abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49210982
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:59 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zijn je argumenten op? Bovendien mag je wel met een bron (geen krant, maar gewoon een onderzoekspublicatie) komen met je 33% want het lijkt me bij voorbaat als een niet-wetenschappelijke Telegraaf publicatie.
  donderdag 10 mei 2007 @ 07:52:27 #152
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49213713
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Idd onverbeterlijk. Vergelijkbaar met Van Dam en zijn 0.03% misbruik van sociale voorzieningen.
Dat cijfer was correct trouwens, ook al beweerd de Telegraaf anders.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:44:56 #153
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49223638
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 01:01 schreef Fides het volgende:
Zijn je argumenten op? Bovendien mag je wel met een bron (geen krant, maar gewoon een onderzoekspublicatie) komen met je 33% want het lijkt me bij voorbaat als een niet-wetenschappelijke Telegraaf publicatie.
Neu, argumenteren met islamofiele gekken heeft geen zin.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:45:12 #154
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49223654
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 07:52 schreef Klopkoek het volgende:
Dat cijfer was correct trouwens, ook al beweerd de Telegraaf anders.
Welnee.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_49227152
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Onzin. De sharia is een integraal onderdeel van de Islam. Iedereen die moslim zegt te zijn, staat dus ook voor de sharia, tenzij hij of zij zichzelf daarvan distantieerd.
Al dat Word of Warcraft spelen heeft je spelling bepaald geen goed gedaan.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_49234290
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Neu, argumenteren met islamofiele gekken heeft geen zin.
Islamofiel, ik veracht elke godsdienst dus ook de Islam. Ik zeg alleen dat ik zeker weet dat bijna alle Islamieten hier (dat vooral mensen zijn van Turkse en Marokkaanse komaf) echt niet voor de Sharia zullen zijn.
pi_49234313
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef retteketet het volgende:

[..]

Al dat Word of Warcraft spelen heeft je spelling bepaald geen goed gedaan.
En dan zelf een spelfout maken
pi_49237757
Helemaal niet, dat is een prachtige Nederlandsche volzin.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_49238534
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:35 schreef retteketet het volgende:
Helemaal niet, dat is een prachtige Nederlandsche volzin.
Ik doelde op 'World of Warcraft'.
pi_49263126
Lekker representatief dat onderzoek. Een onderzoek onder slechts 200 refo's van het allerzwaarste soort. Beter gezegd: van het wereldvreemde soort... Driekwart van de ondervraagden stemden SGP, ik bedoel maar.
Besef dit: SGP'ers zijn een KLEINE minderheid van de gereformeerden.

Ik ben Christelijk Gerofermeerd en ik zie in mijn omgeving alleen maar gereformeerden die opkomen voor asielzoekers, en buitenlanders opvangen in de gemeente, etc. Vrijwel allemaal CU stemmers. Sommigen CDA of PvdA.

Kortom: stemmingmakend onderzoek om een nieuw blad wat publiciteit te geven. Neem het met een korreltje zout a.u.b.

[ Bericht 8% gewijzigd door koningdavid op 11-05-2007 12:36:36 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49263233
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:44 schreef Klopkoek het volgende:
Dat gaat nog leuk worden met CDA en ChristenUnie in de regering.
Die anti-buitenlanders refo's behoren niet tot de achterban van de CU of CDA, dat zijn SGP-ers.
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:44 schreef Klopkoek het volgende:
Aan de andere kant verbaasd het me niets: zet de EO op en je ziet net zo goed iets dat op anti-moslim taal lijkt.
Bwahaha. Yeah right. Knevel en Van de Brink hebben notabene een moslima als tafeldame.

Hey Klopkoek, eng he, christenen?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:37:01 #162
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49263311
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Die anti-buitenlanders refo's behoort niet tot de achterban van de CU of CDA, dat zijn SGP-ers.
[..]

Bwahaha. Yeah right. Knevel en Van de Brink hebben notabene een moslima als tafeldame.

Diezelfde Knevel die het gevaarlijk vind dat een uitgesproken atheist minister is?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49263343
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:37 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Diezelfde Knevel die het gevaarlijk vind dat een uitgesproken atheist minister is?
Gaat dit over Plasterk? Misschien moet je je eens verdiepen in de context i.p.v. quotes compleet uit zijn verband rukken?
pi_49263452
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Die anti-buitenlanders refo's behoren niet tot de achterban van de CU of CDA, dat zijn SGP-ers.
[..]
Niet alleen hoor. Als je enkel even naar dit beperkte onderzoek kijkt stemt ruim 50% SGP maar is 75% tegen buitenlanders. En m'n ervaring met grefo's is ook niet altijd even positief voor buitenlanders
quote:

Zij is natuurlijk het prototype van de excuusmoslim.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_49264528
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet alleen hoor. Als je enkel even naar dit beperkte onderzoek kijkt stemt ruim 50% SGP maar is 75% tegen buitenlanders. En m'n ervaring met grefo's is ook niet altijd even positief voor buitenlanders
Als meer dan de helft op de SGP stemt, is het onderzoek niet representatief voor 'gereformeerden'. Er stemt namelijk maar een klein deel van de gereformeerden op de SGP.
Als ik wil onderzoeken hoe Nederlandse jongeren over buitenlanders denken en ik ga daarvoor naar een hardcorefeest krijg je ook een vertekenend beeld.
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:40 schreef du_ke het volgende:
Zij is natuurlijk het prototype van de excuusmoslim.
Excuusmoslim of niet, ze krijgt wel de ruimte haar verhaal te doen in de zendtijd van de EO. De EO 'anti-moslim' noemen is erg makkelijk, maar duidelijk nergens op gebaseerd.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:23:35 #166
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49265172
Het is niet voor niks dat Knevel een domme moslima aan tafel laat aanschuiven die de meest achterlijke vragen stelt.

Knevel is gewoon een smerige rechtseling. Ik kan me nog herinneren dat Knevel een keer bij het elfde uur de directeur van een asielzoekerscentrum had uitgenodigd om te vertellen hoe het eraan toe gaat. Deze directeur had toen met hem een stuk of 6 asielzoekers meegenomen die je in de uitzending zag. Het eerste wat Knevel toen aan de directeur vroeg was: "Wat zijn dat? Mensen?"

Is nog een klein relletje over geweest nadat Kopspijkers het op pakte.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_49266351
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:23 schreef Klopkoek het volgende:
Het is niet voor niks dat Knevel een domme moslima aan tafel laat aanschuiven die de meest achterlijke vragen stelt.
Het zegt meer over jou dat jij haar een 'domme moslima' noemt. Ik vind haar anders vrij pienter en bijdehand.

En jij begrijpt niet helemaal het principe van een 'tafelvrouw/man' volgens mij. Tafelvrouwen/mannen zijn er o.a om de kijkers te helpen. De tafelvrouw/man zijn over het algemeen minder ingevoerd over een specifiek onderwerp dan de gast en de presentators (+ redactie). De tafelvrouw/man stelt dan sneller de vragen die ook bij de (minder ingevoerde) kijker leven.
Dat Knevel een bepaalde agenda heeft om die moslima daar neer te zetten, namelijk om moslims belachelijk te maken, lijkt mij vrij paranoiede. Waarom zet hij daar dan een Georgina Verbaan neer, om actrices belachelijk te maken? Daphne Deckers om huisvrouwen belachelijk te maken?

Je maakt jezelf bijna net zo belachelijk als in het Kneven en Van de Brink topic. En dat is een knappe prestatie.
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:23 schreef Klopkoek het volgende:
Knevel is gewoon een smerige rechtseling. Ik kan me nog herinneren dat Knevel een keer bij het elfde uur de directeur van een asielzoekerscentrum had uitgenodigd om te vertellen hoe het eraan toe gaat. Deze directeur had toen met hem een stuk of 6 asielzoekers meegenomen die je in de uitzending zag. Het eerste wat Knevel toen aan de directeur vroeg was: "Wat zijn dat? Mensen?"

Is nog een klein relletje over geweest nadat Kopspijkers het op pakte.
Leuk dat je een 'verspreking' erbij pakt om een punt te maken. Het moet niet gekker worden.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:20:13 #168
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49267599
Verspreking
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_49269227
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:31 schreef koningdavid het volgende:

Kortom: stemmingmakend onderzoek om een nieuw blad wat publiciteit te geven. Neem het met een korreltje zout a.u.b.
Klopt helemaal .

Dit was het eerste nummer van de nieuwe gratis krant:
quote:
De Ref!its College Company is een jong bedrijf dat bestaat uit tien enthousiaste studenten van het Hoornbeeck College in Rotterdam. Wij zijn als studenten bezig met een één jarig project, met als doel het uitgeven van een gratis krant voor reformatorische/christelijke jongeren.

Onze keuze om een krant te ontwikkelen en uit te geven voor reformatorisch/christelijke jongeren in de leeftijd van 12 tot 18 jaar is opmerkelijk te noemen. Dit is echter niet negatief bedoeld, wij hebben hier duidelijk over nagedacht.

Wij zagen een gat in de markt; er zijn namelijk geen kranten die zo specifiek zijn afgestemd op deze toch wel grote doelgroep. Natuurlijk zijn er kranten die zich op jongeren richten en die de jongeren ook zeker bereiken. Maar is het verantwoord wat we allemaal komen te lezen? Wij denken van niet! Zijn er alternatieve kranten voor reformatorische/christelijke jongeren? Op die vraag is er maar één antwoord mogelijk: Refl!ts!
www.reflits.nl
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_49298371
De dood van God heeft de creativiteit van de christenen niet veel goeds gedaan. Had je vroeger Michelangelo en Bach, nu heb je een stel guitige jongeren uit Ede die de naam van de concurrent jatten en er "Refl" voor zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')