Dan heb je er één voor het volgende seizoen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:45 schreef Silenus het volgende:
Vuile sadisten bij de KNVB! Krijg ik net een brief met m'n Willem II-clubcard op de mat.![]()
![]()
![]()
Die had ik A) ruim een maand geleden al aangevraagd en B) JA NU HOEF IK 'M NIET MEER!!![]()
![]()
Als ie dan volgend seizoen op zeker blijft en een minimale prijs erin zit die aanvaardbaar is dan zou ik het gelijk doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Als ie verlengt zal die wel een minimale prijs erin willen.
Aanvaardbaar, maar dat is meestal niet in zo'n gevalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:02 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Als ie dan volgend seizoen op zeker blijft en een minimale prijs erin zit die aanvaardbaar is dan zou ik het gelijk doen.
Beste nieuws van de afgelopen weken wat mij betreft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:01 schreef S-Two het volgende:
Contract Gabri opengebroken.![]()
Volegns teletekst.
edit:[afbeelding]
quote:Ajax en Gabri breken contract open
Ajax en Gabri hebben het contract van de Catalaanse middenvelder opengebroken en verlengd met een periode van twee jaar. Het contract van Gabriel García De la Torre is verlengd van 1 juli 2009 naar 1 juli 2011.
Gabri was de 2e seizoenshelft werelds, 2e seizoenshelft pakte hij ook minder kaarten, eerste seizoenshelft moest hij alles opknappen wat Davids nu doetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:09 schreef Jnk18 het volgende:
ja gabri is wel een goede speler voor ajax maar helaas pakt hij zoveel stomme gele kaarten
gabri![]()
tsjaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:29 schreef Mr.Mills het volgende:
En dan te bedenken dat zo'n figuur als Tommie de Mul niet wil verlengen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:29 schreef Mr.Mills het volgende:
En dan te bedenken dat zo'n figuur als Tommie de Mul niet wil verlengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |