quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:15 schreef PizzaSalami het volgende:
8/5/2007 - 'Ajax wil contract Sneijder openbreken'
(Gepost door HT)
BRON: VI.tv
Ajax gaat proberen Wesley Sneijder nog sowieso één jaar te behouden voor de club, dit meldt VI.tv. De kleine middenvelder maakt een sterk seizoen door en staat nadrukkelijk in de belangstelling van Valencia. Ajax ziet Sneijder als de spil in het team en wil hem daarom een verbeterd contract aanbieden om hem nog één jaar te behouden. Na dat jaar zou de international mogelijk naar Barcelona vertrekken, om Deco op te volgen.
Moet je meer bieden, Ajax is niet voor niks de rijkste club van Nederlandquote:
Dan hebben wij weer even de tijd om te roepen dat we volgend seizoen kampioen worden.quote:
Toch maar wel Sneijder?quote:8/5/2007 - 'Ajax wil contract Sneijder openbreken'
(Gepost door HT)
BRON: VI.tv
Ajax gaat proberen Wesley Sneijder nog sowieso één jaar te behouden voor de club, dit meldt VI.tv. De kleine middenvelder maakt een sterk seizoen door en staat nadrukkelijk in de belangstelling van Valencia. Ajax ziet Sneijder als de spil in het team en wil hem daarom een verbeterd contract aanbieden om hem nog één jaar te behouden. Na dat jaar zou de international mogelijk naar Barcelona vertrekken, om Deco op te volgen.
Ik weet niet wat vervelender is, dat hij daar werkt of dat jij dat weet.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
die gozert werkt bij de albert heijn in hoorn![]()
quote:
Ik denk toch jou reactie.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat vervelender is, dat hij daar werkt of dat jij dat weet.....
Ik hoop echt dat dit een geintje was..quote:
GAEquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:28 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Over 2 maanden zijn de eerste oefenpotjes alweer.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit een geintje was...
quote:Ook Barcelona denkt nog aan Wesley Sneijder. Mocht de middenvelder echter voor Valencia kiezen, dan zullen de Catalanen Thiago Motta gebruiken om de transfersom voor Ryan Babel, Urby Emanuelson of Klaas-Jan Huntelaar te verlagen. (El Mundo Deportivo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |