Meeeeeh Toooh.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:37 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wil F-zero Wii.
12,50 op ebayquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Meeeeeh Toooh.
Ik zat al te zoeken naar F zero GX; helaas blijkt het onmogelijjk de gamecube versie nieuw nog aan te schaffen. 2e hands durft men er gerust nog 30 euro voor te vragen. :|
Dus, een nieuwe F-zero; hell yeah.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:48 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken over wiiconnect![]()
en je weet dat je de enigste bent hiermee?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
omdat het zuigt. heeft weinig met een router te maken of internet oid.
downloaden met 400kb+ (niet heel erg snel. maar goed)
en update van de wii van 5mb doet ie dikke 5 tot 10 minuten over
en dan heb ik t niet eens over t inloggen van t winkel kanaal
weet je dat ik het getest heb bij vrienden in 5 verschillende steden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:11 schreef depax het volgende:
[..]
en je weet dat je de enigste bent hiermee?
bij mij gaat alles ook vlot zonder problemen ook online met strikers geen lags niks.
Deels ben ik het wel met je eens (voor het eerst?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:19 schreef _GdR_ het volgende:
en je wilt bijvoorbeeld internetten.
klikt aan.
beginnen > verbinding testen (?) > verbinding maken (waarmee?) > yes. internet.
waarom kan je niet gewoon op internet klikken en dat er dan een browser starten?
waarom moet de verbinding eerst getest worden terwijl ja al verbinding hebt? (email) en waarom moet ie verbinding maken? naar de laptop van nintendo waarschijnlijk die de stats bij houd.
internet is gewoon niet nintendo zn ding. en ze moeten er gewoon zeer zeker niet aan beginnen.
laat ze maar lekker een nieuwe zelda/mario/etc bouwen ofzo.
ik denk et ook wel ja...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:07 schreef Young_David het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hun wii gemod hebben. Volgens mij valt het aantal mensen dat gekopieerde wii games speelt nog wel mee
Ligt eraan hoeveel mensen het zat zijn om te moeten wachten tot games hier eens gaan uitkomen en ook nog eens meer moeten betalen ook (alhoewel daar een reden voor is)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:07 schreef Young_David het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hun wii gemod hebben. Volgens mij valt het aantal mensen dat gekopieerde wii games speelt nog wel mee
ik zou zelf pas gaan modden als me garantie is verlopen, zonde om me garantie weg te gooienquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel mensen het zat zijn om te moeten wachten tot games hier eens gaan uitkomen en ook nog eens meer moeten betalen ook (alhoewel daar een reden voor is)Ik denk niet dat het er bijster veel zijn maar ik denk wel dat het aantal zal gaan groeien als Nintendo zo door blijft gaan. Het is dat ik geen schroevendraaier in de buurt van mijn Wii wil zien, anders had ik de mijne ook allang gemod. Al is het alleen voor Super Paper Mario.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou zelf pas gaan modden als me garantie is verlopen, zonde om me garantie weg te gooien
ik heb al eens gehad dat me dvdspeler et niet deed (hij kon geen discs lezen.)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ook dat jaHeb al een keer een freeze gehad door TP die kuren vertoont (Fused Shadows die onzichtbaar zijn enzo) dus 't risico wil ik niet lopen
![]()
Had exact hetzelfde ja, en toen was hij van 2 meter hoog naar beneden gemieterd TERWIJL hij een disc aan het uitlezen wasquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb al eens gehad dat me dvdspeler et niet deed (hij kon geen discs lezen.)
na even laten staan deed hij et weer
bij mij ging het wat vriendelijker, ik had em mee naar beneden genomen en neer gezet...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:25 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Had exact hetzelfde ja, en toen was hij van 2 meter hoog naar beneden gemieterd TERWIJL hij een disc aan het uitlezen was![]()
Na 2 dagen werkte alles weer perfect, en dat al 4 maanden ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |