abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2007 @ 21:01:34 #61
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49159616
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef PJORourke het volgende:
Niemand heeft last van refo's. Veel mensen hebben last van islamieten.
Ik heb last van allebei. Islamieten regeren niet, refo's wel.
Carpe Libertatem
pi_49159638
quote:

[..]

Niemand? Tsjonge jonge, dat is toch gewoon echt niet waar hoor. Niet in Limburg, dat wil ik wel van je aannemen. Paap .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:03:24 #63
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49159685
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Islamieten regeren niet, refo's wel.
Jawel hoor. De PvdA regeert mee.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:04:15 #64
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49159722
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:02 schreef sigme het volgende:
Niemand? Tsjonge jonge, dat is toch gewoon echt niet waar hoor. Niet in Limburg, dat wil ik wel van je aannemen. Paap .
Hoe vallen ze je dan lastig? Proberen ze regelmatig onder je rokje te gluren?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:04:49 #65
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49159741
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef sigme het volgende:
Dat stemt niet overeen met mijn indruk; heb je iets om deze stelling kracht bij te zetten?
Wat dacht je van groepsverkrachtingen in A'dam?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:06:06 #66
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_49159796
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Mensenmassa. Zoals overal & altijd het geval is geweest. Dorpjes / kleine stadjes hebben genoeg mensen voor veel sociale controle, verlaten platteland te weinig voor sociale controle maar ook te weinig voor veel gebeurtenissen, grote steden hebben te veel mensen voor effectieve sociale controle en genoeg mensen om rottigheid uit te vreten.

Mensen & gelegenheid dus. Is nooit en nergens anders geweest.
Ik zou daar de toegenomen welvaart, het toegenomen individualisme aan willen toevoegen; die voor een andere mentaliteit gezorgd hebben.

En wat die grefo's betreft: Lijkt me eerder een gevalletje van 'wat de boer niet kent' of eigelijk xenofobie gewoon. Dr was laatst toch ook een documaentaire dat juist in de gebieden waar amper allochtonen woonden veel mensen (vooral jongeren) Wilders hadden gestemd?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:07:05 #67
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_49159845
quote:

[..]

Wel eens op zondag door Staphorst gereden?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:08:08 #68
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49159900
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik heb last van allebei. Islamieten regeren niet, refo's wel.
Islamieten regeren wel.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2007 @ 21:10:07 #69
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49159986
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef descendent1 het volgende:
Dr was laatst toch ook een documaentaire dat juist in de gebieden waar amper allochtonen woonden veel mensen (vooral jongeren) Wilders hadden gestemd?
Dat is niet alleen in Nederland zo. Ook landen waar allochten iets vrij "nieuws" zie je dat mensen ontzettend xenofood worden omdat er toevallig 1 niet blank gezinntje die perfect de taal spreekt woont.
Carpe Libertatem
pi_49160063
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Want die zijn islamitisch geïnspireerd? Ga toch heen, kerel.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:14:17 #71
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49160162
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef retteketet het volgende:
Want die zijn islamitisch geïnspireerd? Ga toch heen, kerel.
Het lijkt me wel iets uit de moslimwereld ja. Geen Nederlands verschijnsel.
pi_49160221
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat tot de Antiliaanse subcultuur behoorde, wat in elk geval niks met islamisering te maken heeft; dus geen ondersteuning van 'sinds de islamisering..". Waarmee we terug zijn bij dat verband: islamisering (wat het ook weze moge) en gestegen grotestadscriminaliteit.

Verder is het fenomeen groepsverkrachting volgens mij hoewel breed uitgemeten, toch geen factor van enige betekenis binnen de criminaliteit. Oftewel: weinig optredend; enorme impact. Op het hele land dus; bij gebrek aan vóórkomen ervan is er nauwelijks relevant verschil in stad / platteland mbt het aantal mensen dat ermee geconfronteerd is.

Ten derde, is dat nou ondersteuning voor de stelling dat de criminaliteit in de grote stad relatief meer gestegen is of minder afgenomen dan op het platteland? "Wat dacht je van groepsverkrachtingen in A'dam?"
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:18:29 #73
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49160338
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef descendent1 het volgende:
Wel eens op zondag door Staphorst gereden?
Nee. Daar heeft een normaal mens niks te zoeken.
pi_49160421
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:14 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het lijkt me wel iets uit de moslimwereld ja. Geen Nederlands verschijnsel.
Groepsverkrachting? Uit de moslimwereld? Waar haal je dat vandaan?

Ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar... bron?
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:26:43 #75
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49160703
PJORourke, begin nou a.u.b. eens met de islamieten, mensen uit onze voormalig koloniën en Arabieren van elkaar gescheiden te houden. Dat haal je echt door elkaar.

Generaliserend kan gesteld worden:

Drugscriminaliteit - Turken/Antialianen/Surinamers.
Groepsverkrachtingen - Antilianen
Berovingen - Marrokanen
Terrorisme - Islamieten

Het kan prima dat je moeite hebt met Islamitische scholen maar kom dan met betere argumenten. Want groepsverkrachtingen en dergelijke leren ze daar niet, zelfs niet in de door Saudi-Arabië en Jemen gefinancieerde scholen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_49160797
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
PJORourke, begin nou a.u.b. eens met de islamieten, mensen uit onze voormalig koloniën en Arabieren van elkaar gescheiden te houden. Dat haal je echt door elkaar.

Generaliserend kan gesteld worden:

Drugscriminaliteit - Turken/Antialianen/Surinamers.
Groepsverkrachtingen - Antilianen
Berovingen - Marrokanen
Terrorisme - Islamieten
Waarbij moet worden aangetekend dat veruit de meeste criminelen van vreemde smetten vrij zijn.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:29:33 #77
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49160815
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef retteketet het volgende:
Groepsverkrachting? Uit de moslimwereld? Waar haal je dat vandaan?
Nou, dan hebben ze het van iemand overgenomen.
quote:
Ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar... bron?
De Volkskrant.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:40:04 #78
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49161312
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Waarbij moet worden aangetekend dat veruit de meeste criminelen van vreemde smetten vrij zijn.
Dat zeker, slechts 40% (volgens mij had ik dat gelezen) van de criminele delicten worden door 'allochtonen' begaan. In vergelijking met de omvang van de groep (ruim 2 miljoen inwoners) natuurlijk buitensporig veel, helaas.

Ik pas er alleen voor om te denken dat het sluiten van islamitische scholen en moskeën dit probleem op lost, zoals sommigen hier schijnen te denken. Het lijkt er tegenwoordig eerder op dat de plaatselijke moskee de radicalisering en criminalisering indamt, hoe klein dat effect ook is.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_49161436
quote:

[..]

Niemand ?
Vertel jij dat die meisjes van 13 die hun zwangerschap uit moeten dragen? Of die import die een dikke kras op de auto heeft omdat ze het waagden die te wassen op zondag?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_49161493
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Maar sinds de islamisering is het verschil nog veel en veel groter geworden.
Volgens mij valt dat verschil in de ontwikkeling in de criminaliteit nog wel mee hoor.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:46:58 #81
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49161662
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef du_ke het volgende:
Niemand ?
Vertel jij dat die meisjes van 13 die hun zwangerschap uit moeten dragen?
Hoe raakt die zwanger?
quote:
Of die import die een dikke kras op de auto heeft omdat ze het waagden die te wassen op zondag?
Auto's wassen op zondag, hoe burgerlijk.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:47:33 #82
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49161693
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij valt dat verschil in de ontwikkeling in de criminaliteit nog wel mee hoor.
Het gaat om kwantiteit, niet om ontwikkeling.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:55:59 #83
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49162111
.

Verder hebben reformatorische jongeren een hekel aan:

• vrouwen
  • homo's
  • katholieken
  • hindoe's
  • atheïsten
  • vegetariërs
  • schrijvers
  • kunstenaars
  • wetenschappers
  • televisieproducenten
  • blaffende honden op zondag

dus waar hebben we het eigenlijk over?
  • He's simple, he's dumb, he's the pilot.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 21:56:27 #84
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_49162126
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niemand ?
    Vertel jij dat die meisjes van 13 die hun zwangerschap uit moeten dragen? Of die import die een dikke kras op de auto heeft omdat ze het waagden die te wassen op zondag?
    Precies. In wezen gelden de problemen bij Islamieten (vervreemding van de jeugd, trauma's, vasthouden aan oude gewoontes, benauwde kijk op de vrouw) net zo goed bij Gereformeerden. Frustraties (die kunnen leiden tot overmatig drankmisbruik) en psychische inzinkingen komen evenzogoed bij gereformeerden voor.

Het mooie van de gereformeerden is dat ze meestal niet in een pluralistische, multi-etnische stad wonen waardoor een hoop pijnlijke confrontaties en conflicten bespaard blijven. Om het voorbeeld van die zwangere 13-jarige dochter aan te halen: in een stad wordt een dochter met andere gewoontes en normen&waarden geconfronteerd waardoor ze misschien aangetrokken wordt en daardoor conflicten met de ouders en 'bloedbroeders' kunnen ontstaan, dat speelt veel minder in het platteland.

Het enige waar PJORourke een punt heeft is de criminaliteit: dat speelt niet bij gereformeerden maar mijns inziens evenmin bij vrome islamieten.
    Deuger, Woke & Gutmensch
      dinsdag 8 mei 2007 @ 21:57:01 #85
    158930 Jurgen21
    Rechtse christenhond
    pi_49162158
    Ik roep dat al jaren. Hier in het noordoosten van Friesland hebben CDA, CU en SGP samen een absolute meerderheid. Als het asielzoekercentrum in Dokkum later dit jaar sluit bedraagt het aantal allochtonen hier minder dan 0,1% van de bevolking. En daar zijn we eigenlijk wel blij mee, zeker als die allochtonen een godsdienst meebrengen waar het overgrote deel van de inwoners hier van walgt.
    Pugna Pro Patria
      dinsdag 8 mei 2007 @ 21:58:36 #86
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_49162231
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Jurgen21 het volgende:
    Ik roep dat al jaren. Hier in het noordoosten van Friesland hebben CDA, CU en SGP samen een absolute meerderheid. Als het asielzoekercentrum in Dokkum later dit jaar sluit bedraagt het aantal allochtonen hier minder dan 0,1% van de bevolking. En daar zijn we eigenlijk wel blij mee, zeker als die allochtonen een godsdienst meebrengen waar het overgrote deel van de inwoners hier van walgt.
    Wat roep je al jaren?
    Deuger, Woke & Gutmensch
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:01:12 #87
    158930 Jurgen21
    Rechtse christenhond
    pi_49162362
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat roep je al jaren?
    Dat de achterban van het CDA en de CU duidelijk xenofober en anti-islamitisch is dan het partijkader in het Haagse uitdraagt. Als de achterban van beide partijen hun zin krijgen dan worden de integratie- en immigratiewetten nog veel verder aangescherpt.
    Pugna Pro Patria
      † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2007 @ 22:01:38 #88
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_49162377
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Jurgen21 het volgende:
    Friesland.
    Carpe Libertatem
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:06:07 #89
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_49162588
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Dat de achterban van het CDA en de CU duidelijk xenofober en anti-islamitisch is dan het partijkader in het Haagse uitdraagt. Als de achterban van beide partijen hun zin krijgen dan worden de integratie- en immigratiewetten nog veel verder aangescherpt.
    Tsja, erg jammer dat het zo is. Op een clash of the religions zit ik -en denk nog wel veel meer- niet te wachten. Maar zolang Balkenende en consorten geen duidelijk partij kiezen (dwz wetten of beperkingen instellen die enkel voor moslims gelden en niet voor christenen) is er niks aan de hand natuurlijk.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_49162886
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:46 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hoe raakt die zwanger?
    [..]
    Dat weet alleen god . Maar in de buurt van de Broene Eugte schijnt het gras nog wel eens 2 kontjes hoog te zijn !
    quote:
    Auto's wassen op zondag, hoe burgerlijk.
    TV kijken is ook voldoende aanleiding.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')