quote:Horror! Hilbrand Nawijn gaat jumpen
07 Mei 2007 16:26: Herman Roggeveen
Heeft Hilbrand Nawijn helemaal geen schaamtegevoel? Zijn belachelijkmakende uitstapje in So You Wannabe a Popstar krijgt namelijk een gevolg in de vorm van een single. Aanstaande maandag is de primeur van 'Hey Jumpen'. Zoals de titel al doet vermoeden, haakt de oud-policitus en zelfbenoemde popster hiermee in op de jumpstyle-rage. In de videoclip zien we het mannetje zelf ook jumpen. Brrrr!
Voor degenen die het hebben gemist: Hilbrand Nawijn was de gimmick van het programma. Hij had geen gevoel voor maat of ritme, zong vals als een kraai, had te strakke t-shirtjes aan en repte in elk interview dat hij zoveel publiciteit kreeg via het SBS-programma. Dat heel Nederland Nawijn nu niet meer serieus neemt, is voor hem geen hoofdzaak. Hij stond ten minste in de belangstelling.
Ik ga hardnekkig proberen om de videoclip bij dit nummer te ontwijken. Want op een jumpende Hilbrand Nawijn zit ik dus echt niet te wachten.
http://nlpop.blog.nl/pop/(...)d-nawijn-gaat-jumpen
Nawijn denkt hiermee een nieuwe ZOMERHIT ! te maken !quote:PSV, vertegenwoordigd door de Zware Jongens met Daroon, komen op 9 binnen met de PSV Jump.
Bron: ad.nlquote:Hilbrand Nawijn. "Mijn ultieme doel: de zomerhit van 2007 scoren. Dat gaat gebeuren, kan ik je wel vertellen!"
Psv's de zware jongens staat nu op nr 9 met een jumpstyle nummerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef Nosh het volgende:
That's it. Nawijn is de Hakkuhbar van de jump-rage.
Hierna krijgen we nog een handvol muzikale gedrochten, bedacht door marketingmannetjes die nog snel een centje eruit willen persen, waarna we voorgoed van springende pubers op straat af zijn.
Dat zeker, maar die volslagen debiel is dus ook gewoon minister geweest in dit land.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:57 schreef BossFight het volgende:
Vind hem wel de juiste vertegewoordiger voor die achterlijke muziek.
Beter dan andersom, toch? Ik bedoel, het zou nog veel genanter zijn, als ie ná dit avontuur de politiek inging.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeker, maar die volslagen debiel is dus ook gewoon minister geweest in dit land.
Dát vind ik nog veel schokkender dan het feit dat hij nu een jumpplaatje gaat maken
In mijn veronderstelling zijn ze daar in Den Haag allemaal volslagen debiel dus opzich past hij wel in het rijtje thuis.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeker, maar die volslagen debiel is dus ook gewoon minister geweest in dit land.
Dát vind ik nog veel schokkender dan het feit dat hij nu een jumpplaatje gaat maken
Mja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:04 schreef BossFight het volgende:
[..]
In mijn veronderstelling zijn ze daar in Den Haag allemaal volslagen debiel dus opzich past hij wel in het rijtje thuis.
True!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:14 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Wel tof dat het hem allemaal geen fuck meer interesseert wat mensen van hem denken.
Ik las ooit ergens dat hij de baas bij het IND was...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:16 schreef TC03 het volgende:
Ik las ergens ooit dat hij twee kinderen heeft. Het zal je vader maar zijn.
Dat zou niet verkeerd zijn eigenlijk. doe de trance ook gelijk maar even dan..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef Nosh het volgende:
Hierna krijgen we nog een handvol muzikale gedrochten, bedacht door marketingmannetjes die nog snel een centje eruit willen persen, waarna we voorgoed van springende pubers op straat af zijn.
Jumpen is sowieso genant, past goed bij elkaar zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:47 schreef Stofje het volgende:
Echt, wat genant... Kunnen ze hém niet uitzetten?
Beste manier om achterlijke trends neer te slaan. Je zoekt iemand op die echt -niet- cool is. Die laat je dan jumpen oid. Voila. Niemand wil meer jumpen want het is voor josti's als nawijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is dat toch met die mensen tegenwoordig. Eerst Frans Bauer met een rap lied en nu deze kerel met een Jump plaat
![]()
Dat is waar, misschien zit de AIVD hier wel achter, om een rage te voorkomen die het einde van ons bestaan kan betekenenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Beste manier om achterlijke trends neer te slaan. Je zoekt iemand op die echt -niet- cool is. Die laat je dan jumpen oid. Voila. Niemand wil meer jumpen want het is voor josti's als nawijn
Draagt hij ook niet meer, hij is toch uit de politiek?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:54 schreef Taurus het volgende:
Oh mijn god ik vind deze man zó'n genante verschijning, echt, die mag de naam politicus niet eens dragen.
Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Beste manier om achterlijke trends neer te slaan. Je zoekt iemand op die echt -niet- cool is. Die laat je dan jumpen oid. Voila. Niemand wil meer jumpen want het is voor josti's als nawijn
mmmquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:05 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.
Viola Holt die gaat jumpen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, na in LPF gezeten te hebben kon het al haast niet erger meerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:59 schreef Misstique het volgende:
Has he no shame?
Het lijkt begonnen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef Nosh het volgende:
Dat verschil ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:20 schreef Omkron het volgende:
[..]
Het lijkt begonnen..Hoera!
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=t-32ToXpIEU
auxraus - fall
Wat is dat nummer zwakjes in de niet-live uitvoering.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:20 schreef Omkron het volgende:
[..]
Het lijkt begonnen..Hoera!
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=t-32ToXpIEU
auxraus - fall
Goed, dat je 't zegt, anders mis ik dit verhelderende optreden van Nawijn in de betrouwbare media.quote:
een exemplarisch voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:45 schreef MaartenGrendel het volgende:
Dit is wel weer een exemplarisch voorbeeld van de verloedering van Nederland.
Hoe heet die titel van die plaat dus echt deze snelle versiequote:Op maandag 14 mei 2007 10:49 schreef dvanduijn het volgende:
Hier Nawijn jumpenstylend: http://www.hersenscheet.c(...)d_nawijn_jumpstyle1/
Looney Tunes Vs. Doop - Doop 2007quote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe heet die titel van die plaat dus echt deze snelle versie![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:59 schreef Misstique het volgende:
Has he no shame?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |