dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:01 schreef Roflbroek het volgende:
Van Gaal blijft mijn held, ik stoor me ook niet aan zijn gedrag.
Ik geniet altijd van zijn persconferenties en interviews.
Precies, van Geel toont een goede instelling.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef Wooldoor het volgende:
Leuk om te zien dat er toch ook een spanjaard wil verlengen bij Ajax in plaats van alleen maar komen. Perfecte mentaliteit deze speler en we het werk van Martin van Geel laat zich steeds meer merken. Toptalenten verlengd hij maar ook spelers die wekelijks hun waarde laten zien. Ook Sneijder die naar een hoop topclubs kan en waar Ajax een hoop geld voor kan krijgen wilt hij toch gaan verlengen.
same here.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:01 schreef Roflbroek het volgende:
Van Gaal blijft mijn held, ik stoor me ook niet aan zijn gedrag.
Ik geniet altijd van zijn persconferenties en interviews.
Jonge gastjes die stoer doen, helaas zitten er daar erg veel van in het Ajax publiek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef denthemen het volgende:
Wat ik nog even kwijt wil: Welke mongolen gingen Louis van Gaal uitfluiten bij de opstelling van AZ? Enig idee wat die man voor Ajax betekent heeft? Je moet je schamen!
heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:38 schreef Nashje het volgende:
Is er al gemeld dat Ajax Sneijder nog een seizoen wil behouden?
Gabri.
Voor de wedstrijd stond ie ook met Boukhari te lullenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:51 schreef StarGazer het volgende:
Grappig hoe Sneijder na de bekerfinale in de kleedkamers nog ff stond na te babbelen met ex - Ajacieden Arveladze & De Cler.
Wat lul je nou krom?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef Schanulleke het volgende:
Ben ik nou de enige ajacied die Sneijder liever ziet gaan? Ik vind het een prachtige multi-functionele speler maar hij heeft mij dit seizoen niet overtuigd als spelbepaler en met minder zal hij geen genoegen nemen, dus dat blijft een potentieel conflict, zeker met Perez op de bank.
Doe dit jezelf nou niet aan, zo een ondertitel en dan zo een opmerking........quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef Schanulleke het volgende:
Ben ik nou de enige ajacied die Sneijder liever ziet gaan? Ik vind het een prachtige multi-functionele speler maar hij heeft mij dit seizoen niet overtuigd als spelbepaler en met minder zal hij geen genoegen nemen, dus dat blijft een potentieel conflict, zeker met Perez op de bank. Imho kan je er beter nu een zak geld voor vangen en dan een echte 10 neerzetten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind dat Sneijder teveel een loper is voor de 10 positie. In plaats van te regisseren tussen de linies loopt hij vaak de ruimte dicht op zoek naar zijn eigen schot. Nu is zijn schot goed hoor, de goals bewijzen dat ook, maar ik vind hem toch meer een linkermiddenvelder dan een spelverdeler.
En zo is het maar netquote:Een kop vol zaagsel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |