Thankx:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:19 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Dit maal van golfer gepromoveerd tot OP
![]()
Recept?? (klinkt lekker)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
en cocoskomkommor
Ja, was prima te doenquote:
Ik heb werkelijk waar nog nooit asperges met ham en ei gehad (zalm lust ik niet). Dat vind ik wel raar van mijzelf maar ik denk niet dat ik het lust?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Wederom asperges met aardappeltjes, ham, zalm, ei....
Wow, sanni, je kunt ook lekker gewoon een niet Oosterse maaltijd waarderen en klaarmaken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef sanni het volgende:
[[url=http://aycu12.webshots.com/image/17331/2005719748108518685_th.jpg]afbeelding][/URL]
aardappelpuree/gehaktballetjes&bloemkool.[afbeelding]
Omdat ik er een TT bij heb gezetquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:19 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Waarom staat er in TT: italiaanse keuken?![]()
Ontopic:
Wij eten vanavond:
* Aardappelen
* Broccoli
* Rundervink
* Jus
ja, dat kanquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:03 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb ff een vraagje...
Weet iemand ook of je de saus van pilaf in kunt vriezen?
dankje,quote:
Heb je die snijbonen niet een beetje te lang gekookt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:13 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Pittige kip met gekookte aardappels in de schil en snijbonen, als toetje yoghurt met honing en walnoten.
Hoe had je ze gemaakt? Met welke smaakmakers, zeg maar? Want ik vind juist zelfgemaakte falafel mega-lekker, het is vele malen smakelijker dan die van de fastfood-turk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:40 schreef K-mail het volgende:
Zelf falafel proberen te maken, zal toch eens wat vegetarisch moeten proberenHet was niet vies, maar ook niet mega-lekker, dus niet echt voor herhaling vatbaar.
Wil je zeggen dat je helemaal geen lekkere vegetarische gerechten kent?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:40 schreef K-mail het volgende:
Zelf falafel proberen te maken, zal toch eens wat vegetarisch moeten proberen
Geen laptop mee en geen Internet daar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:10 schreef borisz het volgende:
krijgen we nog recensies vanuit het buitenland?![]()
De hele week ardennerham etenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:10 schreef borisz het volgende:
krijgen we nog recensies vanuit het buitenland?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |