Hij is niet getrouwd btwquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik bedoel vroeger!! Toen hij nog niet getrouwd was.
De naam komt me zo bekend voor.
Gelukkig is dat gebouw amper zichtbaar of je moet een terrein opklimmen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is dat hemeltergende lelijke gebouw 'Vlisco' voor iets?
quote:Vlisco Helmond BV is al bijna 160 jaar toonaangevend wat betreft het ontwerpen en produceren van modestoffen voor het Afrikaanse continent. Met name in West-Afrika is Vlisco de norm als het gaat om bedrukte stoffen. Het merk is in deze marktgebieden een absoluut statussymbool. Een 'echte Vlisco' is herkenbaar aan de hoge kwaliteit katoen in combinatie met de opvallende dessins en zeer sprekende kleurstellingen. 'Real Dutch Wax' of 'Veritable Wax Hollandais' is dan ook een begrip voor vrijwel elke Afrikaan.
Een vieze vuile stinkfabriek die ze snel moeten afbreken. Dan kan de kanaalzone tot aan de spoorbrug mooi opgeknapt worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is dat hemeltergende lelijke gebouw 'Vlisco' voor iets?
Hoezo niet zichtbaar? Dat gebouw is prima zichtbaar zonder ergens op te klimmen hoor!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gelukkig is dat gebouw amper zichtbaar of je moet een terrein opklimmen.
[..]
Shit ja..quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Een vieze vuile stinkfabriek die ze snel moeten afbreken. Dan kan de kanaalzone tot aan de spoorbrug mooi opgeknapt worden.
[..]
Hoezo niet zichtbaar? Dat gebouw is prima zichtbaar zonder ergens op te klimmen hoor!!
Je ziet het al wanneer ja vanaf de heeklaan aan komt rijden.
Ook steekt het aan alle kanten naast het kasteel uit.
Een ware horizonvervuiler. En niet alleen de horizon overigens.
Och, Helmond deel 2!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:36 schreef tomme6 het volgende:
Nooit gedacht dat een topic van mij een deel 2 zou krijgen![]()
Jammer hè?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, Helmond deel 2!!
Iedereen heeft altijd zoveel te zeggen over Helmond, toch zijn we pas bij deel 2.
Vergelijk dat maar eens met sommige andere steden!![]()
Mensen komen liever niet tussen de helmondersquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, Helmond deel 2!!
Iedereen heeft altijd zoveel te zeggen over Helmond, toch zijn we pas bij deel 2.
Vergelijk dat maar eens met sommige andere steden!![]()
Gelukkig niet. Dat ze maar mooi wegblijven.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Mensen komen liever niet tussen de helmonders
Precies en dat zal ik ook doen, maar ik heb wel 1 goede herrinering aan Helmond. Met een hele leuke damequote:Op zondag 13 mei 2007 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dat ze maar mooi wegblijven.
Ik meld me als getogen Helmonder.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zal me als geboren Helmonder maar eens melden.
Blijf dan lekker wegquote:Op zondag 13 mei 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Mensen komen liever niet tussen de helmonders
Maar volgens je fotoboek ben je 27. Als dat waar is ben je gewoon in Helmond geboren. Mierlo-Hout is eind jaren 60 bij Helmond gevoegd. Mierlo-hout is ook nooit van zichzelf geweest. Is van gemeente Mierlo veranderd in gemeente Helmond.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:40 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik meld me als getogen Helmonder.
Ik ben geboren in Mierlo, later werd dit Mierlo-Hout en nog later werd dit Helmond. Tot aan mijn huwelijk ben ik nooit verhuisd en uit het huis getrouwd waar ik geboren ben.
Grensverleggend bezig geweest.
Denk dat ie bedoelde dat hij geboren was in Mierlo en daarna was verhuist naar mierlo-hout.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar volgens je fotoboek ben je 27. Als dat waar is ben je gewoon in Helmond geboren. Mierlo-Hout is eind jaren 60 bij Helmond gevoegd. Mierlo-hout is ook nooit van zichzelf geweest. Is van gemeente Mierlo veranderd in gemeente Helmond.
Ben zelf een getogen Houtse, niet geboren. Je verhaal gaat wel voor mijn man op. Die is 43.
Of je bent niet helemaal eerlijk over je leeftijd, kan ook natuurlijk.
Nee, dat denk ik niet. Omdat er staat dat ze nooit verhuisd is.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoelde dat hij geboren was in Mierlo en daarna was verhuist naar mierlo-hout.![]()
Maar goed, ze verlult zichzelf wel.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik snap 't.Weer wat geleerd over Helmond.
Geb. Datum 30-03-2019quote:Op zondag 13 mei 2007 19:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar goed, ze verlult zichzelf wel.
Beweren dat je 27 bent!![]()
Sorry, verkeerd gelezen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Geb. Datum 30-03-2019
Relatie ja al 27 jaar
Nou nee hoor niet helemaal. Ik lieg niet zozeer over mijn leeftijd, maar mijn echte leeftijd is 45. En nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie jouw man is.
Heb altijd aan de Stiphoutseweg gewoond
Mysterie opgelost?
De stiphoutseweg was de weg die liep van Mierlo-Hout naar Stiphout. Dat heet nu Hortsedijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd gelezen.
Mijn man heeft altijd aan de parallelweg gewoond en is geboren in 1964.
Maar waar is dan precies de Stiphoutseweg? Hoorde dat dan niet bij Stiphout? Dacht dat dat de weg van Stiphout naar Lieshout was. Dat kan toch geen Mierlo zijn geweest. Waar lag dan de grens?
Ben zelf van 1963, geboren in Helmond, uit een Helmondse moeder en Houtse vader, opgegroeid op 't Hout.
best wel. en t mag ook wel, . ik woon er nu 26 jaar, [ import Limbo] uitgaan is gezellig, t haveplein, de feesten , winkelen, Helmond is OK.quote:
Artimond is leuk, maar het regent dan zo vaak!quote:Op maandag 14 mei 2007 00:26 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
best wel. en t mag ook wel, . ik woon er nu 26 jaar, [ import Limbo] uitgaan is gezellig, t haveplein, de feesten , winkelen, Helmond is OK.
volgende week Artimond, dit moet je mee maken. 2 dagen feest en zoo gezellig.
quote:Op zondag 20 mei 2007 05:57 schreef Camplo het volgende:
(ik ben achter de ambulance aangeraced waardoor ik ter plaatse kon komen).
Ja, maar je woont ook zover van je buren vandaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is best dood opzich hier
op deze side...... daar is t...quote:Op zondag 20 mei 2007 05:57 schreef Camplo het volgende:
OMFG OMFG
Net een dikke vette crash gezien van een auto naast winkelcentrum de Bus.
Vol eenzijdig ongeluk. Vol tegen een boom aan (check de schors maar). Auto stond in de fik toen we aankwamen (ik ben achter de ambulance aangeraced waardoor ik ter plaatse kon komen).
Man zwaargewond volgens mij en een vrouw zat er versuft bij of kon die man weet het niet precies.
2 spuitwagens van de brandweer, 1 ambulance en tig politie
Vetttttte shit gekken.
Immer wat loos in Helmond![]()
ziet er moooi uit. houden zo, een Helmondspretpark zie ik niet zitten, gelukkig hebben ze er de Centen niet voor.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:28 schreef Camplo het volgende:
Voor de OP.
Berkendonk recreatieplas:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
berkendonk13gif
wat een ranzige boel is het daar!
Om een of andere vage reden kan ik de OP niet meer aanpassen :squote:Op maandag 21 mei 2007 00:28 schreef Camplo het volgende:
Voor de OP.
Berkendonk recreatieplas:
[afbeelding]
Da's geen vage reden, je kan na 24 uur, of zo, je posts niet meer aanpassen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Om een of andere vage reden kan ik de OP niet meer aanpassen :s
Ik dacht dat dat anders was bij een OP..quote:Op maandag 21 mei 2007 14:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Da's geen vage reden, je kan na 24 uur, of zo, je posts niet meer aanpassen.
Misschien dat dat anders is met een OP?
gezellie, mijn zoon heeft daar een huis gekocht, op de Elandlaan. mooi wonen is t daar.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef Bioo het volgende:
Helmonder meld!
Brouwhuis hier, woon paar honderd meter van Zaal Vissers af.
Kunstmarkt in Helmond.quote:
Mensen die gaan uitleggen dat kunst art isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Kunstmarkt in Helmond.
Kunst = art en de achterkant van helmond = mond, samen Artimond.
Goed gevonden, hè?
Je moet er natuurlijk van houden, maar er zijn van allerhande kunstvormen te zien. Toneel, dans, schilderijen en andere kunststukken, ook te koop natuurlijk en oude ambachten. En uiteraard met de Helmondse gezelligheid.
Nadeel is dat het of bijna altijd regent, en zo niet, dan is het veeeeel te druk en kun je nauwelijks iets zien.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Mensen die gaan uitleggen dat kunst art is, dat weten we heus wel hoor
![]()
quote:
Nou, valt wel tegen hoor. Achter de kraampjes wel. Dat zijn alleen maar van die alto's, geen allo's.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef Loontjah het volgende:
Ik denk dat je dan wel een zeldzaam allochtoon vrij stukje helmond vind.
Klopt, ik heb de eerste 14 jaar van mijn leven in de binnenstad gewoond, maar daar is het tegenwoordig niks meer. Hard achteruit gegaan, iig in de wijk waar ik woonde. Vlakbij de Leonardus kerk en de Albert Heijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:07 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
gezellie, mijn zoon heeft daar een huis gekocht, op de Elandlaan. mooi wonen is t daar.
Ze zijn de binnenstad toch mooi aan 't opknappen, hoor. Wordt heel netjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Bioo het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de eerste 14 jaar van mijn leven in de binnenstad gewoond, maar daar is het tegenwoordig niks meer. Hard achteruit gegaan, iig in de wijk waar ik woonde. Vlakbij de Leonardus kerk en de Albert Heijn.
dat wel, bepaalde wijken blijven volksbuurten, en dat hoort ook zo, vaak zijn die nieuwe volksbuurten veel gezelliger als Dierdonk of Brandevoort, daar zie je nooit geen mens op straat, die zijn allemaal werken voor die bakstenen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zijn de binnenstad toch mooi aan 't opknappen, hoor. Wordt heel netjes.
http://www.binnenstadhelmond.nl/index_virtueel.html
Dierdonk is echt gewoon saaiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:46 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat wel, bepaalde wijken blijven volksbuurten, en dat hoort ook zo, vaak zijn die nieuwe volksbuurten veel gezelliger als Dierdonk of Brandevoort, daar zie je nooit geen mens op straat, die zijn allemaal werken voor die bakstenen.
In t nog betaalbare Brouwhuis wonen veel jonge gezinnen en je kunt er nog een starterswoning kopen. en dure woningen natuurlijk ook.
Brandevoort is nog veel erger, overdags is het net een spookstad. Iedereen werkt zich daar de pleures om het huisje maar te kunnen betalen volgens mijquote:
Daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:47 schreef Bioo het volgende:
[..]
Brandevoort is nog veel erger, overdags is het net een spookstad. Iedereen werkt zich daar de pleures om het huisje maar te kunnen betalen volgens mij![]()
Dierdonkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, valt wel tegen hoor. Achter de kraampjes wel. Dat zijn alleen maar van die alto's, geen allo's.
Voor allochtoonvrij Helmond, moet je naar Dierdonk of Brandevoort.
Hier in Mierlo-hout ook nog wel. In de pastoorswijk, vissenwijk, houtwijk variëren de prijzen van 160 tot 190 duizend euro. Op de Akkers en de diamantbuurt is het allemaal wel wat duurder. Daar staan dan ook allerlei soorten woningen. Denk dat de prijzen daar variëren van 2 tot 5 ton.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:46 schreef Killer_Mom het volgende:
In t nog betaalbare Brouwhuis wonen veel jonge gezinnen en je kunt er nog een starterswoning kopen. en dure woningen natuurlijk ook.
Ja, dat denk ik ook. Ik vind sommige huizen niet eens mooi. Vooral die rijtjeshuizen zonder voortuin. Leuke gevels, dat wel, maar zo'n smalle huisjes en je zit praktisch op straat. En daar betaal je je dan scheel aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:47 schreef Bioo het volgende:
[..]
Brandevoort is nog veel erger, overdags is het net een spookstad. Iedereen werkt zich daar de pleures om het huisje maar te kunnen betalen volgens mij
Tja, daar kijk ik toch echt anders tegen aan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:25 schreef Killer_Mom het volgende:
Gia. t Hout is uitgesloten voor jonge mensen. of je moet er geboren zijn. de vissewijk is al zowiezo niks, oude huurwoningen , rijtjeshuizen met een Aldie in t midden, plan akkers staat al helemaal te koop. een dode buurt, en t Hout heeft helemaal niks te bieden, behalve een tig drukke doorgaande weg. en die ontsnapte bejaarden die je moet ontwijken, Alfonsus, mijn schoonmoeder woont er,
Kijk dat is nou reclame makenquote:Op donderdag 24 mei 2007 07:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, daar kijk ik toch echt anders tegen aan.
*knip* heel verhaal
Dus, wat mis jij nog?
Oja, we hebben zelfs een eigen station en er rijdt nog een bus.![]()
Die waslijn is flut, vandaag langsgefietst vond het niks,quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef it_was_me het volgende:
ik denk dat ik dit weekend de helmondse stadgrenzen weer over ga. Even naar het Havenplein en kijken naar de waslijn van 150 meter. En natuurlijk daar heerlijk genieten van een terrasje!
nu het weer nog.
Oh en hier in de krant hebben ze het over sexy lingerie enzo. Nou ja dan alleen maar bij Franske op de borrel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die waslijn is flut, vandaag langsgefietst vond het niks,
Vanavond Pirates
Hangt wel wat maar het is niet echt boeiendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:04 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Oh en hier in de krant hebben ze het over sexy lingerie enzo. Nou ja dan alleen maar bij Franske op de borrel.
en t kappertje.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:04 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Oh en hier in de krant hebben ze het over sexy lingerie enzo. Nou ja dan alleen maar bij Franske op de borrel.
Ik heb sowieso bij 't zandsculptuur mijn ogen uitgekeken.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:03 schreef Killer_Mom het volgende:
[afbeelding]
voor GIA, ik wil t Hout niet afvallen. deze is voor jouw..............
lekker manneke he?
ik ook, maar ik heb op die berg zand niet zo gelet.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb sowieso bij 't zandsculptuur mijn ogen uitgekeken.![]()
Echt heel knap.
En Artimond was top!! Alleen wel heeeeeel druk.
* Gia zingt *kontje, kontje, kontje, kontje*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik ook, maar ik heb op die berg zand niet zo gelet.
![]()
dat kontje is ook kunst, en druk was t er wel 25.000 mensen waren er. diep lullig was dat er vernielingen waren, een bierflesje in t zand kasteel gegooit, mafkezen die auto's onderspuiten met curry en mayonaize, die crime in Helmond, schokkend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:40 schreef Gia het volgende:
[..]
* Gia zingt *kontje, kontje, kontje, kontje*
Zoiets?
Tja, sommige mensen hebben geen respect voor andermans eigendommen. Triest.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:22 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat kontje is ook kunst, en druk was t er wel 25.000 mensen waren er. diep lullig was dat er vernielingen waren, een bierflesje in t zand kasteel gegooit, mafkezen die auto's onderspuiten met curry en mayonaize, die crime in Helmond, schokkend.![]()
Dat is waar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:13 schreef Bioo het volgende:
Als je er een paar keer geweest bent, heb je Snookertown ook wel weer gezien :p
Nee hoor. Blijft altijd weer leuk, gezellig een potje poolen en nog effe aan de bar hangen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:13 schreef Bioo het volgende:
Als je er een paar keer geweest bent, heb je Snookertown ook wel weer gezien :p
Aan de bar hangen altijd van die olijke psv'ersquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor. Blijft altijd weer leuk, gezellig een potje poolen en nog effe aan de bar hangen.
Die avatar van jouw word ik niet goed vanquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Aan de bar hangen altijd van die olijke psv'ers
Daar wor ik dan niet goed van
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die avatar van jouw word ik niet goed van![]()
Hier hangt de Ajax-vlag in top, hoor!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Aan de bar hangen altijd van die olijke psv'ers
Daar wor ik dan niet goed van
Jaquote:
Yuk, hoop dat ik het nooit zal zienquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hulde!
Op m'n kamer ook goed zichtbaar in de zomer als de ramen open staan
Dacht dat Killer-Mom in Stiphout woont.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:29 schreef Inu het volgende:
Nog geen representative van Stiphout ziet ik?![]()
Je hebt het er dus errug naar je zin!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:22 schreef Killer_Mom het volgende:
Presentatie
Hmz, dan zitten mn zus, broer en ik denk ik wel in de leeftijdscategorie van jouw kids. Hebben btw ook alledrie op de Trudo gezeten en daarna door naar het Carolus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:22 schreef Killer_Mom het volgende:
onze zoons komen niet eens aan bod om te huren, kopen { BV in Brouwhuis ] is goedkoper als hier iets huren.
mijn oudste zoon wordt 25 , toen hij in groep 4 zat op de Trudo [32 kinderen] waren er 4 kinderen met echte stiphoutse ouders, en ik was de limbo, 3.5 kinderen dus.
Plaza, Deux, Zeezicht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef Loontjah het volgende:
He hellie's
Ik woon nu precies een half jaar en 1 dag in Helmond. Ik ben hier nog nooit op stap geweest. Welke tenten kan ik het beste komen, ik ben 22 jaar en vrij bewegelijk.
Plaza, denk ik. Of de steenweg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef Loontjah het volgende:
He hellie's
Ik woon nu precies een half jaar en 1 dag in Helmond. Ik ben hier nog nooit op stap geweest. Welke tenten kan ik het beste komen, ik ben 22 jaar en vrij bewegelijk.
Ja, dat is een bekend gegeven. In Helmond gaan ze altijd aan de weg timmeren vlak voor de bouwvak en vlak voor de vorst. (Gelukkig vriest het niet meer zo vaak, kunnen ze gewoon doorwerken)quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:40 schreef Camplo het volgende:
[Beware grof language]
Het bestuur van Helmond bestaat trouwens uit kankerflikkers.
Dat ze een keer opdonderen op de drukste momenten overal de straten open te breken. Echt gruwelijk.
Langs het kanaal tussen de Rijpel en Dierdonk zijkant opengebroken waardoor er 's ochtends giga rij staat.
Helmond Centrum is tussen 08:00 en 19:30 ook onbegaanbaar terrein. En alle doorgaande wegen zijn bom vol.
Stel sukkels man, altijd hetzelfde. Bouwput Helmond
Plaza , vertel er niet bij dat je uit Deurne komt, niets over zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef Loontjah het volgende:
He hellie's
ik ken maar eeen lotte uit stiphout, [ uit die tijd] en jij kent mijn zoons ook kleine wereld. best wel leuk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Hmz, dan zitten mn zus, broer en ik denk ik wel in de leeftijdscategorie van jouw kids. Hebben btw ook alledrie op de Trudo gezeten en daarna door naar het Carolus.
Maar ik denk ook niet dat ik terugga hoor... Mijn broer wil graag blijven, die vindt het geweldig, maar ik vind een iets grotere/levendigere stad toch wel prettig. Mijn zus idem dito, die heeft haar hart verpand aan het grote Amsterdam
Ken ik jouw zoons ja? Maar er is nog een Lotte in Stiphout, die is volgens mij 2 jaar ouder dan ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:44 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik ken maar eeen lotte uit stiphout, [ uit die tijd] en jij kent mijn zoons ook kleine wereld. best wel leuk.
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:20 schreef Harry4 het volgende:
Altijd leuk om tegen Helmondse voetbalclubs te voetballen
Zeezicht, duidelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef Loontjah het volgende:
He hellie's
Hoeoz geintje? Het is daar reuze gezellig hoor ook al geef je geen voorkeur aan hetzelfde geslacht. Vensterke is ook leuk. Maar dan het tegenovergestelde van wekker.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef Loontjah het volgende:
haha is de wekker niks
nee geintje maar waarom niet zeggen dak uit deurne kom?
lees je zin nog eens na, Zeezicht geval=duidelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef Loontjah het volgende:
haha is de wekker niks
nee geintje maar waarom niet zeggen dak uit deurne kom?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ken ik jouw zoons ja? Maar er is nog een Lotte in Stiphout, die is volgens mij 2 jaar ouder dan ik.
geen idee waar dat aan ligt,goeie vraag want er woont echt opvallend veel tuigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, maar hoe komt dat eigenlijk?
Ik zat laatst met een aantal Helmonders in de trein. Daar verbleken de Heerlense paupers toch wel bij moet ik zeggen. Wat een tuig was dat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
geen idee waar dat aan ligt,goeie vraag want er woont echt opvallend veel tuig![]()
idd,die schooiers wil je dag noch nacht tegen het lijf lopen,ben ooit 1 x wezen stappen in helmond en nooit weer,viel van mijn ongeloof toen ik al die sjonnies en stappende anita's tegen kwam.je hoeft er maar 1 'verkeerd' aan te kijken en het gezeik is daar,hoef je verder niks voor te doen om daar een groep in je nek te krijgen,die lui gaan juist stappen om rotzooi te trappen,serieus KANSLOOS volk!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zat laatst met een aantal Helmonders in de trein. Daar verbleken de Heerlense paupers toch wel bij moet ik zeggen. Wat een tuig was dat.
in t kort.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, maar hoe komt dat eigenlijk?
wilde gullie nouw beweruh dadde diene boeren gene ondertieteling neudig hebbeh?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:12 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
in t kort.
Helmond is van oorsprong een arbeidersstad, vooral textiel, metaal de Vlisco, en meer. boeren en burgers trokken naar de stad om te werken, om zo de armoede te ontvluchten op t platte land, en zo kreeg je die fabrieks wijken, die heb je in iedere grote stad. en Sjonnies en Anieta's zijn geen Helmonds "goed"
kijk maar naar van del tot dame, dames in de dop. of zo.
Helmonders vallen ook eerder op omdat iedereen ze verstaat, tegenover de rest van Nederland.
ik kan er iets langs zitten, maar dat hoor ik wel .
Heerlense paupers zijn watjes, en onverstaanbaar. wat moet je daar nu mee. Heerle is een krimineel gat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zat laatst met een aantal Helmonders in de trein. Daar verbleken de Heerlense paupers toch wel bij moet ik zeggen. Wat een tuig was dat.
heerlen of helmond,in beide gevallen pauperquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Heerlense paupers zijn watjes, en onverstaanbaar. wat moet je daar nu mee. Heerle is een krimineel gat.
Geef mij Helmond maar.
Als Helmond dichter bij de grens zou liggen zou het niet anders zijn geweest hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Heerlense paupers zijn watjes, en onverstaanbaar. wat moet je daar nu mee. Heerle is een krimineel gat.
Geef mij Helmond maar.
En Tilburg, Enschede, Rotterdam, Eindhoven dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:12 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
in t kort.
Helmond is van oorsprong een arbeidersstad, vooral textiel, metaal de Vlisco, en meer. boeren en burgers trokken naar de stad om te werken, om zo de armoede te ontvluchten op t platte land, en zo kreeg je die fabrieks wijken, die heb je in iedere grote stad. en Sjonnies en Anieta's zijn geen Helmonds "goed"
kijk maar naar van del tot dame, dames in de dop. of zo.
Helmonders vallen ook eerder op omdat iedereen ze verstaat, tegenover de rest van Nederland.
ik kan er iets langs zitten, maar dat hoor ik wel .
niet onder die steen waar jij vandaan bent gekropen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:15 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
wilde gullie nouw beweruh dadde diene boeren gene ondertieteling neudig hebbeh?als die inteelt figuren niet typo helmonds zijn,waar komen ze dan zo massaal vandaan gekropen?uit de waterkanten,het riool of.....?
![]()
als jij niet verder kijkt, ook goed, maar je hebt t mis.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als Helmond dichter bij de grens zou liggen zou het niet anders zijn geweest hoor.
[..]
En Tilburg, Enschede, Rotterdam, Eindhoven dan?
Allemaal industriesteden van een grotere betekenis dan Helmond. Zou het komen door de verrijking van een universiteit en hogescholen dat deze steden diverser bevolkt worden? Kijk ook naar Heerlen hier. Die hebben een goeie hogeschool met een paar hele specifieke opleidingen, dat trekt een ander soort volk aan. Minder inteelt zeg maar...
heb ik een gevoelige snaar geraakt......killermom?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
niet onder die steen waar jij vandaan bent gekropen.
jah. best wel, ik woon er al 26 jaar, was eerst Limbo, en ik zou nooit meer terug willen. Helmond is OK een mooie stad en veilig, leuk om uit te gaan, en veel te doen. dat is t. de rijdende rechter, dit is mijn uitspraak, en daar moet je t mee doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:28 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
heb ik een gevoelige snaar geraakt......killermom?![]()
Jan van Brabant is hoog, 4 verdiepingen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Harry4 het volgende:
Hey wie beweert er dat Helmond geen Hoge School heeft??
Hellimond is skôn
was niet zo rot bedoelt als het over kwam,excuses daarvoor,heb gewoon bepaald geen goede ervaringen met die stad en zijn inwoners,da's alles!ik ga wat nuttigs met mijn tijd doen,ga slapen,straks weer vroeg mijn nestje uit!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:33 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
jah. best wel, ik woon er al 26 jaar, was eerst Limbo, en ik zou nooit meer terug willen. Helmond is OK een mooie stad en veilig, leuk om uit te gaan, en veel te doen. dat is t. de rijdende rechter, dit is mijn uitspraak, en daar moet je t mee doen.![]()
Ik bedoelde eigenlijk de PABOquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:35 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Jan van Brabant is hoog, 4 verdiepingen?
Hoe heten ze dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:00 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
klopt, jij bent bij hun onbekend. te jong en Whow.........![]()
Oke nu meld ik mij ook weer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als Helmond dichter bij de grens zou liggen zou het niet anders zijn geweest hoor.
[..]
En Tilburg, Enschede, Rotterdam, Eindhoven dan?
Nee 3, komt miss een 4equote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:35 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Jan van Brabant is hoog, 4 verdiepingen?
Ik negeer dat soort users gewoon, gaan ze vanzelf weg. Als je je door zo iemand op de kast laat jagen, dan hebben ze hun zin.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:04 schreef SEMTEX het volgende:
OMG weer dat zelfde gezeik als altijd. (ZoetZuurHapje). Dat gezeik komt altijd van mensen die zelf in een kutdorp wonen en ws nog nooit in Helmond zijn geweest.
Ik woon er prima.
Het wieletjes volk dat ons boeren noemt.... tssssssquote:Op zondag 3 juni 2007 09:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik negeer dat soort users gewoon, gaan ze vanzelf weg. Als je je door zo iemand op de kast laat jagen, dan hebben ze hun zin.
Wij, inwoners van Helmond, weten wel beter en hoeven ons niets aan te trekken van commentaar van een paar boeren.
Helmond![]()
Schitterendquote:Op zondag 3 juni 2007 12:32 schreef Camplo het volgende:
Altijd datzelfde geneuzel over Helmond. Weet niet waar ze het vandaan halen (vroeger ofzo?). Ik woon er nu sinds 1994 met onderbreking in 1997 (toen USA) maar niks mis mee. Centrum is idd wat aangepast, maar om nou te zeggen Sjonnies & Anita's denk ik dat de term 'Morocco express' eerder op z'n plaats is.
Wat toffere kledingswinkels zou idd nice zijn though.
Maar ach, Eindhoven ligt op een peulenschil afstand van Helmond en connectie erheen is top zowel met auto als trein
Dat zegt meer over je dochter, ze kan dus gewoon geen vrienden maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:42 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Oke nu meld ik mij ook weer.
Wij zijn verhuist van Helmond naar Eindhoven.
Ik kan mee praten over beide steden. In Helmond, hoe je het ook wil noemen, meer aandacht voor elkaar. Hier in Eindhoven lopen ze langs elkaar heen. Je ziet de laatste tijd een mentaliteits verandering maar dat zagen wij in Helmond al voor wij daar vertrokken ( 11 jaar gelden). In Eindhoven begin je het nu te zien. Nu pas.
En Rotterdam? Onze dochter heeft daar 4 jaar gewoond. Ze is blij dat ze daar weg is. Ze voelde zich welhaast eenzaam in een grote stad.
Maar goed over dit soort dingen kun je niet twisten. Het is een mening.
genoeg voor de stippentsen, stiphout blijft gewoon een boerendorp. Daar kan dat geïmporteerde geld niets aan veranderenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:25 schreef Killer_Mom het volgende:
best wel, er is gewoon niet veel te doen.
Nooit heen geweest, was wel altijd in Helmondquote:Op zondag 3 juni 2007 14:10 schreef Killer_Mom het volgende:
met de Wiellerronde zijn wij altijd op vakantie, tenmiste de laatste 10 jaar, wij wonen aan t parcour .
die drukte en die herrie maken ze maar zonder mij.
opgelost. via PM berichtjes. onze kinderen zaten bij je zus en broer in de klas, voetbalden samen, en ik heb ze in [ mijn klas] gehad, van solderen tot breien, dat kleine zusje , die wildebras op t voetbalveld, dat was jij.quote:
mooi..... Helmond streeft er niet naar om een top stad te zijn. t uitgaan is niet zo groot, wel overzichtelijk, en ruzie maken of zoeken..... net wat jij wil . ik heb er nog nooit ruzie gehad, ouwehoeren en mensen leren kennen en ze waarderen op hun persoonlijkheid is Helmond. winkelen voor mannen is makkelijk. Mens Room. misschien te duur voor je, en bij mijn buurman in t meistraatje.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En lekker alle dorpelingen over 1 kam scheren, heel goed.
Ik vind Helmond trouwens zeker geen top stad. Het uitgaan is matig en kan eigenlijk alleen maar op zaterdag. Verder stinkt het centrum naar verrot water en krijg je er snel ruzie. Ook zijn er geen goede kledingwinkels te vinden waardoor je wordt gedwongen naar Eindhoven te gaan. Voor de rest is Helmond een prima stad hoor.
kwestie van weg zijn voor sluitingstijd...dan gaat het ieder weekend namelijk mis. Voornamelijk mensen van het kamp en de politie durft niet in te grijpenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:10 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
mooi..... Helmond streeft er niet naar om een top stad te zijn. t uitgaan is niet zo groot, wel overzichtelijk, en ruzie maken of zoeken..... net wat jij wil . ik heb er nog nooit ruzie gehad, ouwehoeren en mensen leren kennen en ze waarderen op hun persoonlijkheid is Helmond. winkelen voor mannen is makkelijk. Mens Room. misschien te duur voor je, en bij mijn buurman in t meistraatje.
niet iedere stad kan aan al je verwachtingen voldoen. soms haal je t ergens anders. en dat hoort ook zo.
Oh dank je. Ik wist niet dat je haar kende.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je dochter, ze kan dus gewoon geen vrienden maken.
Kunnen verschillende dingen zijn uiteraardquote:Op maandag 4 juni 2007 15:54 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Oh dank je. Ik wist niet dat je haar kende.
Maar zou het kunnen liggen aan het mentaliteitsverschil?
Politie durft niet in te grijpen? Dat valt wel mee de laatste tijd hoor tenminste... ik heb ze toch wel enkele keren flink met hun stok zien zwaaien... (nee ik was zelf niet degene die klappen kreegquote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kwestie van weg zijn voor sluitingstijd...dan gaat het ieder weekend namelijk mis. Voornamelijk mensen van het kamp en de politie durft niet in te grijpen![]()
Aah die boeren kunnen goed slaan, dat geef ik toe. Maar ze hebben vaak wel een goede aanleiding om dit te doen. Zinloos geweld zullen die zelden gebruikenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:50 schreef Killer_Mom het volgende:
t kamp . die blijven in hun eigen kroeg, met die mensen heb je de minste problemen. buitenlanders zijn ook een probleem, en dan die boeren , die breken je neus nog eerder als een kampman. met boeren is niet te onderhandelen. wegwezen tegen 3 uur is t beste wat je kunt doen.
ik voel me t beste thuis in T Muziek Cafee op de Wall. muziek luisteren, maar ik ben ook geen 18 meer........
netjes op marktplaats achter gelaten.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb hem netjes achter gelaten toen ik ging.![]()
hoeft helemaal niet, in Deurne en de Walsberg wonen nu eenmaal veel boeren, dat wil niet zeggen dat je je zo moet gedragen, Stiphout maken ze ook uit voor een boerendorp. vroeger misschien, maar dat is nu niet meer Sure. bejaardensoos lijkt er meer op.quote:
Maar ja, toch zal ik je vragen om het woord boeren niet te gebruikenvoel me een beetje beledigd...
Kom uit Bakelquote:Op maandag 4 juni 2007 23:56 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hoeft helemaal niet, in Deurne en de Walsberg wonen nu eenmaal veel boeren, dat wil niet zeggen dat je je zo moet gedragen, Stiphout maken ze ook uit voor een boerendorp. vroeger misschien, maar dat is nu niet meer Sure. bejaardensoos lijkt er meer op.
En dan klagen dat we Helmonders over een kamp scherenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
ow jee. Bakel had ik vergeten te vermelden . ook allemaal boeren, mijn schoonzus en haar man uit de Walsberg wonen er. plus nog een paar duistere verdachte mensen.
en vanavond dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef it_was_me het volgende:
Zaterdag avond 10 uur bij Franske!
Vrijdag is er nooit iets te doen in Helmond.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:56 schreef Patch het volgende:
[..]
en vanavond dan?![]()
Ben er wellicht maar 1 x geweest sinds Marcel weg is...![]()
nooit...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijdag is er nooit iets te doen in Helmond.
Sorry, bijna nooit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:06 schreef Patch het volgende:
[..]
nooit...Jawel joh !
zeg nooit nooit heb ik van ons mam meegekregen
quote:
Afkickverschijnselen, denk dat ik niet vaak genoeg meer in z-o brabant kom.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:09 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Zelfs in Aarle hoort je moeder je dat aan te leren !![]()
![]()
Had het ook gelezen ja, wel grappigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef Loontjah het volgende:
Helmonder bewaart walvis in de vriezer ZuCHT
Dat kan ook echt alleen maar in helmond heaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Had het ook gelezen ja, wel grappig
Waar was je?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:17 schreef Patch het volgende:
ik vond het gisteren wel gezellig stappen in Helliemond
Het begon te regenen, dus bij De Penning belandtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waar was je?
Vanochtend ff naar Bakker Bart geweest, vlak ervoor pleurt er een chinees jochie met een milkshake over m'n broek en rechterschoen heen.
Naja gelukkig viel de schade mee, maar grrrrrr
Bakker Bartquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waar was je?
Vanochtend ff naar Bakker Bart geweest, vlak ervoor pleurt er een chinees jochie met een milkshake over m'n broek en rechterschoen heen.
Naja gelukkig viel de schade mee, maar grrrrrr
quote:
En al die gehandicapte maar zwaaien!!! TUUUU TUUUUUU THUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!! ik maak het dit jaar niet mee, kzit op stage in het buitenlandquote:Op zondag 10 juni 2007 01:13 schreef Killer_Mom het volgende:
Zondag , Truckersday Stiphout dik 300 vrachtwagens doen mee. echt geweldig mooi voor iedereen. morgenvroeg toeteren ze ons bed uit, hulde voor een vroeg ontbijt op zondag.en een terrasje in de late middag.
Geweldig ja!! Die mensen genieten echt van zo'n ritje.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:13 schreef Killer_Mom het volgende:
Zondag , Truckersday Stiphout dik 300 vrachtwagens doen mee. echt geweldig mooi voor iedereen. morgenvroeg toeteren ze ons bed uit, hulde voor een vroeg ontbijt op zondag.en een terrasje in de late middag.
Dankjequote:Op zondag 10 juni 2007 11:24 schreef kassenbouwer het volgende:
Ah... Er is ook een Helmond-topic.
Ik wil even mijn complimenten geven aan jullie wijk Brandevoort: In Brabant kunnen ze dus wél VINEX-wijken bouwen...
ik ook , op werkbezoek..quote:Op zondag 10 juni 2007 08:39 schreef Harry4 het volgende:
[..]
En al die gehandicapte maar zwaaien!!! TUUUU TUUUUUU THUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!! ik maak het dit jaar niet mee, kzit op stage in het buitenland
Chicks in de Bakker Bart, op die vette trol met neuspiercing na die er vrijdag altijd rondkaffeltquote:Op zondag 10 juni 2007 06:50 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Ik vind alleen dat ze het personeel van beide tenten wel buiten mogen gooien...![]()
Allemaal buitengooien !quote:Op maandag 11 juni 2007 08:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Chicks in de Bakker Bart, op die vette trol met neuspiercing na die er vrijdag altijd rondkaffelt
Ik kom elke dag bij Bakker Bart en eerst was er zo'n vrouw die mijn broodje ging maken.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Allemaal buitengooien !
Daar laat je toch niet je broodje door smeren, al die afgekloven vingernagels, geel van de nicotine, hoopjes mascara in de ooghoeken, teveel make-up-sowieso, geen horeca-ervaring, geen horeca-uitstraling, roos in de haren... owh nee, roos springt niet....![]()
En daar kom jij dan elke dag?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik kom elke dag bij Bakker Bart en eerst was er zo'n vrouw die mijn broodje ging maken.
Die niesde veegde haar neus af aan haar hand en ging verder![]()
Toen vroeg ze of er saus opmoest en zei een vriendin van me zo: "Volgens mij zit die er al op"
Uhm jaquote:Op maandag 11 juni 2007 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
En daar kom jij dan elke dag?
Als ze dat bij mij zouden flikken, kwam ik er echt nooit meer.
Ben er trouwens nog nooit geweest, en als ik dit zo hoor heb ik daar ook niet zo'n behoefte aan.
Ik vind zo'n stokbrood fijnerquote:Op maandag 11 juni 2007 15:47 schreef Camplo het volgende:
Italiaanse Belegde Bol![]()
![]()
Subway Veggie Delite is trouwens ook superlekker
Om 4 uur?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind zo'n stokbrood fijner
Kan je gemakkelijk eten als je naar school terugloopt.
Moet dadelijk nog ff baterijen halen dus kan ik weer een baguette gezond halen
Ik welquote:Op maandag 11 juni 2007 20:01 schreef Jepzert het volgende:
[..]
Om 4 uur?
dan krijg ik dat er echt niet meer doorheen![]()
En waarom geen batterijen halen bij de AHXL?![]()
Volgens mij wel. Maar ben niet geweest doe ik morgen wel.quote:
Is even duur volgens my majaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar ben niet geweest doe ik morgen wel.
KK niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:12 schreef Jepzert het volgende:
[..]
Is even duur volgens my maja
Toch vind ik je verslaaafd
Net als eerst by de Kees Kroket of Resto Ricus![]()
Zeker. 2 kinderen uit mijn klas zijn thuis gebleven om de stukjes te zoekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:27 schreef Loontjah het volgende:
Bakel helemaal in rep en roer natuurlijk.
Niet doen, het is al zielig zat als je dáár geboren bent.quote:
Was het op de voorpagina??? Wooooow.... dat is slecht iddquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:51 schreef Killer_Mom het volgende:
lullig dat je met die zooi in de krant komt. hoe is t mogelijk. wat een dopsblad t ED is,
Eindhoven wil een wereld stad zijn, dat lukt met deze berichten op de FP ....sure,
Mierloquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:21 schreef danny91184 het volgende:
Ik woon vlakbij Helmond.. Opzich niks mis mee enzo, mja.. blijft Helmond, en dat heeft eenmaal een "slechte" naam bij veel mensen..
Maar ach, leuke stad opzich
Waarom staat er in je profiel dan: Vlakbij Eindhoven?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:21 schreef danny91184 het volgende:
Ik woon vlakbij Helmond..
Net zoals Stiphout vlakbij Nuenenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom staat er in je profiel dan: Vlakbij Eindhoven?
Sommige brandevoorters hebben ook die rare neigingen.
Brandevoort IS gewoon Helmond. Niet vlakbij Helmond, niet vlakbij Eindhoven, maar gewoon Helmond.
En Mierlo is dichter bij Helmond, dan bij Eindhoven.
dus je schaamt je om in Helmond te wonen? verhuizen naar Eidhoven, dan hoef je je niet meer voor je stad te schamen. of net wel. ik zou daar nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:21 schreef danny91184 het volgende:
Ik woon vlakbij Helmond.. Opzich niks mis mee enzo, mja.. blijft Helmond, en dat heeft eenmaal een "slechte" naam bij veel mensen..
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:42 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dus je schaamt je om in Helmond te wonen? verhuizen naar Eidhoven, dan hoef je je niet meer voor je stad te schamen. of net wel. ik zou daar nog niet dood gevonden willen worden.![]()
Eindhoven is ronduit lelijk, rommelig , en die mensen zijn van een "ander" slag volk. geef mij Helmond maar.quote:
Slechte naamquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:21 schreef danny91184 het volgende:
iddquote:Op zondag 17 juni 2007 23:05 schreef Killer_Mom het volgende:
wel gezellig vanmiddag op de Have, live muziek en goed weer en bier en druk. Heerlijk !!!
Ik zeg ook altijd dat ik vlak bij Eindhoven komquote:Op zondag 17 juni 2007 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Slechte naam
Helmond ownd gewoon iedereen
Mierlo hoort voortaan bij Geldrop... Maar dat kennen ze nergensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:42 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dus je schaamt je om in Helmond te wonen? verhuizen naar Eidhoven, dan hoef je je niet meer voor je stad te schamen. of net wel. ik zou daar nog niet dood gevonden willen worden.![]()
Echt hequote:
idd.. daarom dusquote:Op maandag 18 juni 2007 08:13 schreef Harry4 het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dat ik vlak bij Eindhoven komEen keer gezegd dat ik vlak bij Helmond woonde, kreeg meteen te horen dat we schorum waren
![]()
waarom dan? foto .quote:Op maandag 18 juni 2007 08:13 schreef Harry4 het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dat ik vlak bij Eindhoven komEen keer gezegd dat ik vlak bij Helmond woonde, kreeg meteen te horen dat we schorum waren
![]()
Of ie eruit ziet als schorum, natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:10 schreef Harry4 het volgende:
[..]
Waarvan wil je een foto? van dat die gast dat gezegd heef???
Heb ik toch niet gezegd dat hij/ zij eruit ziet als schorum, laat hem/ haar maar een foto gaan halen bij een of andere gast in Oudekerk aan de Amstel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Of ie eruit ziet als schorum, natuurlijk.
nee een foto van jou als ze dat tegen je zeggen, ben benieuwd.......tegen mij zeggen ze dat niet, ik zou ze'n neus breken, [ in gedachten]quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:10 schreef Harry4 het volgende:
[..]
Waarvan wil je een foto? van dat die gast dat gezegd heef???
Hehe, ik lachte m'n eigen gewoon kappot toen ie dat zei, vond het wel grappigquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nee een foto van jou als ze dat tegen je zeggen, ben benieuwd.......tegen mij zeggen ze dat niet, ik zou ze'n neus breken, [ in gedachten]![]()
gemist, en?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:56 schreef Patch het volgende:
Zodadelijk 2 Helmondse bij Lingo op NL 1, 19:00u....
verlorenquote:
let op mijn username. die grote patsers stellen niks voor. stelletje watjes . die draai ik om mijn pink.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nee een foto van jou als ze dat tegen je zeggen, ben benieuwd.......tegen mij zeggen ze dat niet, ik zou ze'n neus breken, [ in gedachten]![]()
en Stiphout.quote:
hoho. vinden wijn niet allemaal, ik tenminste niet, t is gewoon eem wijk van Helmond.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:43 schreef AngryAngel het volgende:
[..]
en Stiphout.
maar Stiphout hoort niet echt bij helmonf. vinden wij in stiphout dan he
Klinkt nogal of je trots op stiphout bent, maar als ik Wiki moet geloven is Stiphout nog steeds een dorp, en geen wijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hoho. vinden wijn niet allemaal, ik tenminste niet, t is gewoon eem wijk van Helmond.
quote:Stiphout is een dorp en voormalige gemeente in Noord-Brabant, dat sinds 1968 deel uitmaakt van de gemeente Helmond. [1] In 2005 werd gevierd dat het 850 jaar geleden voor het eerst in de bronnen werd vermeld.
Stiphout, Mierlo-hout, Brouwhuis allemaal voormalige dorpen en nu wijken van Helmond.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:41 schreef Harry4 het volgende:
[..]
Klinkt nogal of je trots op stiphout bent, maar als ik Wiki moet geloven is Stiphout nog steeds een dorp, en geen wijk.
[..]
Op welke school heb je gezeten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:43 schreef AngryAngel het volgende:
[..]
en Stiphout.
Fuck dan maar lekker opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:43 schreef AngryAngel het volgende:
[..]
en Stiphout.
misschien wel een dorp. of een wijk , wel een dure met alleen maar bejaarden mensen onderhand. en 4 buitenlanders. misschien 5,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:41 schreef Harry4 het volgende:
[..]
Klinkt nogal of je trots op stiphout bent, maar als ik Wiki moet geloven is Stiphout nog steeds een dorp, en geen wijk.
[..]
Ja dat geef ik toe, allemaal van die kakkertjes die er wonenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
misschien wel een dorp. of een wijk , wel een dure met alleen maar bejaarden mensen onderhand. en 4 buitenlanders. misschien 5,![]()
voor jongeren is t onbetaalbaar om er iets te kopen, en huurhuizen zijn er bijna niet. heel die wijk is zo vergrijsd dat half Stiphout in Brouwhuis woont. de jongeren generatie.
ik niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:43 schreef Harry4 het volgende:
[..]
Ja dat geef ik toe, allemaal van die kakkertjes die er wonen![]()
Even verbeteren: Dierdonk heeft altijd volledig bij Helmond gehoord. Dierdonk is geen voormalig dorp geweest. Het bestand uit een grondgebied met daarop 6 agrarische bedrijven. (1 meer of minder weet het niet precies). Voor de uitbreiding van Helmond zijn de agrarische bedrijven opgekocht door de gemeente. De voormalige agrariers kregen de keus om in de wijk (zoals het vanaf toen genoemd ging worden) grond aan te kopen en daar een nieuwe woning te bouwen. 1 agrarier is in het eigen huis gebeleven , de stallen zijn opgeruimd. 2 hebben er een nieuwe woning gezet. En 1 (ik zei de gek met echtgenoot) zijn naar Eindhoven verhuisd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Stiphout, Mierlo-hout, Brouwhuis allemaal voormalige dorpen en nu wijken van Helmond.
Daar is dan Dierdonk en Brandevoort bij gekomen.
Of Suytkade ook een compleet nieuwe wijk gaat worden, of bij de Annawijk hoort weet ik eigenlijk niet.
Dat heb ik toch ook niet gezegd!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:23 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Even verbeteren: Dierdonk heeft altijd volledig bij Helmond gehoord. Dierdonk is geen voormalig dorp geweest.
Sorry ik had het verkeerd gelezen!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook niet gezegd!!
Brandevoort is ook nooit een dorp geweest.
Ik heb alleen gezegd dat Dierdonk en Brandevoort er als grote wijken bij gekomen zijn. Naast Mierlo-hout, Stiphout en Brouwhuis, wat WEL dorpen zijn geweest.
Waar in Mierlo-hout? Vissenwijk, Houtwijk, Pastoorswijk.......?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:33 schreef dawg het volgende:
Even melden. Geboren in Mierlo-Hout, sinds een maand of 8 Suytkadenaar.
Helmond is goed.
Geboren in de Houtwijk, daarna verhuist naar de Bergenwijk, waar mijn ouders nu nog wonen.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar in Mierlo-hout? Vissenwijk, Houtwijk, Pastoorswijk.......?
Je bent net zo oud als mijn schoonbroertje, ongeveer.
En als jij dat bent op dat fotootje in je fotoboek....nooit gezien.
Heb je op de Joris gezeten? Zo ja, wat was je groep 8 musical. Dan weet ik wel of je bij mijn schoonbroertje in de klas hebt gezeten.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Geboren in de Houtwijk, daarna verhuist naar de Bergenwijk, waar mijn ouders nu nog wonen.
En op die pic ben ik inderdaad.
Ik heb werkelijk geen idee welke musical.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb je op de Joris gezeten? Zo ja, wat was je groep 8 musical. Dan weet ik wel of je bij mijn schoonbroertje in de klas hebt gezeten.
Niet dat ik dan ga zeggen wie dat is, natuurlijk. Blijf ook liever zelf anoniem.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFGOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Allerlaatste nieuwsshow?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee welke musical.
Wel op de joris inderdaad. Ton Diris, de eikel.
quote:Op zondag 24 juni 2007 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
OMFGOMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFG
Wie zijn dat?
Of.....
Wat zijn dat?![]()
Dat ga je toch niet vrijwillig op Fok zetten!!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:35 schreef BonJovi het volgende:
etienne helmond? staat erop
Dacht dat Paaskonijn = Etienne. Klopt toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef BonJovi het volgende:
Nee was op youtube! en paaskonijn had het linkje hierop gezet.
Ik heb geen idee. Weet niet enzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Allerlaatste nieuwsshow?
Over een redactie van een krant.
quote:Op zondag 24 juni 2007 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
OMFGOMFG kutetienne!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFG
Haal dat strontfilmpje eraf!!!
Alleen google video was al erg genoeg![]()
ERAFHALEN!!![]()
![]()
![]()
*schaam*![]()
ik had echt niks gemerkt, was ook wel redelijk van de kaart maar toch!quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:25 schreef Patch het volgende:
afgelopen zaterdag werd er toch flink geslagen door de agenten en de hondjes werden losgelaten bij "De Vlinder"
Ik dacht dat dat meer Steenweg werk was, dat meppen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:25 schreef Patch het volgende:
afgelopen zaterdag werd er toch flink geslagen door de agenten en de hondjes werden losgelaten bij "De Vlinder"
ik heb liever ruzie met de gasten van alle kroegen op de steenweg dan met de gasten van De Vlinder....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat meer Steenweg werk was, dat meppen?
Al die oudjes bij ''de vlinder''![]()
Haha gaaf!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Tom: Groeten terug
Mijn vader zo: "En de groeten aan een of ander paaskonijn"
Wat een knurft ook
De1ste keer dat ik bij de vlinder was , was zo ong 1 maand na de opening. Toen moest je 25 zijn. Mwah geen denderende tent volgens ons dus eigenlijk niet meer geweest. Wel hoorde je steeds vaker zeggen dat je '' een bewijs van allimentatie '' moest hebben (quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:22 schreef Patch het volgende:
[..]
ik heb liever ruzie met de gasten van alle kroegen op de steenweg dan met de gasten van De Vlinder....
Haha, hoe was het er?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:44 schreef tomme6 het volgende:
[..]
Haha gaaf!
Ja kdacht, kzal de groeten maar doen he
Ken iemand die er woont. Zie ik vanmiddag. Zal weleens navragen of zij er ook last van heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:59 schreef Killer_Mom het volgende:
een berichtje, Suytkade stort in, een makelaar krijgt t niet verkocht/verhuurd , scheuren in de muren die ze met planken aftimmeren , deuren die niet open kunen , de indeling is helemaal fout , plastic sropcontacten en waar ze omheen stucadoren, een puinhoop.
iemand ervaring?
niet dus, mijn man en zoon zijn in een huurflat aan 't texen. die mensen huren er een jaar, een gezin met drie kinderen. dik 600 Euro per maand, echt alles is verzakt, de voordeur kan niet open zonder geweld, zo scheef als t maar kan. muren met scheuren, niets afgewerkt, de indeling is ook anders, 2 slaapkamers. grote dat wel, en een grote keuken, met TV aansluiting , een piep keine huiskamer zonder TV aansluiting,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:42 schreef Gia het volgende:
Heb het even nagevraagd. Volgens haar schijnt het inderdaad met de koopwoningen niet allemaal in orde te zijn. Zij zit zelf op een huurflat.
Aan de andere kant schijnt het ook wel zo te zijn dat het verhaal van één bewoner nogal breed uitgemeten in de krant heeft gestaan en het daardoor nogal opgeblazen is.
M.a.w. het valt schijnbaar nog wel mee.
een ! slechte flat? , een paar verdiepingen slechte flat, en dat langs elkaar. misschien heeft zij geluk gehad, een gedeelte is aan't verzakken, en de makelaar schaamt zich dood als zij appartementen moet showen. wat denk je van de schilders die t maar recht moeten breien? alleen al een afspraak dat ze de voordeur niet kon openen, ze had de mensen naar de binnentuin gestuurd, kijk eens hoe mooi, en aanbellen bij de naaste bewoners leverde ook niets op, ze verstonden haar niet ... beneden buiten was een man die ff de deur inbeukte. geweldig. over 10 jaar kunnen ze heel die zooi weer platgooien. zo goedkoop gebouwd, en zo duur verkocht of te huren.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:03 schreef Gia het volgende:
De vrouw die ik ken zei dat er in haar flat helemaal niks mankeert.
Ik denk ook niet dat één slechte flat betekent dat dus heel Suytkade niet deugt.
volgens mij is dat altijd zo geweest.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:34 schreef ernstigezaak het volgende:
Voor de mensen die ook zoals ik wel eens in Dadas komen in Helmond; Waarom is er nooit iets te beleven in Dadas op vrijdagavond ? Afgelopen vrijdag was het weer raak. Er was vrijwel niemand om half 11, en het is hooguit niet drukker geworden dan 10 tot 12 mensen misschien.Terwijl het op zaterdag toch altijd druk is.
Het lijkt alsof iedereen met dezelfde mentaliteit bezig is; Vrijdag is leeg, dus blijven wij ook weg. En ik maar steeds meegesleept worden door die vriend van me, die altijd op vrijdag wil gaan.Absoluut de laatste keer dat ik daar vrijdag kom.
Dat helpt jaquote:Op maandag 2 juli 2007 01:34 schreef ernstigezaak het volgende:
Voor de mensen die ook zoals ik wel eens in Dadas komen in Helmond; Waarom is er nooit iets te beleven in Dadas op vrijdagavond ? Afgelopen vrijdag was het weer raak. Er was vrijwel niemand om half 11, en het is hooguit niet drukker geworden dan 10 tot 12 mensen misschien.Terwijl het op zaterdag toch altijd druk is.
Het lijkt alsof iedereen met dezelfde mentaliteit bezig is; Vrijdag is leeg, dus blijven wij ook weg. En ik maar steeds meegesleept worden door die vriend van me, die altijd op vrijdag wil gaan.Absoluut de laatste keer dat ik daar vrijdag kom.
Maar ik ging tenminste nog wel mee op vrijdag, in de hoop dat ik en die vriend van me de boel wat levendiger konden maken.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat helpt ja![]()
Het was 10 jaar geleden al op vrijdag veel minder druk dan op zaterdag, niet alleen bij Dadas.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:42 schreef tomme6 het volgende:
nieuwe evenement op berkendonk: Zomers live!
Woon er zelf, en is zwaar overdreven kan ik je vertellen. Wat Gia al zegt, verhaal van 1 iemand is in de krant opgeblazen, en nu gaan er verschillende indianenverhalen de ronde.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:59 schreef Killer_Mom het volgende:
een berichtje, Suytkade stort in, een makelaar krijgt t niet verkocht/verhuurd , scheuren in de muren die ze met planken aftimmeren , deuren die niet open kunen , de indeling is helemaal fout , plastic sropcontacten en waar ze omheen stucadoren, een puinhoop.
iemand ervaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |