Thnxquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou van harte mannen..........................................![]()
Idd, en maar boos zijn op de gemeente dat er niet op het Leidse mag worden gehuldigd. Vind je het gekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:39 schreef Urquhart het volgende:
Ja idd, jammer dat het altijd zo uit de hand moet lopen. Ik denk dat je die huldigingen voorlopig maar even op je buik kunt schrijven.
Zonder alcohol natuurlijk! En iedereen die betrapt wordt op het roken van een jointje een levenslang stadionverbod!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Idd, en maar boos zijn op de gemeente dat er niet op het Leidse mag worden gehuldigd. Vind je het gek. Lekker weer in het stadion volgende keer. Dat willen we toch allemaal?
Bedanktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou van harte mannen..........................................![]()
Laten we het er dan maar op houden dat ik het wel voor 100% met je laatste zin eens ben...!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd het volledige publiek? Je hoeft je echt niet aangevallen te voelen. Ik wordt gewoon strontziek van die gasten die het elke keer verneuken!
Het merendeel waren dronken pet en sjaals die waarschijnlijk geen scc hebben en die denken dat het stoer is om met stenen te gooie,als de ME dan 1 keer woef roept rennen ze allemaal weg....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:49 schreef PLAE@ het volgende:
samenvatting: niet boeiend, wat kansloos gesloop door jeugd.
Velen wisten zelfs geen eens waar t rembrandts of t leidsche was, wat ze her en der gingen vragen. Dat zegt eigenlijk al genoeg!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:58 schreef Sethje het volgende:
Als mensen even beter lezen als wat er al gezegd is .....
[..]
Het merendeel waren dronken pet en sjaals die waarschijnlijk geen scc hebben en die denken dat het stoer is om met stenen te gooie,als de ME dan 1 keer woef roept rennen ze allemaal weg....
Zeker geen maatstaf voor de "echte" supporters. Hoorde van haast iedereen dat er weinig tot geen bekenden waren, dat zegt genoeg.
Er is gister ook iemand in de gracht gegooid omdat hij een steen gooide tegen een club van een ajax supporter. Er word wel gecorrigeerd als het gezien word.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:12 schreef Gelderland het volgende:
Eigenlijk moeten de écht hoolies dit soort gasten ff wat tikken geven, zijn ze ’t gelijk afgeleerd
En terecht, wrang genoeg.quote:
Geef hem ongelijk (helaas). Een huldiging kwam Ajax zelf ook niet echt uit, maar ze deden het toch om het publiek te bedanken. En wat doen de debielen???quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:18 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer, was de laatste keer als het aan de burgemeester ligt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er is gister ook iemand in de gracht gegooid omdat hij een steen gooide tegen een club van een ajax supporter. Er word wel gecorrigeerd als het gezien word.
bedankt Johanquote:Adviseur Cruijff wil Huntelaar naar Barca halen
Klaas Jan Huntelaar mag zich verheugen op belanstelling vanuit Barcelona. De Catalaanse hoofdstedelingen zouden vernieuwde interesse hebben getoond in de Ajax-aanvaller, mede door het advies van Johan Cruijff.
Gisteravond was de Nederlandse voetbalgrootmeester te gast in het televisieprogramma Your diràs waarin hij Barcelona-voorzitter Joan Laporta nadrukkelijk adviseerde om Huntelaar voor het komende seizoen te contracteren.
Eerder toonde ook Juventus belangstelling voor de 21-jarige goalgetter, maar Barcelona lijkt een stapje voor te hebben. In de Spaanse media wordt de aanvaller geprezen vanwege zijn effectiviteit en zijn slimheid, zo schrijft het Spaanse Sport.
Huntelaar moet in eerste instantie als alternatief voor Thierry Henry fungeren, maar indien hij een langer verblijf bij Arsenal prefereert boven een transfer naar de Spaanse koploper staat de Ajax-aanvaller bovenaan het verlanglijstje van Laporta.
Nouja, de tip van Roger was natuurlijk al van onschatbare waarde.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Idd, bedankt Johan. Ik mag hopen voor 20 Miljoen en 1 of 2 spelers dan...
Onvoorstelbaar triestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef Sethje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14500/d28920ca/index.html
![]()
Hoevaak zouden ze de ArenA van binnen hebben gezien?quote:
Waarschijnlijk 1x per jaar bij de open dag met pappa en mamma.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoevaak zouden ze de ArenA van binnen hebben gezien?
Vroeger waren hooligans nog echte kerels. Dit zijn verdomme een stel ventjes.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef Sethje het volgende:
![]()
Ach die komen toch niet uit Amsterdam, het is gewoon middelbare schooljeugd uit de provincie die het zo spannend vindt een keer écht in het centrum van de stad te zijn dat ze meteen losgaan... triestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:33 schreef knep het volgende:
Het tuig kon het weer niet laten hun eigen stad af te breken?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef Sethje het volgende:
![]()
Ik zie een kinderklas op schoolreisje...en nu?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef Sethje het volgende:
![]()
Iddquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Er gebeurt niets op dat filmpje?
Wat een zielige monglen zegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef Sethje het volgende:
![]()
verstandig, dan kan hij in 2008 terug komen om eerste keeper te wordenquote:
idd.. zullen we vooruit blikken naar morgen? Hoe gaan we spelen en met hoeveel gaan we winnen?quote:
Hmm.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
idd.. zullen we vooruit blikken naar morgen? Hoe gaan we spelen en met hoeveel gaan we winnen?
Dit zijn ook geen hooligans natuurlijk. Stelletje droeftoeters...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:52 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Vroeger waren hooligans nog echte kerels. Dit zijn verdomme een stel ventjes.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |