Ik ga zometeen maar eens een kilo overnschotel eten, maar het komt er bij niet bepaald aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is niet mijn dagelijkse eetpatroon hoor![]()
das niet in Grunnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik betaal 300nogwat voor een twee onder één kapMET eigen (koop)garage
Ovenschotel. Goed idee. Nee, ik kan eigenlijk ook wel eten wat ik wil... Ik hou alleen niet zo van ongezonde dingen. Ja, af en toe, maar niet dagelijks. Dus misschien dat dat scheelt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ga zometeen maar eens een kilo overnschotel eten, maar het komt er bij niet bepaald aan.
Eh bij mij niet... Gisteren 2 pizza's van de jumbo gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ovenschotel. Goed idee. Nee, ik kan eigenlijk ook wel eten wat ik wil... Ik hou alleen niet zo van ongezonde dingen. Ja, af en toe, maar niet dagelijks. Dus misschien dat dat scheelt?
http://www.opkamers.groningen.nl/ ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef Kishan89 het volgende:
Hoe kan je aanspraak maken op een huursubsidie?
Doe wat je het beste handigtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe kan het dat ik ben vergeten in welke hand ik mijn appel het liefste houd tijdens het eten?
Dat moet een stuk goedkoper kunnen. Ik betaal voor een kamer in het centrum 255 incl.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef Kishan89 het volgende:
[..]
haha, ik bedoelde voor een 2 kamers appartement. Dus 350 pp![]()
Ja dan valt het wel mee toch?![]()
Ergens in een achterlijk boerengatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je geluk meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Charme.
Nee, vorig jaar zijn er kunststof kozijnen in het huis gekomen, en die hebben voor een vrij behoorlijke verlaging van de energiekosten gezorgd, dus de huisbaas vond het niet meer dan redelijk om dan maar de huur te verlagen..
Wow dat is heel goedkoop, zeker als de kamer ook nog in het centrum ligtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet een stuk goedkoper kunnen. Ik betaal voor een kamer in het centrum 255 incl.
Zat in het zelfde huis eerst nog 2 maand voor 180 euro, maar die kamer was wel erg kleinquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wow dat is heel goedkoop, zeker als de kamer ook nog in het centrum ligt
Sukkelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:12 schreef Dangel het volgende:
Hey, ChipsZak. Heb ik jou niet eens bij een concert gezien? Jij hebt toch roze haar?
Is het zo'n studentenhuis waarbij als iemand verhuist iedereen een kamer opschuift en de nieuwste huurder de bezemkast krijgt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zat in het zelfde huis eerst nog 2 maand voor 180 euro, maar die kamer was wel erg klein.
Haal die bijl eens uit je rug en spreek met respect tegen een dame!quote:
Nee niet echt, meer dat er kort achter elkaar 2 van de 4 bewoners vertrokken. Dat wist ik toen ik de ene kamer nam, dan is 2 maand op iets van 9-10 m2 wel uit te houdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het zo'n studentenhuis waarbij als iemand verhuist iedereen een kamer opschuift en de nieuwste huurder de bezemkast krijgt?
Aan de andere kant woont m'n huisgenote er nu al weer bijna 2,5 jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
Dan wel ja
Ik ben er via via ingekomen en ga binnenkort ook maar eens inschrijven (vergeet ik steeds) bij woningnet osfo. Daar heb je ook veel punten voor nodig...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef Kishan89 het volgende:
Ik zie net dat In-Groningen werkt met punten. Dus nu ingeschrijven heen geen zin denk ik. Waarom moet ik weer zo laat erachter komen
. Is iemand hier miss al een tijdje ingeschreven en heeft dus (te) veel punten oid??
Vaak vragen ze bij een huurwoning een minimaal belastbaar inkomen van min. 27000.-![]()
Studio is vaak alles in een. Keuken, woonkamer, slaapkamer, douche en wc. En dan die laatste 2 wel in een aparte ruimtequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:05 schreef Kishan89 het volgende:
Ik lees/hoor wel vaker over studio's .. wat is dat eigenlijk? Wat is het verschillen tussen een normale kamer en een studio?
Ik vind Mama Mini een chille winkel, maar ik zou er niet zo snel kleding kopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo mensen!
Net even bij de GoudGoed langs geweest( De kledingversie van de Mama Mini)
Ik zie dat ze daar ook oudere meubels hebben? Ik heb nog een oude tafel nodig namelijk, daar maar eens kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind Mama Mini een chille winkel, maar ik zou er niet zo snel kleding kopen.
Hmm, dan moet ik de weerdienst maar eens even bellen of ze de buien ook even om kunnen leiden, zodat DaD boodschappen kan gaan doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Ik wilde net boodschappen gaan doen.
nog zo'n nep-groningerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je niet al te veel geld te besteden hebt (zoals ik al student ook bijv.) kan je bij mama mini prima meubels kopen ja. Heb er ook een paar stoelen en een lamp wegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zie dat ze daar ook oudere meubels hebben? Ik heb nog een oude tafel nodig namelijk, daar maar eens kijken.
Ik ken er wel een aantal, maar hun kamers komen niet vrijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:15 schreef Kishan89 het volgende:
Kennen jullie mss iemand die dit jaar afstudeerd? En dat dus zijn kamer vrijkomt oid?
Alle hulp is welkom !![]()
![]()
En anders zijn er altijd marktplaats of dergelijke sites nogquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als je niet al te veel geld te besteden hebt (zoals ik al student ook bijv.) kan je bij mama mini prima meubels kopen ja. Heb er ook een paar stoelen en een lamp weg. M'n bureau + kasten niet, die sponsorden mn ouders
.
Marktplaatsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef Kishan89 het volgende:
Ik zie net dat In-Groningen werkt met punten. Dus nu ingeschrijven heen geen zin denk ik. Waarom moet ik weer zo laat erachter komen
. Is iemand hier miss al een tijdje ingeschreven en heeft dus (te) veel punten oid??
Vaak vragen ze bij een huurwoning een minimaal belastbaar inkomen van min. 27000.-![]()
ja ikkequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:15 schreef Kishan89 het volgende:
Kennen jullie mss iemand die dit jaar afstudeerd? En dat dus zijn kamer vrijkomt oid?
Alle hulp is welkom !![]()
![]()
Dat zou wel fijn zijn ja!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik de weerdienst maar eens even bellen of ze de buien ook even om kunnen leiden, zodat DaD boodschappen kan gaan doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |