Ik ga zometeen maar eens een kilo overnschotel eten, maar het komt er bij niet bepaald aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is niet mijn dagelijkse eetpatroon hoor![]()
das niet in Grunnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik betaal 300nogwat voor een twee onder één kapMET eigen (koop)garage
Ovenschotel. Goed idee. Nee, ik kan eigenlijk ook wel eten wat ik wil... Ik hou alleen niet zo van ongezonde dingen. Ja, af en toe, maar niet dagelijks. Dus misschien dat dat scheelt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ga zometeen maar eens een kilo overnschotel eten, maar het komt er bij niet bepaald aan.
Eh bij mij niet... Gisteren 2 pizza's van de jumbo gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ovenschotel. Goed idee. Nee, ik kan eigenlijk ook wel eten wat ik wil... Ik hou alleen niet zo van ongezonde dingen. Ja, af en toe, maar niet dagelijks. Dus misschien dat dat scheelt?
http://www.opkamers.groningen.nl/ ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef Kishan89 het volgende:
Hoe kan je aanspraak maken op een huursubsidie?
Doe wat je het beste handigtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe kan het dat ik ben vergeten in welke hand ik mijn appel het liefste houd tijdens het eten?
Dat moet een stuk goedkoper kunnen. Ik betaal voor een kamer in het centrum 255 incl.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef Kishan89 het volgende:
[..]
haha, ik bedoelde voor een 2 kamers appartement. Dus 350 pp![]()
Ja dan valt het wel mee toch?![]()
Ergens in een achterlijk boerengatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik betaal 300nogwat voor een twee onder één kapMET eigen (koop)garage
Heb je geluk meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Charme.
Nee, vorig jaar zijn er kunststof kozijnen in het huis gekomen, en die hebben voor een vrij behoorlijke verlaging van de energiekosten gezorgd, dus de huisbaas vond het niet meer dan redelijk om dan maar de huur te verlagen..
Wow dat is heel goedkoop, zeker als de kamer ook nog in het centrum ligtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet een stuk goedkoper kunnen. Ik betaal voor een kamer in het centrum 255 incl.
Zat in het zelfde huis eerst nog 2 maand voor 180 euro, maar die kamer was wel erg kleinquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wow dat is heel goedkoop, zeker als de kamer ook nog in het centrum ligt
Sukkelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:12 schreef Dangel het volgende:
Hey, ChipsZak. Heb ik jou niet eens bij een concert gezien? Jij hebt toch roze haar?
Is het zo'n studentenhuis waarbij als iemand verhuist iedereen een kamer opschuift en de nieuwste huurder de bezemkast krijgt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zat in het zelfde huis eerst nog 2 maand voor 180 euro, maar die kamer was wel erg klein.
Haal die bijl eens uit je rug en spreek met respect tegen een dame!quote:
Nee niet echt, meer dat er kort achter elkaar 2 van de 4 bewoners vertrokken. Dat wist ik toen ik de ene kamer nam, dan is 2 maand op iets van 9-10 m2 wel uit te houdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het zo'n studentenhuis waarbij als iemand verhuist iedereen een kamer opschuift en de nieuwste huurder de bezemkast krijgt?
Aan de andere kant woont m'n huisgenote er nu al weer bijna 2,5 jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
Dan wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |