Part-time miljonair en dan part-time trouwen?quote:
valt reuze meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja
Ik weet niet of ik dan nog rentenier kan worden, want jij kachelt natuurlijk binnen no time m'n knaken eruit
als je maar wel zo rustig aan doet dat ik een schappelijke tijd in m'n lambo kan rijden
Neenee, parttime rentenier en parttime slavendrijverquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Part-time miljonair en dan part-time trouwen?![]()
Ja, ik denk dat 't vies tegenvalt hoe zunig ik leef als ik veel geld hebquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
valt reuze mee
ik leef nu ook heel zuinig ik moet wel
haha, wat is er zo grappig dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
Gatverdamme, ik moet ergens onwijs om lachen maar m'n kantoor staat vol met collega's
Een liedje van Koekiemonster. Ik plak het ff.quote:
ben bang dat het bij mij ook zo zal gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat 't vies tegenvalt hoe zunig ik leef als ik veel geld heb
Hoewel ik altijd al roep dat ik nooit met geld zal gaan smijten...
Maar ik denk dat ik dat niet aankan.
Groot huis is zo gekocht, leuke wagen ook, verder zal ik 't wel rustig aan gaan doen
kuukiemonster is tofquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik lust graag weespermop
en koek met nootjes d'r op
met chocola of stroop of met rozijnen!
Ik hoef geen ouwe kaas
ik hou van speculaas
ik hou van grote koeken, niet van kleine!
(refrein)
Ik wil je happen happen happen!
Ik voel je knappen knappen knappen!
Met name dat laatste stukje. Ik ben in zo'n flauwe bui
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Koekieliedje
(refrein)
Ik wil je happen happen happen!
Ik voel je knappen knappen knappen!
Met name dat laatste stukje. Ik ben in zo'n flauwe bui
Ja, ik heb ook stiekem wel zoiets van: waarom zou ik een klein huis nemen, als ik een veel mooier (groot) huis kan nemen?quote:
Als ik miljonair was had ik op twee of drie plekken een appartement gehuurd (en een paar in het buitenland). Word de boel lekker onderhouden, kan je weg wanneer je wilt (als je een nog mooier/leuker plekje gevonden hebt).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook stiekem wel zoiets van: waarom zou ik een klein huis nemen, als ik een veel mooier (groot) huis kan nemen?Hoewel ik een klein, vrijstaand huis met een lap grond eromheen ook prima zou vinden
eenschquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook stiekem wel zoiets van: waarom zou ik een klein huis nemen, als ik een veel mooier (groot) huis kan nemen?Hoewel ik een klein, vrijstaand huis met een lap grond eromheen ook prima zou vinden
dat kan ook nog natuurlijk....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik miljonair was had ik op twee of drie plekken een appartement gehuurd (en een paar in het buitenland). Word de boel lekker onderhouden, kan je weg wanneer je wilt (als je een nog mooier/leuker plekje gevonden hebt).
Fijn dat je de weg terug weer gevonden hebtquote:
Een uur officieel..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef Kuukske het volgende:
Lange pauze heb jij OA.
Verdwalen op een rotonde is vrij lastig....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fijn dat je de weg terug weer gevonden hebt![]()
Ik ken een kantoren-terrein in Arnhem met een ronde lunchwandel-route in het middenquote:
Ja, daar is ook wel weer wat voor te zeggen. Maar ik wil graag ergens beneden wonen, en liever kopen dan huren...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik miljonair was had ik op twee of drie plekken een appartement gehuurd (en een paar in het buitenland). Word de boel lekker onderhouden, kan je weg wanneer je wilt (als je een nog mooier/leuker plekje gevonden hebt).
Ik had ook graag een tuin gehad... maar dat is onbetaalbaar in Vlaardingen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daar is ook wel weer wat voor te zeggen. Maar ik wil graag ergens beneden wonen, en liever kopen dan huren...
Ik wil niet hoog wonen omdat ik nogal graag in de tuin zit
en ik wil ook niet dat er 100 man naar mij zit te kijken als ik in m'n tuin zit
Dag mevrouw papier JJquote:
Hi!quote:
tuinenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Muck het volgende:
ik heb wel een tuin hier, maar die deel ik met 7 andere mensen, dus ik ga er nog steeds niet in liggen zonnen
Een hoopquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey OA....![]()
...alles goed hier...??? wat hebik gemist....
????
het onkruid staat ongeveer tot okselhoogtequote:
waarom niet Muck....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Muck het volgende:
ik heb wel een tuin hier, maar die deel ik met 7 andere mensen, dus ik ga er nog steeds niet in liggen zonnen
zie de post boven jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom niet Muck.......schijt aan de anderen of niet....
![]()
![]()
![]()
Hello ...quote:
Muckie is ff onwel geworden....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hello ...![]()
alles nog goed met Mucky?
quote:
ik vertik het gewoon om er iets aan te doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahh ok.......dat ken ik...
..tot vorig week was het hier ook zo....
![]()
![]()
Mijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey OA....![]()
...alles goed hier...??? wat hebik gemist....
????
Das idd wel vervelend... dan wil jij lekker zonnen en dan ligt er al een huisgenoot met z'n vriendin...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vertik het gewoon om er iets aan te doen
als ik de tuin opknap, maakt de rest er ook "ineens" gebruik van, en daar heb ik geen zin in
neen... tenzij hij op school zit, dan kan ik er wel heen lopen en vragen of de administratie hem even oproeptquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:34 schreef Kuukske het volgende:
Iemand die cross weet te vinden atm?
Oeh, samen onwel zijn....quote:
JJ! Lieverd!!!quote:
"WILT CROSSOVER KONTAKT OPNEMEN MET FOK-FORUM????" .....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
neen... tenzij hij op school zit, dan kan ik er wel heen lopen en vragen of de administratie hem even oproept
Wat is je postcount?quote:
Vanochtend meldde hij dat ie naar school ging...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
neen... tenzij hij op school zit, dan kan ik er wel heen lopen en vragen of de administratie hem even oproept
Dat gaat wel erg ver.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef MPG het volgende:
en ik danquote:
bijna 5000quote:
quote:
Wat?quote:
* MPG ook ff onwel wordt, samen met Muckiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
omdat ik "knijntje" zei tegen Papier....![]()
zweepjes, koekenpannen...quote:
awwwwquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG ook ff onwel wordt, samen met Muckie
Snorry, moest ff flauw doen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG ook ff onwel wordt, samen met Muckie
Snorry, moest ff flauw doen
Ik bedoel vandaag, duh!quote:
Oh, ik dacht even dat je boos was...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
zweepjes, koekenpannen...
ik denk, ik spank even terug
Geen idee, ik schat alweer een dikke 40 of miss iets meerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik bedoel vandaag, duh!![]()
Je mag best een beetje koffieën
waar ga je heen dan...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nog snel ff wat muziek op m'n mp3-speler plempen en dan de trein in
suc51quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je bent een van de weinigen die niet zegt: even wat muziek op m'n mp3 zetten (quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:41 schreef OA het volgende:
MPG... jij bent bijna 2 jaar langer hier dan ik...
En mijn postcount is momenteel 5600+ ....![]()
op mijn oa'tje?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat je boos was...![]()
Gelukkig niet dus!![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:41 schreef OA het volgende:
Ja dat doe ik ook om een reden, mp3 is een bestandstype! Ik kan er slecht tegen als mensen dat zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen die niet zegt: even wat muziek op m'n mp3 zetten ()
ik moet straks ook met de trein richting utrechtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
auto'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Uni, moet ff half uurtje in de trein doorbrengen en terug natuurlijk ook weer. Utrecht
Oeh, meet in de treinquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet straks ook met de trein richting utrecht
Ik zit op 39 per dagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:41 schreef OA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |