hoiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou van jullie. Stuk voor stuk, één voor één.
Ik ben niet boeiend. Sorry.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Vertel 's iets leuks SiemeN.
tadaaaaaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Vroeger was BeF op z'n hoogtepunt, rond 1 uur 's nachts.
Nu gaat iedereen zeggen dat enkelen een leven hebben, en gooien ze er wat kotssmilies bij, hyperjaloerse autisten als het zijn!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
ja tjek zo'n klein klote flesje alleen met zo'n draaidopquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:40 schreef cerror het volgende:
Pils.
Tegenwoordig eenieder individueel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Vroeger, toen Pluto_Nium er nog wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en vroeger waren de mensen nog grappig
Tissur?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:03 schreef SiemeN het volgende:
Hoi.
Ik kon de slaap niet vatten. Ik heb kansloos tot een uur of 2 hier zitten modden en nu ben ik moe.quote:
Ocherme.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:10 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik kon de slaap niet vatten. Ik heb kansloos tot een uur of 2 hier zitten modden en nu ben ik moe.
quote:
Ik ben er alquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:57 schreef Misstique het volgende:
TSJAKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH WE MOGEN WEER!
GÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁNNN
Happy Feet wasquote:
Ik vind het einde erg triestig, te moralistischquote:
Die heb ik laatst ook gezienquote:
True, maar de muziek enquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het einde erg triestig, te moralistisch
Mumble is cool. Uh, wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
True, maar de muziek enMumble
maken veel goed.
Transformersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:32 schreef SiemeN het volgende:
Ik wacht liever op Die Hard 4.0.
Bruce Willis is een sukkel:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:32 schreef SiemeN het volgende:
Ik wacht liever op Die Hard 4.0.
Die ga ik zó in de bioscoop zien.quote:
Die trailer is zo stoer. Vooral de decepticons.quote:
Die tekenfilmserie mogen ze van mij wel herhalen (de oude met Optimus dan).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die trailer is zo stoer. Vooral de decepticons.
Ik heb alle series gedownloadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die tekenfilmserie mogen ze van mij wel herhalen (de oude met Optimus dan).
Ik ken ze en vind het idd niet slecht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:14 schreef Stofje het volgende:
Misstique, SiemeN, Chowi, c_c, volgens mij is Solo - Selection wel iets voor jullie. Althans, ik dacht aan jullie.
quote:
Een emobot!quote:
Dat heb ik gemist denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:18 schreef Nosh het volgende:
[..]!
Die laatste grindhouse-posters van ze waren ook érg tof.
SiemeN is oververmoeid, hij weet niet wat hij doet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:50 schreef Stofje het volgende:
Ik denk dat ik BeF de eerstkomende uren maar even vermijdt.
Niet zó tegen SiemeN, knul!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef Stofje het volgende:
Oververmoeid, je meende het niet zo, kan allemaal wel zo zijn, maar je bent wel bloedirritant en ik vind dat je moet sterven.
Pfff. Ik had gewoon vet wel met K1p moeten zoenen op die meet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef Stofje het volgende:
Oververmoeid, je meende het niet zo, kan allemaal wel zo zijn, maar je bent wel bloedirritant en ik vind dat je moet sterven.
Euhm.. ik heb iets gemist? Vertel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:59 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Pfff. Ik had gewoon vet wel met K1p moeten zoenen op die meet..
Ik lul uit mijn nek. Geen zorgen.quote:
Dat is waar. Mijn tip dat ze wellicht iet wat beschonken was kwam dan ook niet echt als een donderslag bij heldere hemel, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef Stofje het volgende:
Mwoa, de hoeveelheid alcohol achter haar kiezen, zorgde wel voor een extreem lage drempel, dus volgens mij had zelfs Snowdogg mogelijkheden om met haar te zoenen.
Terwijl jij er bij was?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef Stofje het volgende:
Mwoa, de hoeveelheid alcohol achter haar kiezen, zorgde wel voor een extreem lage drempel, dus volgens mij had zelfs Snowdogg mogelijkheden om met haar te zoenen.
Ja. Naja, volgens mij heeft ze nu nóg last van 'r enkels van die schoppen die ik 'r gafquote:
En terecht. Ik zou compleet door het lint gaan als Dago me zoiets zou flikken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja. Naja, volgens mij heeft ze nu nóg last van 'r enkels van die schoppen die ik 'r gaf. Ach, het meske was straalbezopen en wist écht niet meer wat ze deed, je moet het ook in dát perspectief zien. Daar hebben we trouwens intussen wel duidelijke afspraken over gemaakt, dit gaan we dus niet meer meemaken.
Én een uitgescheurde anus!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:08 schreef SiemeN het volgende:
Ach, het stelde uiteindelijk weinig voor. Ze zal haar lesje sowieso ook wel geleerd hebben de volgende morgen. Ik kan me niet voorstellen dat ze geen kater had.
Ze kreeg haar verdiende loon?quote:
quote:
Je kunt in ieder geval niet beweren dat Stofje er geen gat meer in zag.quote:
Húúúú.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:19 schreef Stofje het volgende:
En ik vind SiemeN tof. Ik denk dat SiemeN en ik ooit nog in een dronken bui bij elkaar in bed belanden, met K1P en een minderjarig meisje tussen ons in.
Is goed. Dan gaat SiemeN met mij mee.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is goed. Dan gaat SiemeN met mij mee.
Fideel van je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
Ik pas wel op de bagage.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is goed. Dan gaat SiemeN met mij mee.
Pasterophè!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:08 schreef MisstiqueDagonet het volgende:
[..]
En terecht. Ik zou compleet door het lint gaan als DagoTiek me zoiets zou flikken..
Mijn piemel heeft zich zojuist genesteld in mijn onderbuik. Dank je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:19 schreef Stofje het volgende:
En ik vind SiemeN tof. Ik denk dat SiemeN en ik ooit nog in een dronken bui bij elkaar in bed belanden, met K1P en een minderjarig meisje tussen ons in.
Ík heb de broek aan thuis, níet Dago.quote:
De zwarte markt is prima om te verkopen, dan gaan mcD en ik wel wat rondjes vliegen daarna.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |