quote:Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je wordt wat tegendraads de laatste tijdIk vergeet niet dat Amanda dubbel gebogen stond nadat ze ook al twee keer was bespuugd, en dat de kwal de dag erna zat te janken als het grootste slachtoffer van het gebeuren.
Oh gelukkig, dus hij leidt niet aan grootheidswaanzin en het is allemaal spel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nóg eentje die niet in de gaten heeft dat het een spel is.
Day ziet dat altijd een stuk scherper.
of juist wel!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, wat een huppelkutje.
Klopt, maar Brainless ging er maar al te graag op in, met zijn smerige plannetjes. Aman doe , dit, Aman doe dat.quote:
Op zeker. Als ze slim is gaat ze naast Nico liggen maar het zal wel niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef getl0st het volgende:
Ben benieuwd of lieke bij huub slaapt vannacht
Juist. Zonder zijn aanmoediging (en vlak Natasia ook niet uit) had ze waarschijnlijk nooit tot uitvoering gekomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
GAat dit over Brian ??????
Brian heeft Amanda nadat ze verteld dat wat ze van plan was, van voor tot achter verteld hoe ze het moest aanpakken.
En Amanda doet dat. . .gedeeltelijk. Zijn opdracht het aan tafel zo concreet mogelijk te melden heeft ze genegeert, de stoute meid!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar Brainless ging er maar al te graag op in, met zijn smerige plannetjes. Aman doe , dit, Aman doe dat.
Die rat is echt een pimp.
Ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef Marelle het volgende:
opschieten redactie, ik wil naar bed!!
Mooie fehlleistungquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Oh gelukkig, dus hij leidt niet aan grootheidswaanzin en het is allemaal spel.
Pfieuw.
Nee het was een grapje. Hij is héél ziek in zijn hoofd en moet snel worden opgenomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dus hij leidt niet aan grootheidswaanzin en het is allemaal spel.
Pfieuw.
en nog steeds hebben we geen glazen bolquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:01 schreef easysatellite het volgende:
wat gaat er gebeure
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik heb de volgende alweer klaar(althans het begin
)
Nu weet ik zeker dat je ons in het spreekwoordelijke ootje neemt, Marrije!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:04 schreef Marrije het volgende:
En Amanda doet dat. . .gedeeltelijk. Zijn opdracht het aan tafel zo concreet mogelijk te melden heeft ze genegeert, de stoute meid!
Volgens mij krijgt ze elke dag om 23.30 een kleine pot belge voorgezet bij de redactie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
Zo Natasia, als jij nu even je grootsmoel weer een tijdje houdt.
Heeft ze weer stiekem gezopen of zo?![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Tientje is zonde, eerder een foto van Netty.![]()
Net als Brian zeker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het was een grapje. Hij is héél ziek in zijn hoofd en moet snel worden opgenomen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit Peter6000 ?
[afbeelding]
Dat zou idd best wel eens kunnen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
Nu komt dat MUNDO uitje wedden?
Heb ik hier toch helemaal overheen gelezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het valt mij op, na wat teruglezen, dat reacties op posts, ook door mij, niet gezien worden omdat de COS zo vreselijk snel gaat. Constant teruglezen ligt niet voor de hand. Vaak heb je al een reactie op een nieuwe post geplaats voor dat er een reactie is geweest op een vorige, en dan zijn we al een blad verder. Ook users die denken, "dat heb ik gepost maar niemand reageert...." dat is om de zelfde reden.
Is niet off-topic. Dit zijn door de snelheid gemiste on-topic posts.
Heb ik een beetje gelijk? Of helemaal niet? Ik hoor het wel.
Amanda denkt alleen maar hoe krijg ik Brian in bed... en als hij Lieke maar niet naast hem gaat liggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
En Amanda zit er niet echt lekker bij..ze weet het niet meer ..Brian/Huub![]()
Helemaal gelijk. Kleine moeite om even terug te scrollen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het valt mij op, na wat teruglezen, dat reacties op posts, ook door mij, niet gezien worden omdat de COS zo vreselijk snel gaat. Constant teruglezen ligt niet voor de hand. Vaak heb je al een reactie op een nieuwe post geplaats voor dat er een reactie is geweest op een vorige, en dan zijn we al een blad verder. Ook users die denken, "dat heb ik gepost maar niemand reageert...." dat is om de zelfde reden.
Is niet off-topic. Dit zijn door de snelheid gemiste on-topic posts.
Ja maar ja, wat doe je er aan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begin Brian wel wat leuker te vinden.
Zie je wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heb ik hier toch helemaal overheen gelezen.
haha, ik kijk nooit zo naar wat anderen vinden, ik zeg gewoon wat ik ervan vind. Meestal vind ik Brian ook een lul maar vanavond kan ik m wel waarderen. Ook dat ie Lieke te hulp schoot in de fitness dat Huub aan het liegen was aan tafel, strakke opmerking. Maar goed, misschien is het van korte duur en doet ie nu weer zoveel stomme dingen dat ik voorlopig niks meer positiefs kan melden. . .quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat moet ik daaruit aflezen? Opdracht van 'achter'?![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:08 schreef Kinga het volgende:
WAT LEUK DAT FILMPJE!!!!!
Trusten, ik duik er ook inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:08 schreef Copycat het volgende:
Bedtijd!
TV-moment, dan moeten ze eruit zien als miljonairsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:09 schreef ruby het volgende:
Moesten ze daarom nou netjes gekleed gaan? Om een video-oproep van Eric?
het is net boer zoekt vrouw... maar dan anders...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:09 schreef ruby het volgende:
Moesten ze daarom nou netjes gekleed gaan? Om een video-oproep van Eric?
Oh, ik dacht: tevreden lach, directeur-sigaartje, minzame zoen = ik kan niets zeggen, maarreh...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha, ik kijk nooit zo naar wat anderen vinden, ik zeg gewoon wat ik ervan vindt. Meestal vind ik Brian ook een lul maar vanavond kan ik m wel waarderen. Ook dat ie Lieke te hulp schoot in de fitness dat Huub aan het liegen was aan tafel, strakke opmerking. Maar goed, misschien is het van korte duur en doet ie nu weer zoveel stomme dingen dat ik voorlopig niks meer positiefs kan melden. . .
Het is toch gewoon een leuk en grappig filmpje? Wat heeft dat er nu mee te maken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Al was hij het laatst levende wezen op de aarde
![]()
Boer zoekt boer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is net boer zoekt vrouw... maar dan anders...
Waar zie jij Huub in zijn zwembroek?quote:
Ik moest even denken, maar ik heb 'm.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
Trusten, ik duik er ook in![]()
![]()
btw, ik ben ook trots op je.![]()
Oh ja, is ook zo. 't Straalt er vanaf.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
TV-moment, dan moeten ze eruit zien als miljonairs![]()
Ik kijk toevallig ook, en jammer voor je maar ik ben heteroquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
Zaterdag is het songfestival weer, daar kijken al die homoseksuele mensen toch ook altijd naar?
Ruud, ik lees vrijwel altijd terug als mijn reactie een eind verderop terechtkomt, tenzij het echt te snel gaat en ik teveel andere dingen aan het doen ben.quote:
Truste BQ en copycat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten, ik duik er ook in![]()
![]()
btw, ik ben ook trots op je.![]()
Een antwoord op die vieze flikker zijn filmpjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een leuk en grappig filmpje? Wat heeft dat er nu mee te maken?
Ik vind het al minder erg dan gisteren, toen had ze een soort kapsel met allemaal klosjes erin.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:11 schreef Clank het volgende:
Tjonge wat heeft die kapster dat haar van Lieke verneukt zeg!!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Een antwoord op die vieze flikker zijn filmpje![]()
Colcci.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
Welk nieuw merk kleren hebben de vrouwen nu? Natasia zegt het soms, maar ik kan er geen touw aan vastknopen.
Het was een tevreden lach, directur sigaartje was meer een I love it en de minzame zoen was een liefdevolle zoen. Kortom, niet zo tegendraads als je misschien dacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht: tevreden lach, directeur-sigaartje, minzame zoen = ik kan niets zeggen, maarreh...![]()
Je bent dus positiever ingesteld dan ik. Ik kan alleen lachen om Brian als hij zich bespottelijk gedraagt, zoals vanmiddag. Dat staat los van wat Amanda heeft gedaan.
Liever niet, dit soort opmerkingen hier.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Waarom is ie nou weer vies......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Lieke heeft het volgens mij doorgekregen van ''achter''.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een nep zoals Hupert en Lieke nu weer gezellig saampjes op de bank zitten...alsof er nooit een ruzie heeft plaatsgevonden
Vraag het aan het haar van Amandaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
Welk nieuw merk kleren hebben de vrouwen nu? Natasia zegt het soms, maar ik kan er geen touw aan vastknopen.
hm ja... met de trekker in het land...quote:
Ik plaagde maar joh. Kom hier:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was een tevreden lach, directur sigaartje was meer een I love it en de minzame zoen was een liefdevolle zoen. Kortom, niet zo tegendraads als je misschien dacht.
Heb je zelf misschien last van wat onderdrukte homoseksuele gevoelens?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Tja, vrouwen hebben hersens die twee dingen tegelijk kunnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ruud, ik lees vrijwel altijd terug als mijn reactie een eind verderop terechtkomt, tenzij het echt te snel gaat en ik teveel andere dingen aan het doen ben.
Weet niet wat voor vreselijks je allemaal hebt meegemaakt in je jeugd (koorknaapje geweest zeker) maar je kunt er best voor naar het RIAGG hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor maar ik ben hier de homofoob... zoek je eigen karakterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |