verder de mogelijkheid nog dat de regering en de top van de legerleiding ervan weet maar verder niemand. Geheime wapens wil je namelijk geheim houden, vandaar de toevoeging "geheim" .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:43:49 #239
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_50212014
Het lijkt een beetje op een intergalactic openhaard...

No offense, ik ben iemand die geloofd in Ufo's en Aliens etc. Maar ik weet t niet bij dit ding, sommige foto's zien er geshopped uit. hoe groot is het in werkelijkheid?

Ook de teksten aan de buitenkant is raar, want wij aardlingen doen dit wel bij vliegtuigen en straaljagers, maar waarom zon hoog inttelligent ras? Ik denk dat dit eerder mensen werk is, al kan ik dat niet zeker zeggen.

Hoax of niet?!!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_50213111
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:43 schreef Killaht het volgende:
Het lijkt een beetje op een intergalactic openhaard...

No offense, ik ben iemand die geloofd in Ufo's en Aliens etc. Maar ik weet t niet bij dit ding, sommige foto's zien er geshopped uit. hoe groot is het in werkelijkheid?

Ook de teksten aan de buitenkant is raar, want wij aardlingen doen dit wel bij vliegtuigen en straaljagers, maar waarom zon hoog inttelligent ras? Ik denk dat dit eerder mensen werk is, al kan ik dat niet zeker zeggen.

Hoax of niet?!!
Hoax...
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:09:42 #241
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_50220548
Na die laatste serie foto's besluit ik maar te stoppen met posten in dit topic. Kan er echt niets serieus meer over bedenken.

Wordt steeds raarder (lees: nepper)
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_50222891
Het wordt inderdaad steeds raarder... ik wil wel eens weten waar dit eindigt
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:27:09 #243
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50228118
told you so....
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:10:35 #244
92486 FatalException
Take a breath
pi_50252581
De tijd nadert...
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
  Moderator zaterdag 9 juni 2007 @ 12:00:23 #245
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_50264784
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:10 schreef FatalException het volgende:
De tijd nadert...
waar slaat dit op?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_50264791
quote:
De tijd nadert...
wat gaat gebeuren?
pi_50341921
We worden bang.....
- verwijderd door admin -
pi_50343649
quote:
De tijd nadert...
Welke tijd? En wanneer is ie d'r?
  maandag 11 juni 2007 @ 21:32:41 #249
64743 huupia
debunk the debunkers !
  maandag 11 juni 2007 @ 21:33:30 #250
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50348943
quote:
De tijd nadert...
elohimschepen gerson?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo