Aangezien ik dus NIET perse beweer dat vitesse is omgekocht hou ik er weer over op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, die toonden zo weinig inzet, hielden in de 93 minuut al op met tegengas geven, schandalig!![]()
Utrecht ging er met 5-0 op in Eindhoven en Sparta met 7-0, zo vreemd is het dus niet. Verder ging het om de knikkers deze pot, dan mag je wel verwachten dat er wat extra krachten loskomen als het kampioenschap voor het grijpen ligt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik beschuldig niemand perse, en ja, het is Ajax' eigen stomme schuld. Als je had opgelet zou je weten dat ik dat al topics lang boos verkondig hier.
Maar als ze dan toch gaan onderzoeken dan is een bezoekje vitesse OOK gerechtigd, dat wil ik er mee zeggen. Jullie hadden het hele seizoen nog niet met zulke cijfers gewonnen en "opeens" lukt het. Knap opzich, maar ik verwacht geen extra inzet bij vitesse dan.
Het onderzoek naar het al dan niet betalen van een premie door ajax aan excelsior is alleen ter sprake gekomen omdat een speler van excelsior dit naar buiten heeft gebracht via de media, niks meer en niks minder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Maar als ze dan toch gaan onderzoeken dan is een bezoekje vitesse OOK gerechtigd, dat wil ik er mee zeggen.
PSV-Willem II 4-0 (3-0)quote:Jullie hadden het hele seizoen nog niet met zulke cijfers gewonnen en "opeens" lukt het.
Ik vraag me dan ook af of JIJ de wedstrijd gevolgd hebt. Bij rust gaf ik geen cent meer voor de titelkansen van PSV, de 2-2 hing meer in de lucht dan de 3-1. Pas na rust herpakte PSV zich en speelde het Vitesse zeker in het begin van de 2e helft vol-kom-en van de mat. Vitesse bleef echter steeds voetballen en gaf pas ver in blessuretijd op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien ik dus NIET perse beweer dat vitesse is omgekocht hou ik er weer over op.
Maar een ploeg die al weken door iedereen te pakken is met 5-1 laten winnen noem IK geen tegengas gevend hoor...
Met Vitesse erbij zijn dat maar 6 ruime thuisoverwinningen uit de 17 voor PSV Pyth! Het ultieme bewijs dat Vitesse PSV de titel kado gedaan heeft!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het onderzoek naar het al dan niet betalen van een premie door ajax aan excelsior is alleen ter sprake gekomen omdat een speler van excelsior dit naar buiten heeft gebracht via de media, niks meer en niks minder.
[..]
PSV-Willem II 4-0 (3-0)
PSV-FC Utrecht 5-0 (3-0)
PSV-Excelsior 4-0 (2-0)
PSV-Sparta 7-0 (4-0)
PSV-Roda JC 4-1 (0-1)
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef Sethje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14500/d28920ca/index.html
![]()
Wat valt er te onderzoeken bij Excelsior? Iemand betalen om te winnen is volkomen toegestaan. Ik vind het zelfs een goed middel om competitievervalsing tegen te gaan. Spelers die (sportief) nergens meer voor spelen toch een stimulans geven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Whatever, gaat er dus om dat ALS er onderzocht gaat worden, dat OOK bij Vitesse moet, en niet alleen bij de tegenstanders van Ajax en AZ.
Das3 keerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:53 schreef Black-Death het volgende:
8/5/2007 - 'Ajax wil contract Sneijder openbreken'
(Gepost door HT)
BRON: VI.tv
Ajax gaat proberen Wesley Sneijder nog sowieso één jaar te behouden voor de club, dit meldt VI.tv. De kleine middenvelder maakt een sterk seizoen door en staat nadrukkelijk in de belangstelling van Valencia. Ajax ziet Sneijder als de spil in het team en wil hem daarom een verbeterd contract aanbieden om hem nog één jaar te behouden. Na dat jaar zou de international mogelijk naar Barcelona vertrekken, om Deco op te volgen.
Dan vind ik het competitievervalsing dat het alleen bij Excelsior - AZ is gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat valt er te onderzoeken bij Excelsior? Iemand betalen om te winnen is volkomen toegestaan. Ik vind het zelfs een goed middel om competitievervalsing tegen te gaan. Spelers die (sportief) nergens meer voor spelen toch een stimulans geven.
PSV wist van de premie regeling tussen ajax en excelsior en heeft hetzelfde gedaan met willem 2quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Dan vind ik het competitievervalsing dat het alleen bij Excelsior - AZ is gedaan
Dan heeft AZ als enige gesjoemeld door Vitesse niets aan te biedenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV wist van de premie regeling tussen ajax en excelsior en heeft hetzelfde gedaan met willem 2![]()
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat valt er te onderzoeken bij Excelsior? Iemand betalen om te winnen is volkomen toegestaan. Ik vind het zelfs een goed middel om competitievervalsing tegen te gaan. Spelers die (sportief) nergens meer voor spelen toch een stimulans geven.
Die had waarschijnlijk ook extra geld betaald voor zijn stoeltje! Volgens mij wel 10 x in close up genomen........quote:
Die blonde huilie is wel een echte jood zo te zienquote:
Niks dat Ajax tegen hield om ook Vitesse te betalen hoor...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Dan vind ik het competitievervalsing dat het alleen bij Excelsior - AZ is gedaan
quote:Ajax wil Sneijder met nieuw contract behouden
Ajax hoopt dat Wesley Sneijder ook volgend seizoen nog voor de Amsterdamse club speelt. De middenvelder is een belangrijke pion en draait een goed seizoen, waardoor verschillende Europese topclubs belangstelling hebben.
Door de international een nieuw, verbeterd, contract aan te bieden hoopt de leiding van de bekerwinnaar dat hij nog een jaar in de ArenA te bezichtigen is, meldt Voetbal International op haar internet tv-zender.
Na dat seizoen zou hij naar FC Barcelona gaan, om daar de Portugees Deco op te volgen. Hij heeft momenteel nog een doorlopend contract tot medio 2009 en moet rond de vijftien miljoen euro kosten.
Overigens is Ajax momenteel in onderhandeling met Valencia. Een eerste bod van de Spaanse topclub werd reeds afgewezen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef Sethje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14500/d28920ca/index.html
![]()
Dat had geen nut, dat had PSV al gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks dat Ajax tegen hield om ook Vitesse te betalen hoor...
Alleen AZ deed er toe, PSV was bij voorbaat kansloos want ajax zou wel even met 0-10 winnen in Tilburgquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks dat Ajax tegen hield om ook Vitesse te betalen hoor...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:15 schreef PizzaSalami het volgende:
8/5/2007 - 'Ajax wil contract Sneijder openbreken'
(Gepost door HT)
Ajax gaat proberen Wesley Sneijder nog sowieso één jaar te behouden voor de club, dit meldt VI.tv. De kleine middenvelder maakt een sterk seizoen door en staat nadrukkelijk in de belangstelling van Valencia. Ajax ziet Sneijder als de spil in het team en wil hem daarom een verbeterd contract aanbieden om hem nog één jaar te behouden. Na dat jaar zou de international mogelijk naar Barcelona vertrekken, om Deco op te volgen.
Moet je meer bieden, Ajax is niet voor niks de rijkste club van Nederlandquote:
Dan hebben wij weer even de tijd om te roepen dat we volgend seizoen kampioen worden.quote:
Toch maar wel Sneijder?quote:8/5/2007 - 'Ajax wil contract Sneijder openbreken'
(Gepost door HT)
Ik weet niet wat vervelender is, dat hij daar werkt of dat jij dat weet.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
die gozert werkt bij de albert heijn in hoorn![]()
quote:
Ik denk toch jou reactie.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat vervelender is, dat hij daar werkt of dat jij dat weet.....
Ik hoop echt dat dit een geintje was..quote:
GAEquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:28 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Over 2 maanden zijn de eerste oefenpotjes alweer.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit een geintje was...
quote:Ook Barcelona denkt nog aan Wesley Sneijder. Mocht de middenvelder echter voor Valencia kiezen, dan zullen de Catalanen Thiago Motta gebruiken om de transfersom voor Ryan Babel, Urby Emanuelson of Klaas-Jan Huntelaar te verlagen. (El Mundo Deportivo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |