Linkje naar het vorige deel: Springsteen #3. Held!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:38 schreef Fargo het volgende:
Update van een 'insider'...
A quick update along with some good news and bad news. The good news from the studio is that a number of new songs have been completed for the new CD/Album. All of the songs were initially recorded solo with different members from the ESB making studio appearances to lay down certain tracks. As a result, different versions of SOME of the songs have been completed. Some of the songs with members of the band are true rockers while others, to include the ones recorded solo or with Bruce playing different instruments, mirror some of the slower songs from The Rising. All-in-all the next month or so will focus on the selection of "the right" version of the songs to be included on the album. Although not all the members of the ESB will have participated in the recording of this album, as of this date, a number of songs on this upcoming CD/Album lend themselves to the inclusion of the full band. Like other recording sessions and with increasing frequency, Bruce is recording a number of these songs playing all of the instruments. Technology, confidence in playing a variety of instruments, and a home studio have had a significant on recording overall and this CD/Album in particular. With the business side of finalizing the album to take the next couple of months (photography, production, distribution schedule etc.) look for the release to happen not until September since July is usually the vacation month. At this time, the recording has been given a project name, but the title of the CD/Album has yet to be decided. Now the bad news, with the pace of the recording, the tour will take place. At this time the month of September is shaping up as the rehearsal month with October being the tentative start date. Also, there are lots of discussion about the tour opening in Europe, but that is tentative at this time. Bottom line is that a new album and tour, as of right now, will most likely be here before the leaves fall.
Beetje vreemd 'slecht nieuws', want dit is het beste nieuws wat ik sinds tijden heb gehoord![]()
Hij heeft eigenlijk maar weinig hoogstaande hoesjes. Wel een paar hele mooie...maar over het algemeen safe, slap en simpel!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je dat niet altijd dan?
Wat is die hoes van Lucky Town verdomd lelijk ook eigenlijk hè...
Delft, en om eerlijk te zijn, vol schaamte in mijn hart, heb ik nog nergens een keer gelegen...(vooral bij gebrek aan een vriendenkring die dezelfde muzieksmaak heeft als ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Waar woon je, vriend? En heb je al eens een keer ergens gelegen?
Ik heb ook nog nooit gelegen hoor, tot nu toe heeft mijn broer (veel grotere fan dan ik) altijd nog een kaartje voor mij kunnen bemachtigen. Maar het hoort erbij eigenlijk hè...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef Norrage het volgende:
Wooh @ the OP
[..]
Delft, en om eerlijk te zijn, vol schaamte in mijn hart, heb ik nog nergens een keer gelegen...(vooral bij gebrek aan een vriendenkring die dezelfde muzieksmaak heeft als ik)
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gelegen hoor, tot nu toe heeft mijn broer (veel grotere fan dan ik) altijd nog een kaartje voor mij kunnen bemachtigen. Maar het hoort erbij eigenlijk hè...
Ik weet niets van Bruce vergeleken met m'n broer en zwager.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Norrage het volgende:
[..]iemand die een grotere fan is dan jij?
Human Touchquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:26 schreef Judas.Iskariot het volgende:
En niet alleen die van Lucky Town is niet bepaald mooi te noemen.
Soms kijkt ie wel echt stom, hehe. Maar als iemand als Anton Corbijn foto's van je maakt, kan dat toch ook bijna niet mis gaan... Zeker niet als toch niet lelijke man.quote:
Mwah, qua cover is het niks. Op het album staan echter een aantal ondergewaardeerde nummers in mijn ogen. Om te beginnen de titelsong zelf al, evenals Real World (Acoustic Tales-uitvoering welteverstaan) en I Wish I Were Blind!quote:
Ik bedoelde de cover inderdaad. Het album an sich is niet enorm slecht met zeker wel een paar goede nummers, maar vergeleken bij de rest... Het is voor mij geen Bruce-gevoel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Fargo het volgende:
[..]
Mwah, qua cover is het niks. Op het album staan echter een aantal ondergewaardeerde nummers in mijn ogen. Om te beginnen de titelsong zelf al, evenals Real World (Acoustic Tales-uitvoering welteverstaan) en I Wish I Were Blind!
Mooie song, ijzersterke tekst! En een geweldige clip!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik bedoelde de cover inderdaad. Het album an sich is niet enorm slecht met zeker wel een paar goede nummers, maar vergeleken bij de rest... Het is voor mij geen Bruce-gevoel.
You can't shut off the risk and the pain
Without losin' the love that remains
Deze regels bieden mij af en toe een behoorlijk houvast.
Ik hoor daar op TLU van alles over inderdaad, maar kennen doe ik hem niet. Is er aan te komen, zonder nog verder de illegaliteit in te duiken na m'n V&A-topic waarin ik verkeersborden probeerde te slijten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Mooie song, ijzersterke tekst! En een geweldige clip!
Real World heeft een draak van een studio-uitvoering, maar die uitvoering begin jaren '90... Staat op de Acoustic Tales-bootleg. Kent iemand die? Echt genieten!
Je DVD's liggen nu bij mijn neefje, dus die worden deze week (als het goed is) gebrand. Ik zal Acoustic Tales er direct bij doen...GE-WEL-DIG!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoor daar op TLU van alles over inderdaad, maar kennen doe ik hem niet. Is er aan te komen, zonder nog verder te illegaliteit in te duiken na m'n V&A-topic waarin ik verkeersborden probeerde te slijten?.
Your place or mine?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een keer de nacht met je willen delen, dus wat mij betreft....die staat!![]()
Oeh, oeh, ze komen nu dichterbij! Doe er niet al te veel bij hè... Je verwent me veel te veel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je DVD's liggen nu bij mijn neefje, dus die worden deze week (als het goed is) gebrand. Ik zal Acoustic Tales er direct bij doen...GE-WEL-DIG!!
Alleen een internetrelatie is zoooooo.... 1998.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie nou een internetrelatie of kennen jullie elkaar ook echt?
Wij halen genoeg voldoening uit onze cyberrelatie. Lekker goedkoop ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie nou een internetrelatie of kennen jullie elkaar ook echt?
Oh ja, SMS...hoe kan ik het vergeten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen een internetrelatie is zoooooo.... 1998.
We smsen ook.
Waarom klinkt dit zo... apart?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Bellen durf ik niet. Webcammen doen we zeer sporadisch (waarbij ik kijk en zij camt...)
We vinden elkaar heel lief, maar de kleren blijven aan hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef Norrage het volgende:
goedgekeurde outfit of had je er geen aan?
Bel elkaar dan! Anders schrikken jullie je nog dood als jullie bij elkaar gaan liggen voor het postkantoor
Ik ga nooit uit de kleren de eerste nacht met iemand voor het postkantoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We vinden elkaar heel lief, maar de kleren blijven aan hoor.
Doodschrikken van Fargo. Nooit van m'n leven.
Volgens mij was het de laatste keer niet zo heel lang vantevorenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat probleem heb ik ook, werk op vrijdagavond en zaterdag. Hoop dat ze het enigszins tijdig aankondigen, dan kan ik vrij aanvragen...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee volgens mij ook niet... Echt, ik MOET er bij zijn hoor. WIJ moeten er bij zijn!
So, what you're basically saying is... bedenk maar vast wat je aantrekt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:39 schreef Fargo het volgende:
[..]
![]()
Geen paniek, aan kaartjes komen we heus wel. Als we zelf niet in de gelegenheid zijn om er voor te gaan liggen, dan wordt dat wel door iemand anders opgeknapt. Hartstikke handig, zo'n clubje forummers...![]()
Iets warms kan ik aanbevelenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
So, what you're basically saying is... bedenk maar vast wat je aantrekt?
Oh...ja, dat kan je vast uitkiezen hoor!quote:
Ik zit nu al in de spanningquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Oh...ja, dat kan je vast uitkiezen hoor!
Ik heb werkelijk nog nooit iemand gesproken die dolgraag naar het concert wilde gaan, maar gewoon geen kaartjes had. Komt echt allemaal goed, en waarschijnlijk kunnen we gewoon zelf voor dat postkantoor liggen. Nodigen we Norrage ook uit, heeft ook direct gezelschap![]()
Ik heb wel erg goede ervaringen met het postkantoor hierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit nu al in de spanning
Ja, gezellig! Waar gaan we liggen? Brabant, Groningen, Friesland, of Delft?![]()
Goed idee!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb wel erg goede ervaringen met het postkantoor hier![]()
Dan kom jij op vrijdagmiddag gewoon naar Roosendaal en dan ga je de andere morgen, als het allemaal achter de rug is, met je kaartjes op zak naar Breda ofzo. Kan allemaal in één ruk door, als je het een beetje handig aanpakt![]()
Ik heb er niks tegen hoor, maar ik ga niet naar groningen of friesland voor een kaartjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit nu al in de spanning
Ja, gezellig! Waar gaan we liggen? Brabant, Groningen, Friesland, of Delft?![]()
Ga je mee naar concert?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
De enige hoes die écht 't bekijken waard is, is Nebraska.
En zo groeit mijn voorliefde voor die plaat nog verder uit...
Niemand weet het nog.quote:
Van jou? Nooit!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ervan uitgaande dat hij tegen die tijd nog niet genoeg van me heeft dan.
Good enough for now. Geen moeite met het woord toekomstplan?quote:
Geen enkele.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen moeite met het woord toekomstplan?
You've come to the right place, voor goede muziek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Geen enkele.
Het klinkt als muziek in de oren, zelfs.
Die van D&D was wel weer geweldig.... Maar het merendeel is zeer matig. Ach, zolang 'ie zijn ziel en zaligheid in de muziek stopt, hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vreemd eigenlijk,
dat 'onze' perfectionist daar geen oog voor heeft.
Jaja, voor DaD had onze perfectionist wél oog.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die van D&D was wel weer geweldig.... Maar het merendeel is zeer matig. Ach, zolang 'ie zijn ziel en zaligheid in de muziek stopt, hoor je mij niet klagen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jaja, voor DaD had onze perfectionist wél oog.
Hmz, zo had ik hem eigenlijk nog niet bekeken...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja nee, en nu even serieus hè. Die van Essential is gewoon geil.
Daar ben ik een vrouw voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hmz, zo had ik hem eigenlijk nog niet bekeken...
quote:
Oh, dat durf ik wel hoor. Dat was maar plagerij. Ik heb er alleen...euhh...nooit aanleiding toe gehadquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, bedoelde je het wel positief? En waarom durf je me niet te bellen lieverd?
Hè, gelukkig. Ik heb de hele nacht wakker gelegen, nadenkend over wat mij nu zo eng maakt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Oh, dat durf ik wel hoor. Dat was maar plagerij. Ik heb er alleen...euhh...nooit aanleiding toe gehad
Ja, inderdaad! Heb hem niet toegelicht op TLU, maar uiteindelijk gekozen voor Brilliant Disguise.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hè, gelukkig. Ik heb de hele nacht wakker gelegen, nadenkend over wat mij nu zo eng maakt.
Oh ja. Bruce. Euh. Lastige poll weer vandaag!
http://www.trampslikeus.nlquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef Norrage het volgende:
Poll/ Huh wat waar?
En jullie hebben me in de OP gezetZo groot of fantastisch was mijn bijdrage nou ook weer niet, was meer even voor de leuk
In die poll, weet eerlijk gezegd niet meer wie de andere 'kandidaten' waren, heb ik ook op Jungleland gestemd. Een onvervalste klassieker!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens op The Promised Land gestemd, maar meer omdat ik met de andere nummers niet zo veel heb... She's the One, zeker nee, en Tenth is wel leuk, en live wel geweldig, maar niet beter dan Promised. Vind ik dan.
Gister uiteraard voor Jungleland gegaan. Dat nummer is hard op weg om mijn all time favourite te worden.
Zeker!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef GooseFM het volgende:
Jersey Girl is toch ook wel een geweldig nummer eigenlijk <3
Ik heb bruce ontdekt via USA for Africa, maar ik ben verliefd geworden dankzij Born To Run. Wat een fenomenaal nummer...en een evenzo magistrale clip!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:24 schreef Norrage het volgende:
Ik ben sowieso iemand die pas naar de teksten gaat luisteren als ik het nummer vaak heb gehoord. De eerste keren dringt het nooit echt goed tot me door...Dus dat is denk ik nog iets waar ik bij Born to Run nog aan moet werken...Sowieso zijn nu Thunder Road en Backstreets favoriete nummers van mij, voornamelijk door de tekst maar ook door de rauwe stem in die nummers...
Het enige nummer wat ik volgens mij van dat album nooit zal gaan waarderen is het titelnummer...ik vind het gewoon kut...
Ik heb het sinds gister nu iets van 5 keer geluisterd, en het kan me niet rakenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:10 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb bruce ontdekt via USA for Africa, maar ik ben verliefd geworden dankzij Born To Run. Wat een fenomenaal nummer...en een evenzo magistrale clip!
Geen idee wanneer het nieuwe album uitkomt, maar zodra het woord 'tour' klinkt grijpen wij onze slaapzakken en rennen naar het postkantoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef weebel het volgende:
Mag ik even vragen wanneer het nieuwe album uikomt, en hoe jullie dat weten??? want ik kan het nergens vinden namelijk. En wanneer is die tour??? Of zijn jullie een paar jaar van te voren aan het plannen ofzo?
En dit keer ga ik zeker, aangezien ik de vorige keer (2002) het een beetje onbewust had afgeslagen omdat ik zijn muziek niet kende.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee wanneer het nieuwe album uitkomt, maar zodra het woord 'tour' klinkt grijpen wij onze slaapzakken en rennen naar het postkantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |