Ik heb last van allebei. Islamieten regeren niet, refo's wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef PJORourke het volgende:
Niemand heeft last van refo's. Veel mensen hebben last van islamieten.
Niemand? Tsjonge jonge, dat is toch gewoon echt niet waar hoor. Niet in Limburg, dat wil ik wel van je aannemen. Paapquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jawel hoor. De PvdA regeert mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Islamieten regeren niet, refo's wel.
Hoe vallen ze je dan lastig? Proberen ze regelmatig onder je rokje te gluren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:02 schreef sigme het volgende:
Niemand? Tsjonge jonge, dat is toch gewoon echt niet waar hoor. Niet in Limburg, dat wil ik wel van je aannemen. Paap.
Wat dacht je van groepsverkrachtingen in A'dam?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef sigme het volgende:
Dat stemt niet overeen met mijn indruk; heb je iets om deze stelling kracht bij te zetten?
Ik zou daar de toegenomen welvaart, het toegenomen individualisme aan willen toevoegen; die voor een andere mentaliteit gezorgd hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Mensenmassa. Zoals overal & altijd het geval is geweest. Dorpjes / kleine stadjes hebben genoeg mensen voor veel sociale controle, verlaten platteland te weinig voor sociale controle maar ook te weinig voor veel gebeurtenissen, grote steden hebben te veel mensen voor effectieve sociale controle en genoeg mensen om rottigheid uit te vreten.
Mensen & gelegenheid dus. Is nooit en nergens anders geweest.
Wel eens op zondag door Staphorst gereden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Islamieten regeren wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb last van allebei. Islamieten regeren niet, refo's wel.
Dat is niet alleen in Nederland zo. Ook landen waar allochten iets vrij "nieuws" zie je dat mensen ontzettend xenofood worden omdat er toevallig 1 niet blank gezinntje die perfect de taal spreekt woont.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef descendent1 het volgende:
Dr was laatst toch ook een documaentaire dat juist in de gebieden waar amper allochtonen woonden veel mensen (vooral jongeren) Wilders hadden gestemd?
Want die zijn islamitisch geïnspireerd? Ga toch heen, kerel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat dacht je van groepsverkrachtingen in A'dam?
Het lijkt me wel iets uit de moslimwereld ja. Geen Nederlands verschijnsel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef retteketet het volgende:
Want die zijn islamitisch geïnspireerd? Ga toch heen, kerel.
Ik dacht dat dat tot de Antiliaanse subcultuur behoorde, wat in elk geval niks met islamisering te maken heeft; dus geen ondersteuning van 'sinds de islamisering..". Waarmee we terug zijn bij dat verband: islamisering (wat het ook weze moge) en gestegen grotestadscriminaliteit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat dacht je van groepsverkrachtingen in A'dam?
Nee. Daar heeft een normaal mens niks te zoeken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef descendent1 het volgende:
Wel eens op zondag door Staphorst gereden?![]()
Groepsverkrachting? Uit de moslimwereld? Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het lijkt me wel iets uit de moslimwereld ja. Geen Nederlands verschijnsel.
Waarbij moet worden aangetekend dat veruit de meeste criminelen van vreemde smetten vrij zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
PJORourke, begin nou a.u.b. eens met de islamieten, mensen uit onze voormalig koloniën en Arabieren van elkaar gescheiden te houden. Dat haal je echt door elkaar.
Generaliserend kan gesteld worden:
Drugscriminaliteit - Turken/Antialianen/Surinamers.
Groepsverkrachtingen - Antilianen
Berovingen - Marrokanen
Terrorisme - Islamieten
Nou, dan hebben ze het van iemand overgenomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef retteketet het volgende:
Groepsverkrachting? Uit de moslimwereld? Waar haal je dat vandaan?
De Volkskrant.quote:Ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar... bron?
Dat zeker, slechts 40% (volgens mij had ik dat gelezen) van de criminele delicten worden door 'allochtonen' begaan. In vergelijking met de omvang van de groep (ruim 2 miljoen inwoners) natuurlijk buitensporig veel, helaas.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarbij moet worden aangetekend dat veruit de meeste criminelen van vreemde smetten vrij zijn.
Niemandquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat verschil in de ontwikkeling in de criminaliteit nog wel mee hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar sinds de islamisering is het verschil nog veel en veel groter geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |