Als je wat originelers voor de TT weet, pas 'm gerust aanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:54 schreef Xilantof het volgende:
tvp
Thnx, ik heb er een slot opgehangenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:46 schreef kwiebuske het volgende:
Echt wat is dit supervet!
link met fot! llijkt me ver te zoeken
[FOT Feedback] Canon: loket 1, Nikon: loket 2, Pentax: loket 3, Overig: loket 4quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als je wat originelers voor de TT weet, pas 'm gerust aanIk had geen inspiratie
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:28 schreef freud het volgende:
[..]
[FOT Feedback] Canon: loket 1, Nikon: loket 2, Pentax: loket 3, Overig: loket 4
das om de rijen in te korten, de wachttijd te verkorten en het milieu te besparenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:19 schreef Vliegvrager het volgende:
hebben we net overal de één-loketgedachte een beetje neer weten te zetten, krijgen we dit weer
Ik ga die aan 't oude centrale topic laten plakkenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:51 schreef Ynske het volgende:
[ervaringen] Canon EOS 400d
dit topic... kan men niet het beste hiervoor in het ervaringentopic posten, juist omdat dan alles bijeen staat?
[CENTRAAL] Wie helpt me een nieuwe camera te vinden, deel 5
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga die aan 't oude centrale topic laten plakken
Canon (D)SLR deel 3
Er is al heel veel over gediscussieerd, maar daar komt steeds weer uit dat deze opzet toch het beste/meest praktisch is. Zodat mensen na gaan denken over hun eigen foto, en ook wat leren van een foto van een ander.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
Beoordeel de mooiste foto (1!!) van vandaag - Deel 11
deze reeks wordt steeds zuurder, doordat mensen de bedoeling ervan niet begrijpen, en de mensen die dat wél doen, meteen boos worden.
maarja; wie leest er nou de OP, als je op pagina 2 of later een foto wil posten?
juist, niemand.
is het niet een idee 2 geheel aparte topics aan te maken, zoals laat hier je mooiste foto van vandaag zien
en iets in de trant van een beoordeel hier mijn mooiste foto
?
jawel, ik snap het wel, maar het valt me gewoon op dat het steeds verzandt in een heel zuur en ongezellig topic.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef Elefes het volgende:
[..]
Er is al heel veel over gediscussieerd, maar daar komt steeds weer uit dat deze opzet toch het beste/meest praktisch is. Zodat mensen na gaan denken over hun eigen foto, en ook wat leren van een foto van een ander.
Ik denk dat er gewoon wat strenger op gewezen moet worden dat de O.P. gelezen moet worden, ook achteraf zodat het nog aangepast kan worden. En anders de foto van degene die geen commentaar geeft gewoon overslaan met commentaar geven.
Ik snap je punt en ben het er wel mee eens, maar toch vind ik het topic ook goed zoals het is. Misschien een algemeen "show hier je mooiste foto's" topic, zodat je ook wat meer dan 1 foto kunt plaatsen (met een maximum van 3 of 5 bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jawel, ik snap het wel, maar het valt me gewoon op dat het steeds verzandt in een heel zuur en ongezellig topic.
dfat moet gewoon anders kunnen m.i.
vandaar het opsplitsen, want er zijn zo te zien ook veel mensen die gewoon even met hun foto willen pimpen, en geen commentaar op een ander hoeven te geven, of commentaar hoeven te krijgen.
Naja weet je, als je niet edit, dan blijven mensen het dus helemaal doen. Of gaan er vervolgens 10 het commentaar geven dat Pietje Puk niet gereageerd heeft (en dat is storender voor het topic imo dan een zo'n geëditte post).quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:16 schreef ..zapper het volgende:
Ik zou ze niet editen, behalve als ze te groot zijn. Gewoon negeren en commentaar op de voorgaande foto geven werkt het minst storend.
In het vorige feedback topic ([FB] witte vlaggetjes, vredespijp, give peace a chance :) ) opperde ik al om de centrale fototopics bijvoorbeeld in de faq te zetten, zodat deze makkelijker terug te vinden zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef Yoni het volgende:
Er zijn genoeg centrale topics waar je een foto die je mooi vindt kunt showen die daarvoor veel geschikter zijn.
Dat is er vast wel, maar is waarschijnlijk weggezakt in de krochten van FOTquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef veldmuis het volgende:
Waarom is er wel een topic voor de loket-1ers maar niet voor de toffere loket-2ers?
+quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:38 schreef ..zapper het volgende:
En ik kom hier over jouw post klagen Lee.
Onderhand is het om de twee/drie foto's raak met een blindemongool die niet de OP, niet de zoveelste waarschuwing richting een andere blinde, en niet één van de andere foto's waar wel +/- punten genoemd worden gezien heeft. Zo moeilijk is het niet hoor:quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:36 schreef ..zapper het volgende:
Ik denk dat een korte uitleg zinvoller is dan fuck you en andere rampzalige puberopmerkingen die ik hier met regelmaat langs zie komen. Of leg iemand uit wat de bedoeling is, of negeer de post.
Waarvoor dank kinders.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik snap het ook niet helemaal, ik kijk altijd in ieder geval een béétje wat de bedoeling van een topic nu is. Maar goed, er zijn wel meer dingen die ik niet snapquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daarnaast geeft het trouwens ook aan hoeveel interesse er wel niet wordt gestoken in de foto's van andere... dit is gewoon een kwestie van "klikken op link, CTRL-END en link in reactie vakje plaatsen. Druk op invoeren, en topic weer sluiten zonder iets van een ander uberhaupt te zien."
ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Na een kleine 50 keer uitleggen in ieder topic wat het idee is, mag je toch denken dat zelfs een soepkip het principe begrijpt, of niet?
wat ..zapper zegt: vergeet de soepkippen. Ze zijn de bouillon niet waard. Negeer ze, kijk een post verder terug en reageer op die foto. Soepkippen die merken dat ze geen reacties krijgen zullen ofwel zich gaan afvragen waarom, ofwel afdruipen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Na een kleine 50 keer uitleggen in ieder topic wat het idee is, mag je toch denken dat zelfs een soepkip het principe begrijpt, of niet?
och...ik had er ook al eens iets over gezegd....quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
jawel, ik snap het wel, maar het valt me gewoon op dat het steeds verzandt in een heel zuur en ongezellig topic.
dfat moet gewoon anders kunnen m.i.
vandaar het opsplitsen, want er zijn zo te zien ook veel mensen die gewoon even met hun foto willen pimpen, en geen commentaar op een ander hoeven te geven, of commentaar hoeven te krijgen.
Wat het zeggen van enkel F-U - en niet eens voluit, maar kortaf- te weeg kan brengenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:42 schreef Yoni het volgende:
Op dit moment is inderdaad al hetnegatief reageren en dergelijke storender dan het verkeerd posten. Laat ons modjes gewoon die foto weghalen, en reageer zelf gewoon op diegenen die het wel goed doen. Dan blijft het topic ook gezellig.
En anders moeten we ons wellicht toch weer gaan beraden op een andere manier...
Ik wil iig binnenkort wel proberen een lijstje te maken met de vaste centrale fototopics die er zijn.
sorry maar wat je hier nu vraagt van andere fokkers is kul!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:42 schreef Yoni het volgende:
Op dit moment is inderdaad al hetnegatief reageren en dergelijke storender dan het verkeerd posten. Laat ons modjes gewoon die foto weghalen, en reageer zelf gewoon op diegenen die het wel goed doen. Dan blijft het topic ook gezellig.
En anders moeten we ons wellicht toch weer gaan beraden op een andere manier...
Ik wil iig binnenkort wel proberen een lijstje te maken met de vaste centrale fototopics die er zijn.
Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik bedoel dat men niet moet reageren op de mensen die zich niet aan de "regels" houden (zoals er nu dus elke keer gebeurd en waardoor het topic in negatief gedoe verzand). Ik bedoel absoluut NIET dat er geen feedback meer gegeven moet worden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef prupke het volgende:
[..]
sorry maar wat je hier nu vraagt van andere fokkers is kul!!
daar nodig je echt geen mensen mee uit die net beginnen met fotografie (of mensen die er al wel mee bezig zijn maar 2 linker handen hebben (speaking about myself) met fotografie)
try again.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |