http://nl.wikipedia.org/wiki/Progeriaquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is er met dat jongetje aan de hand dat er nu is? Een of andere ziekte?
Jaap was gister wel leuk, Esmee daarvoor ook wel, ken d'r nog van toen ze serveerster was
Dit is een Belgisch jochie. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan voor de Progeria Research Foundation (vertalingen maken van stukken voor Nederlandstalige gezinnen) en de Europese Progeria Family Circle (vertalingen en leuke activiteiten voor de kinderen regelen) en heb Michiel en zijn ouders ook een paar keer ontmoet. Het is zo'n ontzettend schattig manneke! Ik heb een paar jaar terug voor hem geregeld dat hij VIP-gast bij Ajax was en daar ook zijn idool Wesley Sonk mocht ontmoeten, hij was zo blij!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef pberends het volgende:
Ik wist niet dat dat ventje Nederlands was... die gast is toch van Discovery? Of was dat een ander ventje?
ah, vandaar... maar is het niet erfelijk dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dit is een Belgisch jochie. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan voor de Progeria Research Foundation (vertalingen maken van stukken voor Nederlandstalige gezinnen) en de Europese Progeria Family Circle (vertalingen en leuke activiteiten voor de kinderen regelen) en heb Michiel en zijn ouders ook een paar keer ontmoet. Het is zo'n ontzettend schattig manneke! Ik heb een paar jaar terug voor hem geregeld dat hij VIP-gast bij Ajax was en daar ook zijn idool Wesley Sonk mocht ontmoeten, hij was zo blij!
Echt vreselijk voor dit gezin dat ook hun tweede kindje deze verschrikkelijke ziekte heeft.
Voordat dit gebeurde werd gezegd dat de kansop een kindje met Progeria zo'n beetje rond de 1 op 8 miljoen lag. Ze zijn nadat duidelijk werd dat Amber, het zusje van Michiel, ook Progeria heeft wel verder aan het zoeken, hier moet haast wel erfelijkheid in het spel zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:08 schreef pberends het volgende:
[..]
ah, vandaar... maar is het niet erfelijk dan?
Had het al gehoord.. heb wel echt te doen met die ouders.. maar dat jongentje is ook zo lief..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voordat dit gebeurde werd gezegd dat de kansop een kindje met Progeria zo'n beetje rond de 1 op 8 miljoen lag. Ze zijn nadat duidelijk werd dat Amber, het zusje van Michiel, ook Progeria heeft wel verder aan het zoeken, hier moet haast wel erfelijkheid in het spel zijn.
Iddquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef roburt het volgende:
is er weer iemand anders![]()
en die truc... dat is hetzelfde papiertje maar nu uitgevouwen![]()
Ja, hij schat van tevoren in hoe die schilderijen wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
Maar die vent die doet niet echt aan mind reading, hij schat gewoon de kandidaten goed in. Dat is zijn techniek. Het is ook geen truuk, die vent die schat dat gewoon zo in.
Ik zal de fragmenten nog is analyseren, zodra ze online staanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, hij schat van tevoren in hoe die schilderijen worden.
Het was wel heel erg duidelijk dat het gewoon doordrukpapier o.i.d. was.
Hij brengt hem toch wel aardig aan het stotterenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef Whizzkith het volgende:
Bah Jensen denkt even easy de waarheid uit hem te krijgen
Hij kwam ook gespannen over.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef BVO het volgende:
Ik heb Jensen nog nooit zo kritisch gezien bij een gast.
Wel vervelend voor hem dat hij z'n onschuld (moch dat zo zijn) nooit echt kan bewijzen. Als zij niet naar haar hotel wil en ze teveel drank heeft gehad en er verder niks mee te beginnen is, kan ik me voorstellen dat je er niet een hele nacht als een oppas bij gaat zitten (als ze al op 't strand zijn geweest, want ook dat is niet zeker). Echt sociaal is 't niet, maar ik weet verder niet of het heel gevaarlijk is voor een dronken blondine om een nacht alleen op een strand van Aruba door te brengen. Als hij haar heeft achtergelaten kan een andere passant net zo goed verkeerde dingen met haar gedaan hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:33 schreef Kidney_Bean het volgende:
ik geloof hem gewoon nog steeds niet... die gast is ook nog eens mediageil ook en wil er aan verdienen dmv zn boek??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |