Waarbij moet worden aangetekend dat veruit de meeste criminelen van vreemde smetten vrij zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
PJORourke, begin nou a.u.b. eens met de islamieten, mensen uit onze voormalig koloniën en Arabieren van elkaar gescheiden te houden. Dat haal je echt door elkaar.
Generaliserend kan gesteld worden:
Drugscriminaliteit - Turken/Antialianen/Surinamers.
Groepsverkrachtingen - Antilianen
Berovingen - Marrokanen
Terrorisme - Islamieten
Nou, dan hebben ze het van iemand overgenomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef retteketet het volgende:
Groepsverkrachting? Uit de moslimwereld? Waar haal je dat vandaan?
De Volkskrant.quote:Ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar... bron?
Dat zeker, slechts 40% (volgens mij had ik dat gelezen) van de criminele delicten worden door 'allochtonen' begaan. In vergelijking met de omvang van de groep (ruim 2 miljoen inwoners) natuurlijk buitensporig veel, helaas.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarbij moet worden aangetekend dat veruit de meeste criminelen van vreemde smetten vrij zijn.
Niemandquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niemand heeft last van refo's. Veel mensen hebben last van islamieten.
Volgens mij valt dat verschil in de ontwikkeling in de criminaliteit nog wel mee hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar sinds de islamisering is het verschil nog veel en veel groter geworden.
Hoe raakt die zwanger?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef du_ke het volgende:
Niemand?
Vertel jij dat die meisjes van 13 die hun zwangerschap uit moeten dragen?
Auto's wassen op zondag, hoe burgerlijk.quote:Of die import die een dikke kras op de auto heeft omdat ze het waagden die te wassen op zondag?
Het gaat om kwantiteit, niet om ontwikkeling.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij valt dat verschil in de ontwikkeling in de criminaliteit nog wel mee hoor.
Precies. In wezen gelden de problemen bij Islamieten (vervreemding van de jeugd, trauma's, vasthouden aan oude gewoontes, benauwde kijk op de vrouw) net zo goed bij Gereformeerden. Frustraties (die kunnen leiden tot overmatig drankmisbruik) en psychische inzinkingen komen evenzogoed bij gereformeerden voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niemand?
Vertel jij dat die meisjes van 13 die hun zwangerschap uit moeten dragen? Of die import die een dikke kras op de auto heeft omdat ze het waagden die te wassen op zondag?
Wat roep je al jaren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Jurgen21 het volgende:
Ik roep dat al jaren. Hier in het noordoosten van Friesland hebben CDA, CU en SGP samen een absolute meerderheid. Als het asielzoekercentrum in Dokkum later dit jaar sluit bedraagt het aantal allochtonen hier minder dan 0,1% van de bevolking. En daar zijn we eigenlijk wel blij mee, zeker als die allochtonen een godsdienst meebrengen waar het overgrote deel van de inwoners hier van walgt.
Dat de achterban van het CDA en de CU duidelijk xenofober en anti-islamitisch is dan het partijkader in het Haagse uitdraagt. Als de achterban van beide partijen hun zin krijgen dan worden de integratie- en immigratiewetten nog veel verder aangescherpt.quote:
Friesland.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Jurgen21 het volgende:
Ik roep dat al jaren. Hier in het noordoosten van Friesland hebben CDA, CU en SGP samen een absolute meerderheid. Als het asielzoekercentrum in Dokkum later dit jaar sluit bedraagt het aantal allochtonen hier minder dan 0,1% van de bevolking. En daar zijn we eigenlijk wel blij mee, zeker als die allochtonen een godsdienst meebrengen waar het overgrote deel van de inwoners hier van walgt.
Tsja, erg jammer dat het zo is. Op een clash of the religions zit ik -en denk nog wel veel meer- niet te wachten. Maar zolang Balkenende en consorten geen duidelijk partij kiezen (dwz wetten of beperkingen instellen die enkel voor moslims gelden en niet voor christenen) is er niks aan de hand natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat de achterban van het CDA en de CU duidelijk xenofober en anti-islamitisch is dan het partijkader in het Haagse uitdraagt. Als de achterban van beide partijen hun zin krijgen dan worden de integratie- en immigratiewetten nog veel verder aangescherpt.
Dat weet alleen godquote:
TV kijken is ook voldoende aanleiding.quote:Auto's wassen op zondag, hoe burgerlijk.
Ja en is die kwantiteit daar veel meer gestegen dan op het platteland?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat om kwantiteit, niet om ontwikkeling.
Tja voor dat volk is een Groninger al een paar stappen te ver.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Jurgen21 het volgende:
Andersom geldt dat gelukkig ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja voor dat volk is een Groninger al een paar stappen te ver.
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:12 schreef du_ke het volgende:
Ja en is die kwantiteit daar veel meer gestegen dan op het platteland?
Ik vrees dat we er doorheen moeten. Want bv. Imadinnerjacket in Iran heeft er wel zin in. Zo iets hoeft niet van twee kanten te komen hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef Klopkoek het volgende:
Tsja, erg jammer dat het zo is. Op een clash of the religions zit ik -en denk nog wel veel meer- niet te wachten.
Ook dat is te ver benoorden de Maas.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef du_ke het volgende:
Daarom ben ik ook Drenth.
En wat precies heeft de xenofobie van de grefo's te maken met die mongool in Iran?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef PJORourke het volgende:
Ik vrees dat we er doorheen moeten. Want bv. Imadinnerjacket in Iran heeft er wel zin in. Zo iets hoeft niet van twee kanten te komen hoor.
Niks. Ik beantwoord de post van Klopkoek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
En wat precies heeft de xenofobie van de grefo's te maken met die mongool in Iran?
Als iemand ons de oorlog verklaart, zul je er toch echt iets aan moeten doen.quote:We hoeven nergens doorheen en dat is echt onzin dat dat zou moeten.
Iran is Perzisch, ik denk dat geen enkele oproep van Ahmenidjad gevolg zal krijgen van grote groepen Nederlanders. Wat Iran doet is meer van zorg voor de wereldpolitiek, niet op het niveau van Nederland.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vrees dat we er doorheen moeten. Want bv. Imadinnerjacket in Iran heeft er wel zin in. Zo iets hoeft niet van twee kanten te komen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |