Als je wat originelers voor de TT weet, pas 'm gerust aanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:54 schreef Xilantof het volgende:
tvp
Thnx, ik heb er een slot opgehangenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:46 schreef kwiebuske het volgende:
Echt wat is dit supervet!
link met fot! llijkt me ver te zoeken
[FOT Feedback] Canon: loket 1, Nikon: loket 2, Pentax: loket 3, Overig: loket 4quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als je wat originelers voor de TT weet, pas 'm gerust aanIk had geen inspiratie
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:28 schreef freud het volgende:
[..]
[FOT Feedback] Canon: loket 1, Nikon: loket 2, Pentax: loket 3, Overig: loket 4
das om de rijen in te korten, de wachttijd te verkorten en het milieu te besparenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:19 schreef Vliegvrager het volgende:
hebben we net overal de één-loketgedachte een beetje neer weten te zetten, krijgen we dit weer
Ik ga die aan 't oude centrale topic laten plakkenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:51 schreef Ynske het volgende:
[ervaringen] Canon EOS 400d
dit topic... kan men niet het beste hiervoor in het ervaringentopic posten, juist omdat dan alles bijeen staat?
[CENTRAAL] Wie helpt me een nieuwe camera te vinden, deel 5
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga die aan 't oude centrale topic laten plakken
Canon (D)SLR deel 3
Er is al heel veel over gediscussieerd, maar daar komt steeds weer uit dat deze opzet toch het beste/meest praktisch is. Zodat mensen na gaan denken over hun eigen foto, en ook wat leren van een foto van een ander.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
Beoordeel de mooiste foto (1!!) van vandaag - Deel 11
deze reeks wordt steeds zuurder, doordat mensen de bedoeling ervan niet begrijpen, en de mensen die dat wél doen, meteen boos worden.
maarja; wie leest er nou de OP, als je op pagina 2 of later een foto wil posten?
juist, niemand.
is het niet een idee 2 geheel aparte topics aan te maken, zoals laat hier je mooiste foto van vandaag zien
en iets in de trant van een beoordeel hier mijn mooiste foto
?
jawel, ik snap het wel, maar het valt me gewoon op dat het steeds verzandt in een heel zuur en ongezellig topic.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef Elefes het volgende:
[..]
Er is al heel veel over gediscussieerd, maar daar komt steeds weer uit dat deze opzet toch het beste/meest praktisch is. Zodat mensen na gaan denken over hun eigen foto, en ook wat leren van een foto van een ander.
Ik denk dat er gewoon wat strenger op gewezen moet worden dat de O.P. gelezen moet worden, ook achteraf zodat het nog aangepast kan worden. En anders de foto van degene die geen commentaar geeft gewoon overslaan met commentaar geven.
Ik snap je punt en ben het er wel mee eens, maar toch vind ik het topic ook goed zoals het is. Misschien een algemeen "show hier je mooiste foto's" topic, zodat je ook wat meer dan 1 foto kunt plaatsen (met een maximum van 3 of 5 bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jawel, ik snap het wel, maar het valt me gewoon op dat het steeds verzandt in een heel zuur en ongezellig topic.
dfat moet gewoon anders kunnen m.i.
vandaar het opsplitsen, want er zijn zo te zien ook veel mensen die gewoon even met hun foto willen pimpen, en geen commentaar op een ander hoeven te geven, of commentaar hoeven te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |