Het blijft een Teaser natuurlijk, leer je niet zomaar af hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef Marrije het volgende:
Amanda bukte net nog ff in bikini voor Jaap zijn neus![]()
bij de BVD is haar dossier ook ineens plotseling 'verdwenen'...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat we het wegen van Natasja niet mee mochten kijken? Ik lees er niks over nl.
Zit jij daar achter?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
bij de BVD is haar dossier ook ineens plotseling 'verdwenen'...
Volgens mij niet.... maar ze was weer vreselijk grappig..... ze heeft sop in Liekes schoenen gedaan...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand trouwens of Herma vanmorgen nog met het 'bewijs' is gekomen over wat Lieke geschreven zou hebben? Of hebben ze het er helemaal niet meer over gehad? Op de TIEN site kon ik niets vinden.
Niks over gehoord, en dat past niet echt bij Herma.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand trouwens of Herma vanmorgen nog met het 'bewijs' is gekomen over wat Lieke geschreven zou hebben? Of hebben ze het er helemaal niet meer over gehad? Op de TIEN site kon ik niets vinden.
Niet gezien.. niets meer over gehoord ook. Ik denk dat dat dan weer net te ver zou gaan volgens de redactie aangezien het personeel zich niet met bewoners mag bemoeien of in het spel mengen.. Je weet wel die regels die zo goed gevolgt wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Is dat één van de bontjes of hondjes van Amanda op de achtergrond?quote:
Raap me op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
Volgens mij niet.... maar ze was weer vreselijk grappig..... ze heeft sop in Liekes schoenen gedaan...![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Liess het volgende:
ik ga maar eens eten bestellen, tot vanaaf ofzo.
Tot ongeveer 12:00 heb ik de streams gezien. Toen hadden Herma en Amanda nog niet met elkaar erover gesproken. (Tenminste, niet zichtbaar op de stream). En ik heb niet de indruk dat Amanda of Lieke nog met 'de site' bezig is, het gepraat over 'de site' is niet erg op de voorgrond gekomen in de ruzie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
hell no..., maar ik weet wel dat ze af en toe een stickje kwijt raken...quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef FdW het volgende:
Hopelijk gaan Lieke en Amanda een klacht indienen wegens herhaalde sexuale intimidatie en ongewenste intimiteiten door Jaap.![]()
Alhoewel ik regelmatig om Jaap kan grinniken, vind ik dit dermate irritant dat er een sanctie zou moeten komen.![]()
![]()
FdW heeft wel gelijk hoor, wat een vuns is die vent. Ik zou nog niet in een straal van 10 km van die gast willen zijn, laat staan in de jacuzzi.quote:
Hij heeft ook gelijk.. maar sancties? Die volgen nooit meerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
FdW heeft wel gelijk hoor, wat een vuns is die vent. Ik zou nog niet in een straal van 10 km van die gast willen zijn, laat staan in de jacuzzi.![]()
ik zou het absoluut niet kunnen velen als Jaap aan mij zou zittenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
FdW heeft wel gelijk hoor, wat een vuns is die vent. Ik zou nog niet in een straal van 10 km van die gast willen zijn, laat staan in de jacuzzi.![]()
Aanraken met zijn voeten, voetschimmel schieten naar Amanda, haar volgen als ze zich wil omkleden, douchen of naar het toilet moet, en ik vergeet vast nog wel iets. Kortom, een RansJaap en Peeping-Tomquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
Wat vreet Jaap allemaal uit dan?
Jullie negeren me.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
Ransjaap is weer terug. Einde waterballet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef FdW het volgende:
Zo, ransjaap weg, en Lieke en Huub kunnen even ongestoord waterballet doen
Gedver.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
Aanraken met zijn voeten, voetschimmel schieten naar Amanda, haar volgen als ze zich wil omkleden, douchen of naar het toilet moet, en ik vergeet vast nog wel iets. Kortom, een RansJaap en Peeping-Tom![]()
Waarschuwing, en bij volgende overtreding sanctie dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij heeft ook gelijk.. maar sancties? Die volgen nooit meer
Yak.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef mootie het volgende:
Vanmorgen smeerde Jaap oorsmeer op het kussen van Natasja.
(best grappig stiekum)
Lieke zei er ook iets van in de jacuzzi, en draaide haar benen zijdelings weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aanraken met zijn voeten, voetschimmel schieten naar Amanda, haar volgen als ze zich wil omkleden, douchen of naar het toilet moet, en ik vergeet vast nog wel iets. Kortom, een RansJaap en Peeping-Tom![]()
Maar dit is gewoon het enige wat Jaap kan, naast de wc plassen, vies poepen, schaamhaar verzamelen etc. etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yak.
Ik vind mensen die alleen maar kunnen geinen met lichaamsfuncties altijd een beetje triest.
Volgens mij zich hij met zijn dikke teen (en die is bij hem héél dik) Amanda onder water op plekken te prikken waar ze dat liever niet heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
Amanda zal toch eerst moeten bellen naar achteren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarschuwing, en bij volgende overtreding sanctie dan?
Dit hoeven die meiden echt niet te pikken.
Maar de manier waarop Lieke reageert triggert Jaap niet. Dat hysterische gegil van Amanda is natuurlijk precies waar hij op uit is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke zei er ook iets van in de jacuzzi, en draaide haar benen zijdelings weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |